BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Mario overdrijft zijn Rotterdamse rol een beetje'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 15:45   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/Achtergronden/Columns-overzicht-1/Nico-Dijkshoorn/168062/Mario-overdrijft-zijn-Rotterdamse-rol-een-beetje.htm

Niet dat ik Nico Dijkshoorn wil hypen, maar hij heeft wel een punt in onderstaande, roept u maar!
________________________
Mario wil de Rotterdammers te graag geven wat ze in hem zien: een eenvoudige jezus op gymschoenen

Veel mensen zien in Mario Been de verlosser. Eindelijk weer eens wat volks gevoel in De Kuip. Peter Bosz dient daarbij als afschrikwekkend voorbeeld. Een aardige voetballer, leuke pass. Daar had hij het bij moeten laten. Bosz werd een sprekend kostuum. Ik geloofde hem niet. Thuis zag je hem zo zitten, in zijn joggingpak, met een schaal gehaktballetjes van de buurtsuper in zijn schoot.

Als Bosz naar zijn werk ging, naar het stadion, oefende hij voor de spiegel. Kin omhoog, stropdas strak, hangend verveeld mondje. Bosz heeft zich jaren lang verkleed als een beleidsmaker.
In de voetballerij sterft het van dit soort mensen.

Het is permanent gewoeker met een woordenschat van zestien lettergrepen, door figuren die vijftien jaar geleden hun naam nog vier keer verkeerd spelden als ze het wedstrijdformulier moesten invullen. Zet je een camera op dat soort jongens, dan gaat het fout.

Ooit zag ik het eerste interview met John van Loen. Hij had gescoord voor FC Utrecht. We hebben het nu over de tijd dat
FC Utrecht nog niet werd geassocieerd met Hans van Breukelen, die voor drieduizend euro per spreekbeurt met een brilletje op zijn gok komt uitleggen hoe je in je bedrijf de neuzen allemaal dezelfde kant op krijgt.

Nee, FC Utrecht was nog volks. Van Loen gaf antwoord op een simpele vraag en ging opeens moeilijke woorden gebruiken. Dat lukte niet. Hij kwam geloof ik niet uit het woord instinctief. Op de achtergrond stonden zijn ploeggenoten in hun broek te pissen van het lachen. Die John. Wat zei hij nu opeens allemaal?

Daar, in die ene minuut, zag je het hele wezen van de latere Van Loen. Een straatvechter, een bikkelaar, een scorende spits, met een ongezonde drang naar intellectuele erkenning. We weten hoe dat is afgelopen. Van Loen heeft een jaartje of tien met een blocnote naast verschillende trainers aantekeningen staan maken.

Als zij iets riepen, dan knikte Van Loen en noteerde hij het in een schriftje. Handig voor later, als hij misschien nog eens hoofdtrainer werd. Niet eens zo heel lang geleden kwam Van Loen eindelijk weer eens positief in het nieuws. Als de echte John. Tijdens een jeugdwedstrijd raakte hij, lang het veld, betrokken bij een vechtpartij.

Dat deed me goed. Het gif, de gal, het verdriet, de ellende. Het moest er uit. Desnoods met de vuisten. Niet met een woordenboek Modern Nederlands onder je arm onbeholpen formuleren wat je dwars zit. Er zijn genoeg voorbeelden van voetballers die boven hun macht zijn gaan praten.

Johan Cruijff, Ruud Gullit, Jan van Halst, Ruud Krol en Aron Winter. Vooral de laatste is een feest om naar te kijken. Stel Aaron een vraag en je ziet het volgende: een doodsbang hert in de bosrand. Je voelt zijn paniek. Hij snapt voetbal wel, maar weet niet hoe hij het moet uitleggen. En dan toch in een studio gaan zitten. Het gaat om de intellectuele triomf.

Wat heeft dit met Mario Been te maken? Alles. Been kiest te bewust voor de andere kant. Hij wil te geforceerd laten zien dat hij ook maar een jongen van de gestampte pot is. Het is allemaal net even te bedacht gewoon. Been forceert de laatste weken. Mario wil de Rotterdammers te graag geven wat ze in hem zien: een eenvoudige jezus op gymschoenen. Helaas overdrijft hij dat een beetje.

Nu al word ik helemaal schijtziek van het Ernst Happel Schilderij Verhaal. Voor de drie mensen die het verhaal nog niet kennen: Been gaat kort voor iedere wedstrijd naar een café, waar een schilderij van Ernst Happel hangt. Mario Been hangt dit recht. Daarna wint zijn team.

Het gaat mij niet om het verhaal. Het gaat mij er om dat Mario het vertelt. Hij is er trots op. Hij vindt het een geinig verhaal. Een verhaal dat hem, als hij het vertelt, in één klap neerzet als een heerlijk eenvoudige boerenlul, die zich onder het volk mengt om een schilderij recht te hangen. Niet geheel toevallig een schilderij van Happel, voor eeuwig de volksheld in Rotterdam omdat hij deed wat zij zelf zo goed kunnen: niks zeggen en doorwerken.

Been vertelt het verhaal net iets te vaak en te gretig. Hij doet lollig in interviews. Vaak zijn dit grapjes die ongeveer zo gaan: 'ls ik de vierdaagse loop, kom ik over negen dagen aan.' Op papier vallen deze grapjes nogal tegen. Je moet er waarschijnlijk bij zijn geweest.

Been, de hoofdtrainer, dollend met journalisten. Ze genieten van zijn zelfspot. Zoveel fijner dan de mompelende Erwin Koeman, de afgemeten Bert van Marwijk en de docerende Gertjan Verbeek. Met Mario kun je lachen. Dat beeld bevestigt Been net iets te enthousiast.

Ik hoor tot nu toe eigenlijk alleen maar gemeenplaatsen. Hij geeft een vechtende speler een standje. Hij tempert de verwachtingen. En tussendoor doet hij leuk en verliest hij zijn scherpte. In Rotterdam en omstreken zijn er t-shirts te koop met het hoofd van Mario Been, getekend als Che Guevara. Een Cubaanse vrijheidsstrijder die door zijn kop is geschoten.

Een man waar het volk nog steeds mee dweept. Een mythe. Als ik Been was geweest, zou ik tegen zon t-shirt hebben geprotesteerd. 'Doe maar niet jongens, die verheerlijking. Ik wil niet met die man worden vergeleken. Ik moet dat nog verdienen.' Been verklaarde vorige week in een interview dat hij het wel lollig vindt. De mensen doen maar. Niet scherp dus.

Ik ken ze inmiddels allemaal, de Been-verhalen. Leuke woning, stijlvol ingericht. Leuk vrouwtje dat overal mee naar toe gaat. Als het tegenzit gaat hij paintballen met zijn team. Been doet dan mee. Mogen de spelers de trainer in zijn nek schieten. Lachen.

Het echte werk komt nog. Ik ben erg benieuwd hoe Been dat gaat oplossen, Roy Makaay na drie wedstrijden uit het eerste zetten omdat hij steeds lustelozer wacht op zijn eerste treffer. Dan is het uit met de pret.

Als Been dan leuk gaat doen en op een persconferentie het volgende verklaart: "Ik zei Makaay tegen Happel en het schilderij flikkerde meteen van de muur", dan weten we dat het nooit meer goedkomt. Is hij toch voor eeuwig de lolbroek gebleven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 15:51   quote  deeplink  
Ik moet die Nico Dijkdhoorn voor geen meter,die is nog 3x erger dan Derksen en al die mannen bij elkaar.Dijkshoorn? Dijkshoorn ho the fuck is Dijkshoorn..
bram
 bram - woensdag 19 augustus 2009 - 15:52   quote  deeplink  
been is been,als die azijnzeikers daar problemen mee hebben zegt dat veel over hun zelf
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 15:53   quote  deeplink  
Ik vind dat stukje over Bosz wel sterk.
R()b
 R()b - woensdag 19 augustus 2009 - 15:54   quote  deeplink  
Er moet altijd wel iemand zeiken over Feyenoord.
Dat is door de jaren heen zo.
Winst KNVB beker was ook de media negatief over de manier waarop , sjonge jonge lekker belangrijk.
En als Been het schilderij recht wil hangen , en hij denkt zo te winnen mijn zegen heeft tie.
Van mij apart gaat hij naakt zonnen op de Euromast , dat moet hij allemaal zelf weten.
Laat die man lekker zijn werk doen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 15:53 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind dat stukje over Bosz wel sterk.
Ik heb het niet eens gelezen Stylzz,maar als het negatief is over Bosz dan nog vind ik die Dijkshoorn voorlopig nog niks.Misschien moet ik ff wennen aan hem ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 15:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens gelezen Stylzz,maar als het negatief is over Bosz dan nog vind ik die Dijkshoorn voorlopig nog niks.Misschien moet ik ff wennen aan hem ;)
Veel mensen zien in Mario Been de verlosser. Eindelijk weer eens wat volks gevoel in De Kuip. Peter Bosz dient daarbij als afschrikwekkend voorbeeld. Een aardige voetballer, leuke pass. Daar had hij het bij moeten laten. Bosz werd een sprekend kostuum. Ik geloofde hem niet. Thuis zag je hem zo zitten, in zijn joggingpak, met een schaal gehaktballetjes van de buurtsuper in zijn schoot.

Als Bosz naar zijn werk ging, naar het stadion, oefende hij voor de spiegel. Kin omhoog, stropdas strak, hangend verveeld mondje. Bosz heeft zich jaren lang verkleed als een beleidsmaker.
In de voetballerij sterft het van dit soort mensen.

LEES! ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 19 augustus 2009 - 16:08   quote  deeplink  
kan het zijn dat dit stuk al een paar weken oud is???? ik heb dit namelijk al is eerder gelezen?????
De.x
 De.x - woensdag 19 augustus 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 16:08 schreef Jappie_FEY het volgende:
kan het zijn dat dit stuk al een paar weken oud is???? ik heb dit namelijk al is eerder gelezen?????
volgens mij al een week of 3 oud
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 15:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Veel mensen zien in Mario Been de verlosser. Eindelijk weer eens wat volks gevoel in De Kuip. Peter Bosz dient daarbij als afschrikwekkend voorbeeld. Een aardige voetballer, leuke pass. Daar had hij het bij moeten laten. Bosz werd een sprekend kostuum. Ik geloofde hem niet. Thuis zag je hem zo zitten, in zijn joggingpak, met een schaal gehaktballetjes van de buurtsuper in zijn schoot.

Als Bosz naar zijn werk ging, naar het stadion, oefende hij voor de spiegel. Kin omhoog, stropdas strak, hangend verveeld mondje. Bosz heeft zich jaren lang verkleed als een beleidsmaker.
In de voetballerij sterft het van dit soort mensen.

LEES! ;)
Aardige vent die Dijkshoorn zeg hahahahaha
Eindelijk eentje die het spelletje een beetje begrijpt;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 19 augustus 2009 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 16:10 schreef De.x het volgende:

[..]

volgens mij al een week of 3 oud
Klopt hij heeft ook het AD sportwereld.
Juicy
 Juicy - woensdag 19 augustus 2009 - 16:40   quote  deeplink  
"Het echte werk komt nog. Ik ben erg benieuwd hoe Been dat gaat oplossen, Roy Makaay na drie wedstrijden uit het eerste zetten omdat hij steeds lustelozer wacht op zijn eerste treffer. Dan is het uit met de pret."

Ik ben ook benieuwd
R()b
 R()b - woensdag 19 augustus 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Staat tegen Roda gewoon in de basis.
bram
 bram - woensdag 19 augustus 2009 - 16:54   quote  deeplink  
106 over makaay
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 17:06   quote  deeplink  
ach zo kan je iedereen wel op een bepaalde manier neerzetten , dat Happel verhaal heeft Mario verteld in die documentaire over hem en is dus al oud , heeft dus niets met NU en Feyenoord te maken , ik vind het overdreven om Mario als de verlosser te zien maar dit stukje is ook zwaar overdreven , laat Mario lekker Mario zijn en ja met al die aandacht is het moeilijk om de juiste dingen te zeggen en te doenm en dus zal hij ook weleens fouten maken waardoor zijn houding niet meer lijkt als die van 2 jaar geleden , maar dat is beetje logisch.
Dre71
 Dre71 - woensdag 19 augustus 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Leuk verhaal bedacht meneer Dijkshoorn...en waar was u ook alweer geboren? ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door Dre71 --
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 18:07   quote  deeplink  
He leuk een topic over de media wat dan uitdraait op makaay

dat is 2 in 1!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 18:10   quote  deeplink  
en je doet er zelf aan mee want je reactie is toegevoegde waarde : 0 %
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 18:11   quote  deeplink  
0%?

dat is dan 3 keer meer dan normaal mijn reacties zinvol zijn, ik ga erop vooruit!!!

je vleit me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door Rovert --
Gorzuh14
 Gorzuh14 - woensdag 19 augustus 2009 - 18:14   quote  deeplink  
Been is feyenoord. Wie denkt die die sukkel van een Dijkshoorn dan te zijn.

Laat Been zijn gang gaan en het gaat allemaal goed komen met ons cluppie.
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 18:15   quote  deeplink  
oei, iemand durft negatief te zijn

laten we een spandoek gaan maken tegen dijkshoorn of het maasgebouw bestormen!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2009 door Rovert --
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 19 augustus 2009 - 18:23   quote  deeplink  
Als je het stuk leest merk je dat die dijkshoorn bepaalde feiten verdraaid. "tegen zo'n t-shirt zijn, doe maar niet jongens....." volgens mij was dit een initiatief van de supporters voor een bepaald goed doel?!? In ieder geval mag Mario geen grapjes meer maken tijdens de persbijeenkomst (want dat kan niet volgens Dijkshoorn) en moet hij dat schilderij van Happel maar gewoon kopen, dan hieft hij ook niet iedere keer de stad in om het recht te hangen.

Verder is dit wel komkommertijdjournalistiek (drie keer woord en letter waarde)
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 19 augustus 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 18:15 schreef Rovert het volgende:
oei, iemand durft negatief te zijn

laten we een spandoek gaan maken tegen dijkshoorn of het maasgebouw bestormen!!!!
ja doen we! en jij heb zeker je överal tegen in uurtje" ?????hahaha
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 18:23 schreef rich Arnhem het volgende:
In ieder geval mag Mario geen grapjes meer maken tijdens de persbijeenkomst (want dat kan niet volgens Dijkshoorn)
Ik word zo vast verketterd en opgehangen aan een stuk roestig prikkeldraad, maar ik heb Mario nu inderdaad al een paar keer dezelfde opmerking horen maken, ik geloof dat het zoiets is van:

dat leren we niet op de trainerscursus

als ik mario een tip mag geven, niet doen
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 19 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
auto rijden leer je toch ook niet in een lesauto dat leer je als je je rijbewijs hebt
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
ja hoor maar dat moet je niet elke week roepen, dan gaat de lol en glans van de opmerking er een beetje af
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 19 augustus 2009 - 18:31   quote  deeplink  
Tja mijn moppen komen ook uit zo'n boekje op het toilet, waarschijnlijk zijn z'n volgende blaadjes op
Rovert
 Rovert - woensdag 19 augustus 2009 - 18:32   quote  deeplink  
Grinnik

ik ben toe aan zo'n wc mop, kom maar op
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 18:31 schreef rich Arnhem het volgende:
Tja mijn moppen komen ook uit zo'n boekje op het toilet, waarschijnlijk zijn z'n volgende blaadjes op
Dat zijn toch joden grappen?

(of ben ik de enige hier die nog van max tailleur gehoord heeft.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door hotjumper --
fr emiel
 fr emiel - donderdag 20 augustus 2009 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 16:10 schreef De.x het volgende:

[..]

volgens mij al een week of 3 oud
5 weken minimaal maar lkkr brlangrijk
fr emiel
 fr emiel - donderdag 20 augustus 2009 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 16:10 schreef De.x het volgende:

[..]

volgens mij al een week of 3 oud
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 01:30   quote  deeplink  
is gewoon dom gelul. Mario is Mario hij is gewoon zichzelf. Misschien moet hij de mensen van de pers maar gaan behandelen zoals die kk van gaal doet. Vinden ze lekker zeker.
fr emiel
 fr emiel - donderdag 20 augustus 2009 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 18:23 schreef rich Arnhem het volgende:
Als je het stuk leest merk je dat die dijkshoorn bepaalde feiten verdraaid. "tegen zo'n t-shirt zijn, doe maar niet jongens....." volgens mij was dit een initiatief van de supporters voor een bepaald goed doel?!? In ieder geval mag Mario geen grapjes meer maken tijdens de persbijeenkomst (want dat kan niet volgens Dijkshoorn) en moet hij dat schilderij van Happel maar gewoon kopen, dan hieft hij ook niet iedere keer de stad in om het recht te hangen.

Verder is dit wel komkommertijdjournalistiek (drie keer woord en letter waarde)
waar dat schilderijtje hangt is op zuid.....
Niet in de stad. OOST WEST, ZUID BEST
PieterBos
 PieterBos - donderdag 20 augustus 2009 - 06:51   quote  deeplink  
is al een verhaal van 3 weken geleden ofzo.
Hij heeft Makaay er al naast gezet.
En is er wat gebeurd?

Kortom bullshit!
Laat Mario lekker Mario blijven.
En kom niet met een "oud" lul vehraal.
Djee
 Djee - donderdag 20 augustus 2009 - 07:50   quote  deeplink  
Mooi gezegd fr Emiel...........
Zoals de 020 zoooooooo trots zijn op Armerdam, zijn wij trots op ons ROTTERDAM, (lees: FEYENOORD!)!
En Mario als verlosser zien? absoluut NIET!
Maar dat hij een rasechte Rotterdammer is..........JA!
En dat gevoel kan een Rotterdammer niet naar buiten brengen, dat zit gewoon IN je!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 07:56   quote  deeplink  
Mario is de enige echte verlosser!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 06:51 schreef PieterBos het volgende:
is al een verhaal van 3 weken geleden ofzo.
Hij heeft Makaay er al naast gezet.
En is er wat gebeurd?

Kortom bullshit!
Laat Mario lekker Mario blijven.
En kom niet met een "oud" lul vehraal.
het is geen nieuws, het is een column. Nog niet besproken hier, dus een topic waard.

En Mario moet juist niet "lekker Mario blijven" MArio moet natuurlijk wel groeien in zn rol.

Maar dat snapt elke leek.
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

het is geen nieuws, het is een column. Nog niet besproken hier, dus een topic waard.

En Mario moet juist niet "lekker Mario blijven" MArio moet natuurlijk wel groeien in zn rol.

Maar dat snapt elke leek.
Maar een oude topic, en de reden waarom ik de VI heb opgezegd. (Was lekker bezig, ook telefoontje naar FSV ivm Verschuuren)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Els --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2009 - 09:46   quote  deeplink  
VI was toch al je grootste vergissing in je leven ;-)
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2009 - 09:55   quote  deeplink  
Klopt, maar er zijn er meer hoor, die strijden om plaats 1 ;-)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:30 schreef Els het volgende:

[..]

Maar een oude topic, en de reden waarom ik de VI heb opgezegd. (Was lekker bezig, ook telefoontje naar FSV ivm Verschuuren)
moesten ze huilen bij het FSV?
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

moesten ze huilen bij het FSV?
Hebben ze misschien later gedaan, maar op het moment zelf was ik vooral een stomme trut. En er zijn uiteraard momenten, waarop dat de volledige waarheid is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Els --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Ik ben nog lid van FSV en Legioen.. zal ik ook wel blijven.
Moet toch ergens geld aan verkwisten :)
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2009 - 10:01   quote  deeplink  
Mijn boosheid is ook al weer gezakt. Zal wel weer een lidmaatschap nemen, als deze vervallen is (kan nl alleen per jaar)
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2009 - 10:02   quote  deeplink  
En ik heb niet met een advocaat gedreigd, dus dat jaar zal wel blijven staan.
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2009 - 10:03   quote  deeplink  
En we gaan vandaag over de 60.000 posts heen, ook leuk
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 10:03 schreef Els het volgende:
En we gaan vandaag over de 60.000 posts heen, ook leuk
Deze ochtend zelfs nog.
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Ja, maar toch een uur later, omdat Hotjumper en Leon aan het werk zijn :-)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2009 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 10:08 schreef Els het volgende:
Ja, maar toch een uur later, omdat Hotjumper en Leon aan het werk zijn :-)
tsja, dat ben ik ook, maar zie je mij dat weerhouden? ;-)
Stef1977
 Stef1977 - donderdag 20 augustus 2009 - 10:28   quote  deeplink  
Heb je toch iets verkeerd gedaan, als je als journalist niks beters weet te verzinnen dan dit soort stukjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Mario overdrijft zijn Rotterdamse rol een beetje'









0.0082898