|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: haha meen je?:P..hij moet er niks in zien, hij moet t doen vanuit zn hart voor feyenoord..lol |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Hoezo, ben jij fan dan? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: haha..nee niet echt:) |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: kga hem is ff mailen:P |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Gerard Cox woont in heinenoord. Richting puttershoek afslag heinenoord deze weg tot aan het eind en dan is het laatste huis aan de rechterkant. En het is makkelijk iedereen kent hem daar. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 12:25 schreef Dick het volgende:Gerard Cox woont in heinenoord. Richting puttershoek afslag heinenoord deze weg tot aan het eind en dan is het laatste huis aan de rechterkant. En het is makkelijk iedereen kent hem daar. Volgens mij ben jij stiekem Gerard Cox. |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Sfeer in de Kuip was TOP!!!
Hulde aan het Legioen!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: was absoluut gezellig
alleen zit ik met smart te wachten op nieuwe liedjes |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
lekker blijven wachten , ik blijf hand in hand en ga niet opzij want ik supporter de Feyenoord boys! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 20:19 schreef jantje 1974 het volgende:lekker blijven wachten , ik blijf hand in hand en ga niet opzij want ik supporter de Feyenoord boys! zucht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er mag idd wel weer eens een lied komen die simpel en heel lang is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Erg mooie en lekkere sfeer in De Kuip! Fantastisch! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
was weer een lekker daggie........ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Wie heeft er nog meer leuke/mooie/ludieke songs die in de Kuip en erbuiten gehoord mogen worden???
Schaam je niet en laat het ons weten!!!! |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Polonaise en dan: HOEPERDEPOEP ZAT OP DE STOEP! |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
het gaat niet aleen om het zingen het zweept een beetje op |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 11:51 schreef erwin-letteboer het volgende:[..] haha meen je?:P..hij moet er niks in zien, hij moet t doen vanuit zn hart voor feyenoord..lol Iemand nog gebeld met Gerard onlangs? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: heb die al weer een seizoenskaart trouwens? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hahaha, oja, die had tie weg gedaan vandaar dat de sfeer nu weer beter wordt |
|
|
|
|
peroci2
|
|
|
wat te denken van een nummer like this op de melodie van horto magiko (zie link) de tekst: Its a magic weed, Give me a little taste, To dream of my Feyenoord and shout as far as God: My feyenoord, I love you, Like heroin, like a hard drug, Like hashish, LSD, For you feyenoord the whole world is on drugs, My feyenoord, my feyenoord, I love you, Wherever you play I will always be with you, feyenoord here, feyenoord there, Wherever you play, We will always be together, always together.
Link is http://www.youtube.com/watch?v=dtWbTZbfkI8
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 januari 2014 door peroci2 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
quote:Op donderdag 23 januari 2014 - 23:56 schreef peroci2 het volgende:wat te denken van een nummer like this op de melodie van horto magiko (zie link) de tekst: Its a magic weed, Give me a little taste, To dream of my Feyenoord and shout as far as God: My feyenoord, I love you, Like heroin, like a hard drug, Like hashish, LSD, For you feyenoord the whole world is on drugs, My feyenoord, my feyenoord, I love you, Wherever you play I will always be with you, feyenoord here, feyenoord there, Wherever you play, We will always be together, always together. Link is http://www.youtube.com/watch?v=dtWbTZbfkI8 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hobby de laatste tijd veel qua muziek maken. Maar ik ben een beetje door de inspiratie heen..
Help? :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehe dat liedje barst van de goeie tips -_- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meer qua melodie enzo :-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Melodie. .. moet je daar nou weer mee ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Linea recta de goot in vrees ik :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi ventje die Jappie... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Melancholie. . Lang vervlogen forumhistorie, alle leuke posters die afgehaakt zijn of niet robinhood010 ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 - 20:59 schreef tomson het volgende:[..] Melancholie. . Lang vervlogen forumhistorie, alle leuke posters die afgehaakt zijn of niet robinhood010 ? Dat klopt alleen op de 1 of andere manier kan jij daar slecht mee leven ouwe. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat noemen we nou projectie.. "ouwe" :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind van niet... Ik zou Jappie Rovert ftid Els koihoek en een actieve Sevi Jumper en een nummer 7 er graag bij hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rovert kom is met een liedje jongen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Rovert echt heel erg lang niet gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet maar geloof wel dat hij zo nu en dan mee leest.. En Jappie,die niet denk ik.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon trots hand in hand Churchill zij al we hebben een slag verloren maar niet de oorlog. We gaan gewoon voor Europees voetbal, Europa L. In de champions L hebben we toch niets te zoeken met deze begroting. En wat die andere ploegen doen boeit me niet ik ben voor feyenoord, teleurgesteld maar toch feyenoord fan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 13:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind van niet... Ik zou Jappie Rovert ftid Els koihoek en een actieve Sevi Jumper en een nummer 7 er graag bij hebben Rovert heb ik een tijdje terug nog gezien.. Die heeft toen RB's seizoenkaart geleend om een wedstrijdje mee te pakken maar ook alweer even niks van gehoord. Sevi dropte pas nog een clippie, FTID heeft hier van de week nog een prachttopic geopend en Els is geloof ik online as we speak.. Nummer 7 heeft het veel te druk met de meisjes, die hebben we van de week toch wel nog gesproken toch ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 16:51 schreef tomson het volgende:[..] Rovert heb ik een tijdje terug nog gezien.. Die heeft toen RB's seizoenkaart geleend om een wedstrijdje mee te pakken maar ook alweer even niks van gehoord. Sevi dropte pas nog een clippie, FTID heeft hier van de week nog een prachttopic geopend en Els is geloof ik online as we speak.. Nummer 7 heeft het veel te druk met de meisjes, die hebben we van de week toch wel nog gesproken toch ? Allemaal leuk maar dat is niet hetzelfde.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Snap precies wat je bedoelt Leon. Vergelijk het maar met de wijk waar je woont. Ook daar verhuizen mensen :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 17:07 schreef tomson het volgende:[..] Snap precies wat je bedoelt Leon. Vergelijk het maar met de wijk waar je woont. Ook daar verhuizen mensen :p Klopt als de sfeer in zo'n gezellig straatje veranderd gaan de mensen weg.. Prima vergelijking maat ! :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh en nog iets..! Kijk hoe deze discusie begint.. Lijkt er toch verdomd veel op dat jij je aangesproken voelt.. En Renato ook btw.. Mocht dat zo zijn dan kan ik jou geruststellen.. Ik haal de naam Jappie aan omdat ik een loods heb gebouwt bij mijn schoonvader..Jappie heeft voor mij berekeningen gemaakt en uitgezocht welke spullen ik nodig had.. Die jongen zat daarna heel diep in de problemen omdat hij van studiefraude werd beschuldigt...Zijn depresie ging zo diep dat ik vrees dat wij nooit meer wat van hem zullen horen ben ik zo bang voor... Ik wou dit niet opschrijven maar goed ik wou zijn naam aantikken omdat hij voor mij een heel aardig ventje was en gezellig.. |
|
|
|