|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 21:04 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja echt een heerlijke auto, Ik vind alleen belachelijk dat een topsport iets van 6000 euro duurder is alleen maar omdat de bumpers anders zijn Maar die Leon diesel rijd toch ook nog goed door of merk je echt goed dat het een diesel is? Een vriend van me heeft een Ibiza Fr 1.8TDI maar die is opzich ook wel snel Die diesel van mij had 110PK, dat wil wel hoor. eerste versnelling was lekker fel. Ik heb nu een 2.2 met 177PK maar die eerste versnelling zit geen gang in, die koppel zit eigenlijk pas in zn 3. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dat is eigenlijk wel raar want ik ga er niet vanuit dat die auto's meer dan 100 kg scheelde van elkaar. Ik wil de mijne eigenlijk door laten chippen van 180 pk naar 220 pk maar dat wil me pa niet betalen en zelf vind ik het toch wel zonde van me geld. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: post dan maar je auto van je dromen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2011 - 21:14 schreef RedDevil1990 het volgende:Dat is eigenlijk wel raar want ik ga er niet vanuit dat die auto's meer dan 100 kg scheelde van elkaar. Ik wil de mijne eigenlijk door laten chippen van 180 pk naar 220 pk maar dat wil me pa niet betalen en zelf vind ik het toch wel zonde van me geld. ik heb nu geen leon meer he, dus heel ander type motor. Rij nu een Verso 2.2 D4D DCAT 177PK. Is wel iets zwaarder Ach heeft nog steeds een prima 0-100 hoor. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Oke, Ja ik vind acceleratie zo belangerijk aan een auto. Hij mag van mij een top van 150 hebben als die maar binnen no-time aan die 150 zit :P |
|
|
|
|
STS
|
|
|
|
|
|
STS
|
|
|
ps, hoe krijg je ^%$$$%^&!!!!!! een fototje in je berichtje????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: die lijkt wel heel erg op mijn huidige auto |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahaha..........lache |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb er zo één
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jong, maar wat auto's en muziek betreft toch redelijk oude stempel ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: El camino! Leuk die wil ik er nog wel bij. Lelijke velgen overigens....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja dat is dan wel weer iets.. Sportwagen velgen. Maar kleurencombinatie vond ik mooi ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mwah, ik als spuiter weet hoe kut matte lakken schoon te houden zijn.. Echt geen pretje, elk vlekje merk je gelijk op. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Overigens is dit mijn huidige auto:
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 19:34 schreef Bosifyable het volgende:Mwah, ik als spuiter weet hoe kut matte lakken schoon te houden zijn.. Echt geen pretje, elk vlekje merk je gelijk op. Hoeft toch niet schoon te blijven.....m'n pickup was ook mat zwart, was goed te doen..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja oké, maar voor een El Camino, een pronkstuk, ben ik meer voor de glanslak! Eventueel matzwarte strepen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zag er dus zo uit....
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: die is wel erg mooi zeg! stoere kar!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dank je was een fijn wagentje, liep alleen leeg op de wegen belasting. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Gaaf ding!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door STS -- |
|
|
|
|
STS
|
|
|
He, he, het plaatje is ook weer gelukt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door STS -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
tuurlijk ik ben mij bewust dat niet iedereen in zijn droomauto kan rijden.. ik ben er dan ook zeer dankbaar voor... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
en ja ja het kan niet op ,ik heb er nog 1...
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik rijd een zilvere 300c met sportpakket diesel |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zoals jullie zien: een bijstands americaan! ben er erg in me nopjes mee. de quartert mile gaat buitegewoon snel!! voor een race meet me at the maasvlakte!! you'de be f'kin sorry!!
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: wat was ie snel!! en dat witte ding van mijn ook! en de bijna reiger aanvaring ook! en de volvo met 315 pk ook!! hahahahah ouwe reigert hunter!! lol |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
lol. Die reigert was in deze man...
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahahaha de doktert schumachert mobile!! type r!! :-) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Oh jee... das waar ja...maar die wagen heb wel meer duistere ritjes gemaakt:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Met deze heb ik een keer een Reiger weggekopt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juni 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha. adolf had het zo gewild!! (was zeker geen arier reigert?) hahahaha |
|
|
|
|
STS
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 - 22:27 schreef obiku010 het volgende:zoals jullie zien: een bijstands americaan! ben er erg in me nopjes mee. de quartert mile gaat buitegewoon snel!! voor een race meet me at the maasvlakte!! you'de be f'kin sorry!! [ afbeelding ] Obiku, ik heb begrepen dat er binnenkort een Pacer meeting is, wellicht ook leuk voor de jouwe?? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 07:33 schreef STS het volgende:[..] Obiku, ik heb begrepen dat er binnenkort een Pacer meeting is, wellicht ook leuk voor de jouwe?? Mag ik met deze ook mee doen? Valt een beetje in dezelfde categorie...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juni 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: jij kan meedoen aan de speciale oranje ek race. helm van wortelen maken en je bent binnen!!! (indianen tooi of generalen pak mag natuurlijk ook) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juni 2011 - 08:48 schreef obiku010 het volgende:[..] jij kan meedoen aan de speciale oranje ek race. helm van wortelen maken en je bent binnen!!! (indianen tooi of generalen pak mag natuurlijk ook) DeoranjeEKpintowortelenhoofdtooirace wordt volgend jaar op 1 juni gehouden in Luxemburg. Doe je ook mee? |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Mag ik met deze ook mee doen? Valt een beetje in dezelfde categorie...
Neem jij je schaalmodelltje maar mee hoor... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nee joh, ik zit wel in de poeders en pillen, maar om mij drugsdealert te noemen gaat wat te ver! hehehehehe |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nou vooruit, heb 't al eerder geplaatst, maar eens was dit hem
|
|
|