BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Gijp over t legioen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
21-08-09 (18:03) René van der Gijp over Het Legioen (video) (FR12.

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=7701&abbr=fr12

ik vind René altijd grappig en ondanks dat ie eigenlijk met ons spot , zit er veel in wat hij zegt.
Ik kijk ook weleens om me heen en denk (in wat mindere mate) ook weleens wat hij zegt , en dan na afloop in de tram hoor ik mensen over de wedstrijd en scheidsrechter en dan denk ik: ben jij wel wezen kijkenjoh???haha ach dat is ook Feyenoord , t hart wint t van t verstand en dat moet ook anders kan je die 40.000 elke week niet verklaren toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door jantje 1974 --
MMM
 MMM - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:18   quote  deeplink  
René is een held.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:24   quote  deeplink  
zeker niet , René is echt een held , echt een (bijna) Rotterdammer dus vol met zelfspot , ik leg in een deuk om die gozert , toch mooi hoe hij smeuiig een verhaal verteld met zijn goeie accent en ach tuurlijk overdrijft ie wat maar dat maakt t juist zo smeuiig!
R()b
 R()b - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
Ik vondt het wel funny :D
Wat kan ons het schelen dat Berbatov een bal kan aannemen??
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:32   quote  deeplink  
precies : Feyenoord en verder niks , haha
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:47   quote  deeplink  
nou een held vind ik het zeker niet het is ook maar een meeloper uit televisie land maak soms leuke grapjes maar hij bedoeld eigenlijk gewoon dat hij een stel achterlijke om zich heen heeft of ben ik de enigste die dat ziet
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:47 schreef michaelvld het volgende:
nou een held vind ik het zeker niet het is ook maar een meeloper uit televisie land maak soms leuke grapjes maar hij bedoeld eigenlijk gewoon dat hij een stel achterlijke om zich heen heeft of ben ik de enigste die dat ziet
nou ? heb je weleens om je heen gekeken? en hij zit ereterras dat is net achter W2-3 en 4 nou daar zit wat hoor! (ik ook , hahaha)
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:52   quote  deeplink  
ereterras komt hij gewoon als voetballiefhebber zitten er wel meer die niks voor feyenoord voelen , hij moet toch wat te lullen hebben tegen die zeiksnor
Marioscenario
 Marioscenario - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Van der GijpPFF het is altijd het zelfde toneelstukje en helemaal met Kraay junior er bij. Hij was zelf een aardige voetballer maar blijkbaar niet goed genoeg voor Feyenoord. In zijn tijd was de club zeker in staat hem te halen. Hij had zijn naam in ieder geval mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Gijp over t legioen









0.0057449