|
|
twentechamps
|
|
|
als je dit topic leest lijkt het wel of er veel kritiek is van supporters maar dat valt hartsikke mee er zijn maar een paar kneusen die lopen te zeuren klaassie harry scheuten enz maar vooral 16mcoach. het overgrote deel neemt het voor Nkufo op. ZOALS HET HOORT!! KUFO OLÉ |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
Nu weet ik het wel een keer dat je idolaat bent aan Nkufo nog veel plezier met hem. Is prima dat je die mening hebt, maar mogen andere mensen daar anders over denken? En toch wel Fan van Twente zijn Of gaat dat in jou ogen niet samen? |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
kufo weer 1 erin hoor:D:D:D |
|
|
|
|
Pathmos
|
|
|
dat kufo ze blijft maken is wel duidelijk..maar dit is zijn laatste jaar..en iedereen ziet dat hij op het eind van elke wedstrijd op is , geen schande is..hij is op een leeftijd dat dat kn en mag..maar desondanks zijn staat van dienst...een frisse spits voor het slot kan geen kwaad...maar het kwam al eens ter sprake...perez..wat een fouten..die is pas rijp voor de bank.. |
|
|
|
|
De Kenner
|
|
|
En weer deed hij er eentje in. Dat is toch 4 uit 6. Niet slecht dacht ik zo |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
Ja op de stropdas goed hoor. Een andere spits had die ook niet gemaakt. |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
quote: stumpert dat je bent een andere spits weet niet op die plek te staan |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
dit is een zinloos forum. laat hem sluiten |
|
|
|
|
ink
|
|
|
Hallo, vak p-ers. Jullie zijn de enigen die nog om NKufo zitten te schreeuwen. De rest van het stadion baalt van die NKufo. (Dus de meerderheid van het stadion) Die willen een andere spits zien. Zodat je vanaf het begin gemotiveerde voetballers ziet, die weten dat als ze een bal spelen dat er iets mee gedaan wordt. En dat ze niet voor niets die bal proberen te veroveren. Sorry MClaren wissel hem eens een keer. |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2009 - 11:13 schreef ink het volgende:Hallo, vak p-ers. Jullie zijn de enigen die nog om NKufo zitten te schreeuwen. De rest van het stadion baalt van die NKufo. (Dus de meerderheid van het stadion) Die willen een andere spits zien. Zodat je vanaf het begin gemotiveerde voetballers ziet, die weten dat als ze een bal spelen dat er iets mee gedaan wordt. En dat ze niet voor niets die bal proberen te veroveren. Sorry MClaren wissel hem eens een keer. ik vind het knap dat je in jouw vak kunt oordelen voor de rest van het publiek. als je meer clubliefde zou hebben, zou je begrijpen dat N'Kufo in de basis hoort en bovendien heeft hij status en is iemand waar je tegenopkijkt als medespeler. hij behoudt de rust. wanneer er allemaal nieuwe spelers in het veld staan komen er gegarandeerd miscommunicaties en zou er minder vertrouwen komen in de ploeg(bovendien is het McClaren) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2009 - 11:13 schreef ink het volgende:Hallo, vak p-ers. Jullie zijn de enigen die nog om NKufo zitten te schreeuwen. De rest van het stadion baalt van die NKufo. (Dus de meerderheid van het stadion) Die willen een andere spits zien. Zodat je vanaf het begin gemotiveerde voetballers ziet, die weten dat als ze een bal spelen dat er iets mee gedaan wordt. En dat ze niet voor niets die bal proberen te veroveren. Sorry MClaren wissel hem eens een keer. hahahaha dus jij gaat nu beweren dat alleen de mensen in vak-p slim zijn;) |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
quote: hahahahaha niceee.... |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
wie nu nog durft te zeggen dat kufo gewisseld moet worden na 2 goals tegen fenerbache moet zich hier even melden.... |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Gefeliciteerd. Forum sluiten! N'kufo doet 't wel! Niet je eigen spelers afbranden als ze veel voor de club hebben betekend |
|
|
|
|
bob marley
|
|
|
wat een gezeur over blaise, mensen waren jullie er ook toen het trio V Ship, V der eiken en nog zon kut trainer er was??? of zijn jullie allemaal succes supporters nu het goed gaat met fc twente forza BLAISE N KUFO |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
En wederom bewijst hij maar dat hij nog niet afgeschreven is en het ongelijk van enkele mensen hier. Netjes twente, erg sterk om daar te winnen!! |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
Dit was heel goed van Nkufo Want Europees heeft hij ook nog niet veel laten zien. Kijken of hij dit volhoudt. We wachten af En Nkufo wordt hier niet afgekraakt, even de moeite nemen om te lezen, Voor je je in deze discussie mengt. |
|
|
|
|
PatoetAenske
|
|
|
Sorrie Blaise, ik heb even aan je getwijfelt,maar vanf nu is het weer gewoon 'N KUFO OLE !!!!!! |
|
|
|
|
De Kenner
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2009 - 11:13 schreef ink het volgende:Hallo, vak p-ers. Jullie zijn de enigen die nog om NKufo zitten te schreeuwen. De rest van het stadion baalt van die NKufo. (Dus de meerderheid van het stadion) Die willen een andere spits zien. Zodat je vanaf het begin gemotiveerde voetballers ziet, die weten dat als ze een bal spelen dat er iets mee gedaan wordt. En dat ze niet voor niets die bal proberen te veroveren. Sorry MClaren wissel hem eens een keer. hahahahahahahahahaha ze zouden jou seizoenkaart af moeten pakken. Ga het eens bij de hockey proberen ;) |
|
|
|
|
emn
|
|
|
Tja zijn nu een maand en wat N'kufo goals verder.
Beste 16mcoach het probleem is dat je best wel eens een keer trots mag zijn op wat we hebben. En dat het maar goed is dat we een trainer hebben. Het enige wat wij kunnen doen als je werkelijk supporter bent is de 12 man zijn.
quote:Op maandag 21 augustus 2009 - 19:41 schreef 16mcoach het volgende:16mcoach - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:20 quote deeplink Wij vinden dat het tijd wordt voor een andere spits. Hij heeft veel betekent voor FC Twente, maar nu niet meer. Hij komt niet meer mee. Wint geen enkel duel meer. Kan geen bal bij zich houden. HIj maakt het de andere spelers lastig door telkens over het hele veld te zwerven. Hiervan is de Trainer ook schuld. Hij wordt nooit gewisseld. Hij laat reserves warm lopen tot ze een ons wegen en komen er dan misschien 5 minuten in. Zo ga je niet met elkaar om. Dat we de champions leage niet hebben gehaald komt ook door de trainer, Er kwam te veel druk achter omdat N kufo achterin weer behoorlijk in de weg liep. En zo was de druk voor weg.(heel eenvoudig toch) En zou het niet bevordelijke zijn als je een aanvoerder kiest,die ook nederlandstalig is?(is voor mclaren wel makkelijk) Maar in het veld daar moet het gebeuren. Afzender een trouwe Twentefan die het beste voor Twente wil maar het onheil over twente ziet dalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2009 door emn -- |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
Niet wisselen Gaat toch prima zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moet helaas mededelen dat we het toch wel goed zien. |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
Ben bang dat Blaise er dit seizoen geen 15 a 20 er in gaat schieten, misschien moet Steve hem af en toe (durven) wisselen
Ciao Wandering Spirit www.fc-twente.info |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
weer een goal er bij dat is 5 |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
En toen was hij weer belangrijk, de 2-1 is een, zoniet het belangrijkste doelpunt
|
|
|
|
Robbert
|
|
|
En zo zie je maar weer in de 90ste minuut N'kufo.... Hij staat er wel als het moet gebeuren... Ik weet niet of je dat wilt missen... |
|
|
|
|
refrigerator
|
|
|
16mkerel,, toen N'kufo gister de 3-2 maakte, zat jij ook niet stil op je bankje te kijken. Toen N'kufo 2 doelpunten tegen Fenerbahce maakte, schold jij N'kufo ook niet uit omdat hij slecht is. Hij is nog heel belangrijk en blijft een goede spits voor FC Twente! |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
Of N'Kufo het doelpunt tegen AZ maakte is op zijn minst discutabel te noemen.
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
he he eindelijk hij werd een keer gewisseld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door 16mcoach -- |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
dat heeft elke spits bij wat doelpunten wel een x! suarez eisde ook die goal op tegen psv toen eigenlijk ooijer hem in eigendel schoot |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
HIJ WAS VANAVOND WEER GEWELDIG HET IS TOCH GEWOON SNEU DAT JE ZO IN HET VELD MOET STAAN. WE HEBBEN WEER MET 10 MAN GESPEELD TOCH WEL KNAP DAT WE GEWONNEN HEBBEN. |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
vitesse had vast ook wel een speler die slecht speelde en daarmee ook met 10 man stonden |
|
|
|
|
Pathmos
|
|
|
vitesse doet er niet toe.kijk naar mijn fc en ik zie dat kufo gewoon tekort komt..hij staat dan wel op 7 goals...maar wees eerlijk...dat hadden bij een kufo van wat jaren gelee al beduidend meer geweest...mijn mening....kufo eruit.. |
|
|
|
|
16mcoach
|
|
|
Staat er vanmorgen ook nog in de krant dat mclaren een boegbeeld (nKufo) niet gaat wisselen, anders werd hij nog gefrusteerde dan hij al is. Is tocht niet te geloven, Wat denk je van de spelers die een uur warm lopen en er dan 15 minuten mogen spelen of er helemaal niet in komen. Hoelang denk je die nog aan het lijntje te kunnen houden? Dan zwijg ik nog maar over de duizenden supporters die gefrusteerd zijn dat hij maar niet wordt gewisseld. (buiten enkelen van vak P om) Dit is wel een prof club en geen amateur voetbal. Krijg zo mijn twijfels over Mclaren als hij hier niet mee doorpakt. Het zijn niet altijd de leuke dingen die je doet als trainer, Maar ook met dit soort zaken moet je als proffesioneel trainer doorpakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 november 2009 door 16mcoach -- |
|
|
|
|
Ricco123
|
|
|
Elke blinde krijgt die ballen er nog in die meneer N'Prutser scoort. In het verleden was Kufo inderdaad een goede spits maar nu moet hij maar eens afnokken naar de amateurs van apekutteveen. Dan kunnen die laatste aanhangers van Kufo wel allerlei onzin schrijven hoe goed meneer wel niet is maar als je op dezelfde plek een beetje spits neerzet dan had zijn teller waarschijnlijk al op 15 gestaan. Ook had Twente dan nu nog in de champions league gezeten want ook in de wedstrijd tegen sporting stond meneer te schutteren. Laat Twente in hemelsnaam een andere spits opstellen want slechter dan deze zijn er momenteel in Nederland niet te vinden. |
|
|
|
|
Wietje
|
|
|
Ik ben het met de stelling eens dat N'kufo zijn tijd heeft gehad, en dat je hem ook wel op de bank kunt zetten, Want zo wordt het een afgang voor ons boegbeeld, hij word zo al gefrusteerder en dat heeft hij ook niet verdiend, maar daar is de trainer verandwoordelijk voor, En als er dan toch een andere aanvoerder komt dan neem er een die wel de Nederlandse taal een klein beetje machtig is, Het is toch van de zotte dat het nu allemaal in het Engels gaat(neem een voorbeeld aan Douglas die het wel probeert in het nederlands) N'kufo loopt hier al 6 a 7 jaar en hij is de Nederlandse taal nog niet machtig dat is geen goed voorbeeld voor de rest. Als je in een land voetbald waar een andere taal word gesproken dan je moeders taal dan leer je die taal toch zo snel mogelijk. En van een trainer als McClaren verwacht je dat toch helemaal. Hij probeerd het niet eens. |
|
|
|
|
BerryFCT
|
|
|
Ik zeg hetzelfde al sinds vorig seizoen, helemaal met je eens. Kufo blijft een man van de club die we met respect behandelen. Rustig aan afbouwen en de jonge jongens een kans geven. |
|
|
|
|
StefanEnschede
|
|
|
wat nḱufo betreft, hoop ik dat tosic nog een half jaartje deze kant op komt mischien dat n´kufo dan gaat inzien dat niet alles om hem draait maar dat hij wel eens zijn best moet gaan doen om zijn plekje in het team te behouden! |
|
|
|
|
Fct trots
|
|
|
ik vind ook dat kufo op de bank moet gaan zitten net als bosker hij maakt te veel fouten dat moet je niet doen in europeese wedstrijden zet dan migailov er in maar ik vind de nuiten spelers stoch en ruiz ook niet zo goed zet dan parker erin maar er zijn nog zoveel fouten die moeten gewoon beter |
|
|
|
|
Fct trots
|
|
|
ik vind ook dat kufo op de bank moet gaan zitten net als bosker hij maakt te veel fouten dat moet je niet doen in europeese wedstrijden zet dan migailov er in maar ik vind de nuiten spelers stoch en ruiz ook niet zo goed zet dan parker erin maar er zijn nog zoveel fouten die moeten gewoon beter |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
quote:Op maandag 30 november 2009 - 12:00 schreef Fct trots het volgende:ik vind ook dat kufo op de bank moet gaan zitten net als bosker hij maakt te veel fouten dat moet je niet doen in europeese wedstrijden zet dan migailov er in maar ik vind de nuiten spelers stoch en ruiz ook niet zo goed zet dan parker erin maar er zijn nog zoveel fouten die moeten gewoon beter Maar je bent wel Twente fan? Want ik geloof dat Nkufo, Stoch en Ruiz 23 doelpunten hebben gemaakt van de 31. Ruiz doet het inderdaad niet goed, scoort pas 8 wedstrijden achter elkaar. Wat een klungel zeg, hadden er zeker 10 moeten zijn. Ze zouden jou als trainer moeten vragen! |
|
|
|
|
twentse bikkels
|
|
|
Az zou ook graag willen dat ze N Kufo eerder gaan wisselen. Maar ja, wij wilden graag winnen. Zo versleten is N Kufo blijkbaar nog niet om in de 92e minuut te scoren. Nog maar even wachten met het wisselen van N Kufo, tenzij het een publiekswissel is. |
|
|
|