|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
maar ik wel , haha al moet je van Koef ook geen wonderen verwachtten hoor! |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
nou vind ik geen slecht idee Vind Koevermans een overschatte speler vind hem beter dan Venegoor als de bal de 16meter in gaat vooral hoog dan heb ik altijd het gevoel die gaat erin of minimaal tussen de palen bij Koevermans Bij Feyenoord schiet hij er zo 16 in vooral met het vertrouwen wat Been kan geven aan spelers. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
landzaat en makaay ruilen voor honda? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
je vind t een goed idee, maar vind Koef wel overschat , wat vind je nou eigenlijk? verder wel jammer dat jij wel bij ons kan meepraten door een slimmigheidje maar ik niet bij jullie........ maar ach zodra ik hier me meng in de discussie kom jij je ook wel gelijk melden dus praten we hier verder, wel gezellig en leuk dat t nu op deze manier kan. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hij zal wel onderschat bedoelen...... |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote: jah maar VVV wilt er ook Miljoenen voor natuurlijk om verder te inversteren dat betekent spelers kopen die je later door kan verkopen voor meer geld,En Landzaat en Makaay zijn daar te oud voor om nog aan te verdienen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hmmm Feyenoord zou eventueel Koevermans kunnen betalen , als er stuks of 5 spelers weggaan. Dan komt er wat ruimte op de loonlijst. Maar wat is dan wijsheid? Dan kan je beter voor een snelle spits gaan , en daar wat loon aan verspillen. Ook al vindt ik Koevermans nog steeds een goede optie voor Feyenoord (niet qua leeftijd overigens) PSV kan Makaay ook niet betalen. |
|
|
|
|
Frbloed
|
|
|
honda wil liever naar ajax dan psv dan haal je hem toch niet naar feyenoord het is een goede speler maar als tie liever voor ajax speel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Frbloed -- |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
ben je niet goed???????????????????? koevernans voor makaay |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 21:24 schreef Frbloed het volgende:honda wil liever naar ajax dan psv dan haal je hem toch niet naar feyenoord het is een goede speler maar als tie liever voor ajax speel Waarop baseer jij dat? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 17:33 schreef AFCajax het volgende:[..] jah maar VVV wilt er ook Miljoenen voor natuurlijk om verder te inversteren dat betekent spelers kopen die je later door kan verkopen voor meer geld,En Landzaat en Makaay zijn daar te oud voor om nog aan te verdienen Jullie Forum is zeker dood? ;') |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Honda kreeg bij eredivisie live een Ajax en een Psv s-hirt aangeboden en de vraag voor welke club hij het liefst wil spelen en hij koos voor Ajax. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 12:31 schreef ovi het volgende:[..] Honda kreeg bij eredivisie live een Ajax en een Psv s-hirt aangeboden en de vraag voor welke club hij het liefst wil spelen en hij koos voor Ajax. Klopt ik heb het gezien maar er zat geen Feyenoord shirt bij. En toen was de interesse van Feyenoord er ook nog niet. (van die investeerder) En hij koos ajax qua speelstijl , maar hij komt daar niet aan voetballen toe. Die hebben net de Zeeuw gekocht, en ze hebben er nog een zooi middenvelders wandelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door R()b -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ook bij 020 hebben ze geen muntjes. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: Daar hebben ze heel veel dingen niet. Als je er niet hoeft te zijn moet je er ook niet naar toe gaan zelfs niet voor ???? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 12:38 schreef R()b het volgende:[..] Klopt ik heb het gezien maar er zat geen Feyenoord shirt bij. En toen was de interesse van Feyenoord er ook nog niet. (van die investeerder) En hij koos ajax qua speelstijl , maar hij komt daar niet aan voetballen toe. Die hebben net de Zeeuw gekocht, en ze hebben er nog een zooi middenvelders wandelen. Je heb gelijk er zat inderdaad geen Feyenoord shirt bij. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
on topic, dat zou een redelijk stomme ruil zijn |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Makaay blijft zitten waar hij zit. Staat over een paar weken gewoon weer in de basis. |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
gelijk doen en dan krijgen ze die leerdam erbij want die jongen kan het niet aan sorry. of laat hem in de beloftes rijpen en gewoon tiendali bij de selectie |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Als ze Koevermans kunnen ruilen voor Makaay, scheelt dat wel een hoop salaris. dus in dat opzicht goed, ook is hij jonger. |
|
|
|
|
wesley123
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Bij PSV zijn ze natuurlijk ook niet helemaal achterlijk. De Koef heeft nog een behoorlijke marktwaarde, Makaay met alle respect natuurlijk niet echt meer.
______________________ www.rbmb.tk |
|
|
|