|
|
FR12-1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, in '99 nog. Goed jaar |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Waarom niet eigenlijk, als je aan het eind van de rit de meeste punten hebt |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
hou toch aub een keer op..gvd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zou leuk zijn maar niet realistisch. Top 5 moet kunnen met deze selectie! Alles wat hoger is als plaats 5 , is mooi meegenomen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
tuurlijk en ajax degradeerd en psv raakt al het geld kwijt sparta huurt cristiano ronaldo en Feyenoord zet casilias op doel en messi in de spits
als dit gebeurt word Feyenoord kampioen |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Beker winnen. Maximaal haalbare. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En je moet gewoon top 3 kunnen eindigen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Daar doe je het niet voor, eind oktober. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee, uiteraard niet. Maar je kan het niet zover laten lopen dat je zelfs dat niet haalt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja 3e zal wel lukken. Maar ach hoef me niet meer zo druk te maken elk weekend. Dat scheelt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet zeggen, deze wedstrijd doet me eigenlijk al niet meer zoveel als eerder wedstrijden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zelfde geldt voor mij. Weer een seizoen zoals we gewend zijn.
Alleen jammer dat het pas eind oktober is en je het seizoen moet uitspelen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, die gaat hier gewoon weer elk weekend topics volspammen ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lijdensweg en rotterdamnoord ook weer terug uiteraard |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat nou? ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 oktober 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jij gaat echt niet relaxed achterover leunen nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:40 schreef MMM het volgende:Zelfde geldt voor mij. Weer een seizoen zoals we gewend zijn. Alleen jammer dat het pas eind oktober is en je het seizoen moet uitspelen Dat is pijnlijk ja. Zit je elk weekend met die vage ijdele hoop dat PSV en Ajax een slechte serie neer gaan zetten. Maar we worden dadelijk met 65 punten 3de ofzo. In the middle of nowhere. En dat is pas over een half jaar vanaf nu.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gewoon blijven doen MMM! We moeten toch wat met onze vrije tijd en ik mag het graag lezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hmmm denk het wel gozer. Zal geen wedstrijd missen maar de spanning is er totaal van af. Eind oktober en je moet nog 24 wedstrijden uitspelen.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wordt nog lang seizoen. Mis de spanning van vorig jaar nu al. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is pijnlijk ja. Zit je elk weekend met die vage ijdele hoop dat PSV en Ajax een slechte serie neer gaan zetten. Maar we worden dadelijk met 65 punten 3de ofzo. In the middle of nowhere. En dat is pas over een half jaar vanaf nu.. Ja zo zal het wel worden inderdaad. Al heeft Vitesse ook wel een aardige ploeg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gewoon blijven doen MMM! We moeten toch wat met onze vrije tijd en ik mag het graag lezen. Thanks gozer! Reacties zullen gewoon wat minder frustratie bevatten haha
2 jaar geleden zou ik nu helemaal uit mn plaat gegaan zijn na zulke weken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:44 schreef MMM het volgende:[..] Hmmm denk het wel gozer. Zal geen wedstrijd missen maar de spanning is er totaal van af. Eind oktober en je moet nog 24 wedstrijden uitspelen.. We kunnen nog kampioen worden M. Kom op!.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Onmogelijk maat! Kan 10 punten zijn morgen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is pijnlijk ja. Zit je elk weekend met die vage ijdele hoop dat PSV en Ajax een slechte serie neer gaan zetten. Maar we worden dadelijk met 65 punten 3de ofzo. In the middle of nowhere. En dat is pas over een half jaar vanaf nu.. Ik zie ons geen 3e worden. Dan moet het echt heel veel beter. Na dit weekend staan we 7e. Moet je nog aardig wat punten gaan halen voor je weer 3e bent. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het is veel.. eens. Maar lees es terug.. nog 24 duels. Er kan nog zoveel gebeuren. Al moet het spelbeeld drastisch veranderen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebbe een voetballer nodg op het middenveld.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En we moeten onze joker wisselen. Deze werkt niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:50 schreef ar het volgende:[..] Het is veel.. eens. Maar lees es terug.. nog 24 duels. Er kan nog zoveel gebeuren. Al moet het spelbeeld drastisch veranderen 24 duels, maar 10 punten is veel te veel. Plus Feyenoord gaat nog meer verspelen.. Dus PSV moet dan NOG meer dan ons verspelen. Dat is vrijwel onmogelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hmmm...Als eerst die CL maar voorbij is. Vind geen enkel team in de eredivisie ongenaakbaar. Kampioenschap lijkt me niet haalbaar meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja maar vrees dat die ook van glas is.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had gewoon verwacht dat we nu door zouden pakken en structureel mee zouden doen.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 - 20:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gewoon blijven doen MMM! We moeten toch wat met onze vrije tijd en ik mag het graag lezen. Eens! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tof gasten, leuk om te horen! |
|
|
|