|
|
FR12-1908
|
|
|
RKC Waalwijk - ADO Den Haag 0-2
Roda JC - Vitesse 0-0
NEC - VVV Venlo : 2-2
AZ - Willem II : 3-0
FC Utrecht - Sparta R'dam : 2-0
Feyenoord - FC Twente : 2-1
FC Gronigen - PSV : 0-2
NAC Breda - SC Heerenveen: 1-0
Heracles Almelo - Ajax : 1-2 |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
wat is dit?? voorspelling? |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
ik denk dat twente 1-2 wint van feyenoord |
|
|
|
|
nameric
|
|
|
en Heracles wint van Ajax met 2-1 omdat:
1. Heracles onverdiend verloor van Ajax vorig seizoen 2. Heracles thuis al met 3-2 van AZ won (met beetje hulp scheids) 3. Ajax thuis al niet van Sparta weet te winnen 4. Heracles kunstgras heeft 5. Sparta thuis al van Willem II won 6. Heracles uit bij Willem II al won (en dik verdiend ook nog) 7. Ajax donderdag a.s. ook nog een wedstrijd heeft te gaan en 8. Heracles zondag a.s. Suarez volledig aan banden weet te leggen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Feyenoord - FC Twente : 14-1 |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
quote: volgens mij heb je een typfoutje met het streepje 1-41 komt dichter in de buurt dan jouw uitslag |
|
|
|
|
buffel
|
|
|
1-0 voor feyenoord 90+2 tomasson zo gaat het heel vaak dus zou het nu ook wel zo gaan |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 - 07:53 schreef twentechamps het volgende:[..] volgens mij heb je een typfoutje met het streepje 1-41 komt dichter in de buurt dan jouw uitslag Fout gedacht. |
|
|
|
|
wesley123
|
|
|
RKC Waalwijk - ADO Den Haag 1-2
Roda JC - Vitesse 1-1
NEC - VVV Venlo : 2-2
AZ - Willem II : 3-1
FC Utrecht - Sparta R'dam : 2-0
Feyenoord - FC Twente : 2-1
FC Gronigen - PSV : 1-2
NAC Breda - SC Heerenveen: 2-1
Heracles Almelo - Ajax : 2-2 |
|
|
|
|
schelehond
|
|
|
FEYENOORD - TWENTE NET ALS VORIG JAAR 1-0 |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
jullie feyenoorders vertrouwens allemaal veel te veel op de guzman maar hij is voor dat de wedstrijd gespeeld wordt al weg;) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 15:59 schreef twentechamps het volgende:jullie feyenoorders vertrouwens allemaal veel te veel op de guzman maar hij is voor dat de wedstrijd gespeeld wordt al weg;) Guzzie heeft 1 goede wedstrijd gespeeld dit seizoen. Je standpunt slaat op stront. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
twente is moe van de wedstrijd donderdag wedstrijd is hoe laat afgelopen ? vliegen dus vrijdag terug zaterdag licht trainen zondag met 2-1 verliezen |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
kleine magere 1-0 overwinning voor onze mooie clup we shall not be moved |
|
|
|