|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ik zie ook al konijntjes over het plafond lopen |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
zit nu op Ned 3 samenvattingen te kijken van de voorrondes C(?)L, Stuttgart tegen Roemeense club.Wie denk je dat even (als Roemeen zijnde) de aandacht krijgt? |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
IK GA VLIEGEN............................. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Dit forum is trendsetter. Let op binnnenkort een item op TV over Clyde Best en bij Eredivisie live kwamen al bookmakers lines over het scherm.
Helaas levert het trendsetten ons niks op dan een goed gevoel. Toch ook belangrijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zo te zien heeft "het-legioen" een nieuwe plek gevonden om roddels te verspreiden :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
quote: Ja, het is te gek voor woorden... Iedereen hoort elke dag wel weer roddels over Makaay... (vooral in zuid limburg heb ik bergrepen!) |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Mijn neefje weet ook nog wel een leuk nieuwtje ;) |
|
|
|
|
De.x
|
|
|
Dit zet ook mijn leven op z'n kop. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 - 09:09 schreef sportdwaas het volgende:Dit forum is trendsetter. Let op binnnenkort een item op TV over Clyde Best en bij Eredivisie live kwamen al bookmakers lines over het scherm. Helaas levert het trendsetten ons niks op dan een goed gevoel. Toch ook belangrijk Ehm, jij bent een van de weinige die het hier over clyde best heeft hoor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: heeee Clyde Rules!!!! |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
misschien weet antonirijen ze neefje uit maastricht het wel |
|
|
|
|
derq
|
|
|
antoniorijen's neefje heeft overal het antwoord op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Waarom komt Sabau eigenlijk zo weinig bij Feyenoord? Andere oud-spelers zie nogal eens opduiken, maar heb hem eigenlijk nooit gezien. Is er ook wel afscheid van hem genomen, kan ik me ook niet herinneren? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 - 16:37 schreef LaSpliff het volgende:[..] Ja, het is te gek voor woorden... Iedereen hoort elke dag wel weer roddels over Makaay... (vooral in zuid limburg heb ik bergrepen!) bergrepen?? Bedoel je nu berg repen?? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: zo is het.................. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mooi.. geef hem je pc/laptop :) |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
quote: Ach gut... Hij heeft een typfoutje ontdekt! (applaus!!!) Moet ik het voor je verbeteren jongen? Zeg het maar, hoor... |
|
|
|