|
|
BRAYY
|
|
|
Zelf denk ik aan namen als;
Ove Kindvall Wim v Hanegem JP v Gastel Paul Bosvelt John de Wolff v Hooijdonk (voor wat ie in 2002 voor ons heeft gedaan)
maar ik kom er niet uit wat is jullie meningg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
DIRK KUYT Coen Moulijn Gerard Meijer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Wat een leuk topic!!!
Met zo'n onderwerp is er sinds gisteren geen topic meer geopend!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Östlund is het enige juiste antwoord |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Mijn 3 favo's die ik het meest bewust heb meegemaakt zijn J.P, Pi-Air en Dirkie Kuyt |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Hahah egt hea favoriete dit favoriete dat hoelang blijft dit nog doorgaan.. maja dit topic is nog wel wat anders dan dat wat voor muziek luisteren Feyenoorders of wat voor auto's hou je van alsof dat voor Feyenoorders minder verschilt als bij de rest van Nederland |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 - 00:52 schreef dennie het volgende:[..] Hahah egt hea favoriete dit favoriete dat hoelang blijft dit nog doorgaan.. maja dit topic is nog wel wat anders dan dat wat voor muziek luisteren Feyenoorders of wat voor auto's hou je van alsof dat voor Feyenoorders minder verschilt als bij de rest van Nederland ach muziek, dames en auto's is eens een leuke afwisseling tussen al die topics over makaay |
|
|
|
|
De.x
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
gerard meijer - jozef kiprich - dirk kuyt |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind gerard meijer een beste vent, niet meer en niet minder. Respect voor de man, maar aan het einde van het vorige seizoen werd er echt overdreven gedaan over en met hem. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
die gertjan verbeek, doet die nog wat bij de club? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die doet iets samen met die andere Verbeek, Pim. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Kuyt Obiku Kiprich Paultje Bosvelt |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Cor Kieboom En Ostlund uiteraard (zo, dat scheelt weer een poster) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahahahaha, Evil Els in de bocht |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Moulijn,Pieters Graafland,Kiprich,Bosveld,Kindvall,Kuijt, en nog veeeeeeeeeeeeeele anderen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Kon het niet laten ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Chun-Soo Lee Mauricio Aros Zsolt Petry Dennis Kljoejev Attila Ladinsky etc... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: etc. wat is daar eigenlijk van geworden? |
|
|
|
|
Gorzuh14
|
|
|
Ìk kies gewoon voor John de Wolf. Op en top Feyenoorder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: in Qatar met zn broer enz. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Pas1989
|
|
|
|
|
|
De.x
|
|
|
Bruno Basto, linksback in de sterrenformatie van R. Gullit. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Uhm.. waarom noemt niemand Lucius, Charisteas, Collony, Somalia of Lazovic?
Mijn favorieten: Kuyt, Taument, de Wolf, vGobbel, de Goey, Bosvelt en natuurlijk Kiprich. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ha dan noem ik Sixto Rovino! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Die is inderdaad nog beter! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nou vooruit dan maar, zal er ook een naam bij vermelden;
IGOR KORNEJEV |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
Mijn favoriete speler is op dit moment Graziano Pelle!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Algemeen blijft shinji ono Huidige selectie clasie |
|
|
|
|
lublin1
|
|
|
|
|
|
lublin1
|
|
|
eigenlijk elke FEYNOORDER. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Wesley19fr
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1908 En de Kromme en Henke.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Goh niemand die voor Erwin Mulder kiest? Vind ik wel tegen vallen.
Gio, JPvG en RK dat zijn nu mijn favorieten ... |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:33 schreef lijdensweg het volgende:Goh niemand die voor Erwin Mulder kiest? Vind ik wel tegen vallen. Gio, JPvG en RK dat zijn nu mijn favorieten ... Dat zeg je alleen maar omdat Mulder eerste keus is... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:33 schreef lijdensweg het volgende:Goh niemand die voor Erwin Mulder kiest? Vind ik wel tegen vallen. Gio, JPvG en RK dat zijn nu mijn favorieten ... Succes supporter!
Doen ze in 020 ook! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha, gelukkig kijk ik verder ! Ik volgde JPvG al jaren vanaf varkenoord. Dus die heeft bij mij duidelijk een streepje voor ongeacht de resultaten ..... Ik ben ook van mening dat Feyenoord deze wederopstanding zonder JPvG niet had kunnen waar maken. En een succes supporter ben ik zeker niet anders ben je niet ruim 40 jaar lid en supporter van de mooiste club van NL, Feyenoord ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Elk decennia heb ik mijn idolen ja , daar heb je gelijk in .... en zo ook de prutsers die er niet in horen ! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:40 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hahahaha, gelukkig kijk ik verder ! Ik volgde JPvG al jaren vanaf varkenoord. Dus die heeft bij mij duidelijk een streepje voor ongeacht de resultaten ..... Ik ben ook van mening dat Feyenoord deze wederopstanding zonder JPvG niet had kunnen waar maken. En een succes supporter ben ik zeker niet anders ben je niet ruim 40 jaar lid en supporter van de mooiste club van NL, Feyenoord ... Burp! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|