BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat luisteren naar Japanse Geldschieter

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennis
 dennis - maandag 24 augustus 2009 - 09:25   quote  deeplink  
Een investeerder uit Japan heeft zich bij Feyenoord gemeld die interesse zou hebben om Keisuke Honda bij de Rotterdammers onder te brengen, zo bevestigt woordvoerder Raymond Salomon in het Algemeen Dagblad. Vrijdag ging al het gerucht dat de middenvelder van VVV-Venlo op een dergelijke wijze in De Kuip zou kunnen belanden.

"We moeten kijken hoe serieus we dit moeten nemen, maar we zullen zeker goed gaan luisteren", aldus de zegsman in het dagblad. De 23-jarige Honda staat in Venlo nog tot medio 2011 onder contract en moet tien miljoen euro opleveren. Na de eerste vier weken van de competitie is VVV niet van plan om de vraagprijs naar beneden te halen. VVV scoorde in vier duels negen keer, waarvan Honda er vijf maakte.

Tot afgelopen week was duidelijk dat PSV in Nederland de enige overgebleven kandidaat was. De interesse van de Brabanders is al een tijdje bekend, maar VVV-voorzitter Hai Berden denkt dat PSV Honda alleen koopt als Ibrahim Afellay deze zomer nog wordt verkocht. Ajax haakte na de eerste contacten met VVV af voor Honda, die naast vijf doelpunten ook aan de basis van twee treffers van zijn ploeggenoten stond.

Dankzij externe geldschieters slaagde Feyenoord er deze zomer in Dani Fernández (NEC), Sekou Cissé (Roda JC) en Aleksandar Igjatovic (Borak Cacak) naar De Kuip te halen. De ploeg van Mario Been is het nieuwe seizoen uitstekend begonnen. Uit de duels met NEC, Vitesse, Heracles Almelo en Roda JC werden tien punten verzameld en is de koppositie van de Kuipbewoners op basis van doelsaldo inmiddels een feit.

Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=84662

wat vinden jullie hiervan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door dennis --
Marsco
 Marsco - maandag 24 augustus 2009 - 09:38   quote  deeplink  
Vind het prima. Onder voorwaarde dat de Guzman verkocht wordt.
derq
 derq - maandag 24 augustus 2009 - 09:46   quote  deeplink  
ja. was te verwachten. de guzman tekent deze week bij maar gaat weg in de winterstop.
qwerto
 qwerto - maandag 24 augustus 2009 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 09:46 schreef derq het volgende:
ja. was te verwachten. de guzman tekent deze week bij maar gaat weg in de winterstop.
o ja en hoe weet je dat dan ?
Rovert
 Rovert - maandag 24 augustus 2009 - 09:56   quote  deeplink  
derq lult niet zomaar
die vond ruiz vorig jaar al goed
R()b
 R()b - maandag 24 augustus 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Heel verstandig dat Feyenoord iig serieus wil praten en luisteren.
En ik hoop dat het serieus is!
ovi
 ovi - maandag 24 augustus 2009 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 10:00 schreef R()b het volgende:
Heel verstandig dat Feyenoord iig serieus wil praten en luisteren.
En ik hoop dat het serieus is!
Ik hoop ook dat het serieus is ,maar ik denk dat het een lul verhaal is.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 10:20   quote  deeplink  
ouwe koek !! Is al langer bekend. Maar ja ik vertel alleen maar fabeltjes.........
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 10:20   quote  deeplink  
van de fabeltjeskrant
fr emiel
 fr emiel - maandag 24 augustus 2009 - 10:22   quote  deeplink  
zou mooi zijn hoor. Ik hoop ndat guzman ook bijtekent en weggaat voor een mooi bedrag.
Van mij mag hij ook blijven, je zag het gister hij schiet ze er het zelfde in als honda
fr emiel
 fr emiel - maandag 24 augustus 2009 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 10:20 schreef antoniorijen het volgende:
van de fabeltjeskrant
niet van je neef uit maastricht
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2009 - 10:31   quote  deeplink  
Toch word t een hectische week deze week.
Tot en met Maandag 23:59:59 word t spannend ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door Stylzz --
derq
 derq - maandag 24 augustus 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Nee hoor, honda komt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 augustus 2009 - 10:38   quote  deeplink  
heb liever de Guzman dan honda
dennis
 dennis - maandag 24 augustus 2009 - 10:46   quote  deeplink  
Hotjumper.

Ik heb ze nog liever allebei.
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 24 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 10:38 schreef hotjumper het volgende:
heb liever de Guzman dan honda
EENS
craven
 craven - maandag 24 augustus 2009 - 10:51   quote  deeplink  
Maar al Guzzie weg gaat is het een alternatief...
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 10:46 schreef dennis het volgende:
Hotjumper.

Ik heb ze nog liever allebei.
hebbert
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
hebben ze die investeerder wel goed verstaan en ging het niet over het autopark
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 10:23 schreef fr emiel het volgende:

[..]

niet van je neef uit maastricht
was toch lariekoek volgens jullie!!
fr emiel
 fr emiel - maandag 24 augustus 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 11:03 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

was toch lariekoek volgens jullie!!
hhhahhaa stuur een mailtje vanavond naar wilfred genee dat je ook daar naast derksen ken gaan zitten en info heb over feyenoord van je neefje uit maastricht ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 augustus 2009 - 11:46   quote  deeplink  
De Guzman is gek als hij bijtekent, want volgend jaar loopt hij voor niets weg, wat voor hem betekent dat hij meer salaris kan eisen... Ik hoop dat hij bijtekent, maar dat zal wel niet en wat betreft Honda, direct ophalen. Als het kan natuurlijk uit eigen middelen, want die loopt over een paar jaar voor een veelvoudig bedrag weg naar het buitenland en dat mag dan. Is alleen maar goed gezien de huidige financiële situatie!
jampie
 jampie - maandag 24 augustus 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Als feyenoord gaat luisteren dan neem ik toch aan dat ze met beenhakker gaan praten
ovi
 ovi - maandag 24 augustus 2009 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 11:48 schreef jampie het volgende:
Als feyenoord gaat luisteren dan neem ik toch aan dat ze met beenhakker gaan praten
Ik denk ook dat Beenhakker minimaal bij de gesprekken aanwezig is
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 11:56   quote  deeplink  
wel een beetje angstig al die investeerders,weet ook wel dat het niet anders kan,maar toch heb ik angst dat feyenoord straks geen baas meer in eigen huis is.
fr emiel
 fr emiel - maandag 24 augustus 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Ja als guzzie weggaat dan mag die geblondeerde spleetoog wel komen. De guzman heeft gistermiddag wel bewezen dat hij ook over veel techniek bezit ern een perfect schot in ze benen heb. Hij doet bijna niet of helemaal niet onder voor honda. Ik hoop dat ie bijtekent en anders is honda de perfecte opvolger
fr emiel
 fr emiel - maandag 24 augustus 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 11:52 schreef ovi het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Beenhakker minimaal bij de gesprekken aanwezig is
ik hoop het
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 augustus 2009 - 11:58   quote  deeplink  
Ik vind Honda niet zo nodig hoor, als Guz weg gaat dan heb je altijd nog een paar achter de hand die daar prima kunnen spelen: Wijnaldum/Bruins/Tomasson

Kan je beter de inkomsten uit de transfer gebruiken om de schulden af te lossen, met 1 van deze 3 op de positie kom je ook wel bij de 1e 5...
derq
 derq - maandag 24 augustus 2009 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 11:58 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind Honda niet zo nodig hoor, als Guz weg gaat dan heb je altijd nog een paar achter de hand die daar prima kunnen spelen: Wijnaldum/Bruins/Tomasson

Kan je beter de inkomsten uit de transfer gebruiken om de schulden af te lossen, met 1 van deze 3 op de positie kom je ook wel bij de 1e 5...
maar met honda erbij kunnen we echt een gooi naar de titel doen.
dan los je nog veel meer schuld af.
+merchandising.

ik ben benieuwd hoe antoniorijen's neefje tegenover de komst van honda staat.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 11:40 schreef fr emiel het volgende:

[..]

hhhahhaa stuur een mailtje vanavond naar wilfred genee dat je ook daar naast derksen ken gaan zitten en info heb over feyenoord van je neefje uit maastricht ;)
hahaha dat zou jij wel willen he!! Anderen belachelijk maken daar zijn jullie toch zo goed in? En bij die kwal van een Derksen wil ik niet eens zitten.
damien
 damien - maandag 24 augustus 2009 - 12:11   quote  deeplink  
de guzman tekend absoluut niet bij, 100%, hij zal geen vertrek forceren, als er een hele mooie club komt dan gaat hij, komt er niks dan blijft hij ieder geval tot de winterstop
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 11:57 schreef fr emiel het volgende:

[..]

of moeten we de neef van antonierijen erbij hale???????
waarom? dat zullen we bij Feyenoord toch wel goed doen? Mag ik hopen........ al heb ik weinig vertrouwen in het huidige bestuur en RvC !! Alleen in Mariodinho en Leo heb ik een onbegrensd vertrouwen. Ik ben van mening dat het huidige bestuur en RvC veel meer uit de financiele mogelijkheden moet kunnen halen. Maar het probleem is dat de huidige poppetjes hun posities niet ter discussie willen stellen en dan heb ik het niet alleen over Perridon

Bij Feyenoord weten ze donders goed wat en wie ik bedoel! Alleen het is helaas nooit naar buiten getreden en dat zal ook nooit gebeuren zolang er binnen het bestuur en RvC niks gebeurt. En ik ga jullie niet vertellen wie of wat het is!! Maar enige wat ik wil en kan vertellen is dat het om heel veel geld gaat en dat het uit het buitenland komt en niet zoals jullie nu zullen denken uit Japan.............voor mij een weet en voor jullie een raadsel.

Verder wenst ik jullie allemaal veel succes de komende maanden en zie ik jullie weer graag terug op deze forums in Januarie 2010. Moge het zo zijn dat Feyenoord op de eerste plaats staat als ik terug komt van vakantie. Maandag 31-08-2009 vertrek ik . daaaaaaag!!!!
R()b
 R()b - maandag 24 augustus 2009 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 12:12 schreef antoniorijen het volgende:

[..]
En ik ga jullie niet vertellen wie of wat het is!! Maar enige wat ik wil en kan vertellen is dat het om heel veel geld gaat en dat het uit het buitenland komt en niet zoals jullie nu zullen denken uit Japan
Bill Gates !!
fr emiel
 fr emiel - maandag 24 augustus 2009 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 12:12 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

waarom? dat zullen we bij Feyenoord toch wel goed doen? Mag ik hopen........ al heb ik weinig vertrouwen in het huidige bestuur en RvC !! Alleen in Mariodinho en Leo heb ik een onbegrensd vertrouwen. Ik ben van mening dat het huidige bestuur en RvC veel meer uit de financiele mogelijkheden moet kunnen halen. Maar het probleem is dat de huidige poppetjes hun posities niet ter discussie willen stellen en dan heb ik het niet alleen over Perridon

Bij Feyenoord weten ze donders goed wat en wie ik bedoel! Alleen het is helaas nooit naar buiten getreden en dat zal ook nooit gebeuren zolang er binnen het bestuur en RvC niks gebeurt. En ik ga jullie niet vertellen wie of wat het is!! Maar enige wat ik wil en kan vertellen is dat het om heel veel geld gaat en dat het uit het buitenland komt en niet zoals jullie nu zullen denken uit Japan.............voor mij een weet en voor jullie een raadsel.

Verder wenst ik jullie allemaal veel succes de komende maanden en zie ik jullie weer graag terug op deze forums in Januarie 2010. Moge het zo zijn dat Feyenoord op de eerste plaats staat als ik terug komt van vakantie. Maandag 31-08-2009 vertrek ik . daaaaaaag!!!!
ahahahahahahhahahahhahahahahahahaahahhahahaahhhahaha
Ben jij niet stiekem die investeerder??????
lul niet zo stom met je voor jou een weet voor ons een vraag Volgens mij denk je dat zelf LEO ben ofzo.
Verheug me erop dat je weg ben.
Niet meer an die info van je neef uit maastricht
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 12:22   quote  deeplink  
ik denk dat amstelovich de investeerder is
craven
 craven - maandag 24 augustus 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Tis antonio zelf, waarom denk je dat hij zo vaak op vakantie is...hahahaha
Mohammed Abdellaoue
 Mohammed Abdellaoue - maandag 24 augustus 2009 - 13:42   quote  deeplink  
ik hoop dat komt top 1 is dan wel haalbaar
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 24 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
trouwens toch grappig dat er een algemeen honda topic is.....en dat er dan nog steeds iemand iets kwijt wil over hem in een nieuw topic..............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door Jappie_FEY --
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 augustus 2009 - 15:48   quote  deeplink  
Antonio, een fijne vakantie toegewenst, hoop dat je in staat bent ons clubje een beetje te volgen in den vreemde. Anders pleur je waarschijnlijk in januari van schrik uit je bureaustoel als je ziet dat we nog steeds 1e staan
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 24 augustus 2009 - 15:49   quote  deeplink  
hehehehehe.........
bram
 bram - maandag 24 augustus 2009 - 15:56   quote  deeplink  
van mijn nichtje uit leeuwarden gehoord dat guzman voor 1 jaar bij tekend
erik
 erik - maandag 24 augustus 2009 - 16:02   quote  deeplink  
hahaa
don44
 don44 - maandag 24 augustus 2009 - 16:22   quote  deeplink  
Een weekie wachten dan weten we wat meer. De guzman een jaartje bijtekenen betekent nog een jaar wachten dit niet doen of drie jaar of oprotten.
feyenoordq
 feyenoordq - maandag 24 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
allebei is prima
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 augustus 2009 - 17:30   quote  deeplink  
wat ik belangrijk vind is dat Feyenoord straks ook meedeelt in het geval dat hij met winst verkocht gaat worden. Ze betalen hem een aantal jaren een dik salaris en het zou een beetje zuur zijn als aan het eind van de rit daar niks van terug verdient wordt.
moa
 moa - maandag 24 augustus 2009 - 18:11   quote  deeplink  
Het zal wel weer een constructie worden waarbij de investeerder het gehele transfer bedrag betaald, Feyenoord het salaris.
Bij verkoop wil investeerder zijn inleg terug + 50% van het rest bedrag ofzo.

Al met al levert het nooit veel op, maar de sportieve winst maakt hopelijk veel goed!
wesley123
 wesley123 - maandag 24 augustus 2009 - 19:23   quote  deeplink  
laat maar kopen maar dan moet wel de guzman weg.

maar denk dat dit een roddel is
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 15:48 schreef hotjumper het volgende:
Antonio, een fijne vakantie toegewenst, hoop dat je in staat bent ons clubje een beetje te volgen in den vreemde. Anders pleur je waarschijnlijk in januari van schrik uit je bureaustoel als je ziet dat we nog steeds 1e staan
dat heb ik er graag voor over, hahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 13:21 schreef craven het volgende:
Tis antonio zelf, waarom denk je dat hij zo vaak op vakantie is...hahahaha
was het maar waar , ik ga nu wat langer omdat ik 25 jaar ben getrouwd ........ dat gebeurt maar een keer als het goed is mm zal mijn vrouw maar niet laten lezen, hahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 12:15 schreef fr emiel het volgende:

[..]

ahahahahahahhahahahhahahahahahahaahahhahahaahhhahaha
Ben jij niet stiekem die investeerder??????
lul niet zo stom met je voor jou een weet voor ons een vraag Volgens mij denk je dat zelf LEO ben ofzo.
Verheug me erop dat je weg ben.
Niet meer an die info van je neef uit maastricht
als ik je gelukkig kan maken , hahahahahahahaha blijf ik misschien wel voorgoed weg......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat luisteren naar Japanse Geldschieter









0.0070490