|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Makaay blijft definitief bij Feyenoord (Legioen Weblog)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Makaay moet blijven voor de ervaring |
|
|
|
bram
|
|
|
een dag zonder makaay is een dag niet geleefd |
|
|
|
|
vdlinden
|
|
|
zondag maakt ie er gewoon 2 |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
2 wat?
2 wheelies op de parkeerplaats?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
whahahaha..........ik denk dat ie 2 drollen draait op de middenstip |
|
|
|
|
bram
|
|
|
kom op mensen deze topic wel in ere houden |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
zul je zien dat hadouir daar in uitglijdt, die kan daar niet om lachen en werkt makaay gelijk gestrekt naar de grond. Die kan dan vervolgens met de ambulance naar het erasmus |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is erasmus dokter dan???............ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
niet dat ik weet, die is ook geblesseerd toch? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nee.........die moet op schoolreisje naar afrika |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:14 quote deeplink 2 wat?
2 wheelies op de parkeerplaats?#
bram - vrijdag 21 augustus 2009 - 14:08 quote deeplink een dag zonder makaay is een dag niet geleefd
haha;p netjes bedacht xd |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
zo dan ik ging altijd lullige schoolreisjes naar het strand maken of naar de efteling |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Laat hem maar blijven Is een leuke tweede En je vind zo gauw geen goede vervanger Volgend jaar niet verlengen Goed gnoeg, maar veel te duur Zeker als Mario het niet in hem ziet zitten |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Makaay wil niet weg , Feyenoord heeft geen geld voor een vervanger en zo zitten ze dus aan elkaar vast.
Roy stopt na dit jaar lekker met voetballen en zal er al in de winterstop achter komen dat ie dat beter een jaar eerder had kunnen doen.
Respect voor Roy's carriere maar het huwelijk met Feyenoord was een slecht huwelijk met weinig liefde , sommige combinaties werken gewoon niet en dat is dus ook zo bij de combi Roy/Feyenoord , Roy heeft geen Feyenoord mentaliteit , geen Feyenoord hoofd , geen Feyenoord humor kortom geen Feyenoord uitstraling en dit alles had hij alleen kunnen verbloemen met 30 goals per seizoen maar dat is niet eerlijk want dat gaat Roy niet meer lukken , dan had ie op zijn 29e naar Feyenoord moeten komen.
Kortom , alleen nog spelers van 30+ kopen die echt Feyenoorder zijn zoals Gio dat is en voor de toekomst denk je dan aan Kuyt , evt v Persie dat soort spelers.
Zo is niemand te oud of te groot om te leren. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Makaay moet blijven voor de ervaring
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 10:02 schreef Shinjinr1 het volgende:Vind dat ze Makaay moeten houden met zijn ervaring. Hij kan deze overbrengen op de jonge jongens. Ik genoot ervan dat hij gisteren met een goede instelling het veld inkwam en na de 4e goal van Feyenoord genoot. Makaay verdiend wel veel maar kan veel betekenen samen met Tomassen voor dit elftal Mee eens, gisteren was hij fel en maakte een gretige indruk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door Ronneke -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Makaay moet blijven voor de ervaring
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 10:02 schreef Shinjinr1 het volgende:Vind dat ze Makaay moeten houden met zijn ervaring. Hij kan deze overbrengen op de jonge jongens. Ik genoot ervan dat hij gisteren met een goede instelling het veld inkwam en na de 4e goal van Feyenoord genoot. Makaay verdiend wel veel maar kan veel betekenen samen met Tomassen voor dit elftal Als hij genoegen neeemt met 1/4 van zijn salaris zou dat prima zijn. Maar met zijn salaris en de financiele situatie lijkt me dat niet verstandig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ach dat ene jaartje, scheelt volgend jaar weer op de begroting, kan je zeggen dat je 1.5milj bezuinigd heb op de personeelskosten. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:[..] ach dat ene jaartje, scheelt volgend jaar weer op de begroting, kan je zeggen dat je 1.5milj bezuinigd heb op de personeelskosten. is dan toch weer 1,5 miljoen meer schuld.....................voordat je bezuinigd op personeelskosten. |
|
|
|