|
|
Rovert
|
|
|
Ik zeg zelf Philippe Léonard |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
spotter
|
|
|
|
|
|
SCF_Willempie
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dit topic is al eens eerder gestart , nog geen eens 2 weken geleden. En dat is toen toch verwijderd?!?! |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
|
|
|
FR-0180
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Lurling natuurlijk !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Tjah die keuze is idd niet moeilijk , ik zeg ook Lulring. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Was eigenlijk van plan om uit pricipe hier geen naam te posten, maar nu ik er 2 seconden over heb nagedacht... ja, met afstand! Lurling |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
denny middelvinger landzaat lulring bart schooier ehh. goor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die analfabeet uit betondorp |
|
|
|
|
derq
|
|
|
LULRING! CHARISTEAS! SNO! DE ZEEEEEUWWWWWW!!!! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: HEY je bent toch geen nep Feyenoorder! Feyenoord kampioen! HOE DAN OOK?! zet 020 maar een hak! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: ook een kanshebber voor de k*nkrlijer van de eeuw... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 - 04:52 schreef derq het volgende:[..] HEY je bent toch geen nep Feyenoorder! Feyenoord kampioen! HOE DAN OOK?! zet 020 maar een hak! kampioenschap met een nare bijsmaak en de ondergang van een veelbelovend team. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Bruins,Lurling,Lazovic en Slory |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Leonardo, vuile overloper. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wil je de naam van dat braziliaanse hoeren jong hier nooit meer noemen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
ook eens..........maar vergeet Lee niet he! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Hahahahaha, leuk Bram, maar natuurlijk niet onze clubsinger! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: was ook geintje,snap wie je bedoeld |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Weet ik wel kerel, maar vond de opmerking ECHT leuk, vandaar m'n reactie. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Lurling onbetwiste nummer 1 |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
natuurlijk lurling.. wie anders? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik denk dat iedereen mn mening wel weet :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
die jankert van een Leonardo (vuile overloper) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wat heb ik nou gezegd !!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: We kunnen hem contracteren hij is transfervrij hahahahaahahahha |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: Sommige mensen kunnen niet lezen. Je wilt niet dat de naam van "Leonardo" op deze site nog wordt genoemd en dan moet de naam van LEONARDO ook niet meer worden genoemd. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ok ok we zullen de naam Leonardo niet meer noemen hoor, dus als er iemand nog Leonardo zegt dan moet hij duidelijk gemaakt worden dat Leonardo dan ook echt niet meer genoemd wordt. Het is duidelijk dat Leonardo niet gewenst is hier. Vuile k*t Leonardo...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dus ik mag niet leonardo nomineren? jammer want ik wil leonardo nomineren omdat leonardo mijn minst favoriete speler is...dus geen leonardo? :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben we t dan over Leonardo I of Leonardo II ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 - 10:07 schreef Pietje1 het volgende:ok ok we zullen de naam van dat "krunk-jong" niet meer noemen hoor, dus als er iemand nog de naam van die "favela he-whore" zegt dan moet hij duidelijk gemaakt worden dat de naam van die Über-judas" dan ook echt niet meer genoemd wordt. Het is duidelijk dat die "Krunk-lijer" niet gewenst is hier. Vuil k*t jodenjong... heel goed |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En als hij nou een ijsbal opvangt met z'n linkeroog, is alles dan weer goed? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als hij een opel kadett met zijn linkeroog dan wil ik misschien met mijn hand over mijn hart strijken |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 - 10:34 schreef hotjumper het volgende:[..] als hij een opel kadett met zijn linkeroog dan wil ik misschien met mijn hand over mijn hart strijken Tuurlijk, logisch, dat is nou inflatie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: niet met je eens...maar jouw mening |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Die hoort in de topic over spelers die niet goed genoeg voor Feyenoord waren |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik vind de meeste spelers in een Feyenoord shirt wel sympathiek. Ergerniswekkend vind ik een speler als de Cler met dat geschreeuw, gewijs en ontevreden hoofd. Timmer vond ik ook verschrikkelijk en Lucius kwam alleen fysiek weg uit Brabant maar is overigens verder natuurlijk wel komisch |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
wat denk je van onze vriend uit griekenland charisteas |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Charisteas uiterst sympathiek en kon er niks aan doen dat ie via de Koemannen bij Ajax en Feyenoord speelde. Past inmiddels in een illuster rijtje en is een legende in Griekenland vanwege Europees kampioenschap kopballetje. Respect voor Angelos |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:30 schreef sportdwaas het volgende:Charisteas uiterst sympathiek en kon er niks aan doen dat ie via de Koemannen bij Ajax en Feyenoord speelde. Past inmiddels in een illuster rijtje en is een legende in Griekenland vanwege Europees kampioenschap kopballetje. Respect voor Angelos En Feyenoord had uiteindelijk toch nog winst gemaakt op Angelos en daarmee konden Roy, Tim, Kevin en Theo een maandje van worden betaald. |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
|
|