|
|
ovi
|
|
|
Ik zit lekker op Z.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Bjorncl1978
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kon je het toch niet laten????
ik zit op vakkie V |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
quote: zeker samen met je neef uit maastricht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik er ben, zit ik op NN. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: waarom zwaaide je gisteren niet terug? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: ja maar die had wel gelijk toch.........kan jij niet zeggen! Ach ja je heb van die malloten die het toch altijd beter weten. Maar nu blijkt maar dat het nieuws uit Limburg toch wel voor een deel op de waarheid berust!! Ja sorry ik kan het niet laten. Maar nu nog een wedstrijdje voor de buis en dan holiday |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: omdat ik er niet was, had standby dit weekend. Tegen Twente is er een kans dat ik er wel ben, ondanks dat ik wederom standby heb. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: hoezo? Ik zat toch in vak N |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 10:41 schreef Stylzz het volgende:[..] omdat ik er niet was, had standby dit weekend. Tegen Twente is er een kans dat ik er wel ben, ondanks dat ik wederom standby heb. heb ook om de week standby, soms hoor ik mijn telefoon gewoon niet.
tegen twente ben ik er niet |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
de info van antonierijen ze neefje uit masstricht klopt hoor mannen hahahha |
|
|
|
|
erik
|
|
|
vakkie PP same met m'n vader :P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: je had je seizoenkaart toch verscheurd???? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahaha......daar heb ik ook nog een paar jaar gezeten..........allemaal van die klere koters van 10 jaar die met patat lopen te smijten........... |
|
|
|
|
buffel
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik heb ook jaren op V gezeten,maar ik vond het daar te stil vandaar dat ik naar Z ben gegaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ach....vind het wel best daarzo..........
is zo nu en dan best stil idd, sta je te zingen, kijke mensen echt naar je of je gek bent ofzo............... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
veel mensen van Z............heb ik ook een jaar gezeten, maar je ziet er geen fuck zo nu en dan + dat ik me poot heb gebroken waardoor ik geen hele wedstrijden kan staan, dus dat was vakkie z voor mij.........
had er wel kunnen blijven zitten maar dan had ik aan de kant van de groene zone moeten gaan zitten onder die zeikstraal die van het dak komt als het lekker hard regent:P................. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 14:40 schreef Jappie_FEY het volgende:ach....vind het wel best daarzo.......... is zo nu en dan best stil idd, sta je te zingen, kijke mensen echt naar je of je gek bent ofzo............... Ja de helft van mijn familie zit nog steeds op V. Ik zelf heb heb 8 jaar op V gezeten, maar ik ben denk ik iets te fanatiek voor dat vak. De zweer op Z is uitstekend en dat ik dan af en toe iets minder zie neem ik op de koop toe. |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
gezellig op Z4 iedereen kent iedereen heel tof |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: He ik ken jou niet en ik sta ook altijd op Z4 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
X3 sta precies voor Rovert. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: goed lezen!! Ik zat in vak N....... en net hoorde ik van mijn baas dat ie blijkbaar 16 kaarten heeft gekocht voor vak KK . Of ik ook niet mee wou gaan naar de wedstrijden!! Ja dat hoeft ie aan mij niet te vragen, kan ik gelijk Gudde eens lastig vallen hahahahaha. Nee ik ga eerst op vakantie! Volgend seizoen dan maar in vak KK...... of toch een paar wedstrijdjes vanaf januarie 2010. |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
al jaren met mn groepje op Z2 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: waar zit die dan??? S of T |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 14:15 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] hahaha......daar heb ik ook nog een paar jaar gezeten..........allemaal van die klere koters van 10 jaar die met patat lopen te smijten........... ja dat is fucking irri maar volgend jaar ben ik niet meer 'jong' dus dan hoop ik dt ik op r kan ofzo (mijn vader wil niet op S heeft hij vroeger wel gezeten maar ja hij is ouder geworden he!! volgens hem zijn dat alleen maar ruziezoekers)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door erik -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaa..........laten we het er op houden dat ze er wel tussen zitten jah......... |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik Zit nu 7 jaar in VAKKIE Z3... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
DJFR
|
|
|
al een aantal jaar op V V |
|
|
|
|
jantjefr12
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote: ben jij ook zo'n ruziezoeker :P |
|
|
|
|
Frbloed
|
|
|
Z4 lekker veel zingen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door Frbloed -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 15:25 schreef antoniorijen het volgende:[..] goed lezen!! Ik zat in vak N....... en net hoorde ik van mijn baas dat ie blijkbaar 16 kaarten heeft gekocht voor vak KK . Of ik ook niet mee wou gaan naar de wedstrijden!! Ja dat hoeft ie aan mij niet te vragen, kan ik gelijk Gudde eens lastig vallen hahahahaha. Nee ik ga eerst op vakantie! Volgend seizoen dan maar in vak KK...... of toch een paar wedstrijdjes vanaf januarie 2010. u = glory hunter? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Kom je daar nu pas achter? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ben ik de enige die in D zit? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Nee hoor,als ik naar D kijk, zitten daar nog wel meer mensen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 15:25 schreef antoniorijen het volgende:[..] goed lezen!! Ik zat in vak N....... en net hoorde ik van mijn baas dat ie blijkbaar 16 kaarten heeft gekocht voor vak KK . Of ik ook niet mee wou gaan naar de wedstrijden!! Ja dat hoeft ie aan mij niet te vragen, kan ik gelijk Gudde eens lastig vallen hahahahaha. Nee ik ga eerst op vakantie! Volgend seizoen dan maar in vak KK...... of toch een paar wedstrijdjes vanaf januarie 2010. Maar jij bent toch tegen het bestuur? Daarom had je toch je seizoenskaart ingeleverd? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: waar zit jij rovert??? |
|
|
|