|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal aanpoten worden om EL te halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Concurrent Vitesse verloren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je zult bij de eerste 2 moeten eindigen om zeker te zijn. Plaats 3 en de bekerwinnaar spelen voorronde |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je zult bij de eerste 2 moeten eindigen om zeker te zijn. Plaats 3 en de bekerwinnaar spelen voorronde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je word vanzelf ouder en rustiger hahaha
Voor MMM als zijn laatste reactie in de vorige pagina
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 16:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Je word vanzelf ouder en rustiger hahaha Voor MMM als zijn laatste reactie in de vorige pagina He , je was bij de griek las ik zojuist. Wij waren in Wild lands en Westerbork. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Denk dat het na de winterstop beter gaat... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wild Lands... wat een aanfluiting is dat zeg. Een verdwaalde emoe en een cavia op een omheind grasveldje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja man ,echt een hele goede Griek. En ben erg enthousiast over Den Bosch. Een hele gezellige en mooie stad. Was helemaal vergeten hoe leuk het daar is.
Maar wat is wild lands en westerbork? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 16:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja man ,echt een hele goede Griek. En ben erg enthousiast over Den Bosch. Een hele gezellige en mooie stad. Was helemaal vergeten hoe leuk het daar is. Maar wat is wild lands en westerbork? Dierenpark Emmen, en waar het kamp was in de oorlog. Er zijn in Den Bosch echt hele leuke bootjes die onder de stad door gaan. Met diverse thema's , muziek en Jeroen Bosch bijvoorbeeld. Ook zijn de oude vestigingsmuren hersteld en opgegraven etc. Timmeren goed aan de weg, bijna elk weekend een evenement in de stad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bootjes onder de stad door.. hmmmm. Klinkt ranzig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 16:40 schreef van geil het volgende:[..] Dierenpark Emmen, en waar het kamp was in de oorlog. Er zijn in Den Bosch echt hele leuke bootjes die onder de stad door gaan. Met diverse thema's , muziek en Jeroen Bosch bijvoorbeeld. Ook zijn de oude vestigingsmuren hersteld en opgegraven etc. Timmeren goed aan de weg, bijna elk weekend een evenement in de stad. Ik heb het gezien ,dat zijn pas grachten die de moeite waard zijn om doorheen te varen. Als de massa nou lekker naar 020 blijven gaan dan kan ik lekker genieten van steden zoals de jouwe.
En Emmen daar kom ik ook niet graag haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 16:26 schreef van geil het volgende:[..] Je zult bij de eerste 2 moeten eindigen om zeker te zijn. Plaats 3 en de bekerwinnaar spelen voorronde Moeilijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 29 oktober 2017 - 16:29 schreef Leon FR1908 het volgende:Je word vanzelf ouder en rustiger hahaha Voor MMM als zijn laatste reactie in de vorige pagina Blijkt maatje hahaha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Niet met dit elftal lees maar wat W v H er over zegt het moet anders en daar ben ik het mee eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeft ie wel een punt mee denk ik ook.. |
|
|
|