BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Scouting?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Hoe zit bij ons met de scouting ?
Volgens mij hebben we al jaren de zelfde scouting ook toen we wat meer te besteden hadden.
Ik ben van mening dat daar is een grote beezem door heen moet.
De scouting van ons heeft al heel vaak gefaalt,neem nou bijvoorbeeld een Az die kopen de spelers voor een paar ton en ze kunnen de zelfde na een tijdje voor heel wat miljoene
verkopen.
Ook Utrecht is nu wakker geworden met onderandere Dries Mertens afkomstig van AGOVV hebben ze voor scheintje opgehaalt.
Rovert
 Rovert - donderdag 20 augustus 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Oja leuk, laten we ze af gaan zeiken

zijn alle jonge spelers in onze selectie niet door ons gescout dan?
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:26   quote  deeplink  
Hee droppie het ligt niet aan de scouting maar aan de no-nonsense coaches E. Koeman en Bert van M. die geen talent kunnen en durven in te schakelen maar liever kopen.
bram
 bram - donderdag 20 augustus 2009 - 13:33   quote  deeplink  
is makaay niet gescout dan
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:25 schreef Rovert het volgende:
Oja leuk, laten we ze af gaan zeiken

zijn alle jonge spelers in onze selectie niet door ons gescout dan?
Ik wil ze niet afzeiken ,maar ik vind het gewoon best.
In het verleden zijn er Jeugd spelers gekocht voor 1,5 a 2 die we nooit in feyenoord hebben gezien bijvoorbeeld Bandelovski.
Tuurlijk zijn er veel tallentjes bij ons ,maar wij hebben nou nooit eens meevaller op dat gebied , een speler ophalen voor 2ton en later door kunnen verkopen voor 10 miljoen .
Ik praat niet alleen over de laatste 2 jaar ,maar over de laatse 10 jaar.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 20 augustus 2009 - 13:39   quote  deeplink  
soms heb ik het idee dat sommige mensen denken dat scouts alleen 12 jarige jochies uit de sloppewijken moeten halen, terwijl ze ook gewoon 25 jarige onbekende spelers kunnen scouten...........
R()b
 R()b - donderdag 20 augustus 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:21 schreef ovi het volgende:
Hoe zit bij ons met de scouting ?
Volgens mij hebben we al jaren de zelfde scouting ook toen we wat meer te besteden hadden.
Ik ben van mening dat daar is een grote beezem door heen moet.
De scouting van ons heeft al heel vaak gefaalt,neem nou bijvoorbeeld een Az die kopen de spelers voor een paar ton en ze kunnen de zelfde na een tijdje voor heel wat miljoene
verkopen.
Ook Utrecht is nu wakker geworden met onderandere Dries Mertens afkomstig van AGOVV hebben ze voor scheintje opgehaalt.
Clubs zitten te slapen of vinden die jongens (nog) niet goed genoeg.
Die Zoetzak van psv ...eigenlijk hoort hij hier te spelen bij Feyenoord!!
Maar Feyenoord had toen geen geld om hem te kopen.
Dat is vaak ook een reden... Geld!
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:44 schreef R()b het volgende:

[..]

Clubs zitten te slapen of vinden die jongens (nog) niet goed genoeg.
Die Zoetzak van psv ...eigenlijk hoort hij hier te spelen bij Feyenoord!!
Maar Feyenoord had toen geen geld om hem te kopen.
Dat is vaak ook een reden... Geld!
Kiprich had zich om laten kopen en vergeet niet dat die lui bij PSV getrained worden door voormalig kanon en eeuwig eredivisie topscorer Willy vander Kuijlen. Leve Helmond!
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:44 schreef R()b het volgende:

[..]

Clubs zitten te slapen of vinden die jongens (nog) niet goed genoeg.
Die Zoetzak van psv ...eigenlijk hoort hij hier te spelen bij Feyenoord!!
Maar Feyenoord had toen geen geld om hem te kopen.
Dat is vaak ook een reden... Geld!
Wij hebben gewoon te vaak het geld dat we hadden verkwist aan verkeerde spelers en wat betrefd Duszak heb je gelijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:46 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Kiprich had zich om laten kopen en vergeet niet dat die lui bij PSV getrained worden door voormalig kanon en eeuwig eredivisie topscorer Willy vander Kuijlen. Leve Helmond!
sjeeses.... kansloos.
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 13:53   quote  deeplink  
Het mijn bedoeling niet om de scouting af te zeiken ,maar ik vind gewoon dat dat veel beter moet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door ovi --
R()b
 R()b - donderdag 20 augustus 2009 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:52 schreef ovi het volgende:

[..]

Wij hebben gewoon te vaak het geld dat we hadden verkwist aan verkeerde spelers en wat betrefd Duszak heb je gelijk.
Dat klopt daar heb je helemaal gelijk in.
Als dat niet was gebeurt hadden we nou 30 miljoen op de bank :D
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:54 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat klopt daar heb je helemaal gelijk in.
Als dat niet was gebeurt hadden we nou 30 miljoen op de bank :D
Kijk dat is nou precies mijn punt.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Gewoon eens gaan kijken bij Helmond Sport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door sportdwaas --
R()b
 R()b - donderdag 20 augustus 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 14:04 schreef sportdwaas het volgende:
Gewoon eens gaan kijken bij Helmond Sport
Kijken ja.
Wie wou je kopen dan Johan Voskamp??
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:26 schreef sportdwaas het volgende:
Hee droppie het ligt niet aan de scouting maar aan de no-nonsense coaches E. Koeman en Bert van M. die geen talent kunnen en durven in te schakelen maar liever kopen.
Hoezo de scouting draagd toch iemand aan en dan beslist de choach toch of hij goed genoeg is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door ovi --
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 20 augustus 2009 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 14:07 schreef ovi het volgende:

[..]

Hoezo de scouting draagt toch iemand aan en daarna beslist de coach toch of de desbetreffende speler nodig is.
Leest dit effe zelf goed na wil je
Rovert
 Rovert - donderdag 20 augustus 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 14:04 schreef sportdwaas het volgende:
Gewoon eens gaan kijken bij Helmond Sport
Hoe kom ik daar? Na het einde van de wereld alsmaar rechtdoor?
Snoek
 Snoek - donderdag 20 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
deze vraag stelde Mulder ook aan Gudde , wie is hoofdscouting ? Gudde zei Beukers waarop Mulder zei die man moet eruit , weg wermee
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:37 schreef ovi het volgende:

[..]

Ik wil ze niet afzeiken ,maar ik vind het gewoon best.
In het verleden zijn er Jeugd spelers gekocht voor 1,5 a 2 die we nooit in feyenoord hebben gezien bijvoorbeeld Bandelovski.
Tuurlijk zijn er veel tallentjes bij ons ,maar wij hebben nou nooit eens meevaller op dat gebied , een speler ophalen voor 2ton en later door kunnen verkopen voor 10 miljoen .
Ik praat niet alleen over de laatste 2 jaar ,maar over de laatse 10 jaar.
Bandelovski? ben ik nou seniel of zit je er naast , ik ken nog wel Zaganowski maar Bandelovski voor 2 milj?????????
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 17:36   quote  deeplink  
ach vond Kalou,Kalou,Dudek,Emerton wel aardige spelers hoor en voor weinig gehaald en goed verkocht.

Verder zijn alle jeugdige spelers ook gescout en daar zit best wat tussen , je noemt verder AZ als groot voorbeeld maar de miljoenen die ze verdienden aan bijv. de Zeeuw hebben ze ook verkloot aan bijv: Pelle en Ari.
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 17:33 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Bandelovski? ben ik nou seniel of zit je er naast , ik ken nog wel Zaganowski maar Bandelovski voor 2 milj?????????
Nee Jantje het was echt Bandelovski een Bulgaar en hij was 16 toen die bij Feyenoord kwam.
Volgens mij kwam hij toen van Sofia nog iets vandaan en dat was in de tijd van Gullit.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 18:06   quote  deeplink  
ja je heb gelijk , was een verdediger ofzo he? zie : ik wordt seniel!
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 17:36 schreef jantje 1974 het volgende:
ach vond Kalou,Kalou,Dudek,Emerton wel aardige spelers hoor en voor weinig gehaald en goed verkocht.

Verder zijn alle jeugdige spelers ook gescout en daar zit best wat tussen , je noemt verder AZ als groot voorbeeld maar de miljoenen die ze verdienden aan bijv. de Zeeuw hebben ze ook verkloot aan bijv: Pelle en Ari.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens wat Az betrefd, maar natuurlijk niet alleen de Zeeuw is daar voor een prikkie gaan spelen Martens,Dembele,Miosander en Ari is volgens nou niet echt een miskoop hij heeft gewoon een iets betere speler als concurent.
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 18:06 schreef jantje 1974 het volgende:
ja je heb gelijk , was een verdediger ofzo he? zie : ik wordt seniel!
Nee het was een middenvelder.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
heb je gelijk in , al was Dembele wel paar miljoen (feyenoord wilde ook maar kon niet betalen en hij wilde zelf ook naar AZ) verder heb je gelijk hoor Ovi , maar moet toch me cluppie af en toe verdedigen en t gras bij de buren is altijd groener dan het lijkt he!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 18:26 schreef ovi het volgende:

[..]

Nee het was een middenvelder.
was echt een verdediger linksback geloof ik.

Ivan Bandalovski (Bulgaars: Èâàí Áàíäàëîâñêè) (Sofia, 23 november 1986) is een Bulgaarse voetballer. Hij speelt sinds seizoen 2006/07 als verdediger bij Liteks Lovetsj. Hij is ook aanvoerder van het Bulgaarse elftal onder de 19.
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 18:30 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

was echt een verdediger linksback geloof ik.

Ivan Bandalovski (Bulgaars: Èâàí Áàíäàëîâñêè) (Sofia, 23 november 1986) is een Bulgaarse voetballer. Hij speelt sinds seizoen 2006/07 als verdediger bij Liteks Lovetsj. Hij is ook aanvoerder van het Bulgaarse elftal onder de 19.
Je heb gelijk Jantje .
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 18:47   quote  deeplink  
ik niet zelf hoor , dat komt van Wikipedia en niet van mijn eigen kennis , de eer blijft aan jou! haha
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 18:28 schreef jantje 1974 het volgende:
heb je gelijk in , al was Dembele wel paar miljoen (feyenoord wilde ook maar kon niet betalen en hij wilde zelf ook naar AZ) verder heb je gelijk hoor Ovi , maar moet toch me cluppie af en toe verdedigen en t gras bij de buren is altijd groener dan het lijkt he!
Ik Dacht dat Dembele voor 8 ton was opgehaald bij Willem 2,maar je zal wel gelijk hebben en Jantje ik praat liever nooit negatief over over onze club ,liever positief.
Verder vind ik dat op het terrein scouting nog een hoop verbeterd kan worden de schulden die we hebben komen mede door dat de scouting bij ons niet zo best is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door ovi --
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 20 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
8 ton is voor ons een mega bedrag , haha

en positief valt niet altijd mee nee bij ons cluppie.
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 20 augustus 2009 - 18:58   quote  deeplink  
castelen voor €0 gehaald €4,5 miljoen opgeleverd
kuyt €1 miljoen gekost opbrengst €18 miljoen
en wijnaldum hebben ze toen hij 14 of 15 was bij sparta opgehaald
en castaignos bij sparta 20
dus genoeg voorbeelden dat het niet allemaal slecht is
maar gemiddeld 1 goede speler op de 7 spelers die we halen denk ik XD
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 18:58 schreef voetballer55 het volgende:
castelen voor €0 gehaald €4,5 miljoen opgeleverd
kuyt €1 miljoen gekost opbrengst €18 miljoen
en wijnaldum hebben ze toen hij 14 of 15 was bij sparta opgehaald
en castaignos bij sparta 20
dus genoeg voorbeelden dat het niet allemaal slecht is
maar gemiddeld 1 goede speler op de 7 spelers die we halen denk ik XD
Daar heb je een punt , maar dat gemiddelde moet wat omhoog vind ik als we niet achter willen raken bij Heerenveen ,Twente,Az,Psv en in mindere maatte Groningen.
Rovert
 Rovert - donderdag 20 augustus 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Ik zou niet weten waarom onze scouts het veel slechter zouden doen dan de scouts bij andere clubs. Als je toch kijkt wie ajax en psv de afgelopen jaren hebben gekocht en die nu al weer weg zijn.....

EN heerenveen en AZ hebben een paar goede klappers gemaakt, maar die hebben ook genoeg mindere spelers gehaald
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 20 augustus 2009 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 19:16 schreef Rovert het volgende:
Ik zou niet weten waarom onze scouts het veel slechter zouden doen dan de scouts bij andere clubs. Als je toch kijkt wie ajax en psv de afgelopen jaren hebben gekocht en die nu al weer weg zijn.....

EN heerenveen en AZ hebben een paar goede klappers gemaakt, maar die hebben ook genoeg mindere spelers gehaald
dit is het enige goede antwoord......................................
ovi
 ovi - donderdag 20 augustus 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 19:16 schreef Rovert het volgende:
Ik zou niet weten waarom onze scouts het veel slechter zouden doen dan de scouts bij andere clubs. Als je toch kijkt wie ajax en psv de afgelopen jaren hebben gekocht en die nu al weer weg zijn.....

EN heerenveen en AZ hebben een paar goede klappers gemaakt, maar die hebben ook genoeg mindere spelers gehaald
Misschien heb je gelijk en let ik misschien wel iets te veel op onze eigen club.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:25   quote  deeplink  
Houd onze scouting ook een soort van jamboree?
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 19:30 schreef ovi het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk en let ik misschien wel iets te veel op onze eigen club.
Natuurlijk focussen we ons op Feyenoord en zien we daarom niet alles bij de andere clubs. Onze jeugdelftallen functioneren toch naar behoren? Dat moet dan toch zijn omdat er een aantal goede jonge jongens worden aangetrokken plus dat de jeugdelftallen blijkbaar goed getraind worden. En de laatste jaren zijn er een aantal jongens ook doorgebroken naarhet 1e. Is ook wel eens anders geweest.

En dat we daarnaast geen grote jonge spelers voor het eerste kunnen kopen, is voornamelijk een geld kwestie vermoed ik
Marioscenario
 Marioscenario - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:01   quote  deeplink  
Als je zaterdags op Varkenoord het groepje Israël en consorten gade slaat tijdens jeugdwedstrijden dan valt op dat ze meer aandacht voor elkaar hebben dan voor de wedstrijd en dus de spelers. Er loopt bij tegenstanders ook genoeg rond die graag bij Feyenoord willen voetballen. Dan nog niet eens gesproken over ons eigen talent wat voor een appel en een ei de deur uit loopt. Ik weet niet wat anderen voor gevoel hadden toen ze van Persie en Glen Loovens van de week tegen elkaar zien spelen maar mij laten de gedachten niet los van, waar gaat en ging het fout. We mogen nu blij zijn dat door gebrek aan geld de Feyenoord jeugd wel de kans krijgt.
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:04   quote  deeplink  
Er zijn ook genoeg jeugdspelers bij ons weg gegaan die nu niet in Groot Brittanie op het hoogste niveau spelen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:04 schreef Rovert het volgende:
Er zijn ook genoeg jeugdspelers bij ons weg gegaan die nu niet in Groot Brittanie op het hoogste niveau spelen
WAAAAAAAT?
verbijstering.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door hotjumper --
ovi
 ovi - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Beenhakker vindt de scouting ook slecht bij Feyenoord en wil dat snel verranderen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door ovi --
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 13:33 schreef bram het volgende:
is makaay niet gescout dan
mag aannemen dat dit als grapje is bedoeld
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:25   quote  deeplink  
Het grote probleem is dat je maar elf spelers kunt opstellen. De trainers staan bij Feyenoord 1 altijd onder druk te winnen dus gaan ze met het hun bekende en mijden ze risico. Als Groningen en Heerenveen een aantal keren mazzel hebben met scouting ontstaat er bij supporters meteen paniek. Maar cyclisch gezien moeten voor deze clubs nu ook mindere tijden gaan aanbreken.
ovi
 ovi - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:25 schreef sportdwaas het volgende:
Het grote probleem is dat je maar elf spelers kunt opstellen. De trainers staan bij Feyenoord 1 altijd onder druk te winnen dus gaan ze met het hun bekende en mijden ze risico. Als Groningen en Heerenveen een aantal keren mazzel hebben met scouting ontstaat er bij supporters meteen paniek. Maar cyclisch gezien moeten voor deze clubs nu ook mindere tijden gaan aanbreken.
Maar Beenhakker vindt dat de scouting al jaren ligt te slapen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:37   quote  deeplink  
hebben wij een scouting joh????........
R()b
 R()b - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:25 schreef sportdwaas het volgende:
Het grote probleem is dat je maar elf spelers kunt opstellen. De trainers staan bij Feyenoord 1 altijd onder druk te winnen dus gaan ze met het hun bekende en mijden ze risico. Als Groningen en Heerenveen een aantal keren mazzel hebben met scouting ontstaat er bij supporters meteen paniek. Maar cyclisch gezien moeten voor deze clubs nu ook mindere tijden gaan aanbreken.
Heerenveen heeft echt geen mazzel scouting hoor.
Ze waren anders de eerste die Tomasson ontdekten.
Dus in Heerenveen hebben ze het beter voor elkaar.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:42 schreef R()b het volgende:

[..]

Heerenveen heeft echt geen mazzel scouting hoor.
Ze waren anders de eerste die Tomasson ontdekten.
Dus in Heerenveen hebben ze het beter voor elkaar.
maar kijk nou verdorie eens naar de eigen jeugd. De Guzman, van Persie, Drenthe (ok overschat maar toch), S. Kalou, Buffel, Holman (nooit kans gehad in F1), Wijnaldum, Fer, van Dijk en zo kan ik nog wel even doorgaan. Bij Heerenveen en Groningen komt bijna niks door van eigen jeugd en is er altijd plaats voor gescoute spelers.

Het is heel simpel de geluksfactor speelt met de scouting een grote rol en zeker als een club een grote jeugdopleiding heeft wordt eerst daar naar gekeken. Als je Brazilianen hier naar toe haalt en vervolgens doorschuift naar Excelsior gaat het niet lukken. Je moet ze laten spelen. Is daar geen ruimte voor dan heeft het geen zin ze te halen. Het feit dat de 6-5 regel nog niet is ingevoerd plaatst clubs als Feyenoord zwaar in het nadeel en is uiteindelijk slecht voor de ontwikkeling van Nederlandse spelers
Donoss
 Donoss - dinsdag 25 augustus 2009 - 11:04   quote  deeplink  
wij hebben een investeerders club, over een paar jaar spelen hier alleen spelers die eigendom zijn van investeerders.
dus als ze vertrekken hebben we nog niks.
ze moeten de guzman maar een verbeterd contract aanbieden, die spelersmakelaar weg zien te houden en er volgend jaar goed geld van maken.
R()b
 R()b - dinsdag 25 augustus 2009 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 11:04 schreef Donoss het volgende:
wij hebben een investeerders club, over een paar jaar spelen hier alleen spelers die eigendom zijn van investeerders.
dus als ze vertrekken hebben we nog niks.
ze moeten de guzman maar een verbeterd contract aanbieden, die spelersmakelaar weg zien te houden en er volgend jaar goed geld van maken.
Feyenoord krijgt bij verkoop een deel van de transfersom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Scouting?









0.0146291