BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincken verhuren aan Willem2 of niet???????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fr emiel
 fr emiel - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:59   quote  deeplink  
Doen. kan die lekker ervaring opdoen en volgendjaar als hij goed genoeg is en heb bewezen, een basisplek voor hem in rotterdsam
R()b
 R()b - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Ja hoor lijkt me nog geen eens zo slecht voor Vincken.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:04   quote  deeplink  
Als hij voldoet willen ze hem misschien kopen en je kunt zien of hij fit is. Let op deze deal gaat door
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Nee, lijkt me geen eens zo slecht voor Feyenoord.

Rustig aan brengen, kan met zijn kwaliteiten heel nuttig zijn in de tweede seizoens helft met het oog op blessures. kaarten e.d. Is in potentie de beste buitenspeler die we hebben.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:08   quote  deeplink  
Of wel verhuren, met de optie hem terug te mogen halen in de winterstop....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:13   quote  deeplink  
ik zie liever dat hij bij Feyenoord de sterren van de hemel speelt dan bij een andere eredivisie club
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Ze kunnen beter Slory verhuren en Vincken de kans geven bij Feyenoord!! Hij is in potentie de beste buitenspeler die Feyenoord heeft.
craven
 craven - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:17   quote  deeplink  
verhure, kan hij daar laten zien wat zijn potentie is en of hij blessurevrij kan blijven.Optie om hem in de winterstop terug te halen geen slecht idee..
craven
 craven - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:17   quote  deeplink  
verhuren
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:15 schreef antoniorijen het volgende:
Ze kunnen beter Slory verhuren en Vincken de kans geven bij Feyenoord!! Hij is in potentie de beste buitenspeler die Feyenoord heeft.
Slory is nu eenmaal Been's man en voor de flanken zijn er verder Wijnaldum, Biseswar, Cisse en Pedro. Bij Willem II kan hij laten zien wat ie kan want tot nu toe was hij van porselein
bram
 bram - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:22   quote  deeplink  
als deze jongen fit blijft kan hij van zeer grote waarde zijn voor feyenoord,als je hem verhuurd ben je naar mijn mening een topper in wording kwijt
fr emiel
 fr emiel - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:15 schreef antoniorijen het volgende:
Ze kunnen beter Slory verhuren en Vincken de kans geven bij Feyenoord!! Hij is in potentie de beste buitenspeler die Feyenoord heeft.
zeker van je neef uit maastricht
van wonderen
 van wonderen - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:22 schreef bram het volgende:
als deze jongen fit blijft kan hij van zeer grote waarde zijn voor feyenoord,als je hem verhuurd ben je naar mijn mening een topper in wording kwijt
Je verhuurd hem toch??? dus ben je hem niet kwijt, deze jongen heeft juist nut aan speelminuten, gauw verhuren dus
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:15 schreef antoniorijen het volgende:
Ze kunnen beter Slory verhuren en Vincken de kans geven bij Feyenoord!! Hij is in potentie de beste buitenspeler die Feyenoord heeft.
Slory doet het nu toch niet meer zo slecht. Vincken's tijd komt nog wel. Laat hem eerst nog even wat rijpen bij Willempie II. Over een jaar (misschien wel al een half jaartje eerder) heb je een veel betere Vincken dan als hij bij Feyenoord op de bank komt te zitten. Van mij mag hij daar naar toe, want Slory is nu al stukken beter dan vorig seizoen!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 11:39   quote  deeplink  
ben helemaal geen fan van het verhuren van spelers aan een andere ere-divisie club, helemaal nu de verschillen steeds kleiner worden. Straks maakt ie gelijk tegen Feyenoord waardoor we net die 2 punten missen die ons kampioen maken.
ovi
 ovi - dinsdag 18 augustus 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Ja, hoor dat kan je makkelijk doen,kijken hoe die zich daar ontwikkeld het wordt denk moeilijk genoeg voor hem om bij Willem 2 een basisplek te verroveren.
De.x
 De.x - dinsdag 18 augustus 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Verhuren. Ik verwacht dat ie bij Feyenoord niet veel zal spelen, dus verhuur is altijd beter.
De.x
 De.x - dinsdag 18 augustus 2009 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:39 schreef hotjumper het volgende:
ben helemaal geen fan van het verhuren van spelers aan een andere ere-divisie club, helemaal nu de verschillen steeds kleiner worden. Straks maakt ie gelijk tegen Feyenoord waardoor we net die 2 punten missen die ons kampioen maken.
er moet een clausule in het contract dat hij niet tegen Feyenoord mag spelen. In Spanje doen veel clubs dat, verstandig.
De.x
 De.x - dinsdag 18 augustus 2009 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:23 schreef fr emiel het volgende:

[..]

zeker van je neef uit maastricht
hahahaa
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 18 augustus 2009 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 11:39 schreef hotjumper het volgende:
ben helemaal geen fan van het verhuren van spelers aan een andere ere-divisie club, helemaal nu de verschillen steeds kleiner worden. Straks maakt ie gelijk tegen Feyenoord waardoor we net die 2 punten missen die ons kampioen maken.
ben er ook geen voorstander van, maar in dit geval lijkt het me wel verstandig..........

kun je eindelijk een keer zien of hij het in zich heeft om 30 wedstrijden te spelen in een seizoen!!!!!!!!!!
ovi
 ovi - dinsdag 18 augustus 2009 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 14:48 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ben er ook geen voorstander van, maar in dit geval lijkt het me wel verstandig..........

kun je eindelijk een keer zien of hij het in zich heeft om 30 wedstrijden te spelen in een seizoen!!!!!!!!!!
Inderdaad Voor Vincken moet je een uitzondering maken,want van die wedstrijden bij
jong Feyenoord word hij ook niet beter.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 19 augustus 2009 - 01:23   quote  deeplink  
Max. tot de winterstop, bij goede prestaties en blessure vrij direct terughalen. Hij is vast beter dan slory en als ik het goed heb kan hij linker en rechter kant spelen.
Jammer dat hij er zo lang uit heeft gelegen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 07:09   quote  deeplink  
ik heb hem alleen op rechts zien spelen
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 19 augustus 2009 - 08:48   quote  deeplink  
Volgens mij is hij puur een rechter vleugelspeler
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 08:48 schreef Phyxsius het volgende:
Volgens mij is hij puur een rechter vleugelspeler
precies zo'n echte!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 17:54   quote  deeplink  
ja klopt , maar lekker jaar verhuren , die jongen MOET echt veel gaan spelen en niet af en toe s een kwartiertje , na een jaar zullen we dan nog wel zien hoe sterk en goed dit ventje nou werkelijk is.

Zou toch een schande zijn als zo een jong ventje die sinds zijn overgang naar de senioren altijd veel blessures heeft gehad en dus maar zelden gespeeld op het hoogste nivo nu ineens Feyenoord per direct beter zou maken en dus andere spelers als Biseswar,Slory,Wijnaldum naar de bank zou verwijzen!

Jaar bij andere club zal hem goed doen.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 07:09 schreef hotjumper het volgende:
ik heb hem alleen op rechts zien spelen
ja 100% rechtsbuiten en geen links.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 14:33 schreef De.x het volgende:

[..]

er moet een clausule in het contract dat hij niet tegen Feyenoord mag spelen. In Spanje doen veel clubs dat, verstandig.
maar hier niet en slaat ook nergens op , gewoon laten spelen , zoals Luijkx toen bijExcelsior tegen AZ was toch geweldig! DAT IS NOU SPORT!

pffffffffff waar hgebben we t over Tim Vincken en Willem2...........en dan hierom druk maken ??????
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2009 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 17:56 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

maar hier niet en slaat ook nergens op , gewoon laten spelen , zoals Luijkx toen bijExcelsior tegen AZ was toch geweldig! DAT IS NOU SPORT!

pffffffffff waar hgebben we t over Tim Vincken en Willem2...........en dan hierom druk maken ??????
ja.. Er is nog niet duidelijk aangetoond dat wel zo veel beter zijn dan vorig seizoen...
En ik wil je wel herinneren aan de uitslag tegen Willem II?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vincken verhuren aan Willem2 of niet???????









0.0062940