|
|
remco k
|
|
|
denk 4-0 ajax.. 2x suarez 1x enoh 1x sulejmani |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Ben minder optimistisch. We komen niet verder dan 2-2. Maar zal zeker duimen voor een beter resultaat. |
|
|
|
|
Remko
|
|
|
Ik ook, slovan bratislava moet je niet onderschatten. Maar het komt wel goed gelijk spel is toch ook goed?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Remko -- |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Dan liever 0-0. Uit doelpunten kunnen belangrijk zijn. Maar denk niet dat we de nul kunnen houden |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
zal een zeer lastige wedstrijd worden denk ik 2-1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Opvallende opstelling.. :Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Atouba; Rommedahl, De Zeeuw, Enoh, De Jong; Suárez, Sulejmani.
Dan vindt ik de jong, vertonghen sulejmani opvallend.. de jong spreek lijkt mij voorzich waarom.. vertonghen op die positie ineens?.. en sulejmani begint in de spits.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 19:53 schreef Remko het volgende:Ik ook, slovan bratislava moet je niet onderschatten. Maar het komt wel goed gelijk spel is toch ook goed? als we in de thuis wedstrijd al gelijk spelen, liggen we er vrijwel zeker uit Urby speelt niet , fantastisch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 20:22 schreef freakie het volgende:Opvallende opstelling.. :Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Atouba; Rommedahl, De Zeeuw, Enoh, De Jong; Suárez, Sulejmani. Dan vindt ik de jong, vertonghen sulejmani opvallend.. de jong spreek lijkt mij voorzich waarom.. vertonghen op die positie ineens?.. en sulejmani begint in de spits.. sulejmani vanaf links suarez spits en rommedhaal zal vanaf rechts starten.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee denk t niet remco.. denk eerder suarez en sulejmani in de spits en de jong achter de spits.. en rommedahl vanaf rechts en enoh vanaf links.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
oke dan heb ik het fout zie ik.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
v/d Gijp is het met je eens remko, Sulemani vanaf de zijkant niet in de spits. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wie is in godsnaam die commentator op rtl-7. Wat een ...janis |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
eerste 20 minuten niet goed, daarna stukken beter, centrum staat trouwens redelijk bij ajax, wonderschone goal van Suarez, maar de pass van de Jong was nog mooier, hopen dat we het kunnen uitbouwen in 2e helft. Sulejmani moet zich meer laten gelden, zoals vanavond lijkt hij nog niet een schim van de de tijd bij h'veen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
rare redding trouwens van Steek op dat schot vanuit de zijlijn 16. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: zo heeft hij altijd zijn beste wedstrijden gespeeld, niet heel goed vandaag, maar hoop dat ie wel een paar wedstrijden mag blijven staan, vertrouwen krijgt en een paar goede acties, dat kan er voor zorgen dat het gevoel weer een beetje terugkomt. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Ik ben bang dat Sulemani het niet gaat maken bij Ajax. Dat zelfde risico lopen ze met Honda als ze die kopen. Ajax begon nerveus, maar herpakt zich goed. Nou na de thee ook goed beginnen en het komt goed. Ook Atouba herstelt goed van een slecht begin. Hij heeft vaak de afvallende bal waardoor Slovan niet kan counteren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou atouba was niet slecht bij ajax tegen psv alleen werd hij moe en psv-ajax was bewust dat jol atouba er in hield en het op 2 wissels hield want aanvallend moest er wat gebracht worden.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Suarez is inmiddels wel 60 mlj waard. Die is goed bezig zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
als ajax die laatste nou gewoon niet maakt had ik gelijk gehad met 4-0:) mooi hoor 5-0. misschien raar, maar ik vond enoh de beste man van het veld, tuurlijk is suarez de man met 4 goals maar sjong sjonge wat speelde enoh sterk zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 21:44 schreef Per4manc het volgende:Ik ben bang dat Sulemani het niet gaat maken bij Ajax. Dat zelfde risico lopen ze met Honda als ze die kopen. Ajax begon nerveus, maar herpakt zich goed. Nou na de thee ook goed beginnen en het komt goed. Ook Atouba herstelt goed van een slecht begin. Hij heeft vaak de afvallende bal waardoor Slovan niet kan counteren. geef die jonge nou gewoon de tijd, hij is sinds zijn blessure vorig jaar eindelijk weer fit, nu een beetje ritme opdoen, dan komt ie vanzelf weer in een flow en gaat het goedkomen, ik durf zelfs wel te zeggen dat hij in potentie misschien wel beter is dan Suarez, alleen moet het er lanhzaam aan gaan uitkomen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
jezus atouba spr gespeeld.. en suarez was maar maatig hahahahaha he john? maar remco wat maakt het uit hij hij red? als hij ballen maar houd.. Nee ff serieus over uarez ben blij als de transfer deadline voorbij is.. want hoe suarez speeld dat is egt niet normaal.. 9 goals in focking 4 wedstrijden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
herstel 9 goals in 3 wedstrijden, RKC 3 keer Psv 2 keer vanavond 4 keer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ajax het flikt om suarez alsnog te verkopen, zullen heel veel mensen hun seizoens gaan verkopen, en terecht dat kunnen ze gewoonniet maken. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
zit je toch fout remco.. in 4 wedstrijden 9 goals.. |
|
|
|
|
Victor
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
nee hoor hij scoorde nit tegen groningen, dat waren van der Wiel en Sulejmani.
daarna rkc3 psv 2 vandaag 4 3+2+4=9 in 3 wedstrijden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja nou? zijn toch wel 4 wedstrijden die suarez heeft gespeeld?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hij heeft er 4 gespeeld en er 9 gescoord.. dat is wat ik zeg en tel dus ook de doelpunt loze wedstrijd want die telle toch ook niet mooier maken dan het is natuurlijk.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar goede voorspelling wel van jou remco! |
|
|
|