|
|
PieterBos
|
|
|
6 van de 7 doelpunten van Excelsior zijn door Feyenoord huurlingen gemaakt. 2x Schet 2x Janota 1x Erasmus 1x Nieveld
Scoren makkelijker dan de voorhoede van Feyenoord. Misschien nog 1 terughalen voor 31-8? Of laten we ze lekker oefenen en zelfvertrouwen opdoen in de eerste divisie. Kan altijd in de winterstop nog, als scoren moeilijk blijft gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 22:25 schreef PieterBos het volgende:6 van de 7 doelpunten van Excelsior zijn door Feyenoord huurlingen gemaakt. 2x Schet 2x Janota 1x Erasmus 1x Nieveld Scoren makkelijker dan de voorhoede van Feyenoord. Misschien nog 1 terughalen voor 31-8? Of laten we ze lekker oefenen en zelfvertrouwen opdoen in de eerste divisie. Kan altijd in de winterstop nog, als scoren moeilijk blijft gaan. Laat ze maar rustig groeien Pieter.. Ik krijg het idee dat ze nu toch een niveau hoger speler dan ze gewend zijn. Het is leuk en goed om te zien of ze groeien als ze heel het seizoen daar spelen.Laat ze groeien dat is mijn mening.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ze kunnen daar meer groeien als bij Feyenoord momenteel. Ze spelen daar toch tegen routiniers en kunnen daar veel van leren. Het is helemaal niet verkeerd zo. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
helemaal mee eens , laat ze daar maar groeien... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hoe oud zijn ze dan? Je groeit toch maar tot je 16e of 17e ;-) |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: In de breedte niet! ;) Daar weet ik als 40-er alles van. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goede zaak dat deze jongens nu op een behoorlijk niveau kunnen spelen. Al vraag ik me serieus af of er echt eentje tussen zit die het bij Feyenoord zal gaan halen. Misschien alleen Nieveld. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
gewoon lekker daar laten spelen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik ben laats naar Excelsior -Veendam wezen kijken,wat mij opviel is de balvastheid van Schet en Erasmus. Beetje jammer was dat de spelers van Feyenoord heel de tijd werden uitgeflooten. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
De enige die daar trouwens last van had was Pattinama. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Veranderd vanzelf Als ze nog en paar wedstrijden winnen is er niks meer aan de hand |
|
|
|