BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat Te Doen Met Landzaat?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 22:53   quote  deeplink  
hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 22:53   quote  deeplink  
hahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:16 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

liegen : dat doe je , je hebt eerder zelf aangegeven dat je te laat was met opzeggen en daarom je nwe seiz.krt WEL binnen had , en ook de 1e wedstrijd ben je geweest!
dat kan ik mooi uit de wereld helpen , ik ben dit seizoen nog geen ene keer in de kuip geweest!!! Alle wedstrijden heb ik wel gezien ja live voor de buis........
En inderdaad de seizoenskaart heb ik wel gekregen maar netjes terug gestuurd en mijn geld terug gekregen
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:21 schreef R()b het volgende:

[..]

Hij lult gewoon man.
Of hij zit nog steeds in de Kuip , en hij doet interessant.
Of hij is voor een andere club , en doet alsnog interessant.
Ik zit niet in de kuip en er is voor mij maar een club en dat is Feyenoord.... en lullen dat doe ik als de beste zoals jullie wel weten hahaha
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 22:04 schreef Rovert het volgende:
Dat wij hier met zijn allen collectief hem liever zien gaan dan komen is nog tot daar aan toe, dat overleeft hij wel, ik ben alleen voor hem zo bang dat dit ook in de echte grote boze buiten wereld met hem aan de hand is.

Dat hij alleen is, eenzaam met zijn gevoelens, geen raad wetend met zijn karakter, verlangend naar iemand die met hem wil om gaan
hahahaha laat me nog harder lachen. Eenzaam?? verlangend , moet je eens aan mijn vrouw vragen. Die zal je wel vertellen wat ik verlangd................en iemand om mee om te gaan die zijn er genoeg!! Darom zal ik nog wel meerdere uitwedstrijden gaan bezoeken dankzij die vrienden!! Mijn dochter ligt nu helemaal dubbel van het lachen en vraagt zich af of rovert wel een gelukkig leven heeft met vrienden . Of bestaan deze alleen op deze forum. Mijn vrouw vraagt al weken aan mij of ik er niet eens mee zou stoppen. Ze zegt dat er al zoveel gefrusteerde fans in de stadion zitten en door mij komen er alleen maar meer.
Vind ik wel goeie van haar!! En dat terwijl het juist minder moet gaan worden dat vernielen en beledigen van anderen. Maar in de maanden september,oktober,november en december 2009 zal het wel rustig zijn dan zit ik met mijn vrouw en 2 dochters lekker in zuid-amerika voor een welverdiende vakantie. Ja alweer lekker toch 3 tot 4 keer per jaar op vakantie. Maar deze is speciaal voor het feit dat we 25 jaar getrouwd zijn. Ja Els sorry hoor. Mijn vrouw lees alles wat ik hier schrijft op het feyenoord forum. Maar ze vind echt dat ik moet stoppen! En jullie? vinden jullie dat ook? Het zal wel.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door antoniorijen --
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:10 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

hahahaha laat me nog harder lachen. Eenzaam?? verlangend , moet je eens aan mijn vrouw vragen. Die zal je wel vertellen wat ik verlangd................en iemand om mee om te gaan die zijn er genoeg!! Darom zal ik nog wel meerdere uitwedstrijden gaan bezoeken dankzij die vrienden!! Mijn dochter ligt nu helemaal dubbel van het lachen en vraagt zich af of rovert wel een gelukkig leven heeft met vrienden . Of bestaan deze alleen op deze forum. Mijn vrouw vraagt al weken aan mij of ik er niet eens mee zou stoppen. Ze zegt dat er al zoveel gefrusteerde fans in de stadion zitten en door mij komen er alleen maar meer.
Vind ik wel goeie van haar!! En dat terwijl het juist minder moet gaan worden dat vernielen en beledigen van anderen. Maar in de maanden september,oktober,november en december 2009 zal het wel rustig zijn dan zit ik met mijn vrouw en 2 dochters lekker in zuid-amerika voor een welverdiende vakantie. Ja alweer lekker toch 3 tot 4 keer per jaar op vakantie. Maar deze is speciaal voor het feit dat we 25 jaar getrouwd zijn. Ik hoop maar niet
Hahaha, en wie bewonen nog meer die fantasie wereld van jou?
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:12 schreef moa het volgende:

[..]

Hahaha, en wie bewonen nog meer die fantasie wereld van jou?
Ja Moa jaloers??
Els
 Els - woensdag 19 augustus 2009 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:10 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

......... Ja Els sorry hoor. Mijn vrouw lees alles wat ik hier schrijft op het feyenoord forum. Maar ze vind echt dat ik moet stoppen! En jullie? vinden jullie dat ook? Het zal wel.....
Geen idee waar dit nu weer over gaat, maar ok, excuses aanvaard
ariefr
 ariefr - woensdag 19 augustus 2009 - 23:24   quote  deeplink  
verkopen aan fc bal op het dak voor -1000000 dat is ie wel waard
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 19 augustus 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:22 schreef Els het volgende:

[..]

Geen idee waar dit nu weer over gaat, maar ok, excuses aanvaard
oke els , dit stukje hoort bij het stuk dat hier boven staat als reactie op het stuk van rovert. Maar in ieder geval bedankt en veel succes en plezier in de kuip zondag.
Ik zie de wedstrijd wel via eredivisie-live
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:14 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ja Moa jaloers??
Haha, ff denken..... nee?
Het is al triest genoeg dat je hier met je eigen prive situatie loopt te "patsen".
moa
 moa - woensdag 19 augustus 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:29 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

oke els , dit stukje hoort bij het stuk dat hier boven staat als reactie op het stuk van rovert. Maar in ieder geval bedankt en veel succes en plezier in de kuip zondag.
Ik zie de wedstrijd wel via AjaxTV
Ok antonio, dan in reactie op het stuk vlak boven het stukje in de reactie van els op jou stukje uit je 2e bericht van de vorige pagina:

OK.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 23:45   quote  deeplink  
Ze hadden Theo Jansen destijds ipv lamzaad moeten halen, had misschien wel een aardige combinatie met Hofs opgeleverd, hou wel van dat soort kuitenbijtertjes op het midden veld.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2009 - 23:48   quote  deeplink  
Antonio alvast gefeliciteerd met je 25 jarige huwlijk en veel plezier in zuid amerika, ga je nog bij boca kijken? het schijnt dat de kuip daarbij vergeleken een oase van vredenlievendheid is.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 20 augustus 2009 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:48 schreef hotjumper het volgende:
Antonio alvast gefeliciteerd met je 25 jarige huwlijk en veel plezier in zuid amerika, ga je nog bij boca kijken? het schijnt dat de kuip daarbij vergeleken een oase van vredenlievendheid is.
is niet de bedoeling we zullen best wel langs stadions komen maar het is niet in de planning om een wedstrijd te bezoeken. Wel een rondreis van 4 maanden door zuid-en midden amerika
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 20 augustus 2009 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:31 schreef moa het volgende:

[..]

Haha, ff denken..... nee?
Het is al triest genoeg dat je hier met je eigen prive situatie loopt te "patsen".
dat is niks te "patsen" . Gewoon een feit dat jullie straks 4 maanden rust hebben!!!
Ik heb mijn vrouw moeten beloven dat ik ook niet via het internetcafe contact ga lopen zoeken...................
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 00:25 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

is niet de bedoeling we zullen best wel langs stadions komen maar het is niet in de planning om een wedstrijd te bezoeken. Wel een rondreis van 4 maanden door zuid-en midden amerika
klinkt mooi.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 00:28 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

dat is niks te "patsen" . Gewoon een feit dat jullie straks 4 maanden rust hebben!!!
Ik heb mijn vrouw moeten beloven dat ik ook niet via het internetcafe contact ga lopen zoeken...................
dus zij draagt de broek op reis? ;)
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 20 augustus 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 00:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dus zij draagt de broek op reis? ;)
ja dat klopt hotjumper
moa
 moa - donderdag 20 augustus 2009 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 00:28 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

dat is niks te "patsen" . Gewoon een feit dat jullie straks 4 maanden rust hebben!!!
Ik heb mijn vrouw moeten beloven dat ik ook niet via het internetcafe contact ga lopen zoeken...................
Je ziet het punt niet echt..
Dat jij je hele prive situatie hier deelt met de wereld, om ons er maar van te overtuigen dat je niet 1 of andere malloot bent, komt een beetje kansloos over.

Maargoed, veel plezier op je reis.
Rovert
 Rovert - donderdag 20 augustus 2009 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 23:10 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

hahahaha laat me nog harder lachen. Eenzaam?? verlangend , moet je eens aan mijn vrouw vragen. Die zal je wel vertellen wat ik verlangd................en iemand om mee om te gaan die zijn er genoeg!! Darom zal ik nog wel meerdere uitwedstrijden gaan bezoeken dankzij die vrienden!! Mijn dochter ligt nu helemaal dubbel van het lachen en vraagt zich af of rovert wel een gelukkig leven heeft met vrienden . Of bestaan deze alleen op deze forum. Mijn vrouw vraagt al weken aan mij of ik er niet eens mee zou stoppen. Ze zegt dat er al zoveel gefrusteerde fans in de stadion zitten en door mij komen er alleen maar meer.
Vind ik wel goeie van haar!! En dat terwijl het juist minder moet gaan worden dat vernielen en beledigen van anderen. Maar in de maanden september,oktober,november en december 2009 zal het wel rustig zijn dan zit ik met mijn vrouw en 2 dochters lekker in zuid-amerika voor een welverdiende vakantie. Ja alweer lekker toch 3 tot 4 keer per jaar op vakantie. Maar deze is speciaal voor het feit dat we 25 jaar getrouwd zijn. Ja Els sorry hoor. Mijn vrouw lees alles wat ik hier schrijft op het feyenoord forum. Maar ze vind echt dat ik moet stoppen! En jullie? vinden jullie dat ook? Het zal wel.....
Moa heeft gelijk, alleen al het feit dat je denkt dat je je tegenover mij zou moeten verdedigen zegt zoveel over jou. Het hoogtepunt van je stukje is dat deze zin:

Ja alweer lekker toch 3 tot 4 keer per jaar op vakantie.

Lees hem zelf eens terug, kauw er een tijd op, ik garandeer je dat je na verloop van tijd gaat begrijpen wat moa en ik bedoelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Rovert --
craven
 craven - donderdag 20 augustus 2009 - 11:32   quote  deeplink  
waar ging deze topic ook alweer over : )...volgens mij is die antonio miljonair met al die reisjes :)
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 21 augustus 2009 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 11:32 schreef craven het volgende:
waar ging deze topic ook alweer over : )...volgens mij is die antonio miljonair met al die reisjes :)
jammer genoeg niet, anders was feyenoord allang overgenomen !!!
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 07:30 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

jammer genoeg niet, anders was feyenoord allang overgenomen !!!
ja, met jou zou het veel beter gaan
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 08:51 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja, met jou zou het veel beter gaan
waarschijnlijk wel!! Had ik tenminste mijn (vrienden) eruit kunnen gooien.
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:08   quote  deeplink  
ik denk dat je 'vrienden' bedoelt
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:14   quote  deeplink  
weg doen die homo, of vind antonierijen ze neef uit maastricht het geen goed idee en moet ie blijven en is het een veelscorende midenvelder
;)
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Hoe weet je dat die homo is? Kom je hem tegen in de struiken van parkeerplaatsen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:20   quote  deeplink  
hahahahaha..............
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 11:20 schreef Rovert het volgende:
Hoe weet je dat die homo is? Kom je hem tegen in de struiken van parkeerplaatsen?
homo sapiens zijn we allemaal......................
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:52   quote  deeplink  
Ik heb een 5-letter-woord voor jou, hier klaar liggen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:53   quote  deeplink  
mag ik raden????............ik zeg een 'f'
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:55   quote  deeplink  
....f
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:56   quote  deeplink  
uuuuuuuuuhhhhhhhhhh.........een 'e'
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:00   quote  deeplink  
..e.f

denk dat antonio al weet wat er komt
irsana
 irsana - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:03   quote  deeplink  
ik zou zeggen stal hem bij excelsior, die kunnen wel een stuk routine gebruiken, nu met al die jonge knapen daar, en nu ook al daan Bovenberg geblesseerd is
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:03   quote  deeplink  
uuuuuuhhhhhhhhhmmmmmmmm......een 's'
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:03 schreef irsana het volgende:
ik zou zeggen stal hem bij excelsior, die kunnen wel een stuk routine gebruiken, nu met al die jonge knapen daar, en nu ook al daan Bovenberg geblesseerd is
goed idee!!

we stallen antonio bij excelsior
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:07   quote  deeplink  
whahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
oostenrijk
 oostenrijk - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:19   quote  deeplink  
keertje proberen of het funktioneert vanui Oostenrijk, volg alles van hier. Landzaat, miskoop en snelweg ermee.
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:35   quote  deeplink  
Het werkt!!
Op welke alpentop zit je?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
misschien zit ie wel in een dalletje............
oostenrijk
 oostenrijk - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Bij een heel mooi meertje met heerlik zuiver water en dat al 12 jaar. Maar Fey volg ik noch iedere dag. Zit in het bloed hé!
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

goed idee!!

we stallen antonio bij excelsior
als Bruins er gaat voetballen wel ja. Ik moet toch iemand af blijven zeiken hahahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 11:52 schreef Rovert het volgende:
Ik heb een 5-letter-woord voor jou, hier klaar liggen
stuurt het even op dan...............
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:00 schreef Rovert het volgende:
..e.f

denk dat antonio al weet wat er komt
hier heb je de 2 eerst geraden letters al........de rest mag jij raden.......
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:48 schreef oostenrijk het volgende:
Bij een heel mooi meertje met heerlik zuiver water
Tjonge, dat klinkt inderdaad niet als Rotterdam West
craven
 craven - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:53   quote  deeplink  
mag tie een klinker kopen?
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:56   quote  deeplink  
antonio wel
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:58   quote  deeplink  
kost hem een vuistslag van mevrouw hotjumper............

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat Te Doen Met Landzaat?









0.0068809