|
|
Rovert
|
|
|
Wat zou het zijn, wat zou het zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
erik
|
|
|
honda !! maar hij zij dat feyenoord in de problemen zat he nou ja ff kijken |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
ook al heeft ie echt wat nieuws dan geloofd toch niemand hem die vals lacher |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
das precies de bedoeling. En dan komen ze met een of ander lulverhaal wat nergens op slaat. En een paar dagen later zeggen ze dan, ja dat is journalistiek, op het moment dat we het zeiden was het waar maar nu is het weer achterhaald! Kortom BULLSHIT! |
|
|
|
|
Pablo Sanchez
|
|
|
Zal wel weer niet best zijn.Het gaat ook te goed he |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
De snor zegt dus dat het vrij serieus is met die honda, alleen moet Feyenoord logischer wijze het salaris te betalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Ja maar wat zou dat in godsnaam moeten kosten?
Nu is lamzaad en co echt overbodig! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
minimaal 400000 euro want hij komt van buiten Europa!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
denk wel wat meerdan 400.000 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Dat is gewoon 5% van de hele begroting van VVV!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Ja hou het dan op 5 ton. Maare,... Das een boel knaken
Misschien bij een eventueel vertrek van De Guzman |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ow dan kies ik voor jouw optie, scheelt weer geld |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Momenteel verdient hij 390.000 EUR en wordt niet geheel door VVV betaald meerdere partijen in Nederland en Japan betalen mee. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
maardan wil hij wel elke week een supporter die bij hem thuis hem komt masseren en de was komt doen |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Dat zijn extra inkomsten laten japanners die hem komen bezoeken betalen om te mogen masseren en zijn was te doen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 22:33 schreef Rovert het volgende:maardan wil hij wel elke week een supporter die bij hem thuis hem komt masseren en de was komt doen dan moeten we maar vragen of Els ons uit de brand wil helpen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat die Feyenoord/Honda shirtjes verkoop in Japan zijn salaris wel zal opleveren... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat wilde ik eigenlijk voor mezelf aan els vragen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ow ik dacht dat Els zondag al bij je was... (of gooi ik nu je glazen in) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ooooo gaat om salarissen van de groot verdieners
dan zal landzaat wel helemaal weg willen en De Cler enz
best goed nieuws dus |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
pffff er mag niet meer over geld gepraat worden. Nou das erg. Geldzorgen zijn toch groter gaan nu salaris van Landzaat in delen betalen. |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
Feyenoord schijnt miljoenen verlies te staan op de begroting, en het lijkt erop dat ze opnieuw moeten lenen. Dat is denk ik wat er zo komt op vi..:( Feyenoord gaat financieel meer dan dood. Ik weet niet hoeveel levens we nog hebben.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Zoals anderen het bekijken zijn we onkruid en je weet onkruid vergaat niet |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jacobs weet niet eens hoeveel geld we hebben, hoe weet derksen het dan... we zien het wel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: er is wel meer wat jacobs niet weet |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 22:06 schreef PieterBos het volgende:das precies de bedoeling. En dan komen ze met een of ander lulverhaal wat nergens op slaat. En een paar dagen later zeggen ze dan, ja dat is journalistiek, op het moment dat we het zeiden was het waar maar nu is het weer achterhaald! Kortom BULLSHIT! Zoals ik al zei: BULLSHIT
Oud nieuws zei hij 3 maanden geleden ook al. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
blij als het volgend jaar is want dan gaan die grootverdieners weg en kunnen eindelijk een beetje opbouwen |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
MEER WIN WIN SITUATIE guzman weg voor een goed bedrag naar spanje krijgen we honda voor terug en extra bonus gratis een spits en middenvelder salaris korting groot verdieners kan later betaald worden door verkoop de guzman dus ik zie het probleem niet...................... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 22:56 schreef erik het volgende:blij als het volgend jaar is want dan gaan die grootverdieners weg en kunnen eindelijk een beetje opbouwen Mee eens,alleen een aantal moet je toch behouden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 22:57 schreef De koi hoek.nl het volgende:MEER WIN WIN SITUATIE guzman weg voor een goed bedrag naar spanje krijgen we honda voor terug en extra bonus gratis een spits en middenvelder salaris korting groot verdieners kan later betaald worden door verkoop de guzman dus ik zie het probleem niet...................... Zie uberhaut wel eens een probleem:) PS hoe is het met de sportpooler hahaha |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
kom goed schatje..............
ben blij dat je steeg op de lijst iedereen had ze fout en jij goed zeg toch genoeg ha ha ha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 23:01 schreef De koi hoek.nl het volgende:kom goed schatje.............. ben blij dat je steeg op de lijst iedereen had ze fout en jij goed zeg toch genoeg ha ha ha hahahaha spreek je morgen ,ga ff pitten.. |
|
|
|