|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
tja twas mn 1e keer terwijl ik al meer dan een jaar geregistreerd sta :P
ik zag het doel en werd vrijgespeeld door mn muis een-tweetje met mn toetsenbord en ik scoorde |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
vuile egoist , ik stond helemaal vrij! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: ja hehe, ik moet ook mn doelpuntjes meepikken.. straks beland ik nog op de bank ;)
en dan krijg je weer 106 topics! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
whahahahahaha............ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Oei oei geen schadevergoeding |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heeft ie wel meer tijd voor het "help ons" topic |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 18:22 schreef jantje 1974 het volgende:ik zal t wel mis hebben dan . vind gewoon dat als een Ajacied t op een Feyenoord forum over WE praat dat t dan beetje eng wordt. Zal wel typisch zeeuws zijn denk ik. nogmaals we zei ik in de bosz vorm,als je nogmaals de zin goed leest dan lees je bosz zei we verdienen dat wel terug?? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
zeg afc, waarom is eigenlijk dat ajax forum zo stilletjes? |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote: klopt ik hoor niks ;-) misschien ligt het aan me boxen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: is vast humor, daar heb ik weleens van gehoord, schijnt iets te zijn met lachen enzo
ik vraag het anders, waarom wordt er zo weinig gereageerd in het ajax forum? |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 15:55 schreef Rovert het volgende:[..] is vast humor, daar heb ik weleens van gehoord, schijnt iets te zijn met lachen enzo ik vraag het anders, waarom wordt er zo weinig gereageerd in het ajax forum? damm en jij noemt mij zeuren haha iets met lachuh enzo zegt tie en dan vraagt tie het opnieuw
zal ik het ff anders zeggen dan ik maakte er een grap van omdat het me niet boeit en ik zie genoeg mensen reageren daar,maar wat maakt het uit.. |
|
|
|