|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
denk niet dat honda komt. en opvolger van de guzman word bobovic. en feyenoord is nog bezig met een spits, en dat blijkt die argentijnse tezijn. |
|
|
|
|
nlfey
|
|
|
Dit lijkt me voor Feyenoord op dit moment een once in a lifetime opportunity. Ik zou dan behoorlijk teleurgesteld zijn als Feyenoord er niet alles aan deed om Honda naar de Kuip te laten komen.
Reacties.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach... Dat was Messi ook, helaas zag Barça m eerder.. En we hebben nu geen munten. Het is de realiteit. 1 Honda maakt nog geen TT. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik weet niet wat voor kans dit is, ik wil eerst wel eens meer weten over de voorwaarden en dergelijke van die zakenman voordat ik wat ga roepen. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
idd stylzz. feyenoord kan nu honda,s zijn salarissen niet betalen,en zoekt daar voor externe fin. maja gaat niet zo makkelijk tot nu toe |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik wil eerst alle inside information van antoniorijen's neefje uit maastricht weten... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
Heb nieuwe informatie:
Honda komt in januari naar Feyenoord. dan gaan er een aantal spelers vertrekken, heeft vvv meer punten, is Honda een stukje goedkoper. en kan feyenoord het salaris betalen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
als die babovic komt voor de guzman en we hebben zelf nog bruins en die braziliaan ,ben ff zijn naam kwijt hebben we honda nog wel nodig |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Geen Honda voor Feyenoord
over en sluiten , Feyenoord zal wel voor Babovic gaan als vervanger van de Guzman |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: helaas moet ik je schuldig blijven........................wordt vervolgd. Ik ga er nu achter aan om meer te weten te komen! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: ja in Venlo................... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 15:02 schreef antoniorijen het volgende:[..] helaas moet ik je schuldig blijven........................wordt vervolgd. Ik ga er nu achter aan om meer te weten te komen! ik heb alles al gehoord van antoniorijen's neefje uit maastricht. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
honda komt ook niet in januari naar feyenoord. geloof er niks van. en als hij zo blijf spelen,wordt de transfer alleen maar hoger. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
hoop het hoor derg ,dat hij komt. maar lijk me stug. |
|
|
|
|
schelehond
|
|
|
quote: ZOIST, HIJ KOMT HIJ KOMT ............ |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
en het is ook de vraag of babovic komt. want mario been wil hem eerst op de trainingen zien voor zijn beslissing |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
het is ook de vraag of de guzman wel weg gaat
allemaal onzekerheden..niks is definitief nog |
|
|
|
|
derq
|
|
|
babovic komt mij over als een onruststoker.. hoeft van mij niet te komen.... |
|
|
|
|
Gieltje
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Geen Honda voor Feyenoord
quote: Mja de Guzman gaat zowiezo weg! Hopelijk is Babovic een degelijke vervanger. Ik ken hem niet als voetballer! |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
dus hyonda niet,babovic kan ook niet doorgaan,deguzman weg. nou dan is feyenoord op die positie verzwakt. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
bedoel babovic kan misschien ook niet doorgaan. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
babovic is echte linkspoot,zou wellicht in de toekomst een vervanger kunnen zijn voor gio |
|
|
|
|
derq
|
|
|
HONDA WEL, alleen in januari... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: wedden dat ie dan meer te betalen is, want dat zijn de buitenlandse clubs inmiddels ook overtuigd |
|
|
|
|
derq
|
|
|
leggen ze het nu toch lekker vast? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
was denk ik weer een hoop gebla bla net als met al die andere invensteerders |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
idd feyenoord1908 zo gaat de transfersom alleen maar hoger worden. of ze moeten hem al vastleggen voor januari,maar ik reken ook in januari geen honda. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
babovic komt nu ook in t verhaal voor..
goedkoper alternatief, maar beter? |
|
|
|
|
John
|
|
|
Honda gaat echt naar Ajax. Let maar op. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
fey21 lijk me logisch dat honda en de guzman beter zijn dan babovic. anders was die allang naar een andere club gegaan. en feyenoord heeft geen geld,dus dit is de enige mogenlijkheid. maar als been hem niks vind, kom hij ook niet,en dan ben je verzwakt op die positie. |
|
|
|
|
El Pistolero
|
|
|
Ik hoop zo dat ie naar Ajax gaat! |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
el pistolero wat doe jij hier dan op feyenoord forum? |
|
|
|
|
El Pistolero
|
|
|
Mijn mening geven. Beetje tegenwicht geven tussen al dat gescheld op die mooie club uit Amsterdam! |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
en el hij gaat ook niet naar ajax,want ook ajax kan hem niet betalen. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
haha mooie club uit amsterdam nog wel die al 7 jaar droog staat. de aankopen ook van jullie. iedereen roepen we worden kampioen omdat sulemanie gekomen is voor 16 mil maar heeft nog niks laten zien. |
|
|
|
|
El Pistolero
|
|
|
Daar denk ik anders over, want er zijn genoeg reserves en die spelers die we teveel hebben staan ook niet voor 5 jaar onder contract. Maar ja wie ben ik als supporter. Maar daar hoef ik jullie niets over te vertellen. De supporters zijn al jaren de klos van wat er op het pluche allemaal gebeurd. |
|
|
|
|
El Pistolero
|
|
|
Haha, ja er valt wat af te lachen. Hoe staat het met jullie dan? De laatste 25 jaar tel ik er 2. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
je kan beter nu maar gaan naar je eigen site van je cluppie, want je wordt zo weg gescholden hierzo. haha |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
nou el uefa cup en de beker. wat heb jullie eigenlijk de afgelopen 7a8 jaar? kan maar 1 ding zeggen helemaal niets helemaal niets in amsterdam |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wanneer hebben ze in dat pinokkio dorp voor het laatst een Europese beker gewonnen?? Ehhhhhhhhhh........... |
|
|
|
|
El Pistolero
|
|
|
1x de beker in 10 jaar poehee! Ik tel er maar 3 bij Ajax. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
hhaha idd rb wij zijn de eerste club en de laatste nederlandse club die het heeft gewonnen en dat blijf ook verlopig zo |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
haha 1x de beker tel je niet goed el. wij hebben in de jaren 80_90 wel een paar keer gewonnen en de laaste 2007. en de uefa cup 2002. |
|
|
|
|
El Pistolero
|
|
|
Zo zo wordt steeds interessanter hier. 95 he CL De enige echte grote prijs. Uefa 3 jaar ervoor. En de CL was trouwens onze 4e. Hoeveel hadden jullie er ook alweer? |
|
|
|
|
El Pistolero
|
|
|
1x de beker in 10 jaar tel ik volgens mij wel goed hoor. Ok de Uefa maar die had je zelf ook al benoemd. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zullen we het over Honda hebben en niet over wie welke bekers gewonnen heeft?
bedankt! :) |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
in 88 de beker 90 de beker 95 de beker 99 de beker plus kampioen 2002 uefa cup een 2007 de beker dus ik tel 6x de beker |
|
|
|