BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Plaats hier de naam van je favoriete Feyenoord speler door de jaren heen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 19:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

ehm

tja

hoe zal ik het zeggen, mag ik vragen wat je hier brengt??? Jij als ajax fan?
Laat ik nou denken dat het een open forum is waar supporters van alle clubs vrij rond kunnen kijken en hun mening geven. Heb ik iets verkeerd gezegd of geschreven? Gelukkig bestaan er nog supporters die niet blind van haat zijn.
MarkFR
 MarkFR - woensdag 19 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
He's here, he's there.
He's Fucking everywhere!
PAULTJE BOSVELT!!!!
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 19:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Laat ik nou denken dat het een open forum is waar supporters van alle clubs vrij rond kunnen kijken en hun mening geven. Heb ik iets verkeerd gezegd of geschreven? Gelukkig bestaan er nog supporters die niet blind van haat zijn.
Maar mijn reactie is juist erg normaal en neutraal, ik val je niet aan, ik val je niet af, ik vraag me alleen af wat een ajax fan hier doet. Daarom vroeg ik dat heel normaal, dat jij zo reageert, zegt heel veel over jou en niets over mij
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 20:12 schreef Rovert het volgende:

[..]

Maar mijn reactie is juist erg normaal en neutraal, ik val je niet aan, ik val je niet af, ik vraag me alleen af wat een ajax fan hier doet. Daarom vroeg ik dat heel normaal, dat jij zo reageert, zegt heel veel over jou en niets over mij
Het spijt me dat je het zo opvat. Naast het Ajax-forum, kom ik ook met regelmaat op het Feyenoord- en PSV-forum. Dat vind ik leuk, gewoon kijken wat er zoal bij supporters van andere clubs leeft. Overigens op het Ajax-formum kom je ook vaak Feyenoord-fans tegen. Dat vind ik prima. Met name sportdwaas en Jantje 1974 maar er zijn er meer! Op dit Feyenoord-forum heb ik al eens verteld dat ik zowel Ajax als Feyenoord, historisch gezien, twee prachtige clubs vind. Voor mijn werk kom ik erg vaak in het buitenland en wanneer je daar over voetbal begint, weet men altijd wel Ajax en Feyenoord te benoemen. Gek genoeg, bijna nooit PSV, terwijl juist zij de afgelopen 10 jaar Nederland het meest vertegenwoordigd hebben in de CL.
Verder ben ik zo'n supporter die al vaak op het Ajax-forum het "joden, neuzen en kakkerlak-gedoe" alsmede het 010 en 020 gedoe aan de kaak heb gesteld. Op diverse topics kun je het nalezen en wellicht dat Feyenoord-fans die op het Ajax-form rondkijken dit kunnen beamen. Tevreden?
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 21:21   quote  deeplink  
helaas kan jantje niet meer op t Ajax forum want ik vond dat best leuk , echter door een aanvaring continu met 1 persoon (CJ/K1CJ/Ajaxrulezz/Krunk) ben ik daar verbannen , helaas kan de teven s verbannen Ajaxrulezz onder de naam Krunk nog wel op dat forum en gaat hij nu andere mensen via PM dreigbrieven sturen. zo weet je dat ook weer....
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 20:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het spijt me dat je het zo opvat. Naast het Ajax-forum, kom ik ook met regelmaat op het Feyenoord- en PSV-forum. Dat vind ik leuk, gewoon kijken wat er zoal bij supporters van andere clubs leeft. Overigens op het Ajax-formum kom je ook vaak Feyenoord-fans tegen. Dat vind ik prima. Met name sportdwaas en Jantje 1974 maar er zijn er meer! Op dit Feyenoord-forum heb ik al eens verteld dat ik zowel Ajax als Feyenoord, historisch gezien, twee prachtige clubs vind. Voor mijn werk kom ik erg vaak in het buitenland en wanneer je daar over voetbal begint, weet men altijd wel Ajax en Feyenoord te benoemen. Gek genoeg, bijna nooit PSV, terwijl juist zij de afgelopen 10 jaar Nederland het meest vertegenwoordigd hebben in de CL.
Verder ben ik zo'n supporter die al vaak op het Ajax-forum het "joden, neuzen en kakkerlak-gedoe" alsmede het 010 en 020 gedoe aan de kaak heb gesteld. Op diverse topics kun je het nalezen en wellicht dat Feyenoord-fans die op het Ajax-form rondkijken dit kunnen beamen. Tevreden?
Prima fatsoenlijk antwoord, dank je wel daarvoor. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar alles en iedereen, maar op dit forum vooral naar mensen van jouw club die hier komen kijken/lezen/reageren.

Maar nu je er toch bent, vertel eens, waarom is dat ajax forum zo slecht bezocht?
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:21 schreef jantje 1974 het volgende:
helaas kan jantje niet meer op t Ajax forum want ik vond dat best leuk , echter door een aanvaring continu met 1 persoon (CJ/K1CJ/Ajaxrulezz/Krunk) ben ik daar verbannen , helaas kan de teven s verbannen Ajaxrulezz onder de naam Krunk nog wel op dat forum en gaat hij nu andere mensen via PM dreigbrieven sturen. zo weet je dat ook weer....
Dit is welliswaar off-topic, Jantje, maar je hebt helemaal gelijk. Ik vind het erg sneu wat er daar gebeurd is. En die ene persoon die jij bedoelt, daar heb ik het ook niet zo op. En met jou en mij zijn er nog een aantal, dat weet je, want dat zul je vast ook wel gelezen hebben. En van die dreigbrieven via PM had ik ook in een post gelezen. Te triest voor woorden allemaal. Overigens, je komt nu toch onder een andere naam (die ik niet noem) op het Ajax-forum? Blijf discussieren, er zijn er die het wel leuk vinden!
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

Prima fatsoenlijk antwoord, dank je wel daarvoor. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig naar alles en iedereen, maar op dit forum vooral naar mensen van jouw club die hier komen kijken/lezen/reageren.

Maar nu je er toch bent, vertel eens, waarom is dat ajax forum zo slecht bezocht?
Het Ajax-forum wordt pertinent niet slecht bezocht. Uiteraard primair door Ajacieden, maar dat lijkt me logisch. Een aantal Feyenoorders zijn er "kind aan huis" en, sinds kort ook een aantal PSV-fans. Ik vind het wel grappig zolang er met wederzijds respect geschreven wordt. Dat is helaas niet altijd het geval... Wat wel opvalt is dat het PSV-forum matig wordt bezocht, zelfs door de eigen fans.
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Ajax
Alles wat met Ajax te maken heeft 455 11219 19-08-2009 21:55

Feyenoord
Alles wat met Feyenoord te maken heeft 2600 59782 19-08-2009 22:06

Maar dit bedoel ik, ajax forum heeft 455 onderwerpen met 11219 reacties, het Feyenoord forum heeft dus 2600 (!) onderwerpen met 59782 reacties. Hoe verklaar je dat verschil? Ik kan het niet verklaren.
Els
 Els - woensdag 19 augustus 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:09 schreef Rovert het volgende:
Ajax
Alles wat met Ajax te maken heeft 455 11219 19-08-2009 21:55

Feyenoord
Alles wat met Feyenoord te maken heeft 2600 59782 19-08-2009 22:06

Maar dit bedoel ik, ajax forum heeft 455 onderwerpen met 11219 reacties, het Feyenoord forum heeft dus 2600 (!) onderwerpen met 59782 reacties. Hoe verklaar je dat verschil? Ik kan het niet verklaren.
En als je nou de Makaay topics eraf haalt, komen ze dan een beetje in de buurt?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 19 augustus 2009 - 22:15   quote  deeplink  
alleen het topic 'help ons' is al een 6de van dat ajax forum........
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Tja, daar zeg je me iets
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:09 schreef Rovert het volgende:
Ajax
Alles wat met Ajax te maken heeft 455 11219 19-08-2009 21:55

Feyenoord
Alles wat met Feyenoord te maken heeft 2600 59782 19-08-2009 22:06

Maar dit bedoel ik, ajax forum heeft 455 onderwerpen met 11219 reacties, het Feyenoord forum heeft dus 2600 (!) onderwerpen met 59782 reacties. Hoe verklaar je dat verschil? Ik kan het niet verklaren.
Als je cijfers juist zijn, en dat geloof ik best, is dat inderdaad een enorm verschil. Ik kan het ook niet verklaren en vind het ook niet zo belangrijk eerlijk gezegd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:21 schreef jantje 1974 het volgende:
helaas kan jantje niet meer op t Ajax forum want ik vond dat best leuk , echter door een aanvaring continu met 1 persoon (CJ/K1CJ/Ajaxrulezz/Krunk) ben ik daar verbannen , helaas kan de teven s verbannen Ajaxrulezz onder de naam Krunk nog wel op dat forum en gaat hij nu andere mensen via PM dreigbrieven sturen. zo weet je dat ook weer....
Ban nummer 3 door neus Krunk,je ga mij toch niet vertellen dat je achter staat he op die Jood???Je maakt ons toch niet tot schande he :)
PS neem jij die bedreigingen van dat achterlijke internet hooligan dan serieus???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als je cijfers juist zijn, en dat geloof ik best, is dat inderdaad een enorm verschil. Ik kan het ook niet verklaren en vind het ook niet zo belangrijk eerlijk gezegd.
Is het ook niet ,je koopt er geen brood voor.
Maar toch de beleving is geheel anders.
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is het ook niet ,je koopt er geen brood voor.
Maar toch de beleving is geheel anders.
Tja, ik denk dat hunnie toch ook actief zijn op internet, ik snap echt niet waarom dat verschil zo groot is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:24 schreef Rovert het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat hunnie toch ook actief zijn op internet, ik snap echt niet waarom dat verschil zo groot is
Wij herkenen lol...
Dat is het verschil..
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is het ook niet ,je koopt er geen brood voor.
Maar toch de beleving is geheel anders.
Dat hoor je mij ook niet ontkennen, Leon. Elke supporter is op zijn of haar manier bezig met zijn club. Daar is niets mis mee. Zijn er trouwens ook cijfers over het PSV-forum?
Het is daar over het algemeen erg stil.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat hoor je mij ook niet ontkennen, Leon. Elke supporter is op zijn of haar manier bezig met zijn club. Daar is niets mis mee. Zijn er trouwens ook cijfers over het PSV-forum?
Het is daar over het algemeen erg stil.
De helft van jullie Pietje..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 19 augustus 2009 - 22:38   quote  deeplink  
111 topics 683 berichten...........erbarmelijk........
legrande
 legrande - woensdag 19 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Jongens voor de ouderen er is maar 1 die het verdiend ove kindvall beste spits die we ooit gehad hebben
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De helft van jullie Pietje..
Dat dacht ik al...

En on-topic, "mag" ik dat nog wel als Ajacied ;-)

Rinus Bennaars, "Pummy" Bergholtz, Piet Romeijn, (de "uitvinder", geloof ik, van "hondelul"), Cor Veldoen. Allemaal ras-Feyenoorders toch? Niet uit recente tijden, maar toch!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat dacht ik al...

En on-topic, "mag" ik dat nog wel als Ajacied ;-)

Rinus Bennaars, "Pummy" Bergholtz, Piet Romeijn, (de "uitvinder", geloof ik, van "hondelul"), Cor Veldoen. Allemaal ras-Feyenoorders toch? Niet uit recente tijden, maar toch!
Als er iemand geen respect kan opbrengen voor iemand die 60 is dan weet ik het niet meer?
Of hij moet Krunk heten ;)
Een goede bijdragen Pietje en het was een Feyenoord post ..
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als er iemand geen respect kan opbrengen voor iemand die 60 is dan weet ik het niet meer?
Of hij moet Krunk heten ;)
Een goede bijdragen Pietje en het was een Feyenoord post ..
Ik ben inderdaad 60 jaar, Leon. Dat heb ik wel eens op het Ajax-forum geschreven om een brandje te blussen... Dat zul je dus daar gelezen hebben... ;-))
Hier moet ik het nu bij laten, want ik moet morgen (erg) vroeg uit de veren. Op zakenreis naar het Midden-Oosten voor ongeveer een week. Ik moet dus helaas de komende competitieronde missen (Ajax-Sparta en Feyenoord-Roda JC). Mag ik het zeggen...? Veel succes met ons beider clubs! En dat meen ik echt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door Pietje --
Els
 Els - woensdag 19 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat dacht ik al...

En on-topic, "mag" ik dat nog wel als Ajacied ;-)

Rinus Bennaars, "Pummy" Bergholtz, Piet Romeijn, (de "uitvinder", geloof ik, van "hondelul"), Cor Veldoen. Allemaal ras-Feyenoorders toch? Niet uit recente tijden, maar toch!
Het was toch 'onbenul'?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door Els --
Pietje
 Pietje - woensdag 19 augustus 2009 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:59 schreef Els het volgende:

[..]

Het was toch 'onbenul'?
Toch nog een reactie voor ik de PC uitzet: ;-)))))) lol!
henri
 henri - woensdag 19 augustus 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Er is er maar een.
JOHAN CRUIFF
maakte in 1984 in zijn zijn uppie feyenoord kampioen, en we stonden allemaal te juichen! Wat waren we blij bij willem 2 uit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad 60 jaar, Leon. Dat heb ik wel eens op het Ajax-forum geschreven om een brandje te blussen... Dat zul je dus daar gelezen hebben... ;-))
Hier moet ik het nu bij laten, want ik moet morgen (erg) vroeg uit de veren. Op zakenreis naar het Midden-Oosten voor ongeveer een week. Ik moet dus helaas de komende competitieronde missen (Ajax-Sparta en Feyenoord-Roda JC). Mag ik het zeggen...? Veel succes met ons beider clubs! En dat meen ik echt!
Nou voor jou ook Pietje,maar alleen voor jou he hahahaha
Goede reis.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:02 schreef henri het volgende:
Er is er maar een.
JOHAN CRUIFF
maakte in 1984 in zijn zijn uppie feyenoord kampioen, en we stonden allemaal te juichen! Wat waren we blij bij willem 2 uit.
Jij ben niet helemaal tof joh...
henri
 henri - woensdag 19 augustus 2009 - 23:10   quote  deeplink  
was je der bij jongeman?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:02 schreef henri het volgende:
Er is er maar een.
JOHAN CRUIFF
maakte in 1984 in zijn zijn uppie feyenoord kampioen, en we stonden allemaal te juichen! Wat waren we blij bij willem 2 uit.
Kampioenschap met bijsmaak, je club laten misbruiken om de bekrompen wraakzucht van die analfabeet uit betondorp te botvieren.

Denk net als toen nog steeds dat we altie niet gekomen was, wij in de jaren daarna een mooie reeks hadden neer kunnen zetten.
Els
 Els - woensdag 19 augustus 2009 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kampioenschap met bijsmaak, je club laten misbruiken om de bekrompen wraakzucht van die analfabeet uit betondorp te botvieren.

Denk net als toen nog steeds dat we altie niet gekomen was, wij in de jaren daarna een mooie reeks hadden neer kunnen zetten.
Mee eens, het team is toen veel te veel op hem aangepast, waardoor de opbouw van het team voor jaren verstoord was.
sevillana
 sevillana - woensdag 19 augustus 2009 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:28 schreef Els het volgende:

[..]

Mee eens, het team is toen veel te veel op hem aangepast, waardoor de opbouw van het team voor jaren verstoord was.
ja, hij zag het toen wel zitten in Stanley Brard. de laatste jaren een hoop mensen dus duidelijk niet.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

ja, hij zag het toen wel zitten in Stanley Brard. de laatste jaren een hoop mensen dus duidelijk niet.
vergeet de karakter moord op Pierre Vermeulen niet. cruiff had moeite met mensen uit de provincie. waarschijnlijk omdat ze zijn stompzinnige ge-orakel niet serieus namen. Pierre had de nieuwe Coen kunnen worden.
sevillana
 sevillana - donderdag 20 augustus 2009 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 00:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

vergeet de karakter moord op Pierre Vermeulen niet. cruiff had moeite met mensen uit de provincie. waarschijnlijk omdat ze zijn stompzinnige ge-orakel niet serieus namen. Pierre had de nieuwe Coen kunnen worden.
idd, Vermeulen had voldoende potentie, maar was toen een van de slachtoffers
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 00:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

idd, Vermeulen had voldoende potentie, maar was toen een van de slachtoffers
Mario ook, die namaak-catalaan speelde op zijn plek. (hoewel Mario aangeeft dat hij wel veel van hem geleerd heeft). Verder heeft ie Gullit het hoofd op hol gebracht om naar psv te gaan.
sevillana
 sevillana - donderdag 20 augustus 2009 - 14:51   quote  deeplink  
M'n nr.1 is Franz Hasil, maar deze speler komt ook heel dicht in de buurt;
Ivan Nielsen, heeft 195 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld en verschillende bekers + kampioenschap gewonnen. Hij stond vanaf 1979 tot 1986 onder contract bij Feyenoord. "De rots in de branding".
Rovert
 Rovert - donderdag 20 augustus 2009 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad 60 jaar, Leon. Dat heb ik wel eens op het Ajax-forum geschreven om een brandje te blussen... Dat zul je dus daar gelezen hebben... ;-))
Hier moet ik het nu bij laten, want ik moet morgen (erg) vroeg uit de veren. Op zakenreis naar het Midden-Oosten voor ongeveer een week. Ik moet dus helaas de komende competitieronde missen (Ajax-Sparta en Feyenoord-Roda JC). Mag ik het zeggen...? Veel succes met ons beider clubs! En dat meen ik echt!
dus nu hebben we rich uit arnhem die veel vliegt, binnekort naar hong kong en we hebben ajax-piet die op zijn 60e die naar het midden ossten moet voor zijn werk

nog meer mensen met boeiende baantjes?
schelehond
 schelehond - donderdag 20 augustus 2009 - 15:20   quote  deeplink  
Hoe heet hij ook alweer....... charisteas
Van Binsbergen
 Van Binsbergen - donderdag 20 augustus 2009 - 16:46   quote  deeplink  
Kuyt!
Cruz!
Iwan Ni(e?)lssen
Dudek!
Van Hanegem!
Bosveld!
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 16:53   quote  deeplink  
JOHN DE WOLF,GASTON TAUMENT,DE GOEI
BRAYY
 BRAYY - donderdag 20 augustus 2009 - 16:56   quote  deeplink  
ik ga voor:
Jp van Gastel (aanvoerder laatste kampioensteam)
V. Hooijdonk (dankje voor de uefa cup en de tranen van een winnaar TIJDENS zn laatste wedstrijd als prof feyenoord - heerenveen 1 - 5)
Dirk Kuijt (geen prijzen veel goals)
Kiprich (gewoon een tovenaar)
de wolff (ras feyenoorder)
Kindvall (129 goals in 144 wedstrijden voor feyenoord gewoon een legende)

Kan niet kiezen er zijn zoveel goeie voetballers geweest logish tog

ik zie nergens v brockhorst ??
sevillana
 sevillana - donderdag 20 augustus 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Kan niet kiezen er zijn zoveel goeie voetballers geweest logish tog

ik zie nergens v brockhorst ??
wie?
v brockhorst?
wanneer heeft ie bij Feyenoord gespeeld dan?
in de amateur tak wellicht?
BRAYY
 BRAYY - donderdag 20 augustus 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 17:04 schreef sevillana het volgende:
Kan niet kiezen er zijn zoveel goeie voetballers geweest logish tog

ik zie nergens v brockhorst ??
wie?
v brockhorst?
wanneer heeft ie bij Feyenoord gespeeld dan?
in de amateur tak wellicht?
je weet best wie ik bedoel ;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 17:06 schreef BRAYY het volgende:

[..]

wie?
v brockhorst?
wanneer heeft ie bij Feyenoord gespeeld dan?
in de amateur tak wellicht?
je weet best wie ik bedoel ;)
tuurlijk, van Gobbel toch
sevillana
 sevillana - donderdag 20 augustus 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 17:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

je weet best wie ik bedoel ;)
tuurlijk, van Gobbel toch
oh, die!
die is niet zo geweldig terecht gekomen, jammer, mocht hem wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 augustus 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:10 schreef henri het volgende:
was je der bij jongeman?
Leuk dat je het vraagt Henri...
Toendertijd was ik een aanhangsel hooligan?
Ik ging enkele wedstrijden omdat ik nog geen centen had voor een seizoenskaart.
Toen mijn vrienden daar bezopen over het veld liepen was ik er niet bij.
Ik had toen mijn eigen hoofdprijs ,het nichtje van Andrè Stafleu hehehehe
En kampioen werden we toch wel dankzij mijn held toen RUUD GULLIT.
Ricardo123
 Ricardo123 - donderdag 20 augustus 2009 - 20:46   quote  deeplink  
Henk Timmer
henri
 henri - donderdag 20 augustus 2009 - 21:05   quote  deeplink  
Leon idd Ruud Gullit wereld gozert.
Ik wou alleen aangeven hoe hypocriet sommige zijn,

Johan cruiff was en is m.i. een fenoneem en wat is daar mis mee?

Is Willemvan hanegem dam zo'n held?
Vroeger wel ik verafgod hem nog steeds.
Maar laten we eerlijk zijn JC was en is de grootste.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 21:05 schreef henri het volgende:
Leon idd Ruud Gullit wereld gozert.
Ik wou alleen aangeven hoe hypocriet sommige zijn,

Johan cruiff was en is m.i. een fenoneem en wat is daar mis mee?

Is Willemvan hanegem dam zo'n held?
Vroeger wel ik verafgod hem nog steeds.
Maar laten we eerlijk zijn JC was en is de grootste.
Nee Henri,voor jou is hij de grootste..
Bergkamp is mijn meest favoriete neus sorry...
Die was tenminste echt voor Feyenoord ook al speelde hij er nooit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Plaats hier de naam van je favoriete Feyenoord speler door de jaren heen









0.0083549