BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zit er nog een verrassing in voor het verstrijken van de transfer deadline?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RSEveraars
 RSEveraars - donderdag 20 augustus 2009 - 12:06   quote  deeplink  
Denken jullie dat er voor Feyenoord nog een verassing inzit voor het verstrijken van de deadline?

Tovert Leo nog wat uit zijn hoge hoed?

Ik zou persoonlijk nog graag een nieuwe spits zien bij Feyenoord... een goaltjesdief..

Maar ben bang dat dit niet meer gaat gebeuren
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 20 augustus 2009 - 12:11   quote  deeplink  
ik denk het ook niet er zijn nog geen spelers verkocht en anders zal het wel naar die kut schulden gaan.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 20 augustus 2009 - 12:14   quote  deeplink  
noppes , njente , nothing komt er meer naar de kuip vermoed ik.
Maar je weet nooit de wonderen zijn de wereld niet uit.........
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 20 augustus 2009 - 12:16   quote  deeplink  
Er komt niemand meer bij tenzij ineens Makaay de club gaat verlaten dan zal er nog wel een spits worden gehaald. Ik neem aan dat Feyenoord al is voorbereid op dat scenario. Ik geef Roy groot gelijk als hij aan het einde van zijn fantastische carriere nog één keer ergens wil laten zien dat hij er nog steeds 20 in kan schieten. In dat geval zal er wel een spits gehuurd worden, ik hoop niet dat 't gaat gebeuren want ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Makaay.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Morpheus79 --
Helicopter
 Helicopter - donderdag 20 augustus 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Nee, ik denk het ook niet.
De spaarpot is leeg...........!
douwe 1970
 douwe 1970 - donderdag 20 augustus 2009 - 12:22   quote  deeplink  
Makaay moet blijven. Als de Guzman weggaat, Honda halen. Commercieel ook goed, zie voorheen Ono.
derq
 derq - donderdag 20 augustus 2009 - 12:23   quote  deeplink  
honda niet... wij moeten geen spelers halen van boven de 3/4 mil
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:14 schreef antoniorijen het volgende:
noppes , njente , nothing komt er meer naar de kuip vermoed ik.
Maar je weet nooit de wonderen zijn de wereld niet uit.........
komt Kees terug?
FR12-1908
 FR12-1908 - donderdag 20 augustus 2009 - 12:25   quote  deeplink  
komen geen nieuwe spelers .
tja
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:22 schreef douwe 1970 het volgende:
Makaay moet blijven. Als de Guzman weggaat, Honda halen. Commercieel ook goed, zie voorheen Ono.
Dan moeten we wel die 10 miljoen voor Honda kunnen betalen.
douwe 1970
 douwe 1970 - donderdag 20 augustus 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Nr.10 liggen niet voor het oprapen, verkoop van shirts / tv-contracten in Japan zal een (groot) deel van transfer terugverdienen. Maar hij moet het dan wel laten zien, risico?
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:26 schreef douwe 1970 het volgende:
Nr.10 liggen niet voor het oprapen, verkoop van shirts / tv-contracten in Japan zal een (groot) deel van transfer terugverdienen. Maar hij moet het dan wel laten zien, risico?
En vind je dat we dat risico nu moeten nemen?
douwe 1970
 douwe 1970 - donderdag 20 augustus 2009 - 12:30   quote  deeplink  
Alleen als de Guzman vertrekt en een goede prijs oplevert. Goedkoop alternatief: Said Boutahar, uit eigen jeugd, maar beter dan Bruins?
vinkie
 vinkie - donderdag 20 augustus 2009 - 12:30   quote  deeplink  
Zou toch mooi zijn als een externe geldschieter uit de have die honda kan hale..
dat is garantie voor succes en verdient z'n geld wel terug..............
derq
 derq - donderdag 20 augustus 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:25 schreef ovi het volgende:

[..]

Dan moeten we wel die 10 miljoen voor Honda kunnen betalen.
we krijgen nu hooguit 5 miljoen voor de guzman waarvan er maar 25% overblijft voor feyenoord zelf. daar haal je ook geen honda van. en met 10 miljoen zou ik 1 spits, 1 keeper halen en de rest in de sanering stoppen.
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:30 schreef douwe 1970 het volgende:
Alleen als de Guzman vertrekt en een goede prijs oplevert. Goedkoop alternatief: Said Boutahar, uit eigen jeugd, maar beter dan Bruins?
Boutahar is zeker niet beter dan Bruins.
piet
 piet - donderdag 20 augustus 2009 - 13:15   quote  deeplink  
gewoon suarez kopen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 augustus 2009 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:23 schreef derq het volgende:
honda niet... wij moeten geen spelers halen van boven de 3/4 mil
Honda is een topper in wording. Die gaat voor het drie, misschien wel viervoudige de deur uit als je hem ophaalt. Maar ik ben het er wel mee eens dat er wel een centrumspits bij mag, in mijn ogen een bonkige, sterke spits, maar die zijn momenteel moeilijk te vinden. Misschien Dost van Heracles? Die legde zondag bijvoorbeeld een balletje mooi terug op de tweede linie. Ik ken hem verder nog niet zo goed, maar een spits die een balletje kan vasthouden zodat anderen er omheen kunnen komen, (eentje zoals Nkufo altijd bij Twente heeft gespeeld: met de rug naar de goal)
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:15 schreef piet het volgende:
gewoon suarez kopen
Heb je nou alweer met je handen aan de spiertjes gezeten, dat moet je niet dinken joh!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door ovi --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 augustus 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:30 schreef douwe 1970 het volgende:
Alleen als de Guzman vertrekt en een goede prijs oplevert. Goedkoop alternatief: Said Boutahar, uit eigen jeugd, maar beter dan Bruins?
Boutahar is een goed voetballertje, maar veel te licht en langzaam, net als Hofs. Geweldige spelers met het fysiek van een jeugdspeler
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Suarez komt inderdaad waarschijnlijk als 'konijn' uit de hoge hoed naar Rotterdam. Luis verklaarde dat zijn volkse karakter en enorme werklust past bij de club uit zuid en dat de ambitie het tenue en de trainer hem ontzettend aanspreken.

Bang voor negatieve reacties van het legioen is Luis niet. Onder verwijzing naar Angelos Charisteas verklaarde Luis dat multcos golas silendadios y triomfera Suarez Legionares Feynordus. En zo is het dus maar net

Dat zijn salaris de komende 5 jaar gegarandeerd wordt door het Havenbedrijf Rotterdam vind de goedlachse Uruguyaan logisch begrijpelijk en geeft hem veel rust. Hij houdt zijn appartement in Amsterdam maar zal doordeweeks verblijven in Hotel New York in de bruidssuite.

Hij hoopt dat door zijn komst naar Rotterdam er weer een directe containerlijn verbinding komt met zijn geliefde Montevideo.

Bron: eigen duim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door sportdwaas --
piet
 piet - donderdag 20 augustus 2009 - 13:27   quote  deeplink  
wel een verrasing toch als ie komt;)
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Iedereen, Perridon en de vereniging van Rijke Rotterdammers uit Rotterdam en de rest van de wereld, de Gemeente, de burgemeester Aboutaleb, Job Cohen, erven Fortuin en Wouter Bos hebben gisteren spoedberaad gehad en de deal is done.

Voor politiebijstand en permanente bewaking voor Suarez in Amsterdam en Hotel New York wordt gezorgd. De transfersom van 100 miljoen Euro wordt betaald in 5 jaarlijkse termijnen van 10 miljoen. De overige 50 miljoen komt uit meedelen in 50% van de recettes als de nieuwe kuip af is en gecedeerde televisierechten van de Champions League
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:33   quote  deeplink  
En nu maar hopen dat ie fit blijft
piet
 piet - donderdag 20 augustus 2009 - 13:37   quote  deeplink  
nu alleen nog honda.............
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Vandaag is er ook spoedberaad over Honda, maar dan moet de SS Rotterdam verkocht worden aan een Japanner die daar ooit zijn eerste huwelijksnacht heeft doorgebracht. Maar ook Honda komt zeker.
R()b
 R()b - donderdag 20 augustus 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:22 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Honda is een topper in wording. Die gaat voor het drie, misschien wel viervoudige de deur uit als je hem ophaalt. Maar ik ben het er wel mee eens dat er wel een centrumspits bij mag, in mijn ogen een bonkige, sterke spits, maar die zijn momenteel moeilijk te vinden. Misschien Dost van Heracles? Die legde zondag bijvoorbeeld een balletje mooi terug op de tweede linie. Ik ken hem verder nog niet zo goed, maar een spits die een balletje kan vasthouden zodat anderen er omheen kunnen komen, (eentje zoals Nkufo altijd bij Twente heeft gespeeld: met de rug naar de goal)
Hey nog een aanhanger van Dost :D:D I like ..
Maar scoort nog niet zoveel helaas.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Kuyt wil ook terug. Hij heeft in de Liverpool Times verklaard dat hij Tim de Cler weer aan het voetballen zal krijgen. Het Koningshuis zelf staat garant voor het salaris, de transfersom en de ziektenkostenpremie van deze Oranjeklant in hart en nieren
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Robin van Persie heeft een terugkeer naar Feyenoord overwogen maar af laten ketsen. Details wil zijn zaakwaarnemer en vriend niet prijsgeven. Geld was niet het struikelblok
Alex
 Alex - donderdag 20 augustus 2009 - 13:42   quote  deeplink  
Bekijk hier de foto's van de training van vandaag:
http://www.feyenoordrotterdam.net/index.php?pagina=seizoen0910/training20082009_1
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Sylvie Meis wil dat Rafael terug gaat naar Nederland. Kan ook in de spits spelen
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 20 augustus 2009 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

komt Kees terug?
als scout? Daar zijn een paar forumleden ook zo ontevreden over......................
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 20 augustus 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:30 schreef douwe 1970 het volgende:
Alleen als de Guzman vertrekt en een goede prijs oplevert. Goedkoop alternatief: Said Boutahar, uit eigen jeugd, maar beter dan Bruins?
alles is beter dan bruins, toch................
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
Grootste verrassing blijft natuurlijk de komst van Messi, de speler wiens vader Feyenoord als 1 van de mooiste clubs ter wereld beschouwt, zal uit eigen zak zijn salaris betalen. Dit vond hij wel zo veilig want dan weet ie zeker dat ie betaald wordt. De laatste viering van de bekerwinst heeft op hem een grote indruk gemaakt. Of het stadionverbod dat hij opliep na het gooien van stenen naar de M.E. nog invloed heeft op zijn mogelijke aanwezigheid in de Kuip wordt thans door de juridische dienst van Feyenoord onderzocht.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 14:12 schreef hotjumper het volgende:
Grootste verrassing blijft natuurlijk de komst van Messi, de speler wiens vader Feyenoord als 1 van de mooiste clubs ter wereld beschouwt, zal uit eigen zak zijn salaris betalen. Dit vond hij wel zo veilig want dan weet ie zeker dat ie betaald wordt. De laatste viering van de bekerwinst heeft op hem een grote indruk gemaakt. Of het stadionverbod dat hij opliep na het gooien van stenen naar de M.E. nog invloed heeft op zijn mogelijke aanwezigheid in de Kuip wordt thans door de juridische dienst van Feyenoord onderzocht.
Om Barcelona niet accuut in de problemen te brengen zijn de beide clubs overeengekomen dat hij tot de winterstop Zlataan en de rest op gang kan helpen. Daarna gaat Lionel naar Excelsior om de 4e periodetitel veilig te stellen waarna hij zal worden teruggeroepen naar de Kuip omdat Luis Suarez, Rafael van der Vaart en Honda betrapt zijn op gebruik van cocaine tijden een tochtje op een partyboot op de Maas met Braziliaanse travestieten
MrChriz
 MrChriz - donderdag 20 augustus 2009 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 12:28 schreef ovi het volgende:

[..]

En vind je dat we dat risico nu moeten nemen?
Wie niet waagt, wie niet wint..
Mijns inziens heeft Honda al laten zien het in zich te hebben, toppertje.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Honda's komst is zeker, hangt een beetje af of die leaseautodeal aangepast kan worden
MarkFR
 MarkFR - donderdag 20 augustus 2009 - 15:07   quote  deeplink  
Ik heb ook vernomen dat Steven Gerrard bereid is een groot deel van zijn salaris in te leveren om voor Feyenoord te komen spelen. Het zou dan gaan om een ruil met Luigi Bruins. Omdat Liverpool deze spelers op gelijke waarde schat, hoeft Feyenoord 0 euro over te maken op de rekening van Rafa Benitez.
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:07 schreef MarkFR het volgende:
Ik heb ook vernomen dat Steven Gerrard bereid is een groot deel van zijn salaris in te leveren om voor Feyenoord te komen spelen. Het zou dan gaan om een ruil met Luigi Bruins. Omdat Liverpool deze spelers op gelijke waarde schat, hoeft Feyenoord 0 euro over te maken op de rekening van Rafa Benitez.
Dat hoop ik niet ,ik wil Bruins behouden.
bram
 bram - donderdag 20 augustus 2009 - 15:18   quote  deeplink  
mijn nichtje uit leeuwarden zegt dat kluivert naar feyenoord komt
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:18 schreef bram het volgende:
mijn nichtje uit leeuwarden zegt dat kluivert naar feyenoord komt
Die zou ik dan maar snel een knal voor dr kop geven.
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:18 schreef bram het volgende:
mijn nichtje uit leeuwarden zegt dat kluivert naar feyenoord komt
Als die dan maar geen auto van Feyenoord krijgt ,hij schijnt nog weleens wat brokken te maken.
bram
 bram - donderdag 20 augustus 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Die zou ik dan maar snel een knal voor dr kop geven.
heb haar gelijk uit de familie gezet
bram
 bram - donderdag 20 augustus 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:25 schreef ovi het volgende:

[..]

Als die dan maar geen auto van Feyenoord krijgt ,hij schijnt nog weleens wat brokken te maken.
een honda hoorde ik
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 20 augustus 2009 - 15:47   quote  deeplink  
Ideale opstelling

Doel: Olaf Scania
Verdediging: Jan Daf, Bernd Mercedes, Marcus M.A.N. en Lars Volvo
Middenveld: Alexander BMW, Keisuke Honda en William Lotus
Aanval: Matteo Ferrari, Oliver Porsche en Alberto Lamborghini
fr emiel
 fr emiel - donderdag 20 augustus 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:47 schreef Morpheus79 het volgende:
Ideale opstelling

Doel: Olaf Scania
Verdediging: Jan Daf, Bernd Mercedes, Marcus M.A.N. en Lars Volvo
Middenveld: Alexander BMW, Keisuke Honda en William Lotus
Aanval: Matteo Ferrari, Oliver Porsche en Alberto Lamborghini
heb je daar lang over na moeten denken
fr emiel
 fr emiel - donderdag 20 augustus 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:18 schreef bram het volgende:
mijn nichtje uit leeuwarden zegt dat kluivert naar feyenoord komt
ja antonierijen ze neef uit maastricht zegt dit ook
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:52 schreef fr emiel het volgende:

[..]

ja antonierijen ze neef uit maastricht zegt dit ook
Nou dan mogen we aan dat het echt zo is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door ovi --
bram
 bram - donderdag 20 augustus 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:55 schreef ovi het volgende:

[..]

Nou dan mogen we aan dat het echt zo is.
mijn nichtje zegt dat het klopt
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 16:16 schreef bram het volgende:

[..]

mijn nichtje zegt dat het klopt
Zeg maar dat ik er geloof en dat wil heel wat zeggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5892
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zit er nog een verrassing in voor het verstrijken van de transfer deadline?









0.0119998