|
|
derq
|
|
|
klassieker |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
dit is ook een klassieker:
en heel snel en neit zo erg duur ;-) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ik spaar trouwens voor deze:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
en anders ga ik voor een auto zonder wielen:
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en, heb je de linker zijspiegel al bij elkaar? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nieuwe auto aan het thuisfront:
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is dat de nieuwe RAV of zo? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: aha ben niet zo thuis in de japanse auto's |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
mooi dingetje als je lomp wil rijden en niet amerikaans.......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik rij nooit lomp ga alleen nooit opzij |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
das ook een omschrijving ervoor..........
deze is ook nog snel: 7.9 sec. naar 100km |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat vind ik niet lomp, 1 op 3 rijden in de stad, das pas lomp. kut bomen.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha............das lomp idd |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ik ben een Audi freak!!!!
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ooooooooeeeeeeeeeeee.....audi a8 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
audi's altijd makkelijk parkeren bij de Kuip. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
rij al 5jaar in een chevrolet bell air uit 1963 geen wegenbelasting en op lpg, super auto |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: by the way, n of topic, zie nu KKL weer posten |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en voor mijn werk een honda type makaay |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zo zag m'n eerste er ongeveer uit
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik spaar voor een Fiat Panda! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ook nog een tijdje in kunnen rijden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog een geweldig fijne bak uit m'n jeugdtijd
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gaaf, dat is het betere sturen. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Ik rij sinds kort in deze:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door Jan@tietshirt.nl -- |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
dit zijn mijn favorieten!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zo gaan die bomen nooit dood natuurlijk |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ik zal met deze auto naar de kuip komen als we thuis spelen na fc twenthe,stuur ff een mail en dan spreken we af,oke |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hahahha....mooi was dat hé!!! hahahaa |
|
|
|
|
schelehond
|
|
|
IK WIL HONDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
El Pistolero
|
|
|
Tata, Indiaas fabricaat. Tussen de 1700 en 1900 nieuwwaarde. Lijkt me mooi ding voor havenwerknemers op afbeltaling! En anders zeker als clubauto voor de selectie en bestuur! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 16:03 schreef El Pistolero het volgende:Tata, Indiaas fabricaat. Tussen de 1700 en 1900 nieuwwaarde. Lijkt me mooi ding voor havenwerknemers op afbeltaling! En anders zeker als clubauto voor de selectie en bestuur! ach, jullie kennen altijd met de trein... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: joh, en welke mag het zijn dan? deze misschien?
of deze?
of toch liever deze? dit kan natuurlijk ook
misschien bedoel je deze?
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Doe mij maar gewoon m'n Fiat Tipo'tje 1.4e uit 95!!! Brengt mij overal naar toe waar ik heen wil, weet feilloos de kuip te vinden, én.......wat dacht je wat, heeft electrische raampjes ook nog! Hahahaha, tipo'tjuuuuh! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het zal de verveling wel zijn... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie wel dat een heleboel Feyenoord fans dromers zijn.Dat verklaart ook een hoop topics over aankopen. Ik hou het meest van betaalbare autos. en feyenoord natuurlijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 12:30 schreef piet de paler het volgende:Ik zie wel dat een heleboel Feyenoord fans dromers zijn.Dat verklaart ook een hoop topics over aankopen. Ik hou het meest van betaalbare autos. en feyenoord natuurlijk Ik weet niet welke auto voor elke individuele poster hier betaalbaar is..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet nog wel welke jij mooi vond,zo`n rvs ding van back to the future.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ja beide aannames.de hele grote niet de kleinere wel. ook een aanname maar wel realistisch |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 13:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet nog wel welke jij mooi vond,zo`n rvs ding van back to the future.. deLorean? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, ik vind een DeLorean prachtig. Maar voor mij is geen enkele auto betaalbaar, heb een leasebak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De Delorean is vooral mooi door zijn geschiedenis en ontwerper. Echter als je hem aanraakt met vette vingers kun je hem schoon gaan boenen met Jif. Bovendien de motor is niet een van de beste welke hoort in zo een auto zelf rij ik klein omdat ik veel in een dienstauto zit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 13:19 schreef Els het volgende:Ja, ik vind een DeLorean prachtig. Maar voor mij is geen enkele auto betaalbaar, heb een leasebak. is ook geen straf toch? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mijn vervoermiddel...
|
|
|