BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als de guzman weggaat........................................

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 23 augustus 2009 - 21:36   quote  deeplink  
is honda de enigste vervanger die er rond loopt tot nu toe.
met de guzman erbij komt er veel dreiging uit,maar als hij weggaat. zijn we toch zwakker geworden. dus of hou gewoon de guzman of haal honda als vervanger en feyenoord heeft 4a5 miljoen voor de guzman. verders denk ik wel dat landzaat en tiendallie gaan vertrekken en vincken word verhuurd. dus voor hun hebben we genoeg vervangers. alleen bij vertrek van de guzman,zou en moet er gewoon een vervanger komen.
qwerto
 qwerto - zondag 23 augustus 2009 - 21:39   quote  deeplink  
ik heb net gekeken op eredivisie.nl naar het interview na de wedstrijd met jonathan en die zegt dat Feyenoord nog niet gesproken heeft over een verlenging
piet
 piet - zondag 23 augustus 2009 - 21:39   quote  deeplink  
hij gaat niet weg
dennie
 dennie - zondag 23 augustus 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:39 schreef qwerto het volgende:
ik heb net gekeken op eredivisie.nl naar het interview na de wedstrijd met jonathan en die zegt dat Feyenoord nog niet gesproken heeft over een verlenging
jonge je hebt toch geluisterd hoe die eromheen draaide.. dat is iets tussen Feyenoord en mijn zaakwaarnemer nee JIJ bent degene die z'n contract moet verlengen niet je zaakwaarnemer hij (lijkt) jammer genoeg echt niet van plan om zijn contract te verlengen toch wel vreemd aangezien hij had aangegeven Feyenoord een leuk transferbedrag te gunnen maargoed..
qwerto
 qwerto - zondag 23 augustus 2009 - 21:42   quote  deeplink  
hij heeft nog 1 week de tijd succes met het zoeken van een nieuwe club dat lukt al bijna niet meer : eerst moeten de clubs zich melden
dan een bod doen dan word er gekeken of dit bod markt conform is dan moet de speler er zelf nog uitkomen met de club dan moet er een medische keuring gedaan worden ne dan tekend hij een contract bij die club

wil je dit voor elkaar krijgen dan moeten de clubs zich binnen 2 dagen melden !
dennie
 dennie - zondag 23 augustus 2009 - 21:43   quote  deeplink  
je hoeft je niet eerst te melden voor je een bod doet.. je kan je ook melden met een bod.. kan allemaal snel gaan hoor..
qwerto
 qwerto - zondag 23 augustus 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:42 schreef dennie het volgende:

[..]

jonge je hebt toch geluisterd hoe die eromheen draaide.. dat is iets tussen Feyenoord en mijn zaakwaarnemer nee JIJ bent degene die z'n contract moet verlengen niet je zaakwaarnemer hij (lijkt) jammer genoeg echt niet van plan om zijn contract te verlengen toch wel vreemd aangezien hij had aangegeven Feyenoord een leuk transferbedrag te gunnen maargoed..
wat ik al tegen mijn neef zei : als je ons nog een leuke transfer som wilt geven teken dan godverdomme bij met een clausule van 10 - 15 miljoen
qwerto
 qwerto - zondag 23 augustus 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:43 schreef dennie het volgende:
je hoeft je niet eerst te melden voor je een bod doet.. je kan je ook melden met een bod.. kan allemaal snel gaan hoor..
er zijn weinig clubs die een bedrag voor de guzman willen betalen ik denk dat hij zo'n 5-7 milioen moet kosten voor een speler die net terug is van een blessure vergeet het !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 augustus 2009 - 21:48   quote  deeplink  
IK MOET MIJN VERONTSCHULDIGINGEN AANBIEDEN AAN DE MEDE FORUMBEWONERS!!!!
Ik had laatst gezegt dat ik nooit meer zou klappen/juichen voor de Guzman.Sorry
het mij niet gelukt!!! Bij de 2e treffer heb ik zelfs bijna mijn KUIP stoeltje opgevreten.Sorry bewoners sorry.

PS ik heb ook Roy Makaay gezongen,daarna heb ik wel mijn pilletje genomen.:)
qwerto
 qwerto - zondag 23 augustus 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
IK MOET MIJN VERONTSCHULDIGINGEN AANBIEDEN AAN DE MEDE FORUMBEWONERS!!!!
Ik had laatst gezegt dat ik nooit meer zou klappen/juichen voor de Guzman.Sorry
het mij niet gelukt!!! Bij de 2e treffer heb ik zelfs bijna mijn KUIP stoeltje opgevreten.Sorry bewoners sorry.

PS ik heb ook Roy Makaay gezongen,daarna heb ik wel mijn pilletje genomen.:)
oho stoute leon foei over de knie ..... de guzzer is ook gewoon een geweldenaar !
dennie
 dennie - zondag 23 augustus 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:44 schreef qwerto het volgende:

[..]

wat ik al tegen mijn neef zei : als je ons nog een leuke transfer som wilt geven teken dan godverdomme bij met een clausule van 10 - 15 miljoen
jaa precies kijk een transfersom van 10 mil lijkt me teveel van et goeie dat doet ie niet maar zo'n 7-8 mil lijkt me voor beide partijen gewoon voordelig vooral voor Feye natuurlijk maja De Guzman gunt et zo ook dus waarom niet.. als hij vertrouwen heeft in zigzelf dan weet ie tog wel dat ie dat transferbedrag kan waarmaken?
Ronneke
 Ronneke - zondag 23 augustus 2009 - 22:58   quote  deeplink  
DE Guzman blijft....................
R()b
 R()b - maandag 24 augustus 2009 - 00:28   quote  deeplink  
Zal na vandaag moeilijk zijn , als er een scout heeft gezeten.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - maandag 24 augustus 2009 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
IK MOET MIJN VERONTSCHULDIGINGEN AANBIEDEN AAN DE MEDE FORUMBEWONERS!!!!
Ik had laatst gezegt dat ik nooit meer zou klappen/juichen voor de Guzman.Sorry
het mij niet gelukt!!! Bij de 2e treffer heb ik zelfs bijna mijn KUIP stoeltje opgevreten.Sorry bewoners sorry.

PS ik heb ook Roy Makaay gezongen,daarna heb ik wel mijn pilletje genomen.:)
hahaha goedso
fey21
 fey21 - maandag 24 augustus 2009 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
IK MOET MIJN VERONTSCHULDIGINGEN AANBIEDEN AAN DE MEDE FORUMBEWONERS!!!!
Ik had laatst gezegt dat ik nooit meer zou klappen/juichen voor de Guzman.Sorry
het mij niet gelukt!!! Bij de 2e treffer heb ik zelfs bijna mijn KUIP stoeltje opgevreten.Sorry bewoners sorry.

PS ik heb ook Roy Makaay gezongen,daarna heb ik wel mijn pilletje genomen.:)
weekje geen 'help ons' topic voor jou! :D
derq
 derq - maandag 24 augustus 2009 - 02:41   quote  deeplink  
wat voor kleur heeft de onderbroek van de zaakwaarnemer van de guzman?
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 08:53   quote  deeplink  
guzman is beter dan honda
Ronneke
 Ronneke - maandag 24 augustus 2009 - 10:56   quote  deeplink  
Met De Guzman weet je wat je hebt, Honda moet een hoop geld kosten, biedt De Guzman een mooi 3 jarig contract aan met een goed salaris naar zijn status "mits hij blijft presteren" dan tekend hij echt wel bij en loopt feyenoord minder risico. Als een buitenlandse topclub JDG wil hebben dan kopen ze net zo gemakkelijk voor een hoog bedrag zijn contract af en vangt feyenoord er ook eens goed geld voor. Bij VVV is Honda de man, maar kan hij bij een grote club ook zo presteren................ Ik zou mijn vingers er niet aan branden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2009 - 10:57   quote  deeplink  
Moet ie wel willen.
Geld overigens voor beide. En je mag aannemen dat Honda bij Feyenoord beter kan worden. Maar t blijft een gok.
dennis
 dennis - maandag 24 augustus 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 - 21:39 schreef qwerto het volgende:
ik heb net gekeken op eredivisie.nl naar het interview na de wedstrijd met jonathan en die zegt dat Feyenoord nog niet gesproken heeft over een verlenging
Denk jij nou echt dat De Guzman tegen eredivisie live zegt wat er gebeurd met zijn contract?

en wat zei El'Ahamdoui?
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 10:56 schreef Ronneke het volgende:
Met De Guzman weet je wat je hebt, Honda moet een hoop geld kosten, biedt De Guzman een mooi 3 jarig contract aan met een goed salaris naar zijn status "mits hij blijft presteren" dan tekend hij echt wel bij en loopt feyenoord minder risico. Als een buitenlandse topclub JDG wil hebben dan kopen ze net zo gemakkelijk voor een hoog bedrag zijn contract af en vangt feyenoord er ook eens goed geld voor. Bij VVV is Honda de man, maar kan hij bij een grote club ook zo presteren................ Ik zou mijn vingers er niet aan branden.
daar heb je gelijk in , het is afwachten of ie het bij een grotere club ook red, maar ik heb er wel vertrouwen in!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 11:02 schreef dennis het volgende:

[..]

Denk jij nou echt dat De Guzman tegen eredivisie live zegt wat er gebeurd met zijn contract?

en wat zei El'Ahamdoui?
hehe die laatste was nog wel t mooist, stond ie daar met zo'n ijzeren smile..

Die gaat dus gewoon weg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als de guzman weggaat........................................









0.0080549