|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hoe kom je daar nou bij, ik kan namelijk wel 2 dingen tegelijk, werken en forummen tegelijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Legioen ben ik nog wel lid van. FSV heeft voor mij geen toegevoegde waarde meer. (niet alleen om jopie hoor) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 10:32 schreef hotjumper het volgende:[..] Legioen ben ik nog wel lid van. FSV heeft voor mij geen toegevoegde waarde meer. (niet alleen om jopie hoor) tsja toch zou ik t zonde vinden als de FSV zou verdwijnen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik ben eigenlijk ook aan het werk ,maar zit meer op het headliner forum. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: vind het een beetje een kutjesclubje geworden, doen weinig meer voor supporters |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik trouwens ook, vakantie en forummen. Is wel m'n laatste dag vakantie, dus ben enigzins melancholiek. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jaja je moest eens weten hahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, no problem at all! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: psies.. ben rapportages aan t maken dus dit is een welkome afleiding... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik ga nog ff wat nuttigs doen. In het zonnetje lopen ofzo, voordat de stortbuien komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Els -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: wat voor waarde heeft het Legioen dan voor jou? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daarmee hoop ik de club nog weer een beetje extra te sponsoren. Wat ik er voor terug krijg boeit me niet zo veel... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Daarmee hoop ik de club nog weer een beetje extra te sponsoren. Wat ik er voor terug krijg boeit me niet zo veel... precies, voor mij hoeven ze die kadootjes en dat magazine niet te doen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Als ik jullie zo lees, wordt het dus tijd voor een collecte ofzo? Voor de club!!!
Ik vermoed dat Joop, want die leest vast hier mee, nu gelijk plannen heeft voor een actie |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Laten we dan eerst een poll houden. Misschien kunnen wel zo'n 250.000 supporters een tientje storten. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik zeg dat je de 2500 niet haalt.
of ben ik nu WEER negatief?
haha ik noem t realistisch. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Els, te zwaar getafeld? je bent een 0 vergeten. je bedoeld natturlijk 2.500.000 supporters. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
2.500.000 maal allemaal 1000 euro = 2.500.000.000!
ZIjn we dan uit de schulden? |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: te lang in de zon gelopen els ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee want het geld is al uitgegeven he |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
on topic; Mario en overdrijven? Hij beseft maar al te goed wat het "Rotterdamse" inhoud en draagt dat op z'n eigen wijze gewoon uit, klaar! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, ik merk het. Het moeten er natuurlijk 2,5 miljoen zijn. Hotjumper heeft gelijk. |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Wat een zeikerd die Dijkshoorn, weer zo lekker negatief altijd. Laat een man z'n dingetjes doen zoals hij dat wil. Laat iemand praten zoals hij dat wil. Waar maak je je druk over? Is het maar zodat je iets te schrijven hebt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door MarkFR -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 20:20 schreef MarkFR het volgende:Wat een zeikerd die Dijkshoorn, weer zo lekker negatief altijd. Laat een man z'n dingetjes doen zoals hij dat wil. Laat iemand praten zoals hij dat wil. Waar maak je je druk over? Is het maar zodat je iets te schrijven hebt? Laat jij dijkshoorn dan zijn dingetje doen |
|
|
|