BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat luisteren naar Japanse Geldschieter

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 15:56 schreef bram het volgende:
van mijn nichtje uit leeuwarden gehoord dat guzman voor 1 jaar bij tekend
misschien heeft ze wel gelijk, hahahahahaha zou wel goed voor Feyenoord zijn!!
moa
 moa - maandag 24 augustus 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 19:45 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

als ik je gelukkig kan maken , hahahahahahahaha blijf ik misschien wel voorgoed weg......
Haha, da's de eerste post waarmee je mensen blij maakt hier.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 18:11 schreef moa het volgende:
Het zal wel weer een constructie worden waarbij de investeerder het gehele transfer bedrag betaald, Feyenoord het salaris.
Bij verkoop wil investeerder zijn inleg terug + 50% van het rest bedrag ofzo.

Al met al levert het nooit veel op, maar de sportieve winst maakt hopelijk veel goed!
misschien in ruil tegen reclame voor een langere periode hier in Nederland of misschien alleen in Japan of de merchandising rechten in Japan allemaal naar deze investeerder tot ie zijn geld terug heeft? Er zijn zoveel verschillende constructies te bedenken. Twee keer per jaar een oefenwedstrijd in Japan. Kan ik misschien ook weer eens naar Japan voor een wedstrijdje te bekijken. We moeten maar afwachten want ik weet nog steeds niet of Mario en Leo deze Keisuke Honda wel een versterking vinden voor Feyenoord. En echte feyenoord vraagt alleen zijn investering terug en niet een deel van de winst lijkt me
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 24 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 19:51 schreef moa het volgende:

[..]

Haha, da's de eerste post waarmee je mensen blij maakt hier.
voor jou helemaal zeker, want jij kan me helemaal niet verdragen..............
moa
 moa - maandag 24 augustus 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 19:52 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

misschien in ruil tegen reclame voor een langere periode hier in Nederland of misschien alleen in Japan of de merchandising rechten in Japan allemaal naar deze investeerder tot ie zijn geld terug heeft? Er zijn zoveel verschillende constructies te bedenken. Twee keer per jaar een oefenwedstrijd in Japan. Kan ik misschien ook weer eens naar Japan voor een wedstrijdje te bekijken. We moeten maar afwachten want ik weet nog steeds niet of Mario en Leo deze Keisuke Honda wel een versterking vinden voor Feyenoord. En echte feyenoord vraagt alleen zijn investering terug en niet een deel van de winst lijkt me
Er wordt nergens gesteld dat het om een Feyenoord fan gaat.
Daarnaast, als ik 10 milj euro had, en het beschikbaar zou stellen voor een nieuwe speler voor Feyenoord, dan zou ik ook graag wat rendement zien wanneer deze speler later weer voor 20 miljoen verkocht wordt.

Alleen door iets terug te doen voor je investeerders kan je je er van verzekeren dat zij in de toekomst bereid zullen blijven te investeren, ook na kleine misstappen.
moa
 moa - maandag 24 augustus 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 19:53 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

voor jou helemaal zeker, want jij kan me helemaal niet verdragen..............
Ik kan je reacties niet verdragen omdat je een pessimist bent.
Verder heb ik geen mening over jouw persoontje.
netsurfer
 netsurfer - maandag 24 augustus 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Kwaliteit is natuurlijk altijd welkom en kwaliteit heeft die Honda zeker. Alleen hebben we hem niet echt nodig op dit moment. Als deGuzman alsnog wordt verkocht is het al een iets ander verhaal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat luisteren naar Japanse Geldschieter









0.0055019