BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 18-08-2009 BEEN: 'VERTREK DE CLER, HOFLAND EN MAKAAY ONBESPREEKBAAR'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Nou de kogel is door de kerk, ben wel benieuwd hoe lang ze het vol houden! Maar ja dit is alleen de mening van de trainer nu maar afwachten wat de spelers er zelf van vinden
Rovert
 Rovert - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:21   quote  deeplink  
Wat zegt je neef uit limburg erover?
derq
 derq - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:27   quote  deeplink  
hofland en de cler moeten weg.
Rovert
 Rovert - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:27 schreef derq het volgende:
hofland en de cler moeten weg.
van wie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:28   quote  deeplink  
en waarom??
mithell13
 mithell13 - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:32   quote  deeplink  
dus landzaat mag vertekken? heb hem liever in de basis dan el ahmadi

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door mithell13 --
Rovert
 Rovert - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:32 schreef mithell13 het volgende:
dus landzaat mag vertekken? heb hem liever in de basis dan el hamdi
el hamdi is inderdaad een erg onbekende speler die ik ook niet graag in de basis zie

is dat een nieuw noord afrikaans talent?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:32 schreef mithell13 het volgende:
dus landzaat mag vertekken? heb hem liever in de basis dan el ahmadi
Op z`n Vespa ?
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:32 schreef mithell13 het volgende:
dus landzaat mag vertekken? heb hem liever in de basis dan el hamdi
Ik deel je mening voor 100%. In de topic "wat is de beste opstelling tegen Roda" heb ik landzaat inderdaad ipv El Hamdi.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:21 schreef Rovert het volgende:
Wat zegt je neef uit limburg erover?
Dat Gudde weer kut bezig is en geen besluit durft te nemen in het belang van feyenoord!
Er moet nog steeds een sluitende begroting worden ingediend. Maar als er goed wordt gepresteerd dan zal dat gaatje ook wel gedicht gaan worden en anders maar weer lenen.
Maar hij begrijpt het wel want als feyenoord zegt dat ze weg mogen dan gaan de clubs er van uit dat ze de spelers voor een appel en een ei uit de kuip kunnen weg halen.
Nu is de situatie zo als er een club komt dat er een serieus bod op tafel dient te komen.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:21 schreef Rovert het volgende:
Wat zegt je neef uit limburg erover?
hahahahaha lol toch met jou grappige reactie, die is alleen maar op de hoogte van limburgse nieuws en geruchten........................
Rovert
 Rovert - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:37 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat Gudde weer kut bezig is en geen besluit durft te nemen in het belang van feyenoord!
Er moet nog steeds een sluitende begroting worden ingediend. Maar als er goed wordt gepresteerd dan zal dat gaatje ook wel gedicht gaan worden en anders maar weer lenen.
Maar hij begrijpt het wel want als feyenoord zegt dat ze weg mogen dan gaan de clubs er van uit dat ze de spelers voor een appel en een ei uit de kuip kunnen weg halen.
Nu is de situatie zo als er een club komt dat er een serieus bod op tafel dient te komen.
Gudde kut bezig is? Ik vind jou ook al tijden kut bezig, maar hoor je mij daar ooit over klagen??
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:37 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat Gudde weer kut bezig is en geen besluit durft te nemen in het belang van feyenoord!
Er moet nog steeds een sluitende begroting worden ingediend. Maar als er goed wordt gepresteerd dan zal dat gaatje ook wel gedicht gaan worden en anders maar weer lenen.
Maar hij begrijpt het wel want als feyenoord zegt dat ze weg mogen dan gaan de clubs er van uit dat ze de spelers voor een appel en een ei uit de kuip kunnen weg halen.
Nu is de situatie zo als er een club komt dat er een serieus bod op tafel dient te komen.
Daar doe je Gudde een beetje onrecht mee aan
Met dat van de Guzman heb je gelijk
Hoewel er natuurlijk wel wat voor te zeggen is, iedereen kan een bod doen en zeggen dat het namens die en die club is
Zo gek is het niet dat Gudde het eerst van iemand van ManCity wil horen
Maar achteraf kun je zeggen dat hij fout zat, want het bleek waar te zijn

Verder vergis jij je in de macht van Gudde
Gudde heeft gister op de radio aangegeven dat wat hem betreft het lekker zou zijn als de dure spelers weggaan
Daarna is er een gesprek gekomen met de trainer de de spelers en zaakwaarnemer
En de voornaamste conclusie die je hieruit kan halen is er één die mij al lang duidelijk was
Sinds de komst van mario en leo heeft onze Eric geen fuck meer te zeggen op voetbalgebied
Als hij iets wil en mario of leo wil het niet, dan gebeurd het niet
Zo is de praktijk gewoon

Dus wat je in dit geval over hem zegt klopt gewoon niet
Hij heeft de wil en het lef wel degelijk, maar hij heeft de macht niet meer
Of om het zo te zeggen dat het lijkt alsof hij nog wat te zeggen heeft:
Hij ziet gewoon dat hij als het om voetbal gaat de mindere is van Leo en mario
Al denk ik dat het eerste eerder het geval is
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:39 schreef Rovert het volgende:

[..]

Gudde kut bezig is? Ik vind jou ook al tijden kut bezig, maar hoor je mij daar ooit over klagen??
Ik vind dat ook
En ik zeg dat gewoon :D
Rovert
 Rovert - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:39 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

hahahahaha lol toch met jou grappige reactie, die is alleen maar op de hoogte van limburgse nieuws en geruchten........................
Hoera, ik heb eindelijk iemand die me grappig vind
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Kunnen dit soort dingen niet gewoon binnenskamers blijven? Ik haat dat dit allemaal op straat komt.
R()b
 R()b - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:46   quote  deeplink  
Beetje koude oorlog dus dat ze alle 4 weg mogen?
Misschien ging het Mario om de instelling of benadering van (rand)zaken.
Rovert
 Rovert - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:46   quote  deeplink  
wat moet binnenskamers blijven? Dat Phy en ik Antonio kut vinden?

Ach, van mij mag de hele wereld dat weten hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door Rovert --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:45 schreef Trouwe hond het volgende:
Kunnen dit soort dingen niet gewoon binnenskamers blijven? Ik haat dat dit allemaal op straat komt.
Dit is juist de straat opgebracht om van die geruchten af te komen
Iedereen suggereert van alles over het vertrek van deze jongens
Dit doen ze juist om voor rust te zorgen\

Jij begint een beetje door te slaan met je "alles op straat"
Ik snap dat sommige persoonlijke dingen beter binnen kamers kunnen blijven
Maar dit soort dingen zorgen juist dat er rust komt en dat er minder roddels ontstaan
Dat is toch goed?
mithell13
 mithell13 - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:48   quote  deeplink  
maar been zegt het zouw erg zijn als hofland - de cler en makaay weg gaan dus mag dan landzaat opzouten ofzo
Ron31
 Ron31 - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:39 schreef Rovert het volgende:

[..]

Gudde kut bezig is? Ik vind jou ook al tijden kut bezig, maar hoor je mij daar ooit over klagen??
hahahahahaha lol
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:52   quote  deeplink  
goed nieuws, betekend dus dat voor 31 augustus er een paar weg zijn............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:48 schreef mithell13 het volgende:
maar been zegt het zouw erg zijn als hofland - de cler en makaay weg gaan dus mag dan landzaat opzouten ofzo
Tuurlijk,iemand die als een pootje op zijn vespa door de PC tuft ,daar hebben we niks aan.
Rovert
 Rovert - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:54   quote  deeplink  
waaronder antonio?
R()b
 R()b - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:48 schreef mithell13 het volgende:
maar been zegt het zouw erg zijn als hofland - de cler en makaay weg gaan dus mag dan landzaat opzouten ofzo
Dat lijkt me wel he.
qwerto
 qwerto - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:39 schreef Rovert het volgende:

[..]

Gudde kut bezig is? Ik vind jou ook al tijden kut bezig, maar hoor je mij daar ooit over klagen??
hahahahaha geniale reactie xD
stanleymessi
 stanleymessi - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:15   quote  deeplink  
ik weet niet of jullie een beetje op de hoogte zijn mar landzaat heeft hier niks mee te maken, de zaakwaarnemer van maakaay, hopfland de cler, MARIO en leo, is het zelfde anmelijk Rob Janssen, hij wou een gesprek met de directie van feyenoord hoe het er voro stond met makaya/hofland/de cler nu er word gezegt dat hun mogen blijven denken jullie hier allemala dat landzat dan op mag rotten omdat ze niet zeggenda hij mag blijven maar landzaat heeft niks met dit gesprek te maken.
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 18 augustus 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 20:15 schreef stanleymessi het volgende:
ik weet niet of jullie een beetje op de hoogte zijn mar landzaat heeft hier niks mee te maken, de zaakwaarnemer van maakaay, hopfland de cler, MARIO en leo, is het zelfde anmelijk Rob Janssen, hij wou een gesprek met de directie van feyenoord hoe het er voro stond met makaya/hofland/de cler nu er word gezegt dat hun mogen blijven denken jullie hier allemala dat landzat dan op mag rotten omdat ze niet zeggenda hij mag blijven maar landzaat heeft niks met dit gesprek te maken.
Je hebt gelijk. Landzaat is niet een partij in het gesprek met Rob Janssen. De makelaar van Landzaat is Sigi Lens. Been heeft gezegd met deze groep door te willen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 augustus 2009 - 21:08   quote  deeplink  
maar landzaat mag van mij weg.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 18 augustus 2009 - 21:08   quote  deeplink  
b
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 18 augustus 2009 - 21:09   quote  deeplink  
elke speler die Mario nodig denkt te hebben mag blijven , de rest mag van mij weg.
ovi
 ovi - dinsdag 18 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
Mario zal wel weten wat hij doet ,
wat dat betreft alle vertrouwen in Mario en Leo.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 09:04   quote  deeplink  
Ik snap t ook wel.. tis wel geweldig om dat soort spelers achter de hand te hebben toch?
bram
 bram - woensdag 19 augustus 2009 - 09:09   quote  deeplink  
mijn nichtje uit leeuwarden zegt dat ze in maastricht niets van voetbal weten
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 19 augustus 2009 - 09:12   quote  deeplink  
Been en Beenhakker begrijpen het spelletje gewoon goed. Natuurlijk zeggen ze dat een vertrek van Makaay, Hofland en de Cler onbespreekbaar is. Daarmee vergroot je de interesse van kooplustigen alleen nog meer. Ondertussen weet Rob Jansen heus wel wat hem te doen staat
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 13:23   quote  deeplink  
m1dz25dacog4.jpg
m1dz25dahsg7.jpg
Ronneke
 Ronneke - woensdag 19 augustus 2009 - 13:35   quote  deeplink  
Als dat zo is dan is het niet anders, ik zou dan wel deze jongens nog veel laten spelen anders verleren ze dat ook nog eens. Je kan mij niet wijs maken dat deze spelers feyenoord slechter maken als je ze gebruikt op de juiste manier. Mario heeft bv hofland naast vlaar ook weinig uitgeprobeerd en landzaat krijgt helemaal geen speelminuten. De Cler en landzaat zitten gefrustreerd op de bank, dat zie je gewoon, makaay ontspannen en hofland baalt volgens mij het meest. Geef ze een kans zolang ze er zijn en geef jongere spelers meer rust, ze moeten toch worden betaald zolang ze er nog "ZITTEN"
fr emiel
 fr emiel - woensdag 19 augustus 2009 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:21 schreef Rovert het volgende:
Wat zegt je neef uit limburg erover?
hahahahaha kk stoer. Maastricht was het toch???
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 15:20   quote  deeplink  
Geloof het wel ja
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 09:09 schreef bram het volgende:
mijn nichtje uit leeuwarden zegt dat ze in maastricht niets van voetbal weten
ja leeuwarden en maastricht zijn van de jupiler league , dus die hebben niet veel verstand
van voet
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 20:33   quote  deeplink  
even afmaken: ballen in de eredivisie
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 21:37   quote  deeplink  
dus mijn nichtje in zierikzee kan geen verstand hebben van voetbal
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 19 augustus 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Die wel want die praat met zeven maanden
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 22:00   quote  deeplink  
wel met zierikzeese tongval
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 13:35 schreef Ronneke het volgende:
Als dat zo is dan is het niet anders, ik zou dan wel deze jongens nog veel laten spelen anders verleren ze dat ook nog eens. Je kan mij niet wijs maken dat deze spelers feyenoord slechter maken als je ze gebruikt op de juiste manier. Mario heeft bv hofland naast vlaar ook weinig uitgeprobeerd en landzaat krijgt helemaal geen speelminuten. De Cler en landzaat zitten gefrustreerd op de bank, dat zie je gewoon, makaay ontspannen en hofland baalt volgens mij het meest. Geef ze een kans zolang ze er zijn en geef jongere spelers meer rust, ze moeten toch worden betaald zolang ze er nog "ZITTEN"
Hofland is slechter als Bahia.
Landzaat voegt niks toe.
ploegjes
 ploegjes - donderdag 20 augustus 2009 - 16:53   quote  deeplink  
Makaay voor dit seizoen behouden Hofland en de Cler lekker laten gaan.
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 16:58   quote  deeplink  
Peter Bosz moet eigenlijk alles terug betalen...

Hij gooide miljoenen over de balk voor die spelers hoge salarissen en zijn visie was daarmee halen we de ChamL dus verdienen we het terug.Niet dus Bastos speelde gister bij Lyon de beste speler van Frankrijk kost Lyon 18miljoen Die had voor Feyenoord kunnen spelen...Feyenoord moet hier van leren en Peter Bosz heeft denk ik voorgoed gezichtverlies in rotterdam....
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:49   quote  deeplink  
je mening geven is prima hoor AFC , maar ga alsjeblieft niet over WE praten en ouwe koeien uit de sloot halen om de boel beetje op te naaien.

Betreft Bastos: die heeft bij Feyenoord onder contract gestaan en kon zelfs bij Excelsior niet imponeren dus dan doe je zo een speler weg wat logisch is , dat zo een jongen dan 7 jaar later wel tot wasdom is gekomen kan gebeuren : stuurde Ajax ook niet Elia , Ooijer en Youri Mulder bijvoorbeeld weg?

houd je gewoon on-topic dan ben je van harte welkom in ons WEB anders lekker wegblijven.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 16:58 schreef AFCajax het volgende:
Peter Bosz moet eigenlijk alles terug betalen...

Hij gooide miljoenen over de balk voor die spelers hoge salarissen en zijn visie was daarmee halen we de ChamL dus verdienen we het terug.Niet dus Bastos speelde gister bij Lyon de beste speler van Frankrijk kost Lyon 18miljoen Die had voor Feyenoord kunnen spelen...Feyenoord moet hier van leren en Peter Bosz heeft denk ik voorgoed gezichtverlies in rotterdam....
Peter bosz is een grafmongool, van Basten heeft ook wel wat knoeten over de balk gesmeten, moet ie dat ook terug betalen?
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 17:49 schreef jantje 1974 het volgende:
je mening geven is prima hoor AFC , maar ga alsjeblieft niet over WE praten en ouwe koeien uit de sloot halen om de boel beetje op te naaien.

Betreft Bastos: die heeft bij Feyenoord onder contract gestaan en kon zelfs bij Excelsior niet imponeren dus dan doe je zo een speler weg wat logisch is , dat zo een jongen dan 7 jaar later wel tot wasdom is gekomen kan gebeuren : stuurde Ajax ook niet Elia , Ooijer en Youri Mulder bijvoorbeeld weg?

houd je gewoon on-topic dan ben je van harte welkom in ons WEB anders lekker wegblijven.
als je goed leest dan lees je we in de Bosz vorm dat hij zei we verdienen het wel terug.en ik zei pech voor feyenoord met Bastos enzo dat jij het opvat als opnaaien dan ben je denk de enige want dat is mijn bedoeling niet.Ajax heeft daarin ook fouten gemaakt en pech gehad ook met ELia jah ooyer en Mulder vind ik niet zo erg hahaha

je moet het niet zo aanvallend opvatten
je kunt er toch wel tegen dat ik naast de positieve kanten en kritische opmerkingen heb doe jij tog ook op het ajax Forum

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 18-08-2009 BEEN: 'VERTREK DE CLER, HOFLAND EN MAKAAY ONBESPREEKBAAR'









0.0084228