|
|
antoniorijen
|
|
|
Dat is mooi, kan ie gelijk naar pisvee en dan kan Danny Koevermans toch mooi naar de kuip komen!! Dit lijkt me wel wat, wat denken jullie erover? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik was al bang dat je vennegoor wou hebben...
is koevermans wel beweeglijk genoeg?
Hoe denkt je neefje erover? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 09:59 schreef derq het volgende:ik was al bang dat je vennegoor wou hebben... is koevermans wel beweeglijk genoeg? Hoe denkt je neefje erover? we hebben Makaay toch |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Koevermans erbij, nou dat wordt dan wel veel luxe op de bank. Ik vind dat deze jongen altijd goed presteert, hij oogt wat houterig maar scoort altijd!!!!!!!! Snap niet dat PSV Toy-vonen of die galbak van Lazovic opsteld en Koevermans alleen laat invallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
buffel
|
|
|
waar wil je al dat geld vandaan halen en we hebben hem helemaal niet nodig |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: je moet verder lezen dat je neus lang is....................... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik hoef Koevermans en Vennegoor niet,liever een jonge bewegelijke spits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: vind ik nogsteeds dat vennegoor moet opzouten en nooit meer ergens moet voetballen.
En Koevermans is ook overbodig, is je neefje t er zo dan wel mee eens?
En mijn neus is niet zo lang, de jouwe wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
zeker van je neefje uit maastricht gehoord of niet |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: niet , is gewoon een nieuwsbericht zoals je dat op internet kan vinden. Of wordt het nu te moeilijk voor jullie?? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 11:27 schreef Stylzz het volgende:[..] vind ik nogsteeds dat vennegoor moet opzouten en nooit meer ergens moet voetballen. En Koevermans is ook overbodig, is je neefje t er zo dan wel mee eens? En mijn neus is niet zo lang, de jouwe wel? volgens mij is jou neus te lang ........ hahahahahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha niet generaliseren he? hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: je weet blijkbaar wel wat ik bedoel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: Pfff ik zal het wel ff in normaal goed nederlands zetten..
Hij zegt: "Pizza is lekker, maar niet uit de diepvries. Die diepvriespizza's vinnikgoor" |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Die Vennegoor wordt nu toch wel zenuwachtig nu zich geen club gemeld heeft. Feyenoord moet niets doen we hebben Makaay, Hofland, Ignatovich en Casteignettes als breekijzers achter de hand |
|
|
|
|
bram
|
|
|
we hebben niemand nodig,ga eens kijken op varkenoord het barst van de talenten,ook heel goede spitsen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
en wat denk je als het effe niet lukt om fer als breekijzer te gebruiken,zo een berg power,kan niemand tegen op |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
opbokken met alle 2........... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
vd gun halen ? haha echt niet. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Feyenoord heeft genoeg in huis om mee te spelen voor de prijzen dit jaar |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Van mij hoeft er ook helemaal niemand meer bij te komen ,anders krijg je alleen onrust in de groep iets wat we nu niet kunnen gebruiken. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
|
|