BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Honda wil naar ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - woensdag 27 november 2013 - 09:27   quote  deeplink  
Ik hoop dat het nog goed komt met Fischer nog goed komt deze dip duurt wel erg lang.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 13:15   quote  deeplink  
Een dip duurt bij jonge spelers echt vaak langer dan een half jaar. Dat is nu eenmaal de realiteit, heeft Eriksen ook gehad. Gewoon laten staan. Ola John eventueel voor de rechtsbuiten positie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 november 2013 - 13:26   quote  deeplink  
Shit man, een oud topic met namen als Krunk, nummer 10, Alibabba en Bully. Dat waren nog eens forummers. Dan moet dit topic bijna uit het archief zijn opgedoken. Hahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 07:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad had het niet verwacht de wedstrijden dat ik hem gezien had viel hij me niet op.
Maar zoals hij afgelopen wedstrijden speelt echt goed. Blind ook top.
Hoessen is ook echt niets minder dan Sigtorsson hoor!
Zelfs schone rechtsbuiten pakt goed uit haha van de nood een deugd maken!
F de Boer met zijn gouden lul haha!
Whahahahaha.
Je hebt wel gelijk. Keuzes waarvan je op voorhand denkt 'WTF' maar het pakt gewoon goed uit. Die klaasen moeten ze er nooit meer uithalen. Schone doet het inderdaad ineens zeer goed.

Baal persoonlijk alleen enorm van de blessure van Boilesen, daardoor speelt Blind wellicht weer een tijd linksback
Loetje
 Loetje - woensdag 27 november 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 07:27 schreef remco k het volgende:
Jep, vraag me af welke spelers men na gister nog allemaal wil halen, Ajax heeft in mijn optiek echt bewezen een prima selectie te hebben en ook breed genoeg. Met Siggie Bojan en de Jong mis je niet de minste spelers, en dan verliezen we tijdens de wedstrijd ook nog Boilesen en Veltman, dat werd prima opgevangen door de andere jongens, en hoe je het ook went of keert, winnen van Barca zijn niet veel ploegen gegeven, en het was op basis van de eerste helft ook nog eens met hun eigen spelletje..

Kwalitatief is de selectie echt gewoon goed te noemen, het enige is vorm, en sommige jongens moeten zoals Eide ook weleens zegt, eens gewoon onthouden dat ze echt goed kunnen voetballen..
Eens. Voor mij is alleen de rechtsbuiten momenteel een vraagteken. Konden we dit maar altijd laten zien
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 november 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 13:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Shit man, een oud topic met namen als Krunk, nummer 10, Alibabba en Bully. Dat waren nog eens forummers. Dan moet dit topic bijna uit het archief zijn opgedoken. Hahaha
De laatste drie bestaan nog steeds, hoewel Alibabba dit forum gedag heeft gezegd en met ons meeging. Toch blijft hij hier weg ondanks dat wij terug zijn.

Ik vond de reacties van Krunk altijd mooi om te lezen haha
cajax
 cajax - woensdag 27 november 2013 - 19:18   quote  deeplink  
Ook al s het een tijd geleden, is Honda welkom.
De zet is dan ook aan Ajax.
cajax
 cajax - woensdag 27 november 2013 - 19:19   quote  deeplink  
Honda maakte net nog een penalty tegen Bayern München.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 19:51   quote  deeplink  
De zet is aan Ajax?? Ik weet niet of je enigszins een beetje verstand gebruikt, maar die jongen staat op het punt naar de top van Europa te gaan, zon speler is al twee klasse beter dan de spelers die haalbaar zijn voor Ajax. Zal verwacht ik rond de 15 tot 20 miljoen moeten kosten en 6 a 8 miljoen salaris opeisen..

En jij zegt dan de zet is aan Ajax?? Whahahaha, die jongen wil helemaal niet meer bij Ajax voetballen, die fase in zijn leven is ie allang voorbij..
cajax
 cajax - woensdag 27 november 2013 - 20:10   quote  deeplink  
Zal wel.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 november 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 20:10 schreef cajax het volgende:
Zal wel.
Nou blijkbaar voor jou wel. Jij wilt hem zien komen toch?
Gaat alleen never nooit gebeuren.
Loetje
 Loetje - donderdag 28 november 2013 - 03:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 20:10 schreef cajax het volgende:
Zal wel.
Dromen mag altijd uiteraard....
Eide
 Eide - donderdag 28 november 2013 - 10:18   quote  deeplink  
Ik vind het wel geinig om te lezen hoe na winnen tegen Celtic, NEC, Heracles en Barca de toon en inhoud van de reacties volledig is omgeslagen. Nog geen maand geleden was het elftal geen klap waard volgens velen en nu is de selectie opeens goed en breed genoeg :) Ik wil niemand afzeiken hoor, ik snap de negatieve verhalen van die periode prima maar ik snap niet altijd waarom men niet blijft vertrouwen op FdB

De kritiek in oktober was terecht, het spel was niet om aan te zien maar mensen slaan door. Jongens die waanzinnig goed kunnen voetballen worden plots weggezet als veredelde amateurs terwijl het puur om de vorm gaat. Vorm is zo ongrijpbaar. Dezelfde ploeg die niet wist te scoren tegen RKC won exact een maand later van het grote Barcelona. Zo ongrijpbaar is dus...

Ik denk dat we alle Ajacieden maar een mantra moeten aanleren. Als het even wat minder gaat gewoon het volgende prevelen: "wij hebben Frank de Boer, alles komt goed."

;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 november 2013 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 28 november 2013 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 10:18 schreef Eide het volgende:
Ik vind het wel geinig om te lezen hoe na winnen tegen Celtic, NEC, Heracles en Barca de toon en inhoud van de reacties volledig is omgeslagen. Nog geen maand geleden was het elftal geen klap waard volgens velen en nu is de selectie opeens goed en breed genoeg :) Ik wil niemand afzeiken hoor, ik snap de negatieve verhalen van die periode prima maar ik snap niet altijd waarom men niet blijft vertrouwen op FdB

De kritiek in oktober was terecht, het spel was niet om aan te zien maar mensen slaan door. Jongens die waanzinnig goed kunnen voetballen worden plots weggezet als veredelde amateurs terwijl het puur om de vorm gaat. Vorm is zo ongrijpbaar. Dezelfde ploeg die niet wist te scoren tegen RKC won exact een maand later van het grote Barcelona. Zo ongrijpbaar is dus...

Ik denk dat we alle Ajacieden maar een mantra moeten aanleren. Als het even wat minder gaat gewoon het volgende prevelen: "wij hebben Frank de Boer, alles komt goed."

;)
Ik heb altijd gezegd dat de selectie goed en breed genoeg is. En er zit nog zo veel rek in het elftal.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 november 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:

;)
Is altijd al zo geweest. Spelen we slecht mag alles en iedereen weg, spelen we goed, wordt iedereen de hemel ingeprezen.

Zul je zien als we kut spelen tegen ADO. Altijd hetzelfde patroon.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 november 2013 - 19:34   quote  deeplink  
quote:

;)
Vorm...maar meer nog de instelling....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 november 2013 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 18:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is altijd al zo geweest. Spelen we slecht mag alles en iedereen weg, spelen we goed, wordt iedereen de hemel ingeprezen.

Zul je zien als we kut spelen tegen ADO. Altijd hetzelfde patroon.
Spelers weg?? lees ik hier niet zo vaak....wel nieuwe spelers aantrekken....en die spelers waar ik het over heeft blijven staan...ik verander niet van inzicht na 1 wedstrijd....daarnaast raken er ook spelers geblesseerd....brand hier geen speler af.....heb wel mijn voorkeur voor bepaalde spelers van Ajax...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 november 2013 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 19:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Spelers weg?? lees ik hier niet zo vaak....wel nieuwe spelers aantrekken....en die spelers waar ik het over heeft blijven staan...ik verander niet van inzicht na 1 wedstrijd....daarnaast raken er ook spelers geblesseerd....brand hier geen speler af.....heb wel mijn voorkeur voor bepaalde spelers van Ajax...
Misschien jij niet, maar je leest het hier toch vaak genoeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 november 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 19:50 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Misschien jij niet, maar je leest het hier toch vaak genoeg.
Dat gebeurd bij elke club...neem ik niet zo serieus....
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 november 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 19:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat gebeurd bij elke club...neem ik niet zo serieus....
Ik ook niet, maar het gebeurt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 november 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:

;)
Mag hoor, ik vind het nog steeds een kutselectie. Teveel spelers die het uiteindelijk niet gaan redden en zeker nog steeds enige versterkingen nodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 november 2013 - 21:09   quote  deeplink  
Vind ik iets te ver gaan....enkele versterkingen zijn wel welkom...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 november 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vind ik iets te ver gaan....enkele versterkingen zijn wel welkom...
Zeg ik toch? Enige versterkingen. Ik ben namelijk helemaal nog niet tevreden met de huidige selectie. In potentie zijn er gewoon enkelen die tekort komen voor het niveau waar Ajax naartoe wil streven. Natuurlijk komen er talenten aan, maar je zal toch ook ervaring moeten gaan halen, want met alleen talenten ga je het niet redden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 november 2013 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 21:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeg ik toch? Enige versterkingen. Ik ben namelijk helemaal nog niet tevreden met de huidige selectie. In potentie zijn er gewoon enkelen die tekort komen voor het niveau waar Ajax naartoe wil streven. Natuurlijk komen er talenten aan, maar je zal toch ook ervaring moeten gaan halen, want met alleen talenten ga je het niet redden.
Toch knap dat ze winnen van Barcelona met "enkelen die te kort komen"....denk eerder aan versterkingen in de breedte....

Het is dat Koppers verkocht is en Dijks verhuurd anders had Daley vast op de CVM positie blijven staan....
Peterhs
 Peterhs - donderdag 28 november 2013 - 21:53   quote  deeplink  
Zei meteen al dat het dom was dat ze Koppers verkochten en ook Dijks nog eens verhuurden.
De kans is wel aanwezig dat ze nu Dijks niet meer verhuren na de ontwikkelingen van Blind. Dan heb je weer 2x LB. De vraag is alleen of hij het echt niet te goed naar zijn zin heeft bij zijn nieuwe werkgever zoals hij al eerder liet blijken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 november 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Dijks keert echt wel terug bij Ajax na het einde van het seizoen..ben ik niet bang voor...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 28 november 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 22:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dijks keert echt wel terug bij Ajax na het einde van het seizoen..ben ik niet bang voor...
Hoe is het met je broer, kan die niet ff terugkomen ;-)?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 november 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 23:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hoe is het met je broer, kan die niet ff terugkomen ;-)?
Die komt zeer zeker...ik denk misschien wel na dit seizoen...anders volgend seizoen ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 november 2013 - 23:47   quote  deeplink  
Kut topic.....ik heb een FIAT
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 28 november 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 23:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
Kut topic.....ik heb een FIAT
da's een letter minder. Ik heb een kia....
(maar ben er wel erg tevreden mee ;-))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 november 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 23:49 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

da's een letter minder. Ik heb een kia....
(maar ben er wel erg tevreden mee ;-))
Zolang dat brik loopt....ik ook
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 28 november 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 23:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zolang dat brik loopt....ik ook
Is het een loopauto dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 november 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 23:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Is het een loopauto dan?
Bijdehand....pjuuk
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 29 november 2013 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die komt zeer zeker...ik denk misschien wel na dit seizoen...anders volgend seizoen ;-)
Eerst zien en dan geloven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 november 2013 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2013 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toch knap dat ze winnen van Barcelona met "enkelen die te kort komen"....denk eerder aan versterkingen in de breedte....

Het is dat Koppers verkocht is en Dijks verhuurd anders had Daley vast op de CVM positie blijven staan....
Ow, dus we gaan zo'n wedstrijd al als graadmeter nemen. Een wedstrijd tegen een club waarbij de meeste spelers boven zichzelf uitgroeien. Nee man, dan hebben we niemand meer nodig en vergeten we al die klotewedstrijden die er dit seizoen al zijn gespeeld. Al die dramatische wedstrijden waarbij iedereen riep om veranderingen. Heel simpel, 1 zwaluw maakt bij mij nog geen zomer hoor. Ik vind dat er in potentie nog steeds teveel spelers zijn die tekort komen voor het niveau waar Ajax naartoe wil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - vrijdag 29 november 2013 - 11:42   quote  deeplink  
Vond juist dat er niemand boven zijn kunnen speelde. Er werd als team heel hard gewerkt en met name zonder bal was het erg goed. En dag is gewoon een kwestie van instelling. Spelers als Fischer Hoessen en schone waren aan de bal gewoon niet goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 november 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 - 11:42 schreef remco k het volgende:
Vond juist dat er niemand boven zijn kunnen speelde. Er werd als team heel hard gewerkt en met name zonder bal was het erg goed. En dag is gewoon een kwestie van instelling. Spelers als Fischer Hoessen en schone waren aan de bal gewoon niet goed.
Fischer Hoessen en schone waren aan de bal gewoon niet goed??
daar ben ik het niet mee eens...zag eigenlijk geen speler van Ajax die niet goed was.....anders speel je als team ook niet goed....ik vind Hoessen nu al beter als Sigthorsson....die goal kwam uit een goede balbehandeling....dat kan je van Sigi niet altijd zeggen....Hoessen loopt nu 1 op 1...
remco k
 remco k - vrijdag 29 november 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Fischer Hoessen en schone waren aan de bal gewoon niet goed??
daar ben ik het niet mee eens...zag eigenlijk geen speler van Ajax die niet goed was.....anders speel je als team ook niet goed....ik vind Hoessen nu al beter als Sigthorsson....die goal kwam uit een goede balbehandeling....dat kan je van Sigi niet altijd zeggen....Hoessen loopt nu 1 op 1...
Die goal was 60% goed geluk, hij wil de bal langs Puyol spelen, maar schiet hem tegen Puyol aan waardoor die hem met geluk meekrijgt, en hij wil de bal in de rechter hoek schieten, maar raakt de bal compleet verkeerd, en zonder het aanraken van Pique was die bal echt een meter of twee naast gegaan. Vond hem als aanspeelpunt ook helemaal niet goed, Schone en Fischer ook aan de bal helemaal niet goed tegen Barca.. Zonder bal waren ze wel goed, en zeker met hun inzet erg goed..

Maar aan de bal erg matig eigenlijk...

de grote winst van het elftal zal in de gretigheid om te willen strijden met het plan dat er is. En dat we een middenveld hadden dat echt geweldig speelde samen met de verdediging die gewoon erg goed stonden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 november 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Heb een foto gezien van Schone was al aan het juichen voordat Hoessen scoorde....vond Hoessen als aanspeelpunt juist wel goed....behield vaak de bal in de ploeg....tikkie terug op een middenvelder.....Fisher kan beter maar zag al meer de oude Fisher....Schone: dacht dat hij het ook niet verkeerd deed maar goed dan zou ik de wedstrijd weer eens terug moeten zien...ben het volledig met je eens dat de gretigheid en strijd grote pluspunten waren....ook dat het middenveld geweldig speelde....en ook dat de verdediging goed stond....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - vrijdag 29 november 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Misschien moet je dan even kijken, Schone appelleert voor hands van Puyol, en dat was het ook omdat Hoessen die bal heel matig meenam.. Erg blij hoor dat die bal erin ging.. Maar laten we dingen nu niet ineens gaan romantiseren..

Ik heb het ook niet over hun inzet en strijd, want dat was gewoon erg goed, geweldig zelfs, maar aan de bal vond ik ze echt matig. We maken twee goals en dat is erg knap, maar het is niet zo dat we heel veel kansen hebben gecreëerd in de eerste helft..

Klaassen Serrero en Blind in willekeurige volgorde waren de 3 beste spelers van het veld, en ze speelden ook nog eens samen op 1 middenveld. die 3 en de verdediging waren ook nog eens echt heel goed aan de bal..

Ik hoop dat ze dit iedere wedstrijd kunnen opbrengen.. Als dan de aanval ook nog wat beter gaat lopen zullen we vrijwel niks tegen krijgen en aan de lopende band lopen..

Sterker nog, mocht het zo zijn dan Ajax niet weet te winnen in Milaan en in de EL komt, dan kan Ajax met deze selectie die competitie winnen met de Barca instelling..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 29 november 2013 - 22:05   quote  deeplink  
Met deze uitleg kan ik het wel vinden Remco...
remco k
 remco k - zaterdag 30 november 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2013 - 22:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Met deze uitleg kan ik het wel vinden Remco...
Ik vroeg me al af waarom niet, normaal gesproken heb ik juist dezelfde mening als dat jij hebt.. Begon me bijna af te vragen of ik het dan verkeerd gezien heb..:-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2013 - 10:48   quote  deeplink  
klopt helemaal....alleen uit jij je soms iets te negatief over bepaalde spelers...terecht of niet terecht...sommige spelers prijs jij de hemel in en anderen kunnen geen goed doen....Schone bijvoorbeeld...vroeger was dat Emanuelson....

overigens denk ik dat onze aanvallers nog wel vruchten gaan afwerpen....
nora
 nora - zondag 01 december 2013 - 11:30   quote  deeplink  
Alleen Hoesen is niet goed genoeg voor Ajax hij is techn/niet best en zijn handelingssnelheid is te traag en hij is niet sterk genoeg.Schone is techn/prima een goed overzicht en een goed schot maar zijn handelings snelheid tetraag maar een zeer bruikbare breedte speler. Fischer is gewoon uit vorm ik hoop dat hij snel weer in vorm komt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 december 2013 - 21:48   quote  deeplink  
zijn er nog goede voetballers bij Ajax Nora?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Honda wil naar ajax

0.0086290