|
|
Dre71
|
|
|
Ik las net het topic van Erwin over de sfeer in het stadion. Hij vroeg geen liedjes te plaatsen daarom nu even een niew topic. Ik heb zelf wat geprobeerd... dus ik zou zeggen...schieten maar!!!
Is het wat, bestaat het al, te kinderachtig...ik weet het niet. Het is in ieder geval eenvoudig.
http://www.youtube.com/watch?v=3HCZHilBAQA |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Creatief hoor :) Ik hoor liever dit van de tribunes afkomen , dan 90 minuten lang olé olé zoals in Twente. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
netjes! ik denk niet dat ie zondag al word gezongen maar gewoon blijven zingen WE love you feyenoord we do hand in hand kameraden we shall not be moved. etc. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
denk je dat die gezognen word zondag? hoop ht wel! |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Natuurlijk zou ik het gaaf vinden, maar verwacht niet dat het zondag gaat gebeuren. Ik blij met positieve reacties en hoop dat er nog meer creativiteit komt vanuit supporters. Het concept is simpel...zoek een leuk (nog niet gebruikt) deuntje...verzin een passende tekst en er is iets nieuws geboren. Teksten kunnen natuurlijk ook altijd nog veranderd worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door Dre71 -- |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
jaa zitten jullie in vak S? |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Ik niet. Door mijn werk kan ik helaas vaak niet meer. Daarom heb ik geen seizoenskaart meer. Hopelijk gaat dat snel weer veranderen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik weet het, 't is niet nieuw maar het klinkt wel lekker in de kuip denk ik
of misschien zo iets als, "we are red we are white, we are Feyenoord dynamite" |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:21 schreef Dre71 het volgende:Ik las net het topic van Erwin over de sfeer in het stadion. Hij vroeg geen liedjes te plaatsen daarom nu even een niew topic. Ik heb zelf wat geprobeerd... dus ik zou zeggen...schieten maar!!! Is het wat, bestaat het al, te kinderachtig...ik weet het niet. Het is in ieder geval eenvoudig. http://www.youtube.com/watch?v=3HCZHilBAQA ik ga kijken,ben blij dat er wat meer iniatief genomen word!!alleen het is zo jammer dat het nooit opgepikt word door de mensen die het juist zoude moette doen! |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:21 schreef Dre71 het volgende:Ik las net het topic van Erwin over de sfeer in het stadion. Hij vroeg geen liedjes te plaatsen daarom nu even een niew topic. Ik heb zelf wat geprobeerd... dus ik zou zeggen...schieten maar!!! Is het wat, bestaat het al, te kinderachtig...ik weet het niet. Het is in ieder geval eenvoudig. http://www.youtube.com/watch?v=3HCZHilBAQA HÉ HÉ....eindelijk een goed iniatief dus!! klintk geweldig,niet moeilijk,niet te lang,,geweldig!! mooi gedaan |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:31 schreef R()b het volgende:Creatief hoor :) Ik hoor liever dit van de tribunes afkomen , dan 90 minuten lang olé olé zoals in Twente. wat maakt het nou uit wat er word gezongen, als er maar kabaal is en niet van die minuten lange stiltes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2009 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 18:32 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] wat maakt het nou uit wat er word gezongen, als er maar kabaal is en niet van die minuten lange stiltes. Maakt wel degelijk uit. Sommige dingen wat wordt gezongen of kabaal wat wordt gemaakt is geen reet aan. Dan kan je beter je mond dicht houden. En als jij 90 minuten kabaal wil horen en dat het niet uitmaakt wat , dan koop je toch een Vuvuzela en blaas je daar 90 minuten op. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik weiger mee te zingen met gedoe-liedjes over joden enzo als we tegen NEC spelen, maar ben wel voor herrie |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 12:21 schreef Dre71 het volgende:Ik las net het topic van Erwin over de sfeer in het stadion. Hij vroeg geen liedjes te plaatsen daarom nu even een niew topic. Ik heb zelf wat geprobeerd... dus ik zou zeggen...schieten maar!!! Is het wat, bestaat het al, te kinderachtig...ik weet het niet. Het is in ieder geval eenvoudig. http://www.youtube.com/watch?v=3HCZHilBAQA Geweldig dat je dit doet
ik vind alleen het woord superhelden..... discussiewaardig |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
We kunnen ook een liedje maken als parodie op de Rescue Rangers haha :D
Voor Rovert ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2009 door R()b -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
quote: Eens! Ik kan alleen even niets anders bedenken...suggesties? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ja nee dus ik zat ook al te piekeren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het roodwitzwart zet Ons in vuur en vlam???? |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Misschien heb ik hem:
Superhelden zet ons in vuur en vlam vervangen door Kameraden ons hele leven lang.
Het lied loopt dan ook iets beter |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ok, heb je het verwerkt in je youtube filmpje? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
sfeer was vandaag subliem , in geen ander stadion was zo goeie sfeer dit weekeinde! klasse , t was heerlijk! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
was zeker een lekker sfeertje, misshien ook door het weer??? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
nou meest is t dan juist mak , gaat iedereen met ze muil in t zonnetje , nee denk echt door de stand op de ranglijst hoor! |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
zo inderdaad heerlijke sfeer. lekker MARIO MARIO MARIO MARIO! zingen heb ik tijdje niet gehoord bij coaches! en ook netjes dat mario terug zwaait! maar op 't laatste ook is erg lang geleden dat we nog zo lang zijn blijven zingen! |
|
|
|
|
Frbloed
|
|
|
Sfeer vandaag was goed Lekker veel zingen Haast geen spreekkorren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
geem spreekkoren wel zangzaad |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
geen spreekkoren wel zangzaad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 20:40 schreef jantje 1974 het volgende:nou meest is t dan juist mak , gaat iedereen met ze muil in t zonnetje , nee denk echt door de stand op de ranglijst hoor! eens, denk ook dat het anders was geweest als er lange tijd geen doelpunt was gevallen. maar goed, gelukkig was het niet zo vanmiddag, nu maar hopen dat het legioen dit gaat voortzetten. dus ook als het bij een van de volgende wedstrijden weer eens ff wat minder gaat. (waar ik overigens niet van uit ga, hoop dus ook dat het team deze wijze van spelen vast zal houden) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vandaag was FEYENOORD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 22:54 schreef hotjumper het volgende:vandaag was FEYENOORD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je bedoelt dit?
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: toppie!1 mn complimenten..
nu hopen dat het eens word doorgevoerd in het stadion!! al was de sfeer tegen roda jc echt toppie!:) maar ik heb mn hoop op dit nummer, zet hem op!!
en denk eraan..ook bahi- alalalalalalala etc:) die kerel verdient een pluim, en mag een club icoon worden! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Nou, vraag het aan Gerard Cox of hij het in wil zingen. En doe hem een seizoenskaart cadeau XD |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 10:49 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Nou, vraag het aan Gerard Cox of hij het in wil zingen. En doe hem een seizoenskaart cadeau XD en dat vind ik niet eens zon slecht idee!! ik wou het net nog vragen waar het verhaal blijft dat er mensen zouden zijn die het in wouden zingen?!?!...gerard cox bijv samen met lee towers..dat zou toch wat zijn of niet??of dat 1ne duo..die ook op de melodie zingt van ''ook al is konjakje(ofso) ziek'' |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
Misschien op de deun van "Aux Champs Elysées" iets van Oooooh Sekoe Cisse' en dan nog een stukje tekst ofzo, iemand een idee voor een stukje tekst daarbij??? |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
misschien antonierijen ze neefje uit maastricht heeft we een idee |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
wie weet hoe je in contact kan komen met gerard cox/lee towers? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
goed zo erwin weet je nog communitysinging dat moet het worden gewoon vanaf 1 uur van tevoren met zijn allen samen meeschreeuwen met bekende songs. Heb je ook geen geouwehoer. Ik blijf daar voorstander van. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer