|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 2 jaar is lang zat in dat gat hahaha grappie |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nou idd jah..........daarna naar dronten, vlakbij r()b!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeg me ff niks Jappie,JEZUS me Turkse buren hebben ruzie pffffffffffff volgens mij heeft ze niet lekker gekookt vanavond hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lekker skaatsen op de neue baan dearo man hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
leuk hé, nieuw vennep....(heb me pa nog gewerkt:P) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij welk bedrijf??? PS leven in de brouwerij jongen. Zijn beste mensen maar zijn niet rustig met een ruzietje pfffffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik kan het bedrijf maar wat ze er doen I don`t no |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeg me ff niks Jappie,JEZUS me Turkse buren hebben ruzie pffffffffffff volgens mij heeft ze niet lekker gekookt vanavond hahahaha ha ha ha zo te horen woon je nu op stand.................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: printen..........
mensen de mazzel, ik ga het vrouwtje op een leuk avondje trakteren!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het begin langzaam een beetje op Vlaardingen te lijken hehehe Lekker vertrouwt zeg maar,O dochter lief gaat ook nog ff beginnen tegen haar vader pfffffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Doe je goed ,veel plezier Jappie;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De juiste opvoeding gehad,daar hou ik van hehehehe |
|
|
|
|
EdW!N
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: dat krijg je van de hele dag foto,s kijken. hij staat zeker op springen...........................ha ha ha
maar veel pezier...........................laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: dicht in de Buurt. Meerpaaldorp woon ik namelijk |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: kijk naar zijn naam ;) |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote: ja en dan heb ik ook nog een 11-wedstrijden seizoenskaart dus het is altijd weer op en neer rijden, maar k vnd het niet zo erg:P morge weer trouwens:P |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote: Op zaterdag 22 augustus 2009 - 20:09 schreef Culemborg het volgende: Sorry maar ik vind deze info iets te persoonlijk... Ik hou mijn woonplaats liever geheim.
quote: Whoohahaha
Ik kom uit, hoe dichter bij ..... hoe beter het wordt! Schapenkoppen ole ole.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2009 door Marsco -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 21:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zeg me ff niks Jappie,JEZUS me Turkse buren hebben ruzie pffffffffffff volgens mij heeft ze niet lekker gekookt vanavond hahahaha WOEHOEhahahahahahahahahaa
T_T
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2009 door R()b -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
geboren en getogen in ROTTERDAM. ke je t hore dan? |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
geboren in rotterdam en wonend in gilze-rijen |
|
|
|
|
Ray FR
|
|
|
groeten uit het mooie Berkel en Rodenrijs
netnummer 010 |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Woeiii eindelijk nog een Sneker. Ik kom ook uit Sneek, na Beilen en Jappie zo'n beetje de verste denk ik? 196 kilometer? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
barendrecht (carnisse)
wel geboren en gewoond in rdam
ps. dit is toch niet voor die yakuza-investeerder van honda? paar supporters minder aan t eind van de maand :( |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: heju kom ie uit Leijen dan hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ben nog niet geintegreerd genoeg om het taaltje te spreken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou het al na een week doen Els... 1 van de mooiste taaltjes van het land OJA JUH ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 02:00 schreef moa het volgende:[..] Woeiii eindelijk nog een Sneker. Ik kom ook uit Sneek, na Beilen en Jappie zo'n beetje de verste denk ik? 196 kilometer? 220km schoon aan de haak;)............maar phyxsius woont ergens in groningen als ik me niet vergis |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahaha..........dat dan weer wel |
|
|
|
|
MoniqueB.
|
|
|
Den Haag (Scheveningen) Geboren Rotterdam-zuid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door MoniqueB. -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: doe Hans Huisman de groeten of is ie weg daar?
waar zit jij dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Vlaardinger geboren en getogen ,voel me soms net een Fries want vermeld het er altijd ff bij... Maar woon nu al 10 jaar in Nieuw-Vennep het mooiste dorp van de Haarlemmermeer. Eerst Hoofddorp en Badhoevedorp geprobeerd maar dat werd `m niet. jaar gewoond Nieuw Vennep... wat een treurnis :)
Woon nu overigens in de kop van NH. Vlakbij de afsluitdijk ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Ik woon dus in Leeuwarden, behoorlijk eind rijden. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Rotterdam-Overschie Tiny en Lau van Youtube zijn mijn buuren. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
realgert
|
|
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
Haren (Groningen)
De groene parel van het noorden.... |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 19:49 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahaha.........lekker rob.......... maar ikke beilen:D..............op phyxsius de verste weg denk ik:D voetbal jij toevallig ook bij v.v. Beilen????? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
Maximus