|
|
Matzu2
|
|
|
Betrouwbare bronnen hebben de Braziliaanse spits Afonso Alves zien rondlopen in Amsterdam!! Betekent dat er toch iets speelt tussen hem en Ajax?? Wordt vervolgd!! |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
vakantie? Van mij mag hij komen. Dario gaat waarschijnlijk weg... Ook nog een verdediger aub |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: van de hoeren op de wallen |
|
|
|
|
timmy v
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
timmy v
|
|
|
|
|
|
timmy v
|
|
|
|
|
|
timmy v
|
|
|
Zou ik niet erg vinden maar heb liever honda erbij want we missen iemand als sneider |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
ja precies honda is belangrijker. en die bron van jou? ik geloof er namelijk niks van... |
|
|
|
|
timmy v
|
|
|
kan altijd natuurlijk. en zou ik echt niet erg vinden als ie maar niet meer dan 1o moet kosten |
|
|
|
|
timmy v
|
|
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Vind je 10 miljoen een logisch bedrag? We hebben met z'n allen afgesproken dat 8 miljoen het maximum is wat er aan een speler uit de Nederlandse eredivisie kan worden besteed, maar een Alves uit het Engelse Championship (2e niveau dus) mag ineens wel 10 miljoen kosten? En dat terwijl Alves de afgelopen jaar geen schim is geweest van de Alves die hij bij Heerenveen was...
Ik ga er na gisteren overigens wel vanuit dat Ajax nog iets gaat halen. Een verdediger heeft in mijn ogen de eerste prioriteit. Voor een spits die voornamelijk gaat bankzitten (Suarez blijft volgens mij gewoon in de punt staan) zou ik eerlijk gezegd toch niet 10 miljoen willen ophoesten... |
|
|
|
|
Willie
|
|
|
GENOEG MIDDENVELDERS GEEN HONDA!!! |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
hona en alves nu halen en nog een top verdedeger en klaar |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
honda en alves bedoelde ik haha en natuurlijk die verdedeger wie zien jullie graag komen als centraal verdedeger en wie vertrekken |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 13:50 schreef Matzu2 het volgende:Betrouwbare bronnen hebben de Braziliaanse spits Afonso Alves zien rondlopen in Amsterdam!! Betekent dat er toch iets speelt tussen hem en Ajax?? Wordt vervolgd!! welke betrouwbare bronnen??? |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
Betrouwbare bronnen amehoela, Net als toen met Pranjic zeker ! |
|
|
|
|
Bertondebom
|
|
|
Honda moet prioriteit zijn, Cvitanich mag nog niet eens de schoenen van Honda poetsen en ze moeten allebei misschien wel evenveel kosten. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 13:50 schreef Matzu2 het volgende:Betrouwbare bronnen hebben de Braziliaanse spits Afonso Alves zien rondlopen in Amsterdam!! Betekent dat er toch iets speelt tussen hem en Ajax?? Wordt vervolgd!! bron ,anders klinklaar uit je duim gezogen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
jongens erg fijn maar de betrouwbare bron ziekte hebben we al 5 duizend keer gehoord belagelijk dit soort topic's.. kom met de bron of anders ophoepelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
er is geen enkele site met dit nieuws naar buiten gekomen, als Alves in Amsterdam was gesignaleerd hadden de "ajaxsites" er wel vol mee gestaan.
Neemt trouwens niet weg dat hij nog kan komen.. |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
ajax heeft alves niet nodig alves is niet meer de alves van heerenveen en het is een vervelende vent je kan beter voor een honda gaan of nog belangrijker een centrale verdediger |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
kijk maar die jonge die dit topic heeft gemaakt die is nu ook gewoon niet meer aanwezig zoals bekent.. want gebeurt wel vaker deze onzin.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
zonder bron is dit natuurlijk een onzin verhaal. en vind dat als ze dan toch 10 miljoen gaan uitgeven doe dat dan aan honda. |
|
|
|
|
ACAB
|
|
|
ja klopt met Bob Marley, Cruijff Jezus en nog een paar pakte die een terrasje |
|
|
|
|
Glenn76
|
|
|
Heb het ook gehoord van vrienden die in Amsterdam wonen en hem ook hebben gezien!! Ben benieuwd!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Boss