|
|
qwerto
|
|
|
ik zou wel eens willen weten waar iedereen vandaan komt
Ikzelf kom uit de stad met een rood-geel-blauwe vlag Vlaardingen |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ik kom uit de groen gele vlag
huizen |
|
|
|
|
willian
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Gorzuh14
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
tot nogtoe niemand die in eenzelfde stad woond xD |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: lekker duidelijk weer
de netcode 010 is ook regtsgeldig in vlaardingen en schiedman en omstreken dus
maar ik denk dat je bedoelt Rotterdam |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 19:19 schreef qwerto het volgende:[..] lekker duidelijk weer de netcode 010 is ook regtsgeldig in vlaardingen en schiedman en omstreken dus maar ik denk dat je bedoelt Rotterdam zou je denken.... |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
op dit moment in giesbeek(bij arnhem)begin volgend jaar in huissen(dichterbij arnhem dan nu:P) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voor wie me op wil komen zoeken :D Biddingbabwe , wel bekend als Lowlands,Walibi World e.d |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha.........lekker rob..........
maar ikke beilen:D..............op phyxsius de verste weg denk ik:D |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 19:49 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahaha.........lekker rob.......... maar ikke beilen:D..............op phyxsius de verste weg denk ik:D Haha maar er zijn toch ook wel wat Limbos die langer moeten rijden , of een paar ontdooide friezen??
quote: I'm Jealous zo dicht bij het vuur :O :( |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
je zal het niet geloven, maar als je in maastricht woont, woon je nog altijd 20km dichterbij als dat ik woon;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 19:55 schreef Jappie_FEY het volgende:je zal het niet geloven, maar als je in maastricht woont, woon je nog altijd 20km dichterbij als dat ik woon;) HUH meen je niet? Misschien lijkt beilen dichterbij op de kaart :P ;) Oranjestad toch :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
Enschede, en nee ik ben niet voor Twente! Kom oorspronkelijk uit Hellevoetsluis |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
wessol
|
|
|
faka uit maassluis natuurlijk |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
|
|
|
Culemborg
|
|
|
Sorry maar ik vind deze info iets te persoonlijk... Ik hou mijn woonplaats liever geheim. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
geboren te maassluis, woonachtig in Ter Apel |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Big City Fucking Coevorden |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: mag je doen maar als je in een stad als rotterdam woont weet ik nog niet waar je woont |
|
|
|
|
erik
|
|
|
ik ben geboren in Rotterdam maar woon nu in Lelystad |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Op zaterdag 22 augustus 2009 - 20:09 schreef Culemborg het volgende: Sorry maar ik vind deze info iets te persoonlijk... Ik hou mijn woonplaats liever geheim.
Je woont vast in Culemborg |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 20:19 schreef The Q het volgende:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 20:09 schreef Culemborg het volgende: Sorry maar ik vind deze info iets te persoonlijk... Ik hou mijn woonplaats liever geheim. Je woont vast in Culemborg kdenk dat je niet mr mag raden.... |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Hij schaamt zich want het is vast een Duitser |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
vlaardingen natuurlijk net als qwerto |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vlaardinger geboren en getogen ,voel me soms net een Fries want vermeld het er altijd ff bij... Maar woon nu al 10 jaar in Nieuw-Vennep het mooiste dorp van de Haarlemmermeer. Eerst Hoofddorp en Badhoevedorp geprobeerd maar dat werd `m niet. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
gouda...................... west-side............................... |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Vlaardinger geboren en getogen ,voel me soms net een Fries want vermeld het er altijd ff bij... Maar woon nu al 10 jaar in Nieuw-Vennep het mooiste dorp van de Haarlemmermeer. Eerst Hoofddorp en Badhoevedorp geprobeerd maar dat werd `m niet. hoofddorp heb ik ook nog gewoond!!!!!! |
|
|
|
|
margarita Peet
|
|
|
Oorspronkelijk Naaldwijk, maar de laatste 15 jaar op Isla Margarita. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: O grappig Jappie,hoelang en wanneer? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
uuuhhmmmm......toen ik 2 was tot 4 ongeveer.......dus een jaartje of 17/18 geleden;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|