|
|
nummer10
|
|
|
bron AjaxF-side.NL
www.ajaxf-side.nl Paolo Suarez wil een contract bij Ajax afdwingen
24-08-09
Luis Suarez lijkt woord te houden. Ondanks de indrukwekkende wijze waarop hij zich nu ook internationaal manifesteert, houdt de Ajax-spits vol tenminste dit seizoen bij de club uit te zullen dienen. De Uruguayaan hoopt via het WK in Zuid-Afrika straks echt zijn sportieve en financiƫle slag te kunnen slaan en wil daarom bewust wachten op dat mondiale podium.
Hoe menens het hem is om in Amsterdam te blijven, bleek wel uit het feit dat zijn broer Paolo zich als spelend lid bij Ajax heeft opgegeven. De jonge Suarez is recentelijk bij zijn broer ingetrokken, hopend op een contract bij Jong Ajax. Inmiddels heeft hij het advies gekregen om eerst bij de zaterdagamateurs van de club te beginnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Lijkt er wel op. Zal zijn broer niet alleen laten nu |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat bedoel ik... en hij woont bij lius in huis...
jonge Suarez is recentelijk bij zijn broer ingetrokken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
zegt nog steeds niks, ik ben alleen maar bezig met het nieuws aan het einde van de dag, echt niet normaal meer, iedere dag kijken of er al iets bekend is, wat een zenuwenwerk dit. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 18:19 schreef remco k het volgende:zegt nog steeds niks, ik ben alleen maar bezig met het nieuws aan het einde van de dag, echt niet normaal meer, iedere dag kijken of er al iets bekend is, wat een zenuwenwerk dit. En dan te bedenken dat dit nog een week duurt ;-) |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
ja hij blijft gewoon niet zeuren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad, weet je wa helemaal frustrerend is, normaal gesproken zit je er nog niet helemaal in als de transferdeadline is gesloten, nu zitten we vol in competitie en gaat ie pas dicht na 5 wedstrijden, dat is dus 1/6e deel van de competitie die voorbij is als de transfermarkt dichtgaat echt heel bizar... |
|
|
|
|
ping
|
|
|
die blijft wel. maar als hij wordt ingeruild voor weer een miskoop dan wordt het degradatie voetbal. |
|
|
|