BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoorder Denny Landzaat wil voor plek vechten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 26 september 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 21:05 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

onder hoeveel namen ben je actief joh????
Nu maar weer onder een. Moest een nieuwe aan maken om weer binnen te komen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 26 september 2009 - 23:34   quote  deeplink  
ah......oké, dacht al.......
sevillana
 sevillana - zondag 27 september 2009 - 00:42   quote  deeplink  
met wie wil ie nu vechten dan? hij durfde 't zeker niet aan met Gert Jan!
De Spot
 De Spot - zondag 27 september 2009 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2009 - 18:34 schreef hotjumper het volgende:
is gewoon altijd een net niet voetballer geweest, verder heeft ie nooit wat te zoeken gehad bij onze club. van mij mag ie weg.
Begrijp het.....zie hem nog staan met zijn Jodepetje op.....maar denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken, vind hen beter dan ELALdrama want die kan beter marathons gaan lopen!!!
scarface1979
 scarface1979 - zondag 27 september 2009 - 12:01   quote  deeplink  
El Ahmadi heeft inmiddels wel bewezen het niveau niet aan te kunnen. En Landzaat heeft dit seizoen nog geen kans gehad, maar verdient een vermogen dus moet ook maar weg.
Alleen niemand wil die jongens kopen en zeker niet het salaris geven wat ze bij Fey krijgen
Dus is gewoon een probleem
fredje
 fredje - zondag 27 september 2009 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 - 09:49 schreef Milo het volgende:
hahahahaha...fredje niet zo gepikeerd doen je lijkt wel een wijf
Je hebt gelijk Milo
ik vind het alleen jammer (Feyenoord fans onder mekaar)
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 27 september 2009 - 14:01   quote  deeplink  
Landzaat heeft zijn zin want hij staat er in.
fredje
 fredje - zondag 27 september 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Ik voel me goed Milo :-)
Let op Landzaat....
puffin
 puffin - zondag 27 september 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Dat waren dan weer 87 minuten bij de kleine reeks minuten die hij speelde voor rood-wit, dure minuten, dat wel. Goodbye! Gelukkig was zijn uitleg na afloop er wel een met wat humor 'zo maak ik het Been wel erg makkelijk, volgende week zit ik weer op de tribune'.
Bokito
 Bokito - zondag 27 september 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2009 - 20:50 schreef puffin het volgende:
Dat waren dan weer 87 minuten bij de kleine reeks minuten die hij speelde voor rood-wit, dure minuten, dat wel. Goodbye! Gelukkig was zijn uitleg na afloop er wel een met wat humor 'zo maak ik het Been wel erg makkelijk, volgende week zit ik weer op de tribune'.
En op de tribune houden lijkt mij een perfecte optie !
Alleen de ballen achteruit waren goed geplaatst en goed op snelheid. Ik dat dat El Dramadi vervelend was,maar het kan dus nog erger !
Marioscenario
 Marioscenario - zondag 27 september 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Met alle respect voor de negatieve reacties op Landzaat, naar de beelden op Studio Sport te oordelen en het commentaar behoorde hij bij de betere spelers met veel verdedigende goede akties en voorkomen van gevaar. We kunnen lekker negatief zijn, Been was in ieder geval positief en daar hou ik me graag aan vast.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 september 2009 - 08:38   quote  deeplink  
Landzaat deed wat hij moet doen, maar word er dan ook rijkelijk voor betaald :)
moa
 moa - maandag 28 september 2009 - 11:07   quote  deeplink  
Hij speelde op zich niet slecht, en zorgde er met zijn kaart en een aantal vervelende acties wel voor dat NAC niet meer aan voetballen toekwam.

We moeten alleen niet vergeten dat de enige reden dat hij in de basis stond was omdat Ahmadi afhaakte vlak voor de wedstrijd.
Milo
 Milo - maandag 28 september 2009 - 11:17   quote  deeplink  
He fredje, hij deed het wel redelijk....tot aan die rode kaart.
hotjumper
 hotjumper - maandag 28 september 2009 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 11:07 schreef moa het volgende:
Hij speelde op zich niet slecht, en zorgde er met zijn kaart en een aantal vervelende acties wel voor dat NAC niet meer aan voetballen toekwam.

We moeten alleen niet vergeten dat de enige reden dat hij in de basis stond was omdat Ahmadi afhaakte vlak voor de wedstrijd.
zijn tweede kaart was dom omdat het op een plek gebeurde waar géén direct gevaar dreigde, dat verwacht je niet van een speler met zijn ervaring.

Vond overigens dat het hele elftal goed bezig was om nac het spelen onmogelijk te maken. Lang geleden dat we dit soort slimmigheidjes bij Feyenoord gezien hebben. Je merkt echt dat per week het zelfvertrouwen groeit.
SFey
 SFey - maandag 28 september 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Dat voor zijn plek vechten deed hij ook weer iets te letterlijk. Gelijk een rode kaart, dit kun je toch niet menen. Die vent wil gewoon niet spelen!
loek
 loek - maandag 28 september 2009 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 11:48 schreef SFey het volgende:
Dat voor zijn plek vechten deed hij ook weer iets te letterlijk. Gelijk een rode kaart, dit kun je toch niet menen. Die vent wil gewoon niet spelen!
Slaat nergens op deze reactie, hij deed het goed, en oke dit kan gebeuren.
Ronneke
 Ronneke - maandag 28 september 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Landzaad neemt inderdaad het vechten voor zijn plek wel erg letterlijk en blijkt ook nog eens een domme jongen te zijn. Onnodige kinderlijke gele kaart die hij kreeg die een terugkomst naar het 1ste waarschijnlijk verpest. Overigens heeft hij wel meer voetbal kwaliteiten dan El Ahmadi die mij erg tegen valt, zeker in aanvallend opzicht. Beter om van Bronckhorst op middenveld en de Cler op linksback. Landzaat op de eerste trein naar Amsterdam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door Ronneke --
fredje
 fredje - maandag 28 september 2009 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 11:55 schreef loek het volgende:

[..]

Slaat nergens op deze reactie, hij deed het goed, en oke dit kan gebeuren.
Hij heeft een betonnen plaat voor zijn ogen.
Als Landzaat 2 keer had gescoord was hij nog boos ook wedden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2009 door fredje --
fredje
 fredje - maandag 28 september 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 11:17 schreef Milo het volgende:
He fredje, hij deed het wel redelijk....tot aan die rode kaart.
Dank je Milo
Ik heb vertrouwen in die jongen.
moa
 moa - maandag 28 september 2009 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2009 - 11:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zijn tweede kaart was dom omdat het op een plek gebeurde waar géén direct gevaar dreigde, dat verwacht je niet van een speler met zijn ervaring.

Vond overigens dat het hele elftal goed bezig was om nac het spelen onmogelijk te maken. Lang geleden dat we dit soort slimmigheidjes bij Feyenoord gezien hebben. Je merkt echt dat per week het zelfvertrouwen groeit.
De tweede gele kaart was inderdaad op een oliedomme plaats, maar na de 0-1 is het eigenlijk geen voetbalwedstrijd meer geweest, Feyenoord heeft gewoon het laatste half uur van de wedstrijd teniet gedaan, dat was het enige wat ik wou aangeven.
Milo
 Milo - maandag 28 september 2009 - 16:57   quote  deeplink  
mag hoor fredje!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoorder Denny Landzaat wil voor plek vechten









0.0075380