|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie goed raad krijgt een kleffe kroket, op te halen bij het stadion!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
NEE JAP NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Geen Makaayyyyyy topiccccccccccccccccccccccccccccccccccc.
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
open jij er ook nog effe 1;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik zeg 14 oktober, naar AZ, voor 1,5 miljoen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wordt lastig rovert, kan maar tot 31 aug;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahaha ja ik zat er net wel aan te denken ja. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dat is juist het bijzondere, ik ben de enige die dat straks goed heeft, hoef ik de kroket niet te delen |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Winterstop, naar bal op het dak 21, gratis krijgt 750.000 mee
Is trouwens niet wat ik hoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door rich Arnhem -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 - 22:04 schreef Rovert het volgende:dat is juist het bijzondere, ik ben de enige die dat straks goed heeft, hoef ik de kroket niet te delen 14 oktober ??? Verklaar die datum ff. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
we hebben een winaar topic 104 over roy makaay je gaat door voor de wasmachine !! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ja verhip nu je het zegt, het is alweer een topic over makaay, kwartje valt nu pas bij me |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: volkomen uit de lucht gegrepen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahaha........... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: 09-09-2099 1 uur nadat ajax definitief falliet is naar een plek waar de zon niet schijnt en wij moeten bij betalen !
voor de simpele zielen onder ons(antoniorijen) dat is het antwoord op de titel van dit topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door qwerto -- |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dus de kroket gaat naar qwerto?
ps waarom heet je geen qwerty? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: ik vind qwerto leuker klinken xD |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha.........ik zat effe te denken waarom je dat zei, maar ik kijk naar me toetsenboord en ik vat hem:P |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
je hebt wel gelijk qwerta klinkt als een naam voor een koe, qwertet klinkt als een kaartspelletje en qwertu als een vogel
qwerto is de beste optie |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ff voor de duidelijk heid en om verwarring te voorkomen :
een standaard toetsenbord heet een qwerty toetsenbord maar ik vind zelf qwerty klinken als een klein kind dus koos ik voor qwerto dat klinkt beter |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dan had je ook Azerty kunnen kiezen :D |
|
|
|