|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Wijnaldum op de tribune!!!! |
|
|
|
moa
|
|
|
Waarom is hier nog geen topic over?
Ik zeg morgen een mooie 3-0 overwinning. Uiteraard overklassen wij de Limburgers op alle fronten.
En met 0 tegen doelpunten en 10 punten uit 4 wedstrijden staan we direct waar we horen te staan. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
hopen dat heerenveen kan stunten tegen altijd zielig. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik ben tevreden met ieder puntverlies van az/psv/020, of van de 2 boeren clubs die zichzelf topclubs noemen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 02:07 schreef moa het volgende:Ik ben tevreden met ieder puntverlies van az/psv/020, of van de 2 boeren clubs die zichzelf topclubs noemen. Hahaha hier sluit ik mij bij aan :D |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
het zal wel een dijk van een wedstrijd worden, ik had wel 3-0 ingevuld maar dat was met wijnaldum!! dus nu hou ik het op een 0-0 want ik zou niet weten wie er roda jc spelers moet gaan passeren.... Ik snap Mario Been soms niet hoor, wel Fernandez opstellen na een blessure maar geen Wijnaldum. Dat is voor mij een raadsel. Kijk ik begrijp wel dat je als trainer eerst wil dat je een wedstrijd bij de beloftes speel maar dan beiden en niet de ene een voorkeursbehandeling geven! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 07:05 schreef antoniorijen het volgende:het zal wel een dijk van een wedstrijd worden, ik had wel 3-0 ingevuld maar dat was met wijnaldum!! dus nu hou ik het op een 0-0 want ik zou niet weten wie er roda jc spelers moet gaan passeren.... Ik snap Mario Been soms niet hoor, wel Fernandez opstellen na een blessure maar geen Wijnaldum. Dat is voor mij een raadsel. Kijk ik begrijp wel dat je als trainer eerst wil dat je een wedstrijd bij de beloftes speel maar dan beiden en niet de ene een voorkeursbehandeling geven! misschien is het omdat er voor Fernandez geen goed alternatief is en voor Wijnaldum wel. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
Echte Feyenoorder
|
|
|
Het verschil is dat Fernandz er 1 week uit geweest is en Wijnaldum 3-4, zo moeilijk is dat toch niet? Overigens wordt het 3-0 |
|
|
|
|
romeo
|
|
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
2-0:
1-0 cisse 2-0 Tomasson (penalty) |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
3-1 wel jammer van dat ene tegen doelpunt, van Hadouir
Biseswar en Slory aan de zijkant, lijkt mij wel een optie, maar ook Cissé kan daar, dus het wordt weer ff puzzelen voor Been. Makaay nu wel in de spits of weer op de bank? |
|
|
|
|
FR100
|
|
|
ik zeg 3-0 en dat heb ik ook bij sportpooler |
|
|
|
|
arie vlaardingen
|
|
|
2-0 en idd hopen dat rest weer laat leggen en met van gaal gaat het ook niet goed in duitsland mooi ;p |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Ik zeg 4-0
Vandaag is bovendien ook een uitgelezen kans op te laten zien dat wel wel degelijk kunnen voetballen. Alles is straks al gespeeld, dus... |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
6-0, als makaay erin staat teminste! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik ook :) En als iedereen al 3-0 roept :D |
|
|
|
|
fr 4 life
|
|
|
7-1 feyenoord 3 x tomasson |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
we gaan gewoon opnieuw voor 3 punten, de uitslag vind ik ff wat minder van belang. hoop natuurlijk wel op een mooie wedstrijd en opnieuw de "0 houden". |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 13:07 schreef sevillana het volgende:we gaan gewoon opnieuw voor 3 punten, de uitslag vind ik ff wat minder van belang. hoop natuurlijk wel op een mooie wedstrijd en opnieuw de "0 houden". eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Ik zie hoge uitslagen. Ik denk 2-0 maar het belangrijkste blijft toch winnen. Maakt verder niet uit hoe toch?! |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 13:20 schreef Wallie1908 het volgende:Ik zie hoge uitslagen. Ik denk 2-0 maar het belangrijkste blijft toch winnen. Maakt verder niet uit hoe toch?! Nee, ik hoop dat ze winnen. Maakt me niet uit hoe, alleen het liefst geen doelpunten tegen! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2009 - 13:20 schreef Wallie1908 het volgende:Ik zie hoge uitslagen. Ik denk 2-0 maar het belangrijkste blijft toch winnen. Maakt verder niet uit hoe toch?! met goed en dominant voetbal |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Laten we het hopen. Het voetbal is verder nog niet veel bijzonders gewest bij Feyenoord. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: en een 0 achter de naam Roda JC |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
quote: als we nou 3-0 winnen en twente 1-0 dan staan wij eerste |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
opa
|
|
|
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
goed slry goede beweging!corner! |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
goede voorzet van johnathan~~ |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
yes 3-0 de guzman!!!!goed gedaan fer!! |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
goed el ahmadi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
rust!!prima eerste helft jongens! |
|
|
|
|
lollol
|
|
|
feyenoord voor met 3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
3-0 voor, Ajax 0-0. Wat een topmiddag! =) |
|
|
|
|
lollol
|
|
|
als we nog een paar doelpunten maken staan we eerste toch of heb ik geen gelijk |
|
|
|