|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Staat ook op Internet: http://www.pvdarotterdam.nl/nieuwsbericht/3877
Nationale intocht Sinterklaas 2009 in Rotterdam Wo 5 Dec 2007 - Redactie In 2009 moet de nationale intocht van de goedheilig man in Rotterdam plaatsvinden. De Sint koos Rotterdam in 1979 voor het laatst als aanleg plaats na de reis vanuit Spanje. De PvdA vindt dat gedurende de Jongerenhoofdstad in 2009 ook iets leuks moet worden georganiseerd voor de allerkleinste Rotterdammers.
Voor veel Rotterdamse kinderen is Sinterklaas het hoogtepunt van het jaar. Daarom moeten wij juist dit feest naar Rotterdam halen, vindt PvdA-raadslid Jacqueline de Jong. Zij heeft het stadsbestuur verzocht een brief aan Sinterklaas te schrijven om hem over te halen in 2009 als eerste in Rotterdam aan te leggen.
De Jong stuurt daarom morgen, geheel in stijl, het onderstaande gedicht aan het college:
Vandaag viert de Sint zijn verjaardag weer heel groot De PvdA wil daarom iets vragen over de pakjesboot Ieder jaar vaart deze weer van Spanje naar Nederland En laat hij de Sint steeds ergens anders aan de kant Rotterdam heeft hij al lang niet gekozen Om de eerste dagen te verpozen 30 jaar voer hij onze stad voorbij Keert u in 2009 het tij?
Dan is het jongerenhoofdstad heel het jaar Het lijkt ons daarom een enorm gebaar Voor de hele jeugd in Rotterdam Als de Sint officieel hier aankwam Dan geven wij hem een groots onthaal Voor hem en de Rotterdammers allemaal
Wilt u al uw macht en invloed aanwenden Om de Sint een brief te zenden Zodat hij zich over het programma bezint En onze trotse stad hem voor zich wint Dan zullen wij hem onthalen met een lied Om te laten zien dat de stad extra van hem geniet Wij vertrouwen erop dat u braaf goed doet Bedankt en met vriendelijke groet! |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: smsje van derksen gekregen?? |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote: 't is inderdaad te hopen voor hem dat het dan droog is! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: die mijter is toch niet voor de show??
Sinterklaas hoort eigenlijk wel een beetje bij feyenoord in deze tijd.. financieel gezien dan
hij heeft de wegwijspiet moeten ontslaan omdat hij door de inflatie de cadeautjes niet meer kon financieren. misschien dat een externe financier uitkomst kan bieden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Sinterklaas en Voetbal-Piet Misschien weten jullie het nog niet Maar ik zat eens te denken Wat jullie Feyenoord kunnen schenken Ik kwam er maar niet uit Ondertussen at ik van mijn beschuit En toen bedacht ik: GEEF ONS DIRK KUYT |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 17:00 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:Sinterklaas en Voetbal-Piet Misschien weten jullie het nog niet Maar ik zat eens te denken Wat jullie Feyenoord kunnen schenken Ik kwam er maar niet uit Ondertussen at ik van mijn beschuit En toen bedacht ik: GEEF ONS DIRK KUYT FANTASTISCH al zeg ik het zelf. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 17:00 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:Sinterklaas en Voetbal-Piet Misschien weten jullie het nog niet Maar ik zat eens te denken Wat jullie Feyenoord kunnen schenken Ik kwam er maar niet uit Ondertussen at ik van mijn beschuit En toen bedacht ik: GEEF ONS DIRK KUYT denken en schenken zijn zo...te vaak gebruikt.
en trouwens, makaay is voetbal-piet :) zie mooi weer de leeuw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: WAT DAT HIJ KOMT.......................................... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: ja dat zegt ie toch? lekker voor hem dat hij komt... dat was de grap namelijk al. |
|
|
|
|
Remy
|
|
|
Ik vraag me dus af hoeveel geld er overblijft van de transfer van de guzman ( hoorde net dat chelsea een serieuze bod wilt doen), aangezien hij ook in een talentpool zat..misschien dat de salaris van honda darmee gedeeltelijk betaald kan worden... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 22:52 schreef Remy het volgende:Ik vraag me dus af hoeveel geld er overblijft van de transfer van de guzman ( hoorde net dat chelsea een serieuze bod wilt doen), aangezien hij ook in een talentpool zat..misschien dat de salaris van honda darmee gedeeltelijk betaald kan worden... gaat ook nog een kwart naar zijn zaakwaarnemer |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 16:05 schreef derq het volgende:sowieso had honda geen rekening gehouden met feyenoord omdat de interesse niet serieus leek. nu dus wel. maar Honda komt gewoon hoor. heb ik ook al gehoord van antoniorijen's neefje uit maastricht. zo dan weet jij meer dan ik, hahahaha! Mij heeft ie niet gebeld of gemaild.......... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: Antoniorijen's neefje uit maastricht die vertelt het tegenwoordig aan iedereen behalve jou :P |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hyves is voor meisjes van 13 |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 16:09 schreef mdr8 het volgende:gewoon afwachten, denk dat hij feyenoord flink kan versterken! al helemaal als de guzman weg gaat! en een goede voor de toekomst! feyenoord staat 1e, waarom zou hij niet naar ons toe willen? (als hij dan echt zo graag in NL wil blijven) precies.. hopelijk gaat ie kome als vervanger van de guzman aangezien het duidelijk lijkt dat hij weg gaat.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wat weet jij dat goed :O :O |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ben eigenlijk een meisje van 13
maar ben je het met me eens of niet?
valt een beetje in de categorie poeziealbum, vriendenboekje en stickers van pony's
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Klopt is soms ook te merken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan ben je wel een lelijk wijf |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
'Feyenoord praat met opvolger De Guzman' dus geen hondá? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou je bijna gaan denkne......... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
bijna is net niet... waarom denk jij het net niet dan? :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
nee hij blijft in venlo zegt hai. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
die komt niet meer!! heb ik betrouwbare bron.......hahahahaha jullie weten het al |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: de hond van de buren? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: Zeker van Antoniorijen's neefje uit maastricht dan? :P |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Nee van het zeeuws meisje |
|
|
|
|
derq
|
|
|
volgens mij heeft ie het gewoon van mij. maar evengoed KUT nieuws.... Honda had ons kampioen kunnen maken. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Gisteren is Honda wel in Rotterdam gesignaleerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er worden wel meer Honda's gesignaleerd in Rotterdam elke dag. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Doelde hier alleen niet op auto's |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: het barst van de honda,s in rotterdam |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Op de zo veel besproken persoon |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh, waarschijnlijk moest ie gewoon ff naar de koopgoot. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: als jij mij fotoos laat zien waarop vvv-honda de kuip in wandelt met beenhakker, been en gudde, ga ik je geloven, tot die tjid heb ik twijfels |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Dan zul je moeten blijven twijfelen. Ik kan alleen maar vertellen wat ik weet. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ook van je neef zeker of van een van je rijke vrienden |
|
|
|
|
derq
|
|
|
het neefje van antoniorijen uit maastricht zag een zakjapanner lopen en dacht dat het honda was. dit heeft hij gelijk in Rotterdam rond lopen bazuinen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha..........ze lijken ook zo op elkaar allemaal |
|
|
|