|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 21:05 schreef henri het volgende:Leon idd Ruud Gullit wereld gozert. Ik wou alleen aangeven hoe hypocriet sommige zijn, Johan cruiff was en is m.i. een fenoneem en wat is daar mis mee? Is Willemvan hanegem dam zo'n held? Vroeger wel ik verafgod hem nog steeds. Maar laten we eerlijk zijn JC was en is de grootste. rot lekker op, hij had de grootste bek maar iedereen weet dat wim jansen een veel betere voetballer was. dat was alleen een stille willy. Die graf-betondorper heeft Feyenoord misbruikt om zijn persoonlijke gram te halen op die kankerclub die zijn grootste talent (want dat was jopie) een mes in de rug stak. die trut moet gewoon oprotten naar dat friesland van spanje en daar lekker daar de kut catalaan gaan uithangen.
Willem wan Hanegem is de grootste Feyenoorder ooit. Juist om dat hij zijn idiote momenten heeft. Willem is echt. Daarom kwam ie ook niet op het eeuwfeest. |
|
|
|
|
henri
|
|
|
Eigenlijk hebben jullie wel gelijk. !!
Super Mario is voor mij de Held!
Gr. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Aha ik heb hem na enig zoekwerk hier gevonden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De Wolf, als we dan stoffige topics aan het uitgraven zijn. |
|
|
|
|
Staki
|
|
|
Tja, wat denken jullie van Dirk Kuyt, hij was en blijft een voorbeeld voor karaktervoetballers |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
John guidetti!! Al is t alleen al wegens zijn hattrick tegen 020 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ben Wijnstekers, 419 keer voor Feyenoord, min of meer onbesproken en aanvoerder van Oranje. in mijn Feyenoordjeugd als supporter op S en T en overal in Nederland en Europa was hij er altijd, toen hij ging was mijn jeugd voorbij...... Hij vertrok naar Belgie, ik al snel daarna naar Scotland... |
|
|
|
|
Thrill
|
|
|
Ruud heus john de wolf van hooikdonk bret emerton tomasson larson kuyt kalou henk fraser obiku bronckhorst gastel van persie pfff heb er zoveel:-D |
|
|
|
|
Thrill
|
|
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
tja wie zal ik hier neerzetten Julio Ricardo Cruz natuurlijk. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Makaay en van Bronckhorst |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
de wolf blijft nog steeds een lekker ding |
|
|
|
|
car loves feyenoord
|
|
|
snelle buitenspeler jurgen kristenssen , ik weet even niet meer welk jaar 70-71 ? |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
E niet te vergeten Antony Leurling hahahahaha |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Dan toch maar Pierre van hooydonk,ff uefa cup gewonnen voor de club |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: ja man hoe kunnen we die vergeten!! |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Vond Stanley Brard ook wel aardig.Stanley in oranje! |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Bennie Wijnstekers. All time hero. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Helex
|
|
|
Taument vanwege de prachtige goal in de Kuip tegen Ajax. Zal ik nooit vergeten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die Golden Goal dan natuurlijk..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Al blijven alle spelers passanten, mocht altijd graag naar de nonchalante manieren Julio Ricardo Cruz kijken, ben Pierre van Hooijdonk dankbaar voor de UEFA cup. Tomasson gaf altijd 100% en heb genoten van Jerzy Dudek. Maar zo zijn er nog wel meer te noemen, zoals Gio. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pffff, dan kan je mijn vrouw een handje geven.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heeft een plekkie in huis toch ? Fotootje uit 93 ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt ja, moet elke dag tegen die smoel aankijken..😉 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Erwin Mulder ! Hahaha ... |
|
|
|
|
Roek66
|
|
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Mijn favoriet blijft Bosvelt. Als de helft van het team zijn mentaliteit had, waren we jaarlijks kampioen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Van Hanegem Wim Jansen Hasil Jan Sorensen EL Ahmadi Clasie Vilhena |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kheb geen tijd genoeg om al m'n favorieten hier te plaatsen (verzin de rest zelf, en kleur de plaatjes dus) |
|
|
|