BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden jullie nou van de sfeer tegenwoordig?!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - donderdag 20 augustus 2009 - 22:55   quote  deeplink  
waar ik me druk om maak?is dat onze sfeer in de kuip niet meer is wat het aantal jaren geleden wel was!als ik de joden hoor zingen(helaas),nakkers etc!!vraag ik me af waar wij zijn gebleven?ik vind dat we met de tijd mee moeten!wat nieuws,verzin eens nieuwe sfeer acties/nummers etc!!ik heb het idee dat ons uitvak tijdens uit wedstrijden sfeervoller is dan thuis wedstrijden!

ik wil geen nieuwe nummers horen tijdens deze topic,ik wil gewoon weten wat jullie nou vinden van de sfeer tijdens de gehele wedstrijd,want ik mis het namelijk echt..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 22:55 schreef erwin-letteboer het volgende:
waar ik me druk om maak?is dat onze sfeer in de kuip niet meer is wat het aantal jaren geleden wel was!als ik de joden hoor zingen(helaas),nakkers etc!!vraag ik me af waar wij zijn gebleven?ik vind dat we met de tijd mee moeten!wat nieuws,verzin eens nieuwe sfeer acties/nummers etc!!ik heb het idee dat ons uitvak tijdens uit wedstrijden sfeervoller is dan thuis wedstrijden!

ik wil geen nieuwe nummers horen tijdens deze topic,ik wil gewoon weten wat jullie nou vinden van de sfeer tijdens de gehele wedstrijd,want ik mis het namelijk echt..
dat komt omdat er sinds de uefa cup een hoop "oranje" publiek in de kuip is verschenen. het begon af te nemen maar toen makaay enz kwamen dachten ze weer succes mee te kunnen maken. Ze zingen als ze winnen. verder niet.
ar
 ar - donderdag 20 augustus 2009 - 23:02   quote  deeplink  
ha, wat dacht je van die betonnen ufo? dat barst van het oranje publiek! dat zijn successupporters.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 23:02 schreef ar het volgende:
ha, wat dacht je van die betonnen ufo? dat barst van het oranje publiek! dat zijn successupporters.
wat kan mij dat nou schelen.
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Het publiek is veranderd, je wordt ouder, uiteraard, en dan misschien ook wat wijzer. En een aantal fanatieke supporters, die voor sfeer konden zorgen, zijn er niet meer. Enkelen overleden, sommigen een stadionverbod, weer anderen aan de vriendin, of kinderen, en dan op het kindervak. Dat hebben we toch allemaal in ons eigen vak zien gebeuren. Uit onderzoeken concludeer ik, dat de Rotterdamse kinderen ook andere interesses hebben, dus de aanwas van de grootste herriemakers en probleemveroorzakers met een torenhoog testosterongehalte is er ook niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Els --
ar
 ar - donderdag 20 augustus 2009 - 23:09   quote  deeplink  
oke dan.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 23:09 schreef Els het volgende:
Het publiek is veranderd, je wordt ouder, uiteraard, en dan misschien ook wat wijzer. En een aantal fanatieke supporters, die voor sfeer konden zorgen, zijn er niet meer. Enkelen overleden, sommigen een stadionverbod, weer anderen aan de vriendin, of kinderen, en dan op het kindervak. Dat hebben we toch allemaal in ons eigen vak zien gebeuren. Uit onderzoeken concludeer ik, dat de Rotterdamse kinderen ook andere interesses hebben, dus de aanwas van de grootste herriemakers en probleemveroorzakers met een torenhoog testosterongehalte is er ook niet.
moet ik toch mijn vrouw maar meenemen. laatste keer dt ze mee was sloeg ze op A iemand bijna knock out omdat die vond dat we moesten gaan zitten
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 21 augustus 2009 - 00:26   quote  deeplink  
Er moet weer succes komen
Maximus
 Maximus - vrijdag 21 augustus 2009 - 00:37   quote  deeplink  
hahaha DE supporter spreekt...je lijkt wel een neus joh met je sterke verhalen...
@ Els De Rotterdamse kinderen? géén probleemveroorzakers??? Schei uit zeg! Hagelt er van probleemjeugd! Stoer doen in een groep... Meelopers... Wat zijn dat voor onderzoeken? Maurice de HOND zeker? Kinderen buiten Rotterdam dan? Ik denk dat er in een volle Kuip nog géén 10% Rotterdammers zit...
willian
 willian - vrijdag 21 augustus 2009 - 00:49   quote  deeplink  
de sfeer wat me verbaast, ik heb een silvercard, en nec thuis alleen de eerste kwartier beetje sfeer, vitesse uit me 2e uit wedstrijd ging ik mee, maar de sfeer was zo prachtig we bleven door zingen. uitwedstrijden is de sfeer veel hoger dan thuis wedstrijden helaas.
craven
 craven - vrijdag 21 augustus 2009 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 23:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

moet ik toch mijn vrouw maar meenemen. laatste keer dt ze mee was sloeg ze op A iemand bijna knock out omdat die vond dat we moesten gaan zitten
Zit je wel lekker veilig :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 augustus 2009 - 06:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 00:37 schreef Maximus het volgende:
hahaha DE supporter spreekt...je lijkt wel een neus joh met je sterke verhalen...
@ Els De Rotterdamse kinderen? géén probleemveroorzakers??? Schei uit zeg! Hagelt er van probleemjeugd! Stoer doen in een groep... Meelopers... Wat zijn dat voor onderzoeken? Maurice de HOND zeker? Kinderen buiten Rotterdam dan? Ik denk dat er in een volle Kuip nog géén 10% Rotterdammers zit...
Cappele Krimpen Dordt Spijk City Hoogvliet Schiedam Maassluis Vlaardingen Ridderkerk
Rotterdam ik denk 60%

Verders vind ik jou een paardeLUL
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 00:49 schreef willian het volgende:
de sfeer wat me verbaast, ik heb een silvercard, en nec thuis alleen de eerste kwartier beetje sfeer, vitesse uit me 2e uit wedstrijd ging ik mee, maar de sfeer was zo prachtig we bleven door zingen. uitwedstrijden is de sfeer veel hoger dan thuis wedstrijden helaas.
he he eindelijk een zinnnig antwoord,dank je wel! dat vond ik namelijk ook
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 - 22:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat komt omdat er sinds de uefa cup een hoop "oranje" publiek in de kuip is verschenen. het begon af te nemen maar toen makaay enz kwamen dachten ze weer succes mee te kunnen maken. Ze zingen als ze winnen. verder niet.
dat ben ik dus niet geheel met je eens..vorig seizoen zat ik er bijna elke wedstrijd, en we zongen juist het meeste wanneer het minder goed ging..voorbeeld: thuis tegen nec, we kwam goed uit de verf en je hoorde helemaal niemand zingen!! en 2e helft was ook zo dood,maar goed..je snapt mn punt? lol
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:50   quote  deeplink  
sfeer is kut
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 08:50 schreef Rovert het volgende:
sfeer is kut
jup..tijd voor wat nieuwe liedjes,meer liedjes
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:54   quote  deeplink  
en liedjes die niet gaan over andere clubs, maar over onze club
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 08:54 schreef Rovert het volgende:
en liedjes die niet gaan over andere clubs, maar over onze club
precies..en ik vind dat je met de tijd mee moet,dus dan maar een melodie die andere clubs ook hebben..je moet wat toch?!
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 08:58   quote  deeplink  
nee, dat dan weer niet
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:18   quote  deeplink  
toch vind ik "Fernando" van Abba (het refrein aangepast) voor Fernandez wel een goeie.
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:23   quote  deeplink  
ik heb thuis ook nog een idee liggen voor een ander meeblerliedje.

had jij dat abba refrein nu aangepast of niet?
de vorige keetr had je ergens een tekst ner gezet
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:18 schreef hotjumper het volgende:
toch vind ik "Fernando" van Abba (het refrein aangepast) voor Fernandez wel een goeie.
tis zo'n jank nummer
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:29   quote  deeplink  
had alleen Fernandez er in gezet

There is something in the air tonight
The stars were bright, Fernandez
They were shining there for you and me
For liberty, Fernandez
Though we never thought that we could lose
There's no regret
If I had to do the same again
I would, my friend, Fernandez
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:30   quote  deeplink  
ben bang dat het voor de meeste in De Kuip te lastig is

maar laat ik eens denken in uitdagingen en kansen ipv in onmogelijkheden
(heb cursus gehad)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door Rovert --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:30 schreef Rovert het volgende:
ben bang dat het voor de meeste in De Kuip te lastig is

maar laat ik eens denken in uitdagingen en kansen ipv in onmogelijkheden
(heb cursus gehad)
kut zit je ook in de automatisering?
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Nee man, das saai

is het een idee dat we samen zondag op de middenstip voor de wedstrijd dit liedje zingen met houtman zijn microfoon?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:40 schreef Rovert het volgende:
Nee man, das saai

is het een idee dat we samen zondag op de middenstip voor de wedstrijd dit liedje zingen met houtman zijn microfoon?
dat is geen goed idee
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:42   quote  deeplink  
omdat ik vals zing? dan doe je het toch alleen
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 00:37 schreef Maximus het volgende:
hahaha DE supporter spreekt...je lijkt wel een neus joh met je sterke verhalen...
@ Els De Rotterdamse kinderen? géén probleemveroorzakers??? Schei uit zeg! Hagelt er van probleemjeugd! Stoer doen in een groep... Meelopers... Wat zijn dat voor onderzoeken? Maurice de HOND zeker? Kinderen buiten Rotterdam dan? Ik denk dat er in een volle Kuip nog géén 10% Rotterdammers zit...
Lezen is blijkbaar ook een vak. Een moeilijk vak. Maar goed, als je mijn reactie goed leest, zeg ik dus niet dat Rotterdamse kinderen geen probleemveroorzakers zijn, maar dat ze niet meer bij Feyenoord zitten, maar hun tijd ergens anders aan besteden, rondhangen bijvoorbeeld. Er is een onderzoek geweest, dat Feyenoord steeds minder jeugd aantrekt, waardoor Feyenoord een project is gestart, de wijk in ofzo. Qua geluidsvolume is het gewoon handig om die jongens van 15, 16, 17 erbij te hebben, en ook qua geldingsdrang. Ze zijn gewoon wat opgefokter als de gemiddelde 40+ er. Zo dat was mijn betoog in een notedop, hoop dat ik nu duidelijk genoeg geweest ben (want ik ben weer op cursus geweest waar je hebt geleerd altijd de schuld bij je zelf te houden, minder aanvallend. Is het gelukt?)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:42 schreef Rovert het volgende:
omdat ik vals zing? dan doe je het toch alleen
hahahahahahaha

ik doe helemaal niks
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:52 schreef Els het volgende:

[..]

Lezen is blijkbaar ook een vak. Een moeilijk vak. Maar goed, als je mijn reactie goed leest, zeg ik dus niet dat Rotterdamse kinderen geen probleemveroorzakers zijn, maar dat ze niet meer bij Feyenoord zitten, maar hun tijd ergens anders aan besteden, rondhangen bijvoorbeeld. Er is een onderzoek geweest, dat Feyenoord steeds minder jeugd aantrekt, waardoor Feyenoord een project is gestart, de wijk in ofzo. Qua geluidsvolume is het gewoon handig om die jongens van 15, 16, 17 erbij te hebben, en ook qua geldingsdrang. Ze zijn gewoon wat opgefokter als de gemiddelde 40+ er. Zo dat was mijn betoog in een notedop, hoop dat ik nu duidelijk genoeg geweest ben (want ik ben weer op cursus geweest waar je hebt geleerd altijd de schuld bij je zelf te houden, minder aanvallend. Is het gelukt?)
Dus het jouw schuld dat er niet meer gezongen wordt in de Kuip
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:00   quote  deeplink  
weten we dat ook eindelijk
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:02   quote  deeplink  
ja, eigenlijk wel ja. En ik zing ook heel erg vals, daar worden anderen dan weer stil van. Story of my life, de wil is er wel he, maar het talent....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:02 schreef Els het volgende:
ja, eigenlijk wel ja. En ik zing ook heel erg vals, daar worden anderen dan weer stil van. Story of my life, de wil is er wel he, maar het talent....
dat ken ik, de kuip is de enige plek waar ik mag zingen, maar dan moet ik wel veel drinken want anders vind ik het niet om aan te horen.
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:12   quote  deeplink  
haha
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:02 schreef Els het volgende:
ja, eigenlijk wel ja. En ik zing ook heel erg vals, daar worden anderen dan weer stil van. Story of my life, de wil is er wel he, maar het talent....
Ik blijf je geweldig vinden Els
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:31   quote  deeplink  
heb je der telefoonnummer al gescoord???
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:31 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik blijf je geweldig vinden Els
jij selecteert dan ook alleen op uiterlijk, of een vrouw een aardig deuntje kan zingen maakt jou toch niet uit..
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:36   quote  deeplink  
Ik heb geen idee hoe Els eruit ziet
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:36 schreef Rovert het volgende:
Ik heb geen idee hoe Els eruit ziet
Els is het grootste Feyenoord mysterie na Esther Dokkum ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
hahahaha.............welk vak is dat ook alweer waar dat spandoek hangt???
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
K
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Els is het grootste Feyenoord mysterie na Esther Dokkum ;)
Esther heeft toch in de Hand in Hand gestaan.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:44   quote  deeplink  
dat doek hangt er echt al jaren!!!!!!!!!!!!!!!........is ze al dood of leeft ze nog?????
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:46   quote  deeplink  
Els, lijk je op doutzen kroes?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:44 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Esther heeft toch in de Hand in Hand gestaan.
klopt
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:46 schreef Rovert het volgende:
Els, lijk je op doutzen kroes?
dan ga ik me ook in de strijd mengen:P
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:31   quote  deeplink  
jappie> anders ga jij voor de echte doutzen, die is weer vrijgezel
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:32   quote  deeplink  
dat meen je???.........meteen bellen:D
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Mijn naam niet noemen he, dan gaat ze weer contact met me zoeken over ehm dat akkefietje van destijds toen ik smorgens weg was gegaan zonder wat achter te laten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat vinden jullie nou van de sfeer tegenwoordig?!









0.0077550