BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay+de guzman+landzaat=16.000.000

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 18 augustus 2009 - 00:52   quote  deeplink  
Als feyenoord makaay(7.5mil), de guzman(6.5mil en landzaat(3mil) verkoopt dan kan misschien honda gekocht worden, van rond de 10miljoen, dan houden ze ong. 6 miljoen over voor nog 1-2 spelers

Meningen??

Bron: transfermarkt.de
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 18 augustus 2009 - 01:04   quote  deeplink  
Voor die 3 samen vang je hooguit 4/5 miljoen dus dan kun je de helft van Honda kopen, qua prestatie en salaris nieteens zo'n slecht plan ;)
willian
 willian - dinsdag 18 augustus 2009 - 01:05   quote  deeplink  
mening? pure onzin!!! dat geld krijg je er nooit voor
niet van toepassing
 niet van toepassing - dinsdag 18 augustus 2009 - 01:08   quote  deeplink  
Kijk op die site staan de bedragen die ze waard waren toen ze werden gekocht. makaay stond eerst op die site voor 15 miljoen. waarde daald als spelers ouder worden. maar er wordt niet gekeken naar de lengte van het contract. de guzman zal met een 1 jarig contract nooit voor 6.5 weg gaan. Makaay wil nederland niet uit ivm huissituatie dus dan zou een nederlandse club 7.5 moeten bieden ipv qatar. dus ik denk dat je dit allemaal kan vergeten. hooguit samen zoals mrchriz al zegt 4/5 miljoen
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 02:55   quote  deeplink  
nooit!!!!!!!!!!!!!!! hooguit een 5 miljoen bij elkaar.daar mag feyenoord blij mee zijn
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 04:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 02:55 schreef antoniorijen het volgende:
nooit!!!!!!!!!!!!!!! hooguit een 5 miljoen bij elkaar.daar mag feyenoord blij mee zijn
eens

6 miljoen voor de guzman en makaay en dan 1 miljoen betalen om van landzaad af te komen.
Proof29
 Proof29 - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 00:52 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Als feyenoord makaay(7.5mil), de guzman(6.5mil en landzaat(3mil) verkoopt dan kan misschien honda gekocht worden, van rond de 10miljoen, dan houden ze ong. 6 miljoen over voor nog 1-2 spelers

Meningen??

Bron: transfermarkt.de
transfermarkt.de bewijst wel vaker er compleet naast te zitten met de waardes van spelers.
Wie betaald er nou 7,5 milj. voor zo'n oude spits zonder restwaarde...
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:30   quote  deeplink  
Je mag blij zijn dat je van de salariskosten af bent. De Guzman vertrekt transfervrij. Makaay heeft 1 milj. gekost en daar krijg je niets voor, iedere club weet dat Feyenoord er mee in zijn maag zit en van Landzaat zijn ze allang vergeten hoe hij voetbalt. Dus reken maar uit!
ovi
 ovi - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 09:30 schreef Marioscenario het volgende:
Je mag blij zijn dat je van de salariskosten af bent. De Guzman vertrekt transfervrij. Makaay heeft 1 milj. gekost en daar krijg je niets voor, iedere club weet dat Feyenoord er mee in zijn maag zit en van Landzaat zijn ze allang vergeten hoe hij voetbalt. Dus reken maar uit!
Makaay heeft 3 miljoen gekost.
Stef1977
 Stef1977 - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:35   quote  deeplink  
7,5 miljoen is idd een beetje veel. Het gaat er ook om dat ze van z'n salaris af zijn. Dus alles wat ze erbij krijgen is meegenomen. Maar het zal me niks verbazen als Makaay gratis weg mag. Zelfde geld voor Landzaat.
Guzman is een ander verhaal. Die moet de pot spekken voor zover dat nog mogelijk is. Als er een jaar geleden 15 miljoen werd gevraagd, denk ik dat de helft nu nog moet kunnen. Misschien dat ik dan zelfs aan de lage kant zit.
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 09:35 schreef Stef1977 het volgende:
7,5 miljoen is idd een beetje veel. Het gaat er ook om dat ze van z'n salaris af zijn. Dus alles wat ze erbij krijgen is meegenomen. Maar het zal me niks verbazen als Makaay gratis weg mag. Zelfde geld voor Landzaat.
Guzman is een ander verhaal. Die moet de pot spekken voor zover dat nog mogelijk is. Als er een jaar geleden 15 miljoen werd gevraagd, denk ik dat de helft nu nog moet kunnen. Misschien dat ik dan zelfs aan de lage kant zit.
De Guzman is het eind van het seizoen transfervrij. Hij wacht en kan dan een gigantisch bedrag aan tekengeld in een keer opstrijken.
bram
 bram - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 09:35 schreef Stef1977 het volgende:
7,5 miljoen is idd een beetje veel. Het gaat er ook om dat ze van z'n salaris af zijn. Dus alles wat ze erbij krijgen is meegenomen. Maar het zal me niks verbazen als Makaay gratis weg mag. Zelfde geld voor Landzaat.
Guzman is een ander verhaal. Die moet de pot spekken voor zover dat nog mogelijk is. Als er een jaar geleden 15 miljoen werd gevraagd, denk ik dat de helft nu nog moet kunnen. Misschien dat ik dan zelfs aan de lage kant zit.
dan inpakken en weg zijn
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:50   quote  deeplink  
lamzaad 1 miljoen + mackaay 1,5 miljoen + Guzzy 3,5 miljoen = 6 miljoen, injectie van 2 miljoen van de investeerders en dan heb je misschien wel een motor voor op het middenveld (Honda dus)? Iets realistischer?
ovi
 ovi - dinsdag 18 augustus 2009 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 09:50 schreef Arie.Klooster het volgende:
lamzaad 1 miljoen + mackaay 1,5 miljoen + Guzzy 3,5 miljoen = 6 miljoen, injectie van 2 miljoen van de investeerders en dan heb je misschien wel een motor voor op het middenveld (Honda dus)? Iets realistischer?
Ja en wie zetten wij dan in de spits.
Stef1977
 Stef1977 - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Een spits halen is dan wat realistischer dan Honda. Ik zie die japanner ook graag in de Kuip, en heb er dan ook echt geen moeite mee om daar iemand anders voor te passeren, maar het is niet haalbaar en geen prioriteit dus kunnen we dit gewoon beter uit ons hoofd zetten.

maar een spits......Geen idee wie dan een goeie is om het stokje in de basis over te nemen tegen voor een mooi prijsje en een redelijk salaris. Je kan die Benschop proberen, maar ik durf niet te stellen dat ie het meteen gaat maken.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:02   quote  deeplink  
ongelofelijk dat er nog steeds mensen transfermarkt.de geloven... Nog ongelofelijker dat er mensen zijn die echt denken dat er clubs zoveel geld voor Makaay willen betalen die nog hooguit 2 jaar kan voetballen.

Ik vind nog steeds dat Been dit jaar het elftal om Makaay heen moet bouwen dan heb je nog het meeste rendement van hem en dan kun je volgend jaar met een nieuwe groep beginnen want alle contracten lopen dan af van de oudjes.

mocht er in de winterstop toch een club komen voor 1 van de oudjes dan meteen verkopen, maar tot die tijd zouy ik zeggen gebruik ze zo goed als het kan.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 10:02 schreef Pietje1 het volgende:
ongelofelijk dat er nog steeds mensen transfermarkt.de geloven... Nog ongelofelijker dat er mensen zijn die echt denken dat er clubs zoveel geld voor Makaay willen betalen die nog hooguit 2 jaar kan voetballen.

Ik vind nog steeds dat Been dit jaar het elftal om Makaay heen moet bouwen dan heb je nog het meeste rendement van hem en dan kun je volgend jaar met een nieuwe groep beginnen want alle contracten lopen dan af van de oudjes.

mocht er in de winterstop toch een club komen voor 1 van de oudjes dan meteen verkopen, maar tot die tijd zouy ik zeggen gebruik ze zo goed als het kan.
Ik weet niet of jij het weet maar minstens een van die oudjes moet weg om te saneren , anders komt feyenoord nog verder in de problemen!! Als dat niet gebeurt dan is het nu al bekend dat er een tekort van minstens € 2.500.000,= is aan het eind van het seizoen.
Dus of Landzaat,Makaay,Hofland,de Cler of allemaal gaan eruit. Maar dat er iets moet gebeuren dat is wel zeker!! En de Guzman wordt of deze periode anders in de winterstop geprobeerd te verkopen. Er moet maar net een ploeg zijn die een van deze spelers wel wil overnemen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:19   quote  deeplink  
Guz is nog 2 milj waard hooguit.. de rest krijg je dr bij als zegeltjes voor je spaarkaart.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 10:18 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij het weet maar minstens een van die oudjes moet weg om te saneren , anders komt feyenoord nog verder in de problemen!! Als dat niet gebeurt dan is het nu al bekend dat er een tekort van minstens € 2.500.000,= is aan het eind van het seizoen.
Dus of Landzaat,Makaay,Hofland,de Cler of allemaal gaan eruit. Maar dat er iets moet gebeuren dat is wel zeker!! En de Guzman wordt of deze periode anders in de winterstop geprobeerd te verkopen. Er moet maar net een ploeg zijn die een van deze spelers wel wil overnemen.
Jij kijkt teveel naar Voetbal International en jij gelooft die sigarenrokende zeiksnor teveel. Jij reageert ook echt altijd alsof jij in de RVC van Feyenoord zit he. Jij haalt ook maar je info uit de voetbal praatprogramma's, alsof het de waarheid is. Prutser.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Denk dat ze niet weg te krijgen zijn dus moeten ze maar het beste er van maken. Gebruiken als ze nodig zijn en anders op de bank. De selectie bestaat uit een man of 24, Mario gaat daar 1 team van maken. Op de weg naar een kampioenschap zijn je wissels ook belangrijk. Buiten het financiële aspect voor de club zie ik geen echte problemen. Ik heb nog geen signalen ontvangen dat 1 van de oudere spelers moeite heeft met zijn nieuwe rol. Alleen de pers schijnt daar problemen mee te hebben.
Els
 Els - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:31   quote  deeplink  
Ja, en je bent net zo sterk als je bank. Mario heeft goed opgelet op de trainerscursus ;-)
Stef1977
 Stef1977 - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Daar heb je wel een goed punt Hotjumper. We laten ons ook erg makkelijk gek maken door alles wat er gepubliceerd wordt.
alleen kan jen iet voorbij gaan aan het feit dat er financieel nog steeds dingen moeten gebeuren. Al is dat niet het probleem van Mario en z'n spelers.
fr emiel
 fr emiel - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
en die schulden dan?????????
Ging alles maar zo makkelijk dan waren we al kampioen man
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:06   quote  deeplink  
Tsja.. Volgend jaar lopen toch een aantal van deze contracten af.
Voor dit jaar zijn ze al begroot, dus is het "winst" als er 1 of 2 alsnog eerder weg gaan.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 10:58 schreef fr emiel het volgende:
en die schulden dan?????????
Ging alles maar zo makkelijk dan waren we al kampioen man
ik geef toch aan dat dat nog speelt. dit is echter het probleem van Jacobs en Gudde die zijn met de contract besprekingen akkoord gegaan met de salaris eisen.
Dit hoeft verder niet te betekenen dat er een kloof ontstaat tussen de trainer en de "ouwe hap" En dat is wel iets waar de pers op lijkt te azen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door hotjumper --
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Met het vertrek van Hofland, Makaay, de Cler en Landzaat bespaar je zoveel aan kosten dat je eigen talent langer aan je kan binden.

Ik denk dat de spelers niet in een Lucius, Timmer of Greene scenario willen terecht komen en voor eind augustus eieren voor hun geld kiezen. Dat is op de bank blijven zitten of een redelijk aanbod van een andere club accepteren.

Familieomstandigheden zullen ertoe leiden dat Hofland en Makaay blijven maar dat de Cler en Landzaat wel zullen vertrekken. Anders gewoon dit jaar uitzingen
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:27   quote  deeplink  
Straks heb je deze jongens weer hard nodig. Door blessures en schorsingen. De Guzman levert Feijenoord nauwelijks geld op door de talentpool en de vergoeding aan zijn zaakwaarnemers dus ook al loopt hij straks gratis weg profiteer nog een jaar van zijn talent en als mede door hem Europees voetbal of meer kan worden gehaald dan levert hij meer op. Hetzelfde geld voor Makaay, Tomasson is erg blesurre gevoelig wie moet dan in de spits? Cisse? en dan niets meer op de bank. Makaay houden. Volgend jaar contract over dan niet verlengen. Nu moet alles in het werk gesteld worden voor Europees voetbal.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:07   quote  deeplink  
nog maar even een klein maandje afwachten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door hotjumper --
Edje
 Edje - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:35   quote  deeplink  
Alsof de guzman ons sterker maakt. Ik heb de Guzman nu een paar competitiewedstrijden zien spelen, maar die maakt ook het verschil niet meer. We missen dus een middenvelder die de gaten ziet en diepgang heeft. Bij ons lopen te veel egootjes die graag met de voet aan de bal naar het doel van de tegenstander lopen. Dan kun je nog zo oefenen op positiespel, als men elkaar de bal niet toespeelt, dan gaat het niets worden. M.i. is dat ook het probleem waarom Makaay onvoldoende rendeert. Door het lopen met de bal zit er te weinig verrassing, snelheid en diepte in het spel, waardoor makaay geen bruikbare bal ontvangt. die gozer is het (raak)schieten echt niet verleerd, maar dit hangt wel af van het feit hoe en hoe vaak hij (goed) wordt aangespeeld....en dat lukt niet door de bal naar hem toe te brengen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:35 schreef Edje het volgende:
Alsof de guzman ons sterker maakt. Ik heb de Guzman nu een paar competitiewedstrijden zien spelen, maar die maakt ook het verschil niet meer. We missen dus een middenvelder die de gaten ziet en diepgang heeft. Bij ons lopen te veel egootjes die graag met de voet aan de bal naar het doel van de tegenstander lopen. Dan kun je nog zo oefenen op positiespel, als men elkaar de bal niet toespeelt, dan gaat het niets worden. M.i. is dat ook het probleem waarom Makaay onvoldoende rendeert. Door het lopen met de bal zit er te weinig verrassing, snelheid en diepte in het spel, waardoor makaay geen bruikbare bal ontvangt. die gozer is het (raak)schieten echt niet verleerd, maar dit hangt wel af van het feit hoe en hoe vaak hij (goed) wordt aangespeeld....en dat lukt niet door de bal naar hem toe te brengen.
is die Hofs van Vitesse niks voor ons?
Edje
 Edje - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

is die Hofs van Vitesse niks voor ons?
tsja.........dat is een speler die volgens mij wel had, wat ik hierboven beschreef. Ik ben ervan overtuigd dat de klik met makaay daarom beter was dan met de spelers die er nu lopen. Maar goed, ik bepaal niet het beleid van feyenoord en ik denk dat financien een belangrijke rol spelen. Ik krijg het idee dat men bij feyenoord blij is met iedere speler die men kan verkopen, ook al is hij belangrijk, puur om de financien op orde te krijgen.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:27 schreef Trouwe hond het volgende:
Straks heb je deze jongens weer hard nodig. Door blessures en schorsingen. De Guzman levert Feijenoord nauwelijks geld op door de talentpool en de vergoeding aan zijn zaakwaarnemers dus ook al loopt hij straks gratis weg profiteer nog een jaar van zijn talent en als mede door hem Europees voetbal of meer kan worden gehaald dan levert hij meer op. Hetzelfde geld voor Makaay, Tomasson is erg blesurre gevoelig wie moet dan in de spits? Cisse? en dan niets meer op de bank. Makaay houden. Volgend jaar contract over dan niet verlengen. Nu moet alles in het werk gesteld worden voor Europees voetbal.
Castaignos gewoon bij selectie halen als spits
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:44 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Castaignos gewoon bij selectie halen als spits
Lekker papegaaien, onderbouw het eens? Waarom zal hij wel renderen?
Edje
 Edje - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:44 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Castaignos gewoon bij selectie halen als spits
Of schet danwel erasmus terughalen en castaignos bij excelsior stallen. Ik denk dat erasmus en schet nl eerder op eredivisieniveau zitten dan castaignos
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 10:24 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Jij kijkt teveel naar Voetbal International en jij gelooft die sigarenrokende zeiksnor teveel. Jij reageert ook echt altijd alsof jij in de RVC van Feyenoord zit he. Jij haalt ook maar je info uit de voetbal praatprogramma's, alsof het de waarheid is. Prutser.
Dat mag jij vinden maar is het niet Gudde die zegt dat het heel goed uitkomt als er minstens een speler vertrekt???????????????? Dus wat ouwehoer jij nou!! En inderdaad die Derksen mauwt ook teveel en daar heb ik geen hoge pet van op !! Maar ik ga ervan uit wat Eric Gudde heeft gezegd. Dus wel op de hoogte blijven en vanavond zullen we wel iets meer weten hoop ik. En zat ik maar in de RvC , dan zal het heel anders aan toe gaan hahahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:06 schreef Stylzz het volgende:
Tsja.. Volgend jaar lopen toch een aantal van deze contracten af.
Voor dit jaar zijn ze al begroot, dus is het "winst" als er 1 of 2 alsnog eerder weg gaan.
voor dit jaar is er nog steeds een tekort voor de begroting om deze sluitend te maken.
Het is niet voor niks dat eric Gudde zegt dat het goed zou uitkomen als er een van de spelers zou vertrekken!! De begroting voor het seizoen 2009-2010 is nog steeds niet sluitend..............................wordt vervolgd
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lekker papegaaien, onderbouw het eens? Waarom zal hij wel renderen?
Dat weet je nooit zeker, maar dat het een talent is dat weet ik wel zeker en dan doe je toch gewoon een gok om deze speler de kans te geven , wie niet waagt die niet wint!!!
Er zijn wel meer goeie voorbeelden van spelers die op jonge leeftijd debuteren in de eredivisie of in andere landen. Als je het niet probeer weet je ook niks...............
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:53 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat weet je nooit zeker, maar dat het een talent is dat weet ik wel zeker en dan doe je toch gewoon een gok om deze speler de kans te geven , wie niet waagt die niet wint!!!
Er zijn wel meer goeie voorbeelden van spelers die op jonge leeftijd debuteren in de eredivisie of in andere landen. Als je het niet probeer weet je ook niks...............
Dus beginnen met invalbeurten, achter, bijvoorbeeld Makaay.. Kan Cissé lekker op links blijven.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:47 schreef Edje het volgende:

[..]

Of schet danwel erasmus terughalen en castaignos bij excelsior stallen. Ik denk dat erasmus en schet nl eerder op eredivisieniveau zitten dan castaignos
Wat is nou eredivisie niveau? Wat goed is komt NOOIT te vroeg!!!!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus beginnen met invalbeurten, achter, bijvoorbeeld Makaay.. Kan Cissé lekker op links blijven.
Dat is ook een optie, maar als Mario het helemaal niet zit zitten in Makaay dan zal ie toch wat anders moeten, en dat mario roept dat niet niemand weg hoeft is gewoon een mooi diplomatiek antwoord
Edje
 Edje - dinsdag 18 augustus 2009 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:55 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Wat is nou eredivisie niveau? Wat goed is komt NOOIT te vroeg!!!!!!!
ja hoor en dan het talent verkloten?? Liever brengen zoals Kalou, van Bronckhorst doorgebroken zijn, dus eerst verhuren, wedstrijdritme op niveau laten opdoen, zodat de stap naar feyenoord 1 kleiner wordt en dus de slagingskans groter. Kunnen we ook niet zeuren dat we niet goed met talent zijn omgegaan, redt iemand het niet bij Excelsior dan redt ie het ook niet in feyenoord 1....overigens kan ik me herinneren dat we El Hamdaoui ooit bij excelsior hebben laten gaan naar engeland...zou nu een hele goede zijn voor ons.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 18 augustus 2009 - 13:00   quote  deeplink  
Ten eerste krijgt feyenoord maar 25% van transfersom de guzman. Landzaat krijg je geen stuiver meer voor en makaay hooguit nog 2.5 mil, maar niemand zal hem willen gezien zn salaris
Edje
 Edje - dinsdag 18 augustus 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 13:00 schreef BRAYY het volgende:
Ten eerste krijgt feyenoord maar 25% van transfersom de guzman. Landzaat krijg je geen stuiver meer voor en makaay hooguit nog 2.5 mil, maar niemand zal hem willen gezien zn salaris
klopt,maar een vertrek van deze 3 spelers alleen al, levert een ruimte op de begroting van ruim 5 miljoen op. vergeet niet dat de spelers die nu zijn aangetrokken alleen het eerste jaar kwa salaris door de investeerders worden betaald, daarna zal feyenoord deze salarissen op moeten hoesten en dus moeten begroten. Gezien het feit dat men nu al een tekort heeft van 2,5 mln in het lopende jaar, terwijl men al 6 mln is teruggegaan, zal er voor volgend seizoen dus minimaal 2,5 mln aan salaris + de salarissen van Dani/Ignatovic en cisse bespaart moeten worden. Deze heren zullen bij elkaar ook een 3 miljoen aan salaris ontvangen, dus moet er voor 5,5 miljoen aan salaris bespaart worden, ik weet wel over welke spelers we het dan hebben. Landzaat/Makaay en Hofland....
martin
 martin - dinsdag 18 augustus 2009 - 13:20   quote  deeplink  
roger die poolse braziliaan is niet duur
Edje
 Edje - dinsdag 18 augustus 2009 - 13:26   quote  deeplink  
sterker nog heeft een contract tot eind december 2009...wat nou als Guzzie vertrekt in de winterstop en roger hiervoor wordt teruggehaald? Hij kan overal in de voorhoede uit de voeten, dus ook als spits....samen met tomasson en vervolgens continu wisselend met tomasson voor/achter de spits..?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 18 augustus 2009 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 00:52 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Als feyenoord makaay(7.5mil), de guzman(6.5mil en landzaat(3mil) verkoopt dan kan misschien honda gekocht worden, van rond de 10miljoen, dan houden ze ong. 6 miljoen over voor nog 1-2 spelers

Meningen??

Bron: transfermarkt.de
hebben we hier weer met je neefie te maken????
ovi
 ovi - dinsdag 18 augustus 2009 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 00:52 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Als feyenoord makaay(7.5mil), de guzman(6.5mil en landzaat(3mil) verkoopt dan kan misschien honda gekocht worden, van rond de 10miljoen, dan houden ze ong. 6 miljoen over voor nog 1-2 spelers

Meningen??

Bron: transfermarkt.de
7,5 miljoen voor Makaay ,zijn de Lire weer terug dan ?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 18 augustus 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 14:55 schreef ovi het volgende:

[..]

7,5 miljoen voor Makaay ,zijn de Lire weer terug dan ?
hehehehe..............
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 13:06 schreef Edje het volgende:

[..]

klopt,maar een vertrek van deze 3 spelers alleen al, levert een ruimte op de begroting van ruim 5 miljoen op. vergeet niet dat de spelers die nu zijn aangetrokken alleen het eerste jaar kwa salaris door de investeerders worden betaald, daarna zal feyenoord deze salarissen op moeten hoesten en dus moeten begroten. Gezien het feit dat men nu al een tekort heeft van 2,5 mln in het lopende jaar, terwijl men al 6 mln is teruggegaan, zal er voor volgend seizoen dus minimaal 2,5 mln aan salaris + de salarissen van Dani/Ignatovic en cisse bespaart moeten worden. Deze heren zullen bij elkaar ook een 3 miljoen aan salaris ontvangen, dus moet er voor 5,5 miljoen aan salaris bespaart worden, ik weet wel over welke spelers we het dan hebben. Landzaat/Makaay en Hofland....
geloof jij nou echt dat deze 3 samen een 3 miljoen aan salaris hebben?? Als dat zo is dan zijn ze bij Feyenoord nog steeds verkeerd bezig!!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 12:58 schreef Edje het volgende:

[..]

ja hoor en dan het talent verkloten?? Liever brengen zoals Kalou, van Bronckhorst doorgebroken zijn, dus eerst verhuren, wedstrijdritme op niveau laten opdoen, zodat de stap naar feyenoord 1 kleiner wordt en dus de slagingskans groter. Kunnen we ook niet zeuren dat we niet goed met talent zijn omgegaan, redt iemand het niet bij Excelsior dan redt ie het ook niet in feyenoord 1....overigens kan ik me herinneren dat we El Hamdaoui ooit bij excelsior hebben laten gaan naar engeland...zou nu een hele goede zijn voor ons.
ja maar je heb talenten en buitengewone talenten , en die buitengewone talenten hoeven echt niet te rijpen bij excelsior hoor..............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay+de guzman+landzaat=16.000.000









0.0086250