BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-Roda Jc 4-0 nabeschouwing..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dennis
 dennis - zondag 23 augustus 2009 - 18:25   quote  deeplink  
10 punten uit 4 wedstrijden en 0 tegengoals.

wat vond je van vandaag?
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 23 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
2 pnt tekort
maartje
 maartje - zondag 23 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
mooi dat de guzman er 2 scoort verhoogt zijn verkoopkansen een beetje!
verder vind ik het prima wedstrijd!!
FEYENOORD OP 1!!!
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - zondag 23 augustus 2009 - 18:45   quote  deeplink  
Nec - 3p / Heracles - 1p / Roda - 3p..

nu ook nog twente en psv
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 18:48   quote  deeplink  
goede eerste helft!matige tweede helft!maar over het algemeen zo begin je een wedstrijd~!!!!zoals je nu begint!!en nu datzelfde tegen twente volgende week!!

(uitblinkers)fer,cisse,slory!en de rest ook een dikke voldoende vooral de eerste helft!en het lakse verdedigen moet er wel uit volgende week af en toe!

FEYENOORD FOREVER!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 --
opa
 opa - zondag 23 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 18:45 schreef anoe in anoe 12e het volgende:
Nec - 3p / Heracles - 1p / Roda - 3p..

nu ook nog twente en psv
Heracles 1 punt ? volgens mij waren dat er 3 , en je mist vitesse die was 1 punt
Patrick078
 Patrick078 - zondag 23 augustus 2009 - 18:58   quote  deeplink  
Ik kom net uit de Kuip en het was een prima wedstijd.

Alleen de eerste 20 minuten van de 2e helft had beter gekund.
Kwam misschien ook door het voor de toeschouwer aangename temperatuurtje.

Feyenoord!!! no. 1
finsend
 finsend - zondag 23 augustus 2009 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 18:48 schreef Ron31 het volgende:
goede eerste helft!matige tweede helft!maar over het algemeen zo begin je een wedstrijd~!!!!zoals je nu begint!!en nu datzelfde tegen twente volgende week!!

(uitblinkers)fer,cisse,slory!en de rest ook een dikke voldoende vooral de eerste helft!en het lakse verdedigen moet er wel uit volgende week af en toe!

FEYENOORD FOREVER!!
eens, maar ik vond Fernandez ook een lust voor het oog. Ik heb op hem gelet en hij speelde vrijwel foutloos en won enorm veel duels en was zeer efficient
Martijn
 Martijn - zondag 23 augustus 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Als we nu ook een hele wedstrijd het niveau van de eerste helft kunnen halen, heb ik er wel vertrouwen in, volgende week.
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 18:59 schreef finsend het volgende:

[..]

eens, maar ik vond Fernandez ook een lust voor het oog. Ik heb op hem gelet en hij speelde vrijwel foutloos en won enorm veel duels en was zeer efficient
yep fernandez deed het prima!aanvallend droeg hij ook zijn steentje bij!alleen jammer dat toen makaay erin kwam hij toch weer terug naar de middenlijn liep om een bal te halen...hij deed het wel goed daar niet van maar hij moet dat juist doen in de spits en niet op de middenlijn maar goed kritisch moeten we natuurlijk wel blijven want we hebben nog een lange weg te gaan maar een goed begin is het halve werk zeggen ze weleens...!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 --
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 19:00 schreef Martijn het volgende:
Als we nu ook een hele wedstrijd het niveau van de eerste helft kunnen halen, heb ik er wel vertrouwen in, volgende week.
precies!
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 23 augustus 2009 - 19:28   quote  deeplink  
luister nou een mooie overwinning vandaag maar ik wil wel eens zien wat er na de winterstop gebeurt..... daar heb feyenoord patent op...en na de winterstop is de magie over..........
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 19:34   quote  deeplink  
dan heb je niet goed naar vorig jaar gekeken!ben je een vriendje van junker!??mij hoef je niet te vertellen dat we er nog lang niet zijn net als de rest van deze mensen van feyenoord hoor~!maar we werken er wel aan!en feyenoord hoort ALTIJD kampioenskandidaat te zijn!Dat hoort bij de grootste club van nerderland!en dat heeft niks met dat we eerste staan te maken!dat hoort elk jaar zo te zijn!!

FEYENOORD FOREVER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 --
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 18:45 schreef anoe in anoe 12e het volgende:
Nec - 3p / Heracles - 1p / Roda - 3p..

nu ook nog twente en psv
dat klopt nu nog tegen twente en psv en ajax dezelfde winstpartijen!en de rest!jah dat klopt dat heb je goed gezien we willen van iedereen winnen en dat kan ook als we allemaal met dezelfde (neus) de juiste kant op staan dan kunnen we iedereen verslaan!jah heel goed gezien vriend daar gaan we voor!!!!
hehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 --
Kadaver
 Kadaver - zondag 23 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
WIJ STAAN BOVENAAN JA WIJ STAAN BOVENAAN
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 19:59 schreef Kadaver het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN JA WIJ STAAN BOVENAAN
PRECIES!!zoals het hoort te wezen!!hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 23 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
weer een stap in de goede richting , nu komen de echte tegenstanders en t is lekker dat we nu vertrouwen hebben kunnen tanken. De euforie is wat overdreven maar wel logisch , echter we hebben nog een lange weg en die zal met ups en downs gaan , verder is t natuurlijk jammer dat we straks een klasbak als Guzman kwijtraken dan lever je toch een hoop voetbal en loopvermogen in want zijn vervanger zal in mijn ogen altijd minder zijn.
har
 har - zondag 23 augustus 2009 - 20:07   quote  deeplink  
De Guzman was wel erg belangrijk vandaag! Vorig jaar zagen we alleen biseswar af en toe met een mooi schot, maar de Guzman heeft het al heel vaak laten zien!
Als hij vertrekt hebben we toch weer een probleem. Wijnaldum en bruins kunnen op die positie ook goed spelen, maar hebben niet zo'n sterk schot of voorzet!
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 23 augustus 2009 - 20:34   quote  deeplink  
iedereen speelde lekker!
lekker van cisse tegen zijn oude club mooi lang castro
tomasson is lekker bezig
guzman: hoef niks meer te zeggen denk ik? overklaste honda vandaag!
mooi dat makaay zo'n applaus krijgt! (ook goed voor zelfvertrouwen) hoop dat zijn 250ste binnenkort komt!
v. dijk pracht keeper! hopen dat ie tegen Twente ook de nul houd!
dani: goed gespeeld geen foutjes vocht voor alles
Fer: heerlijk! ik heb genoten van 'em
vlaar: jammer dat ie net niet scoorde! goed gespeelt
gio: speelde goed
Bahia: netjes gespeeld geen fouten gemaakt
el ahmadi: niet echt gezien vandaag maar des ondanks niet onbelangrijk!
bruins: jammer dat ie net niet scoorde had mooi geweest!
slory: perfecte gespeeld!

speelt wijnaldum nog wel zondag tegen twente?
ben erg tevreden
en die tiring Junker moet maar opletten!
Roda lekker degraderen!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 23 augustus 2009 - 20:37   quote  deeplink  
ha ha , el positivo : dramadi niet gezien maar wel belangrijk,bahia en vlaar geen foutjes maar Roda wel 4 kansen en nog keer teruggefloten terwijl t geen buitenspel was , slory aardig maar perfect is wat anders hoor!

we mogen blij zijn , positief maar wel op de grond blijven staan !
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 23 augustus 2009 - 20:38   quote  deeplink  
jaa heb je wel gelijk in!
iets beter verdedigen in vervolg
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 23 augustus 2009 - 20:43   quote  deeplink  
vandaag goeie wedstrijd gespeeld, maar toch heb ik me twijfels over volgende week. roda kon toch 4/5 goeie kansen creeren, maar maakt ze vervolgens niet af. Twente zie ik echter wel 1 of 2 kansen benutten, dus het verdedigen zal echt beter moetne!!!!
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 20:43 schreef Jappie_FEY het volgende:
vandaag goeie wedstrijd gespeeld, maar toch heb ik me twijfels over volgende week. roda kon toch 4/5 goeie kansen creeren, maar maakt ze vervolgens niet af. Twente zie ik echter wel 1 of 2 kansen benutten, dus het verdedigen zal echt beter moetne!!!!
wij hebben 12 kansen gehad! maar goed ik snap wat je bedoelt!verdedigen moet beter jah klopt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 23 augustus 2009 - 20:46   quote  deeplink  
voor de rest ben ik natuurlijk uitermate tevreden over de resultaten!!!!!!!!
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 20:52   quote  deeplink  
nou ja uitermate is het niet natuurlijk want dan hadden we ook van vitesse moeten winnen!ja is toch zo!10 punten is goed maar 12 dat was echt pas goed geweest~!zie je ben ik toch nog een beetje negatief!lol
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 23 augustus 2009 - 20:53   quote  deeplink  
ach vorig jaar had ik al blij geweest met 6 punten, moet je nagaan wat ik nu van 10 ppunten vind:P
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 20:53 schreef Jappie_FEY het volgende:
ach vorig jaar had ik al blij geweest met 6 punten, moet je nagaan wat ik nu van 10 ppunten vind:P
ja maar als we zo blijven denken dan schiet het ook nie echt op he!we zijn al 10 jaar geen kampioen geweest dus dit jaar dan maar ook niet!!nee vriend zo werkt het niet bij de grootste club van nerderland!!daar zijn we namelijk veeels te groot voor!!als je groot bent moet je groot denken en doen ook en dat is feyenoord!!GROOTSSSS!!en dat seg ik niet nu toevallig maar dat seg ik altijd al!!!
en we hebben de kwaliteiten daarvoor!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 23 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
dus ik mag niet tevreden zijn met 10 punten????
Ron31
 Ron31 - zondag 23 augustus 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:00 schreef Jappie_FEY het volgende:
dus ik mag niet tevreden zijn met 10 punten????
hahaha tuurlijk welwie ben ik om een feyenoorder iets te verbieden??.ik ben ook niks hoor!dus je mag tevreden zijn met 10 punten hoor!alleen ik ben pas tevreden als we kampioen zijn!!
P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2009 door Ron31 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 23 augustus 2009 - 21:08   quote  deeplink  
hahahahaha.............
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 23 augustus 2009 - 21:08   quote  deeplink  
;p
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - zondag 23 augustus 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 18:57 schreef opa het volgende:

[..]

Heracles 1 punt ? volgens mij waren dat er 3 , en je mist vitesse die was 1 punt
Klopt helemaal ;)

als we winne van de tukkers en psv'ers dat kan het nog een wonderbaarlijk feest worden in de kuip
gaazoo1
 gaazoo1 - zondag 23 augustus 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Lekker 3 punten erbij =]. Toen Biseswar erin kwam ging hij bij elke bal voor Van Dijk diep en had hij zeeën van ruimte. Helaas werd hij nooit aangespeeld.
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 augustus 2009 - 21:53   quote  deeplink  
goeie pot maar ...........

waarom mag KKL niet meer posten?
R()b
 R()b - zondag 23 augustus 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Fantastisch voetbal 1e helft zeg.
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 augustus 2009 - 22:25   quote  deeplink  
heb echt genoten vandaag, strijd, passie ook van de tribunes die hoeren-belgen niet gehoord
top middag
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 24 augustus 2009 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:53 schreef hotjumper het volgende:
goeie pot maar ...........

waarom mag KKL niet meer posten?
serieus joh????............
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Boudewijn heeft het al uitgelegd kwam door z'n mobiele beheerwerk. en kkl had zn berichten niet gelezen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-Roda Jc 4-0 nabeschouwing..









0.0066380