BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'PSV enig overgebleven optie voor Honda'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 20 augustus 2009 - 09:46   quote  deeplink  
PSV is de enig overgebleven kandidaat om Keisuke Honda over te nemen. De Japanner stond ook in de belangstelling van Ajax, maar de Amsterdammers zijn na de eerste voorzichtige contacten met VVV-Venlo reeds afgehaakt. Honda wil perse in Nederland blijven voetballen, waardoor PSV volgens L1 de enige optie is voor een transfer.

De interesse van de Brabanders is al een tijdje bekend, maar VVV-voorzitter Hay Berden denkt dat PSV Honda alleen koopt als Ibrahim Afellay nog wordt verkocht. De spelmaker stond naar verluidt in de belangstelling van Arsenal, maar The Gunners lijken niet echt behoefte te hebben aan de creatieve international. Vorig weekend werd Everton nog met indrukwekkende cijfers opzij gezet (1-6) en midweeks werd Celtic geklopt (0-2).

De kans dat Honda daarom bij VVV blijft wordt daardoor groter. De spelmaker gaf afgelopen weekend al aan dat hij gelukkig is in Nederland en heeft nu aangegeven dat hij absoluut niet naar het buitenland wil vertrekken, omdat hij vreest daar op de bank te belanden. Ajax werd genoemd, maar nu is alleen PSV nog in beeld.

De transfersom van tien miljoen euro blijft echter een struikelblok. Na de eerste drie weken van de competitie is VVV echter niet van plan om de vraagprijs naar beneden te halen. VVV scoorde in drie duels zeven keer, waarvan Honda er vier maakte. Bij twee andere treffers leverde de Japanner bovendien de assist. Tegen PSV, ADO Den Haag en FC Utrecht werd dankzij de inbreng van Honda gelijkgespeeld. Komend weekend speelt de promovendus tegen FC Groningen.

Berden wil in ieder geval twee dagen voor het sluiten van de transfermarkt (31 augustus) duidelijkheid over de toekomst van Honda. We hebben twee spelers achter de hand, die we kopen als Honda vertrekt", aldus de voorzitter.

AJAX KOOP HEM NOU GEWOON jullie mening
timmy v
 timmy v - donderdag 20 augustus 2009 - 09:53   quote  deeplink  
jA kopen. Misschien is dit om de prijs te drukken want 10 mil is erg veel als je kijkt sneider voor 15 mil naar inter
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 09:55   quote  deeplink  
onzin... hij gaat alleen naar PSV als Affelay word verkocht.. en dan is het maar de vraag of hij PSV kan brengen wat affelay PSV un brengt.. denk het niet.. bij Ajax is het Opvulling bij PSV het vervanging..
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 09:55   quote  deeplink  
inderdaad timmy en het verschil sneijder honda is toch wel enorm groot..
Jacco
 Jacco - donderdag 20 augustus 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Ajax moet zich eerst plaatsen voor de Europa league. Dan komt er geld los en dan zal Ajax toch echt wel toeslaan. Het is nu hopen dat psv niet eerder Honda wegkaapt dan Ajax. Maar ik verwacht dat psv in precies dezelfde situatie zit als Ajax dus als alles goed gaat zal VVV toch wel een telefoontje (of 2) krijgen op de 28e.
Ik ben best gecharmeerd van VVV trouwens, hoe graag ik Honda ook bij Ajax zie het is toch jammer dat die club dan zoveel kwaliteit verliest omdat ze best leuk voetbal spelen. Misschien kunnen we een leuke speler bij hun stallen om hun nog een beetje te helpen?
timmy v
 timmy v - donderdag 20 augustus 2009 - 10:01   quote  deeplink  
Begijp het wel dat iedereen hem graag ziet komen (ik ook) maar zijn eerste seisoen in de eredevisie maar 4 keer gescoord, in het hele seisoen. hij doet het nu super. Maar 10 mil is te veel. maar dan weer we hebben zo'n speler nodig.... Wat moet je doen he
timmy v
 timmy v - donderdag 20 augustus 2009 - 10:03   quote  deeplink  
inderdaad sarpong en anita misschien maar dan sarpong voor verhuur.
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 10:39   quote  deeplink  
kopen nu kopen hij wil dus ajax moet niet zeuren we hebben geld van vermaelen en huntelaar en er woorden nog meer spelers verkocht met honda is het een hele verbetering verhuur de jonge gasten aan vvv en inruil daarvoor geef je sno er bij en maak je een mooi prijs en hebben wij honda die wij nodig hebben
honda moet je halen zeker weten meer bewijs hoef je toch niet te hebben en niet zeggen we hebben geen geld meer dat is er wel HONDA HALEN NU OF NOOIT!!!!!!!!!!!!!
OF HIJ GAAAT NA PSV WE WILLEN TOCH KAMPIOEN WOORDEN OF NIET SOMS HALEN DAN NUUUU!!!!!DIE HONDA HALEN NU NUUUUUUUUUUUUUUU IK ZEG NOG MAALS ALS DE AJAX SPELERS HET ZELF AL GAAN ZEGGEN DAT HIJ MOET KOMEN WAAR WACHTEN WE DAN NOG OP DAT DIE ZEKER WEG GAAT NA PSV HALEN NU AJAX HALEN HONDA
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 10:41   quote  deeplink  
HONDA HALEN NU HONDA AJAX HAAL HEM NUUUUUUUUUUU verhuur de jonge gasten voor een jaar aan ze ik blijf zeggen halen nuuuuu hij is een aan nwinst de ajax spelers eggen het zelf al kopen nu kom op woord wakker hallo ajax koop hem nu nu nu nu
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
doe normaal jo dwaas..
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
ajax wat hebben wij nodig om kampioen te woorden
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 10:46   quote  deeplink  
als ik zeg koop een echte verdedeger een boom van kerel een bikkel
en ik zeg op het middenveld extra er bij koop honda
en voor in alves als alves weer gaat spelen let op dan gaat hij zeker weer gevaarlijk woorden
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
dan kan je zeker kampioen woorden
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 10:48   quote  deeplink  
wie vinden jullie dat ajax moet!!! halen om kampioen te woorden
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
jullie moeten wel erg lang na denken boys
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 11:02   quote  deeplink  
opsteling
stekelenburg
van de wiel---Alderweireld--aan koop-- Atouba
Aissati--Enoh--de Zeeuw--honda
Suarez--Sulejmani voor in kan ook Suarez--alves
eigenlijk met deze jongens kan je dan alle kanten op dan zijn we niet meer te berekenen hoe we gaan spelen net als in 1995 daar moet wij weer voor gaan
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 13:14   quote  deeplink  
bazel anders typ je 1 bericht waar alles in staat...
robs
 robs - donderdag 20 augustus 2009 - 13:46   quote  deeplink  
Absoluut Honda halen ja en snel ook anders is hij weg
Liefst ook Alves
en een sterke centrumverdediger
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 13:49   quote  deeplink  
oke maar geef dan jou mening vinden jullie niet dan dat er nu echt wat moet gebeuren we moeten nu echt vesterking halen alereerst de verdedeging of niet soms ten tweede het midenveld ja daar moeten wij nog sterker woorden en dat kan met niemand anders dan HONDA EN DAT WEET JIJ OOK WEL IEDEREEN VAN AJAX WIL DEZE GOZER NA AMSTERDAM HALEN en in de aanval haal ALVES DAT IS OOK ZEKER EEN AANWINST DAT WEET OOK IEDEREEN EN ALS LAATST HAAL EEN SUPER SUPER VERDEDEGER VOORBEELD HAAL GHIVU OF EEN ANDERE TOP VERDEDEGER DIE ECHT EEN BIKKEL IS inversteer in de toekomst dus koop deze jongens en woord kampioen en win de beker en plaats je dus auto mat voor de cl 2010 2011 en het geld komt weer binnen
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 14:06   quote  deeplink  
kunnen we niet het bestuur wakker gaan schudden ofzo dat het nu geeen tijd is om te bezuinigen maar om te INVESTEREN IN DE NIEUWE SPELERS VOOR DAT OOK DEZE JONGENS VERKOCHT ZIJN HONDA KAN NU NOG WEL MAAR OM ROEP BRABAND MELD DAT AJAX ZICH HEEFT TERUG GEROKKEN VANWEGE DAT HIJ TE DUUR IS WAT IS TE DUUR 8 MIL IK VIND HET EEN MOOI PRIJS VOOR HONDA LOOP NIET TE ZEUREN AJAX BESTUUR MAAR GA HEM NU HALEN INVERSTEER IN HONDA INVERSTEER IN ALVES INVERSTEER HET LIEFST IN CHIVU OF EEN ANDERE TOP VERDERDEGER INVERSTEER DAAR NU IN WE MOETEN NU NIET WACHTEN KUNNEN WE ALS SUPORTERS NIKS DOEN KUNNEN WIJ ZE NIET OVER TUIGEN WE WILLEN ZO GRAAG KAMPIOEN WOORDEN EINDELIJK WEER CL EINDELIJK DIE 3STER HET ZIJN ALLEMAAL PLUS PUNTEN JONGENS KOM AAN AJAX BESTUUR WOORD NUUUUU WAKKER IEDEREEN ROEPT WE WILLEN KAMPIOEN WOORDEN DAN MOET DAT WEL MET DE JUISTEN SPELERS DAT GELD KOMT ECHT WEL GOED KIJK NA DE TOEKOMST KAMPIOEN +PLAATSEN VOOR DE CL DAT IS AL KAS DAN KOMT HET GELD JE AL TE GEMOET EN DE KNVB BEKER WINNEN EN ZO VER MOGENLIJK IN EUROPA EN DAAR GAAN WE VANAVOND MEE BEGINNEN HET BESTUUR MOET NU WAKKER WOORDEN EN DEZE KEER NA ONS LUISTEREN EN KOOP DIE DRIE TOP AANKOOPEN ER NOG BIJ 1 HONDA 2 ALVES 3 CHIVU OF EEN ANDERE TOPPER WIJ WILLEN KAMPIOEN WOORDEN JULLIE TOCH OOK OF NIET ZO JA VERZIN IETS DAN WEL NUUUUU!!!!
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 15:26   quote  deeplink  
KAN ER NIKS TEGEN HET BESTUUR GEDAAN WOORDEN DAN ze hebben zelf vorig jaar gezegt nog we gaan ook luisteren na de supporters nou kom op dan het bestuur moet niet lullen nu en wij moeten niet zielig gaan doen want ajax kan zeker wel weer terug komen bij de top aleen is daar mentalietijd voor nodig geduld kijk wat van gaal neer had gezet hier bij ons dat kan weer er moeten aleen een paar dingen veranderen de aankoop als we spelers verkopen is dat goed maar dat moeten we net als in 1995 daar ook weer super sterren voor terug kunnen kopen waardoor wij blijven groeien na de top net als in de tijd van van gaal kijk wat hij bij az nu weer heefd neer gezet ja dat kan bij ons ook aleeen nog tien keer beter het bestuur moet nu wakker woorden en de spelers kopen die we echt nodig hebben de halfies deruit en voor uit op na het kampioen schap dat gaat zeker lukken als wij voor de transferstopt nog 3 spelers binnen halen kom aan we moeten niet te vreden zijn met dit kom op we moeten gaan zeuren klagen net zo lang tot dat ze zeggen oke we kopen nu HONDA EN ALVES EN EEN TOP VERDEDEGER KOM OP LAAT ZIEN WAT WE WILLEN DAT IS KAMPIOEN WOORDEN PRIJZEN PAKKEN JA dan moeten wij echt spandoeken maken kom op dat we niet te vreden zijn metr dit voetbal kop op man wij hooren elke ploeg van het veld weg te tikken ze hooren in de kleed kamer voor dat ze het veld op komen moeten wij die wetstrijd al gewonnen hebben zo ging het wel de tegen stander stond vroeger met beeven de knieen kwamen ze het veld op hoeveel gaan we nu weer verliezen dat gezicht moeten wij AJAX weer terug krijgen en dat kan ik geloof er in martin jol ook hij wilt maar als het bestuur maar loopt te zeuren om geld gaat het niet lukken wij moeten op staan kom op laad het bestuur wakker woorden kijk na madrid koopt eerst kaka en ronaldo overdreven duur maar dat is wat anders en daarna gaan ze de bezem er door halen ja zo hoort het niet andersom net als bij ons AJAX ik vind dat wij als supporters hier wat tegen moeten doen wie is het eens kom op geef de club AJAX WEER ZIJN GEZICHT TERUG koop deze drie spelers voor dat het te laad is en ga daar na een grote schoonmaak houden wie doet er mee koop HONDA 2ALVES 3 CHIVU OF EEN ANDERE ECHTE TOP VERDEDEGER KOM OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 15:37   quote  deeplink  
jemig.. is er nou geen forumadmin die wat kan doen tegen deze dwaas ?
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 16:01   quote  deeplink  
Psv moet eerst Affelay verkopen..Ajax gaat Honda of nu of in de winsterstop kopen
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 augustus 2009 - 16:12   quote  deeplink  
inderdaad... appelvlaai komen ze nie vanaf niemand wil em hebben.. bedoel Arsenal zou 8.2mil overhebben voor hem en voor een verdediger (vermealen 14) zegt genoeg over de kwaliteiten van onze vlaai..
alibabba
 alibabba - donderdag 20 augustus 2009 - 16:17   quote  deeplink  
WAT EEN GEWAZEL VAN BAZEL!PAK EEN SLAAPPIL EN SLAAP DE EERSTE 3 WEKEN!TRUSTE
AFCajax
 AFCajax - donderdag 20 augustus 2009 - 16:17   quote  deeplink  
In zijn Contract staat een gelimiteerde transfersom Affelay had bedwongen om voor minder dan 10miljoen ooit weg te kunnen...Daarin heeft Ajax het beter gedaan Sneijder 27Miljoen Babel 18Miljoen Chivu 16Miljoen Huntelaar 20Miljoen + overige Miljoenen.Zlatan 17Miljoen Vermaelen 13Miljoen Heitinhga10 Miljoen enz enz ;-)))
bazel
 bazel - donderdag 20 augustus 2009 - 16:27   quote  deeplink  
ik denk dat je het nog niet helemaal door heb ik wil dat AJAX WEER TERUG KOMT WAAR HET HOORT en dan kan jij dat dwaas noemen ja het is maar hoe grote ajax suporter je echt ben ben je echt wie jij zegt dat je zegt dat je ben ben je echt vooor AJAX DAN WIL JE DIT OOK EN DAN ZEG JE JA JE HEBT GELIJK MAN AJAX MOET WEER TERUG KOMEN NA DE TOP ZOALS IN 1995 DAT WAREN TIJDEN DAT KAN NU OOK WEER ALS HET BESTUUR WAKKER WOOORD EN ZE KOPEN HONDA EN ALVES EN EEN SUPER VERDEDEGER JA DAN WOORDEN ZE WAKKER DAT IS NIET DWAAS NEE DAT IS DE WAARHEID ALS WIJ KAMPIOEN WILLEN WOORDEN MOET ER VERSTERKING KOMEN EN SNEL iedereen schreeuwt na het kampioenschap dus inversteer nu in spelers en woord kampioen en speel volgend jaar eindelijk weer cl en nog maals dit is de waarheid we moeten op schieten want er zitten genoeg kapers op de kust zoals psv als dit door dringt bij het bestuur en ze kopen deze drie aankopen ja dan woorden we kampioen en dat is de waarheid en ja dat is niet altijd leuk om te hooren maar geef toe we moeten op schieten wij gaan voor het kampioenschap jij toch ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! of niet kan het jou niks schelen!!!
robs
 robs - donderdag 20 augustus 2009 - 18:20   quote  deeplink  
opzouten met die hoofdletters bazel, heb je adhd ofzo?
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
jezus wordt zelf focking druk van dat gebazel zeg.. Maar ff wat heeft die bazel nu gebazelt? heb geen zin om het allemaal te lezen..
remco k
 remco k - donderdag 20 augustus 2009 - 19:31   quote  deeplink  
rare gast, niet dan??
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
ja ben het met je eens..:P remco! :P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 06 september 2009 - 15:28   quote  deeplink  
gelukkig
bully
 bully - zondag 06 september 2009 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:55 schreef nummer10 het volgende:
inderdaad timmy en het verschil sneijder honda is toch wel enorm groot..
natuurlijk is dat verschil nog hoog.
maar denk zeker dat honda een versterking voor ajax kan zijn.
en kerlon staat nou ook niet bekend om zijn scorende vermogen wat honda wel heefd.
maar een honda is momenteel gewoon niet haalbaar voor ajax.
dus erover doorzeuren heefd weinig zin,hij komt gewoon niet.
en denk dat we van kerlon nu zeker ook een jaartje plezier kunnen hebben.
misschien langer dat zal de tijd leren.
robs
 robs - zondag 06 september 2009 - 17:11   quote  deeplink  
Jammer, want Honda is absoluut een versterking voro Ajax en brengt geld in het laadje via allerlei producten en video's, shirts in Japan. Zijn vrije trappen en corners zijn goed en hij legt er soweiso 15 in het mandje voor Ajax
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 17:11 schreef robs het volgende:
Jammer, want Honda is absoluut een versterking voro Ajax en brengt geld in het laadje via allerlei producten en video's, shirts in Japan. Zijn vrije trappen en corners zijn goed en hij legt er soweiso 15 in het mandje voor Ajax
volgend jaar gaat tie denk naar het buitenland
Naar feyenoord wilt tie niet Psv kan hem nooit betalen
Als Kerlon het goed doet dan neemt ajax hem definitief over
zoniet dan koop Ajax naar alle waarschijndelijk heid Honda
reminho
 reminho - zondag 06 september 2009 - 17:45   quote  deeplink  
Goeie voetballer hoor,maar gisteren tegen nederland vond ik hem ook ontzichtbaar,persoonlijk denk ik dat hij nu piekt,maar let maar op het wordt straks wel minder,vind hem echt niet beter dan aissati.
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 17:45 schreef reminho het volgende:
Goeie voetballer hoor,maar gisteren tegen nederland vond ik hem ook ontzichtbaar,persoonlijk denk ik dat hij nu piekt,maar let maar op het wordt straks wel minder,vind hem echt niet beter dan aissati.
tis geen robot die ook bij het invallen in de 2dehelft tegen nederland 3 goals maakt dan heb je een zwart/wit kijk op het voetbal.Honda heeft nu wel genoeg bewezen dat hij bij de top gaat horen en is echt beter dan Aissati op dit moment!!!!!!!
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 18:21   quote  deeplink  
afc ajax vindt ik ook.. Hij is op dit moment zeker beter dan aisattie.. denk trouwens als vvv tegen arsenal moet spelen dat honda ook geen doelpunt maakt.. t is gewoon veel te groot verschil tussen japan en nederland.. kan je dus niet vergelijken.. Alleen laat hem nog maar wat vaker presteren nu in de eredivisie want 10 mil is gewoon te veel..
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 18:21 schreef freakie het volgende:
afc ajax vindt ik ook.. Hij is op dit moment zeker beter dan aisattie.. denk trouwens als vvv tegen arsenal moet spelen dat honda ook geen doelpunt maakt.. t is gewoon veel te groot verschil tussen japan en nederland.. kan je dus niet vergelijken.. Alleen laat hem nog maar wat vaker presteren nu in de eredivisie want 10 mil is gewoon te veel..
vind ik ook het verschil is te groot met japan en nederland bij het vrouwenvoetbal is Melis de vedette topscorer in een van de sterkste vrouwencompetities zweden.Maar Melis kan tegen engeland en Frankrijk ook niet 2 keer scoren het verschil met de ploegen is gewoon te groot.

En Honda presteerd elke wedstrijd hoe hij een hoge lange bal met een beweging stillegt zijn traptechniek enz dat is van uitzonderlijke klasse en dat kost gewoon 10miljoen logisch
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Ja opzich logisch dat vvv zoiets vraagt voor honda maar komt natuurlijk geen club voor.. Maar wel logisch ja want vvv moet vervanging proberen te halen.. en transfer periode was bijna voorbij denk dat in de winterstop zou je honda willen kopen.. Hij minder kost.. en dat het praten over een transfersom beter zou gaan..
bully
 bully - zondag 06 september 2009 - 20:46   quote  deeplink  
aisattie is momenteel gewoon nog te licht.
hij heefd wel de potentie om uittegroeien naar een topvoetballer maar is er er nu nog niet aan toe.
maar er zijn al veel meer spelers met veel talent mislukt dus niks is zeker.
honda is gewoon nu veel verder.
maar wat ik al eerder hij komt niet naar ajax.
anders hadden ze niet kerlon gehaald.
dus doorzeuren over honda heefd totaal geen zin.
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 20:46 schreef bully het volgende:
aisattie is momenteel gewoon nog te licht.
hij heefd wel de potentie om uittegroeien naar een topvoetballer maar is er er nu nog niet aan toe.
maar er zijn al veel meer spelers met veel talent mislukt dus niks is zeker.
honda is gewoon nu veel verder.
maar wat ik al eerder hij komt niet naar ajax.
anders hadden ze niet kerlon gehaald.
dus doorzeuren over honda heefd totaal geen zin.
ow we zeuren niet over Honda hoor
praten en discuseren over een top voetballer doen we graag
bully
 bully - zondag 06 september 2009 - 21:08   quote  deeplink  
WEER ALS HET BESTUUR WAKKER WOOORD EN ZE KOPEN HONDA EN ALVES

Liefst ook Alves

als ik dit soort opmerkingen zie hier die bijna eisen dat honda moet komen lijkt dat mij wel zeuren hoor.
natuurlijk discuseren is het leukste maar constant naar iets vragen of eisen wat toch niet komt heefd geen zin lijkt mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door bully --
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 21:10   quote  deeplink  
ooo bully ja k las alleen de laatste 5 berichten ongv maar zie nu die van bazel.. tsja hij moet 15 slaappilletjes nemen voor een effect..
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 21:08 schreef bully het volgende:
WEER ALS HET BESTUUR WAKKER WOOORD EN ZE KOPEN HONDA EN ALVES

Liefst ook Alves

als ik dit soort opmerkingen zie hier die bijna eisen dat honda moet komen lijkt dat mij wel zeuren hoor.
natuurlijk discuseren is het leukste maar constant naar iets vragen of eisen wat toch niet komt heefd geen zin lijkt mij.
eisen??
we staan niet voor de deur bij vd boog om met ze alle te eisen
is gewoon onze mening dat vele hem graag zien komen
kom op bully niet zo zeuren
bully
 bully - zondag 06 september 2009 - 21:15   quote  deeplink  
lees jij de berichten op dit topic en andere maar eens terug AFCajax.
dan zie je zeker mensen die haast eisen dat honda komt.
en ook ik zie hem als aanwinst maar om er zolang op doortegaan terwijl hij toch niet komt.
kijk alleen maar hoeveel topics er over geopend zijn .
dit forum word steeds onoverzichtelijker.
als je nu ergens op iets heb gereageert moet je de volgende dag gaan zoeken in welk topic dat ook al weer was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door bully --
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 21:15   quote  deeplink  
AFCajax ff kijken bij bazel:P haha jij niet maar bazel en jack huntelaar zegge dat regelmatig en in dit forum bazel...
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 21:22   quote  deeplink  
tsjah ik kan me daar niet aan ergeren moeten hun weten tog
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Nee is waar maar is bij dit topic neergezet over honda maar lees elk topic in de transferperiode eens.. dan weet je wat we bedoelen:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2009 door freakie --
AFCajax
 AFCajax - zondag 06 september 2009 - 21:31   quote  deeplink  
weet wel wat jullie bedoelen maar ik kan me er gewoon niet aan ergeren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'PSV enig overgebleven optie voor Honda'

0.0091371