|
|
sportdwaas
|
|
|
Als een investeerder Honda naar Feyenoord wil brengen moeten ze dat meteen doen. Honda speelde zaterdag wat minder maar scoorde toch nog 1x en dook als een duveltje uit een doosje telkens weer op.
Been zal wel raad weten met Honda, hij kan ook gewoon in de spits, maar het wordt wel druk dan op de tribune vrees ik. Als de Guzman, met steun van Ahmadi en Fer, zo blijft spelen en bij Feyenoord blijft mag Honda wat mij betreft bij VVV blijven en wekelijks 2 punten van de concurrentie afpakken. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 13:30 schreef sportdwaas het volgende:Als een investeerder Honda naar Feyenoord wil brengen moeten ze dat meteen doen. Honda speelde zaterdag wat minder maar scoorde toch nog 1x en dook als een duveltje uit een doosje telkens weer op. Been zal wel raad weten met Honda, hij kan ook gewoon in de spits, maar het wordt wel druk dan op de tribune vrees ik. Als de Guzman, met steun van Ahmadi en Fer, zo blijft spelen en bij Feyenoord blijft mag Honda wat mij betreft bij VVV blijven en wekelijks 2 punten van de concurrentie afpakken. wie ben jij? evert ten napel? |
|
|
|
|
martin
|
|
|
kan honda de top wel aan er zijn er meerdere door het ijs gezakt dan zal ik die braziliaan roger halen die in poolse dienst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die dekselse sportdwaas toch! Goeie genade! Dit komt aan als een mokerslag! Scheidsrechter toch! Je weet dat hij het kan, en hij doet het Nee sportdwaas, natuuuurlijk kan dat niet Nu zijn de rapen gaar!
etc.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Direct ophalen ! ! ! Een blinde kip kan nog zien dat Honda veruit de beste voetballer is, die in Nederland rondloopt. Hij voetbalt hier een paar jaartjes en gaat voor vele euro's naar Engeland of Spanje. Deze investering haal je er met 99 % zekerheid dubbel en dwars weer uit (alleen een vervelende, langdurige blessure zou roet in het eten kunnen gooien)...
Kortom, zelf koste wat het kost Honda ophalen!!!! |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Zeker lang in het klooster vertoefd |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: ?
Honda komt gewoon naar Feyenoord. Zelfde verhaal als bij Cissé, de Serf en Fernandez. Ze houwe het nog effe spannend. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 13:57 schreef sportdwaas het volgende:[..] ? Honda komt gewoon naar Feyenoord. Zelfde verhaal als bij Cissé, de Serf en Fernandez. Ze houwe het nog effe spannend. eh... ja ik was zelf een van de eersten die dit voorspelde, maar ik doelde op evert ten napel omdat je in je vorige post 'duveltje uit een doosje' gebruikte ;) |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 13:34 schreef Stylzz het volgende:[..] Die dekselse sportdwaas toch! Goeie genade! Dit komt aan als een mokerslag! Scheidsrechter toch! Je weet dat hij het kan, en hij doet het Nee sportdwaas, natuuuurlijk kan dat niet Nu zijn de rapen gaar! etc.. jij snapt hem :D
Als een granáat gaat die derin.. hohohoooooh.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
dank je bij Evert ten Napel (sympathieke man overigens) zette ik altijd het geluid uit |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Theo Koomen? Dit ging toch over Honda? Komt 'ie nou naar R'dam of niet? |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 - 20:59 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] anders houd je jezelf effe een beetje in vriend, niet meteen zó'n grote smoel opzetten svp. als je niet weet waar het over ging, moet je ook niet meteen zo stellig zijn in je oordeel over andere...... voor de rest, welkom op het forum, 1e dag hier??? Haha nee het was meer omdat ik vlak daarvoor werd afgekaft op een topic dat ik had aangemaakt waarin ik wou helpen en de mod daarna toch opvolgt wat ik zeg (of het nou door mijn toedoen is of niet maakt niet uit) daarom zei ik het mja had et niet moeten zeggen idd..
Maar het is niet m'n eerste dag hier kom hier wel vaker langs gewoon ff kijken wat iedereen hier te zeggen heeft toch;) |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
waar wachten we op laat die japanner komen we profiteren dan van tv rechten japan kleding sponsers als we hem hebben en elke wedstrijd een zooitje japanners dat levert veel geld op en als het wat wordt en voor fiks bedrag dan hebben wij de winst |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 16:47 schreef feyenoordq het volgende:waar wachten we op laat die japanner komen we profiteren dan van tv rechten japan kleding sponsers als we hem hebben en elke wedstrijd een zooitje japanners dat levert veel geld op en als het wat wordt en voor fiks bedrag dan hebben wij de winst Amen. Dit was met Shinji ook al zo. En misschien geeft Patrick hem wel een tip , die speelt nu ook bij VVV. |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 16:49 schreef R()b het volgende:[..] Amen. Dit was met Shinji ook al zo. En misschien geeft Patrick hem wel een tip , die speelt nu ook bij VVV. ja of misschien krijgt ie een tip van de neef van antonierijen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 16:49 schreef R()b het volgende:[..] Amen. Dit was met Shinji ook al zo. En misschien geeft Patrick hem wel een tip , die speelt nu ook bij VVV. precies, daarna hebben we nooit meer financiële problemen gehad. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 16:36 schreef dennie het volgende:[..] Haha nee het was meer omdat ik vlak daarvoor werd afgekaft op een topic dat ik had aangemaakt waarin ik wou helpen en de mod daarna toch opvolgt wat ik zeg (of het nou door mijn toedoen is of niet maakt niet uit) daarom zei ik het mja had et niet moeten zeggen idd.. Maar het is niet m'n eerste dag hier kom hier wel vaker langs gewoon ff kijken wat iedereen hier te zeggen heeft toch;) ah oké........je naam kwam me namelijk niet bekend voor;) |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 16:49 schreef R()b het volgende:[..] Amen. Dit was met Shinji ook al zo. En misschien geeft Patrick hem wel een tip , die speelt nu ook bij VVV. Honda stond eerst alleen maar open voor Ajax en PSV toch.. maar ik denk dat Pauwe hem idd wel kan overtuigen dat Feyenoord ook een goede club voor hem is. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
vanavond maar voetbal onternational kijken als het goed is gaan ze die investeerder bellen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 18:16 schreef dennie het volgende:[..] Honda stond eerst alleen maar open voor Ajax en PSV toch.. maar ik denk dat Pauwe hem idd wel kan overtuigen dat Feyenoord ook een goede club voor hem is. en anders gaat ie op honda's laatste training toch even op z'n knie staan. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Vanavond om 21:55 Voetbal International daar wordt meer bekend over de eventuele transfer. :D |
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 20:54 schreef Darryl1997 het volgende:Vanavond om 21:55 Voetbal International daar wordt meer bekend over de eventuele transfer. :D word afwachten maar denk als honda komt dat de guzman zo goed als zeker weg gaat dan |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Alleen t salaris.... geef hem de euro`s van landzaat! Iedereen gelukkig!!!!!!!!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
De Cler wil toch graag weg (als Feyenoord hem niet wil en wij supporters zijn Feyenoord). Laat hem opstappen dan is het geld voor Honda's salaris geen probleem meer |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Honda niet naar feyenoord
wanneer ze 8 of 9 miljoen ontvangen gaat honda echt weg. Alleen wat wil Honda zelf. Hij schijnt alleen naar psv of 020 te willen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zo is het niet gegaan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Teletext Rijnmond
VVV Venlo wil niet in gesprek met investeerders van Feyenoord.
VVV voorzitter Hai Berden: "We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naar toe wil. Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. In ieder geval doen wij geen zaken met investeerders, alleen met voetbalclubs. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nou, dan geeft die investeerder toch ze geld aan feyenoord, feyenoord koopt hem van dat geld en het probleem is opgelost.......... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 12:17 schreef Boudewijn het volgende:VVV voorzitter Hai Berden: "We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naar toe wil. Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. In ieder geval doen wij geen zaken met investeerders, alleen met voetbalclubs. Volgens mij doet hij een Scheringaatje, geloof niet dat er clubs zijn die de vraagprijs geboden hebben en investeerders hoeven ook niet rechtstreeks contact op te nemen met VVV. Feyenoord als 'tussenpersoon' is dus voldoende. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 12:17 schreef Boudewijn het volgende:Teletext RijnmondVVV Venlo wil niet in gesprek met investeerders van Feyenoord. VVV voorzitter Hai Berden: "We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naar toe wil. Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. In ieder geval doen wij geen zaken met investeerders, alleen met voetbalclubs. Hij voetbalt toch bij vvv via één of andere investeerders constructie? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
klopt, hai berden himself is ook deels eigenaar van hem!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja daarom gewoon gelul in de ruimte. En wat Jappie al zegt , dan maak je eerst 10 miljoen over naar Feyenoord. Problem Solved. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
precies.........vind het trouwens behoorlijk hypocriet van hem, hij heb tenslotte zelf hetzelfde gedaan!!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
guzman blijft dus honda niet nodig |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie zegt dat ie blijft dan???................
(behalve jij) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: denk je nou echt dat hij transfervrij weggaat |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
alleen een kop van een artikel lezen is tegenwoordig niet geneog, de inhoud blijkt toch altijd net effe anders te zijn............. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat Jappie bedoelt is dat Valencia wil wachten totdat de Guzman transfervrij is (nu nog niet dus), of dat ze middels de verkoop van eigen spelers weer geld krijgen om hem nu alsnog te kunnen kopen!
Maar er zullen vast ook wel andere clubs geintresseerd zijn.
Ik denk dat wat betreft Honda Feyenoord moet hopen op een investeerder. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar ik hoor nu steeds meer berichten dat ie alleen in eindhoven of in duivendrecht wil voetballen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 13:25 schreef hotjumper het volgende:maar ik hoor nu steeds meer berichten dat ie alleen in eindhoven of in duivendrecht wil voetballen Nah is onzin. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik zag ook ergens liverpool voorbij komen............ |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 12:17 schreef Boudewijn het volgende:Teletext RijnmondVVV Venlo wil niet in gesprek met investeerders van Feyenoord. VVV voorzitter Hai Berden: "We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naar toe wil. Feyenoord heeft zich nog niet gemeld. In ieder geval doen wij geen zaken met investeerders, alleen met voetbalclubs. Maarja dit boeit toch eigenlijk niet de investeerders zullen toch niet zelf komen onderhandelen dat doet Feyenoord toch.. lijkt me geen onoverkomelijk probleem |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Hij schijnt gezegd te hebben dat hij graag in NL blijft. ALS dat zo is en ALS hij een interessant aanbod van noem 'n Liverpool dan ook naast zich neerlegt (wat ik betwijfel) denkt hij niet als eerste aan Feyenoord. Iedereen weet/wist immers dat daar geen € te investeren valt. Nu (b)lijkt er ineens een investeerder in Japan op te staan en wordt Feyenoord ineens toch een optie. Lijkt me sterk dat Honda dan zegt: "Nah, ik wil alleen naar FC Lampekap of Ajakkes" met als bijkomend risico dat hij dit seizoen in Venlo af moet maken, toch? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
sowieso had honda geen rekening gehouden met feyenoord omdat de interesse niet serieus leek. nu dus wel.
maar Honda komt gewoon hoor. heb ik ook al gehoord van antoniorijen's neefje uit maastricht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door derq -- |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
gewoon afwachten, denk dat hij feyenoord flink kan versterken! al helemaal als de guzman weg gaat! en een goede voor de toekomst!
feyenoord staat 1e, waarom zou hij niet naar ons toe willen? (als hij dan echt zo graag in NL wil blijven) |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|