BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat Te Doen Met Landzaat?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennis
 dennis - woensdag 19 augustus 2009 - 09:34   quote  deeplink  
Moet Danny Landzaat ook weg of mag die blijven?
daar staat niet zo veel over.
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 19 augustus 2009 - 09:37   quote  deeplink  
Snel opstellen ipv El Dramadi
ovi
 ovi - woensdag 19 augustus 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 09:34 schreef dennis het volgende:
Moet Danny Landzaat ook weg of mag die blijven?
daar staat niet zo veel over.
Landzaat heeft volgende week een gesprek met Feyenoord dan wordt er meer duidelijk.
Van mij mag hij weg en dan gelijk Manteiga bij de selectie halen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 09:43   quote  deeplink  
strik erom.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 19 augustus 2009 - 09:47   quote  deeplink  
zonde van de strik..........
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 09:48   quote  deeplink  
strik van oud papier.. recyclen.
Djee
 Djee - woensdag 19 augustus 2009 - 09:49   quote  deeplink  
zonde van die strik!
R()b
 R()b - woensdag 19 augustus 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Spaargeld van maken!!
niet van toepassing
 niet van toepassing - woensdag 19 augustus 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Prop hem in opperatie schoenendoos
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 10:26   quote  deeplink  
Dumpen, geen opvolger halen, hebben meer dan voldoende veel betere middenvelders.
ovi
 ovi - woensdag 19 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Inderdaad onze jeugd is zo goed, is makkelijk op te vangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door ovi --
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 19 augustus 2009 - 11:25   quote  deeplink  
Houden! rendeert niet. Jeugd kun je beter nog niet alle wedstrijden laten spelen. Krijgen vaak een terug slag en dan is het lekker als een ervaren ouwe rot er in komt ook al rendeert die ook niet geweldig, ervaring maakt wel het een en ander goed. Dus ik zeg houden!!!!!
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 19 augustus 2009 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 11:25 schreef Trouwe hond het volgende:
Houden! rendeert niet. Jeugd kun je beter nog niet alle wedstrijden laten spelen. Krijgen vaak een terug slag en dan is het lekker als een ervaren ouwe rot er in komt ook al rendeert die ook niet geweldig, ervaring maakt wel het een en ander goed. Dus ik zeg houden!!!!!
Gelukkig zijn er ook nog reacties van mensen die ergens over nadenken ipv ongenuanceerde kreten te slaken.
adriaan
 adriaan - woensdag 19 augustus 2009 - 11:39   quote  deeplink  
Toch maar wegdoen, aardige speler hoor maar in mijn optiek zeker niet beter dan Fer en even goed als el Ahmadi, terwijl el Ahmadi nog een toekomst heeft.

Het salaris is gewoon te hoog dus dan toch maar wegdoen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 augustus 2009 - 11:45   quote  deeplink  
Gewoon houden, als je iedereen buiten de basis verkoopt, krijg je hetzelfde als vorig jaar: dan heb je een bank met gemiddelde leeftijd van een jaar of 16, dat kan niet.

Trouwens Marioscenario, "El Dramadi" moeten we absoluut NIET verkopen, want die gaat steeds beter ballen, let maar op: straks zijn we erg blij met hem!!!!! Hij moet nog even de tijd krijgen. Afgelopen zondag speelde hij toch netjes?
Dre71
 Dre71 - woensdag 19 augustus 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Nog even de kans geven op de plek van El Ahmadi. Balverlies begint te vaak bij El Ahmadi, hij loopt te veel en te lang met de bal zonder een beslissing te nemen. Landzaat (in vorm) is efficienter.
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 11:35 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er ook nog reacties van mensen die ergens over nadenken ipv ongenuanceerde kreten te slaken.
Makkelijk he, schouderklopjes uitdelen zodra iemand het met je eens is? :)

We hebben voor de positie waar Lamzaad speelt (Voor jouw info: Verdedigende middenvelder) MEER dan voldoende BETERE alternatieven.

Leroy Fer: Behoeft geen commentaar denk ik, terugslag gelul is ook niet van toepassing op deze topper.
El Ahmadi: Is gewoon een erg goede voetballer zodra hij de slag weer te pakken heeft, helaas heeft het spierballenvoetbal van GertJan "Braveheart" Verbeek hem vorig seizoen verpest.

Bijkomend voordeel is dat beide heren GEEN belachelijk salaris hebben zoals meneer Lamzaad (1.2 milj euro per verloren jaar) Bovendien is Lamzaad al op pensioen gerechtigde leeftijd, continu geblesseerd en voetballend zwakker dan Ahmadi en Fer.

Andere alternatieven voor het geval Fer of Ahmadi geblesseerd zijn:
Manteiga: Jonge veelbelovende speler, het talent druipt er van af i.m.o.
Ignjatovic: Heeft in de voorbereiding laten zien prima als verdedigende middenvelder uit de voeten te kunnen.

En een nog niet uitgeprobeerd alternatief is Leerdam, oorspronkelijk een middenvelder, hij zal als verdedigende middenvelder naar alle waarschijnlijkheid beter uit de verf komen dan als rechts back.
sevillana
 sevillana - woensdag 19 augustus 2009 - 12:01   quote  deeplink  
UITLENEN/VERHUREN AAN AZ MISSCHIEN?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 11:54 schreef moa het volgende:

[..]

Makkelijk he, schouderklopjes uitdelen zodra iemand het met je eens is? :)

We hebben voor de positie waar Lamzaad speelt (Voor jouw info: Verdedigende middenvelder) MEER dan voldoende BETERE alternatieven.

Leroy Fer: Behoeft geen commentaar denk ik, terugslag gelul is ook niet van toepassing op deze topper.
El Ahmadi: Is gewoon een erg goede voetballer zodra hij de slag weer te pakken heeft, helaas heeft het spierballenvoetbal van GertJan "Braveheart" Verbeek hem vorig seizoen verpest.

Bijkomend voordeel is dat beide heren GEEN belachelijk salaris hebben zoals meneer Lamzaad (1.2 milj euro per verloren jaar) Bovendien is Lamzaad al op pensioen gerechtigde leeftijd, continu geblesseerd en voetballend zwakker dan Ahmadi en Fer.

Andere alternatieven voor het geval Fer of Ahmadi geblesseerd zijn:
Manteiga: Jonge veelbelovende speler, het talent druipt er van af i.m.o.
Ignjatovic: Heeft in de voorbereiding laten zien prima als verdedigende middenvelder uit de voeten te kunnen.

En een nog niet uitgeprobeerd alternatief is Leerdam, oorspronkelijk een middenvelder, hij zal als verdedigende middenvelder naar alle waarschijnlijkheid beter uit de verf komen dan als rechts back.
*deelt schouderklopje uit*
Wallie1908
 Wallie1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Moeilijk. Je zou zeggen dat hij met zijn ervaring nog mee moet komen. Maar best vind ik hem niet meer, of zou dat nog komen als hij meer vertrouwen zou krijgen? Je hebt verder nog aardig wat spelers die ook op dezelfde positie kunnen voetballen. In dat opzicht heb je hem nietecht hard meer nodig. Toch weet ik het niet.
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 19 augustus 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 11:54 schreef moa het volgende:

[..]

Makkelijk he, schouderklopjes uitdelen zodra iemand het met je eens is? :)

We hebben voor de positie waar Lamzaad speelt (Voor jouw info: Verdedigende middenvelder) MEER dan voldoende BETERE alternatieven.

Leroy Fer: Behoeft geen commentaar denk ik, terugslag gelul is ook niet van toepassing op deze topper.
El Ahmadi: Is gewoon een erg goede voetballer zodra hij de slag weer te pakken heeft, helaas heeft het spierballenvoetbal van GertJan "Braveheart" Verbeek hem vorig seizoen verpest.

Bijkomend voordeel is dat beide heren GEEN belachelijk salaris hebben zoals meneer Lamzaad (1.2 milj euro per verloren jaar) Bovendien is Lamzaad al op pensioen gerechtigde leeftijd, continu geblesseerd en voetballend zwakker dan Ahmadi en Fer.

Andere alternatieven voor het geval Fer of Ahmadi geblesseerd zijn:
Manteiga: Jonge veelbelovende speler, het talent druipt er van af i.m.o.
Ignjatovic: Heeft in de voorbereiding laten zien prima als verdedigende middenvelder uit de voeten te kunnen.

En een nog niet uitgeprobeerd alternatief is Leerdam, oorspronkelijk een middenvelder, hij zal als verdedigende middenvelder naar alle waarschijnlijkheid beter uit de verf komen dan als rechts back.
Ik wil jou ook wel een schouderklopje geven als dat je dag goed maakt. BIJ DEZE "EEN SCHOUDERKKKKKKLOoooopppPJE"
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

*deelt schouderklopje uit*
YES!! Wie nog meer?
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:05 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Ik wil jou ook wel een schouderklopje geven als dat je dag goed maakt. BIJ DEZE "EEN SCHOUDERKKKKKKLOoooopppPJE"
Nee bedankt,
Zojuist was ik nog een ongenuanceerde debiel die maar wat riep.
FR12-1908
 FR12-1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 12:12   quote  deeplink  
laten spelen.
niet denken dan jeugd op kan vangen
bram
 bram - woensdag 19 augustus 2009 - 12:31   quote  deeplink  
hallo mensen,ik denk dat een aantal van jullie wel iets meer respect mogen tonen,we hebben het over mensen en niet over een pakje boter,bovendien hebben deze mensen goede prestatie,s geleverd,nu effe wat minder maar toch
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 12:33   quote  deeplink  
Houden ipv Bruins , maar dat weet iedereen toch al hoe ik over Bruins denk.......
bram
 bram - woensdag 19 augustus 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:33 schreef antoniorijen het volgende:
Houden ipv Bruins , maar dat weet iedereen toch al hoe ik over Bruins denk.......
wat ben jij een vervelend persoon denk niet dat je een echte aanhanger bent van feyenoord
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:41 schreef bram het volgende:

[..]

wat ben jij een vervelend persoon denk niet dat je een echte aanhanger bent van feyenoord
Is hij ook niet,
Heeft zn seizoenkaart weg gedaan vanwege slechte resultaten =)
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 19 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:08 schreef moa het volgende:

[..]

Nee bedankt,
Zojuist was ik nog een ongenuanceerde debiel die maar wat riep.
Ik lees nergens dat ik het woord debiel heb getypt, dus die conclusie is voor jou rekening.
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:31 schreef bram het volgende:
hallo mensen,ik denk dat een aantal van jullie wel iets meer respect mogen tonen,we hebben het over mensen en niet over een pakje boter,bovendien hebben deze mensen goede prestatie,s geleverd,nu effe wat minder maar toch
Wanneer precies heeft Lamzaad goed gepresteerd bij ons?
Ik wil dat je een datum noemt en een wedstrijd want ik weet het niet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
hoe kan je in godsnaam genuanceerd zijn over een f-sider
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:45 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat ik het woord debiel heb getypt, dus die conclusie is voor jou rekening.
Zucht.. ben jij de nieuwe Thomas?
Lekker om de punten heen blijven lezen jij, maak je vriendjes mee hier.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
hij was bij zijn komst al overbodig
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:46 schreef hotjumper het volgende:
hij was bij zijn komst al overbodig
Mee eens, ik heb hem sinds zijn komst 1 keer een zondags schot zien maken.
(Welke er overigens heel fraai in vloog)

Verder herinner ik hem alleen maar aan zijn slechte spel, bankzitten en geblesseerd zijn.
bram
 bram - woensdag 19 augustus 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:45 schreef moa het volgende:

[..]

Wanneer precies heeft Lamzaad goed gepresteerd bij ons?
Ik wil dat je een datum noemt en een wedstrijd want ik weet het niet.
het gaat mij erover dat we wat met meer respect moeten praten,toen hij bij ons kwam was iedereen blij nu deze man zo afzeiken,niet netjes
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:49 schreef bram het volgende:

[..]

het gaat mij erover dat we wat met meer respect moeten praten,toen hij bij ons kwam was iedereen blij nu deze man zo afzeiken,niet netjes
niet generaliseren, ik ben er nooit blij van geworden.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:49 schreef bram het volgende:

[..]

het gaat mij erover dat we wat met meer respect moeten praten,toen hij bij ons kwam was iedereen blij nu deze man zo afzeiken,niet netjes
spreek voor je zelf, ben nooit blij gewest met zijn komst en dat niet eens te maken met de club waar zijn sympathie werkelijk ligt. Hij was totaal overbodig omdat we een heel elftal met dat soort mooi weer voetballers hadden terwijl we een bikkel op het middenveld nodig hadden.
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:49 schreef bram het volgende:

[..]

het gaat mij erover dat we wat met meer respect moeten praten,toen hij bij ons kwam was iedereen blij nu deze man zo afzeiken,niet netjes
Ik heb geen vreugdedansje gemaakt toen hij aan kwam in de kuip.
Volgens mij zeikt ook niemand hem af, ik ben van mening dat hij niks heeft gepresteerd bij Feyenoord en dat hij erg veel geld kost. En dat mag best met een beetje zout en peper vermeld worden.
R()b
 R()b - woensdag 19 augustus 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:49 schreef bram het volgende:

[..]

het gaat mij erover dat we wat met meer respect moeten praten,toen hij bij ons kwam was iedereen blij nu deze man zo afzeiken,niet netjes
Nou ik was zekerrrrrrr niet blij.
Want ik zie liever Bruins,Fer of El Ahmadi spelen.
Die worden pas afgezeken door sommige helaas , terwijl daar meer inzit dan Landzaat.
Dus lekker verpatsen die handel huppaaa.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 19 augustus 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Mocht de Guzman vertrekken dan is het niet verkeerd om hem gewoon zijn contract uit te laten dienen. Vergeet niet alle blessures die wij vorig jaar hadden en kan zomaar ineens weer gebeuren. Ben ook geen fan van landzaat maar toch........
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 13:26   quote  deeplink  
van mij mag ie samen met die dramadi weg en dan 1 goede terughalen.
het aanblijven van Landzaat heeft natuurlijk niets te maken met evt vertrek van Guzman , dat is appels met peren................
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 13:27   quote  deeplink  
helaas onhaalbaar maar ik zeg THEO JANSEN.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 19 augustus 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Je zegt het goed, Theo Jansen is onhaalbaar maar inderdaad wel geschikt. ps. appels en peren ben ik niet mee eens omdat ik het alleen over de inkrimping van de selectie heb en wij nog spelers hebben zoals bruins, tomasson die op 10 kunnen spelen.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:44 schreef moa het volgende:

[..]

Is hij ook niet,
Heeft zn seizoenkaart weg gedaan vanwege slechte resultaten =)
Die seizoenskaart is alleen weg gedaan vanwege het bestuur en RvC en voor niks en niemand anders!! Ik doe tenminste wat ik roep!! Dat kan ik van anderen tenminste niet zeggen.....
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 12:41 schreef bram het volgende:

[..]

wat ben jij een vervelend persoon denk niet dat je een echte aanhanger bent van feyenoord
Dat ben ik afgelopen 27 seizoenen geweest, dat moet jij nog maar waar zien te maken!!
Ik heb veel lol en leed mee gemaakt en helaas veel wedstrijden gemist maar dan kon ik een ander gelukkig maken. En Feyenoorder blijft je voor het leven............... zodra dit bestuur en RvC verdwenen is dan zoek ik mijn plekje weer op , tot spijt van vele forumgangers denk ik.....................maar is mis dit seizoen geen ene wedstrijd hoor en bij een paar uitwedstrijdjes zal ik wel aanwezig zijn, of Bruins moet mee doen hahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 20:24 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Die seizoenskaart is alleen weg gedaan vanwege het bestuur en RvC en voor niks en niemand anders!! Ik doe tenminste wat ik roep!! Dat kan ik van anderen tenminste niet zeggen.....
liegen : dat doe je , je hebt eerder zelf aangegeven dat je te laat was met opzeggen en daarom je nwe seiz.krt WEL binnen had , en ook de 1e wedstrijd ben je geweest!
R()b
 R()b - woensdag 19 augustus 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:16 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

liegen : dat doe je , je hebt eerder zelf aangegeven dat je te laat was met opzeggen en daarom je nwe seiz.krt WEL binnen had , en ook de 1e wedstrijd ben je geweest!
Hij lult gewoon man.
Of hij zit nog steeds in de Kuip , en hij doet interessant.
Of hij is voor een andere club , en doet alsnog interessant.
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Dat wij hier met zijn allen collectief hem liever zien gaan dan komen is nog tot daar aan toe, dat overleeft hij wel, ik ben alleen voor hem zo bang dat dit ook in de echte grote boze buiten wereld met hem aan de hand is.

Dat hij alleen is, eenzaam met zijn gevoelens, geen raad wetend met zijn karakter, verlangend naar iemand die met hem wil om gaan
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 19 augustus 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Hij heeft toch genoeg vrienden in onze hoofdstad?
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:42 schreef rich Arnhem het volgende:
Hij heeft toch genoeg vrienden in onze hoofdstad?
HEEL VEEL vrienden in hun hoofdstad ja.


Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat Te Doen Met Landzaat?









0.0083060