|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 - 20:43 schreef R()b het volgende:[..] Jij bent echt niet 100%. Ik ben ZEKER GEEN Gullit fan , en zal het NOOIT worden. Maar Gullit heeft wel degelijk iets goeds gedaan. Bahia gekocht , nou dat is toch zeker geen miskoop. zo he haha niet 100%? omdat ik zeg dat Gullit slechte aankopen heeft gedaan? dat kan je niet ontkennen.
Goor, babos, bosschaart, saidi, edwin de graaf, serginho greene, ostlund, magrao, cory gibbs, bruno basto, bandalovski. Allemaal miskopen gebleken ,, en dat terwijl hij slechts 1 jaar de leiding had. En ook Bahia was DRAMA in zn eerste jaren.
En hierdoor kampen we nu met een hele grote schuld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik vond Goor niet zo drama , Babos en Boschaart zijn mislukt maar werkelijk IEDEREEN zou ze op dat moment gekocht hebben want waren absolute uitblinkers bij hun club , Saidi begon geweldig maar zakte weg maar had dus wel kwaliteitenEdwin deGraaf kostte weinig , Greene is nooit geweldig geweest maar was op dat moment wel een veelbelovende speler de overige was niet veel nee, maar Ruud moest ook uit een vijver vissen die niet zo veel goede vis bevatte , haha en de schuld komt niet door de namen die jij nu noemt hoor. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ruud heeft ons 3 maanden SEXY voetbal laten zien , toen werd het koud en stortte het in.................. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 18:04 schreef jantje 1974 het volgende:ik vond Goor niet zo drama , Babos en Boschaart zijn mislukt maar werkelijk IEDEREEN zou ze op dat moment gekocht hebben want waren absolute uitblinkers bij hun club , Saidi begon geweldig maar zakte weg maar had dus wel kwaliteitenEdwin deGraaf kostte weinig , Greene is nooit geweldig geweest maar was op dat moment wel een veelbelovende speler de overige was niet veel nee, maar Ruud moest ook uit een vijver vissen die niet zo veel goede vis bevatte , haha en de schuld komt niet door de namen die jij nu noemt hoor. dat snap ik maar het heeft er aardig aan bijgedragen. Gullit heeft tog aardig wat kapitaal vernietigt op deze manier. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bedoel je deze niet Henk? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wernbloom komt met stip binnen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is 'm niet helemaal Jan, gaat om spelers die niet eens bij Feyenoord gespeeld hebben. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Er zijn spelers die ik achteraf uitkotste, maar vanaf het moment dat Leroy Fer ons na al die maanden twijfel toch wou laten vallen voor Twente, kotste ik hem uit. Ik snap zijn motieven wel, maar de rancune die blijft. Mooi dat ie t op dit moment verneukt daaro en wij t goed doen, daarom: Leroy Fer! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: STOM!
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2011 - 16:13 schreef Quiroz het volgende:Er zijn spelers die ik achteraf uitkotste, maar vanaf het moment dat Leroy Fer ons na al die maanden twijfel toch wou laten vallen voor Twente, kotste ik hem uit. Ik snap zijn motieven wel, maar de rancune die blijft. Mooi dat ie t op dit moment verneukt daaro en wij t goed doen, daarom: Leroy Fer! Heel goed Quiroz! Met stip op 1 deze Ferrader! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
1 Leonardo 2 de Guzman 3 Hofland |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha! Goeie foto! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
1) Leonardo 2) Lulring 3) Ferrader |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Had iig wel de juiste mentaliteit! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoezo Hofland?? Heb ik wat gemist? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lees net dat Ajakkes ook interesse heeft voor Ferrader, dan zou ie toch met stip stijgen naar 1 toch? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 januari 2016 - 21:06 schreef VVout het volgende:[..] Lees net dat Ajakkes ook interesse heeft voor Ferrader, dan zou ie toch met stip stijgen naar 1 toch? Hahahaha wat denk je zelf...opbokken met die gozer. Oja VVout het is Ajax |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik kan wel een lijstje afgeven:
Met stip op 1 : Erwin Mulder 2 : Lex Immers 3 : Miquel Nelom 4 : Colin Kazim Richards 5 : Tony Trindade de Vilhena
En zo is er nog wel 4 kantjes A4 te vullen met dit soort miskleunen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Prima gozer. Voorbeeld voor de jeugd. Zou ik zo bij mijn ouders aan tafel zetten. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Lulring die tyfus Braziliaan De Guzman Kwidana JC
en nog eren stuk of vijftig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Immers, Bruins, Mulder
etc. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Oh, mijn mening is dus nog niet veranderd hehe... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jhon van Beukering. Goeie gozert maar het veld is te lang voor hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 januari 2016 - 07:07 schreef lijdensweg het volgende:Ik kan wel een lijstje afgeven: Met stip op 1 : Erwin Mulder 2 : Lex Immers 3 : Miquel Nelom 4 : Colin Kazim Richards 5 : Tony Trindade de Vilhena En zo is er nog wel 4 kantjes A4 te vullen met dit soort miskleunen ... Immers Kazim en Mulder staan ook in mijn top drie. Feyenoord onwaardig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
op 1 Tony money Vilhena, op 2 Fer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ostlund,Bosschaart, Aerts,Greene...kan nog wel ff doorgaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En toch was Greene in zijn eerste seizoen onder Erwin Koeman echt een hele goede verdediger. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan ik me niet meer heugen:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kazim met stip op nr 1. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ronny22
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
vanaf vandaag kazim.. wegwezen met die gast |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Waarom een jongen die door de club is opgeleid, nog steeds alles geeft voor de club, maar zijn contract niet wil verlengen erger vinden dan een speler die hier 1,5 jaar speelt, constant commotie veroorzaakt, nooit echt goed gepresteerd heeft (oké, op 1 of 2 europese wedstrijden na) en nu zich ook weer misdragen heeft?
Voor de minst favoriete Feyenoord speler neig ik nu toch wel heel erg naar Kazim.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Tjabba