BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet inentaris zoeken voor honda

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  GELD OPHALEN EN SPANDOEKEN MAKEN
tugo
 tugo - maandag 24 augustus 2009 - 22:24   quote  deeplink  
waar zijn de echt ajacied ,een rijk man die ook geld wil verdien als hij over een paar jaar wordt verkocht

Kom op echt ajax fan
Bas12345
 Bas12345 - maandag 24 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Ja cruijff doe ook iets voor ajax kom op man en je hebt het gehoord al die chinezen kopen dan die zender
Ajax4live
 Ajax4live - maandag 24 augustus 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Kom op Ajax het lijkt me sterk dat er wel geldschieters zijn voor feyenoord maar niet voor Ajax Honda moet kosten wat het kost Honda naar Ajax halen, Dat bedrag heb je binnen notime terug verdiend door de Japanse Supporters, jullie kunnen ook 16 miljoen voor suleijmani betalen, Ajax denk aan je supporters

en haal Hondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bas12345
 Bas12345 - maandag 24 augustus 2009 - 22:33   quote  deeplink  
of ander sterren leest het ajax bestuur dit niet of zo wij zitten jaren te wachten op kampioenschap en krijgen er niks voor terug en nu willen we iets wat mogelijk is en doen ze het 'bedankt ajax'
Ajax4live
 Ajax4live - maandag 24 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Ajax Honda is een spandoek waard, en duidelijk maken dat we nu eens kampioen moeten worden het is schandalig hoe het nu gaat met ons aller Ajax, we moeten de handen ineenslaan voor deze speler willen we nog kampioen worden.
Heico
 Heico - maandag 24 augustus 2009 - 22:50   quote  deeplink  
nou ik zou zeggen maak een site, die geld in gaat zamelen voor de transfer voor een speler naar ajax. mensen kunnen dan betalen met paypal en ideal of credit-card. wie weet wat je bij elkaar krijgt. en als honda nog wel weg gaat, kunnen ze de centen gebruiken voor alves
tugo
 tugo - maandag 24 augustus 2009 - 22:56   quote  deeplink  
Ja lijkt me een goed plan was er ook al mee bezig
bv elk ajax fan een bedrag bv € 20,- dat is dan een soort aandeel .als we veel geld hebben kunnen we dit mee betallen aan aankopen ,En als een speler wordt verkocht is het deel terug plus een kleine winst er bij ....
kom met meer plan ga er komende dag meer mee bezig zijn
Patrick078
 Patrick078 - maandag 24 augustus 2009 - 23:07   quote  deeplink  
Hahahahahahaha!
Ajax4live
 Ajax4live - maandag 24 augustus 2009 - 23:08   quote  deeplink  
Massaal met spandoeken naar de arena er is maar 1 club en dat is Ajax
tugo
 tugo - maandag 24 augustus 2009 - 23:42   quote  deeplink  
BV elk maand € 10,- over maken dan als er veel mee doen kunnen we een bijdragen doen aan een TOPPPPPPER voor AJax en we moeten gewoon een afspraak makken voor als hij wordt verkocht dat we dan onze geld terug krijg plus de kleine winst

BV € 10,- per maand x 12 maand = € 120,- per jaar
er doen 1200 mensen mee met het zelfde bedrag = € 144.000
plus mischien een paar mensen die nog eens € 66.000 betallen
kunnen we voor € 200.000 mee betallen aan een speler bv
een paar jaar geleden Suarez 'kocht voor € 8.000.000 dus als we toen mee hadden betaal € 200.000 is dus 1/ 40 deel dus wordt hij verkocht voor bv € 29.000.000
was het want wij krijgen € 725.000 dus meer dan € 525.000 winst
dit zijn voorbeelden maar kunnen dit met HONDA bv doen
en we zullen als er veel mee doen alleen maar meer geld intentaris

Als ajax hier mee akoord gaat maar wil dit wel proberen
als er nu 100 aan mee doen
bully
 bully - dinsdag 25 augustus 2009 - 00:00   quote  deeplink  
wacht nu maar af als het mogelijk is spelers binnen tehalen komt die er echt wel.
de geschiedenis heefd ook bewezen dat mooie aankopen ook geen garantie voor succes bieden.
ik zie honda graag komen maar moet wel mogelijk zijn.
en jol zal ook wel weten wat wij momenteel missen.
piet
 piet - dinsdag 25 augustus 2009 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 - 23:42 schreef tugo het volgende:
BV elk maand € 10,- over maken dan als er veel mee doen kunnen we een bijdragen doen aan een TOPPPPPPER voor AJax en we moeten gewoon een afspraak makken voor als hij wordt verkocht dat we dan onze geld terug krijg plus de kleine winst

BV € 10,- per maand x 12 maand = € 120,- per jaar
er doen 1200 mensen mee met het zelfde bedrag = € 144.000
plus mischien een paar mensen die nog eens € 66.000 betallen
kunnen we voor € 200.000 mee betallen aan een speler bv
een paar jaar geleden Suarez 'kocht voor € 8.000.000 dus als we toen mee hadden betaal € 200.000 is dus 1/ 40 deel dus wordt hij verkocht voor bv € 29.000.000
was het want wij krijgen € 725.000 dus meer dan € 525.000 winst
dit zijn voorbeelden maar kunnen dit met HONDA bv doen
en we zullen als er veel mee doen alleen maar meer geld intentaris

Als ajax hier mee akoord gaat maar wil dit wel proberen
als er nu 100 aan mee doen
whahahahahahahahahahahahah
tugo
 tugo - dinsdag 25 augustus 2009 - 00:15   quote  deeplink  
Wil het serieus gaan doen , wil wel een paar mense die het controlleren
Echt we kunnen ajax beter maken plus want aan verdien
én alleen AJAXTOPPPERS kopen met ons geld
tugo
 tugo - dinsdag 25 augustus 2009 - 00:33   quote  deeplink  
WIe kopen we .......
kevah
 kevah - dinsdag 25 augustus 2009 - 01:20   quote  deeplink  
Je kan er nu blij mee zijn maar op langere termijn niet, want de investeerder gaat dan min of meer bepalen wat er met de speler gaat gebeuren. Als de speler het goed doet en de buitenlandse interesse neemt toe dan kan de investeerder aangeven dat de speler wordt verkocht en dat de club dan niets kan doen.

Ik ben in ieder geval tegen een dergelijke constructie.
Spren
 Spren - dinsdag 25 augustus 2009 - 01:21   quote  deeplink  
Ik bied de helft?
serieus topic hierover? heeft ajax dat al niet geprobeerd met op de beurs te komen? zie waar het toe geleid heeft?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 25 augustus 2009 - 01:41   quote  deeplink  
Sommige willen niet snappen dat het transferbedrag voor Ajax in principe geen probleem is, maar dat de salarissen het niet toestaan om spelers toe te voegen aan de selectie. Dat is vanuit bedrijfseconomisch oogpunt onverantwoord. Ik heb net de meest recente jaarverslagen van PSV en Ajax over 2007/2008 bekeken en Ajax had een totale kostenpost van 45,2 miljoen voor salarissen op een netto omzet van 61,9 miljoen, terwijl PSV 'slechts' 33,6 miljoen op een netto omzet van 97,4 miljoen aan salarissen heeft uitgegeven...PSV is dus in dat jaar met bijna 12 miljoen euro minder salaris wel kampioen geworden. Een duur salarishuis vergroot ook de druk om CL te spelen of klappers op de transfermarkt te moeten blijven maken, want anders stort het vroeg of laat in en loop je net als Feyenoord achter de feiten aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door PSVMocro --
Spren
 Spren - dinsdag 25 augustus 2009 - 01:59   quote  deeplink  
Ben ik met je eens, dat altijd maar kopen wat ajax doet (en wat wij als supporters ook wilden) leidt tot het punt waar we nu zijn. Teveel spelers en een te hoog kostenplaatje daaraan verbonden.

Sta er ook niks van te kijken als er dit jaar niks meer komt aangezien we niks verkocht krijgen. Denk dat daar de eerste uitdaging ligt en niet in het nog meer kopen van spelers zoals honda. Deze speler heeft zich net een jaartje echt in de kijkers gespeeld idem als sulejmani.

Geef eerst deze spelers is de kans om zich te bewijzen? De druk die ligt op het halen van de CL oké maar een speler is na 1 jaar ajax al afgeschreven als het niet presteerd en word het seizoen daarop meteen vervangen.

Dan vraag ik me af wat er verkeerd is aan het beleid. Blijvfen we nu spelers kopen gaan we inderdaad feyenoord achterna en dat hoop ik toch nog niet mee te maken.
Spren
 Spren - dinsdag 25 augustus 2009 - 02:05   quote  deeplink  
btw tugo betaal je ook mee aan zijn salaris :p ben je meteen wel al je zakgeld kwijt
bambino
 bambino - dinsdag 25 augustus 2009 - 06:34   quote  deeplink  
kijk je moet het zo zien honda zal toch waarschijnlijk naar de kakkerlakken gaan haal bousaffa van anderlecht perfecte aanvallende middelvelder
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2009 - 08:01   quote  deeplink  
tugo leer eerst Nederlands voordat je een site gaat maken dan.. wat een onzin allemaal zeg.. succes supporters.. 3 punten achter.. PANIEK !!!! kan me nog herinderen dat AZ vorig seizoen niet zoveel punten had als wij nu op het zelfde moment.. er komt versterking dus niet zeiken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door nummer10 --
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - dinsdag 25 augustus 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Wijze woorden nummer 10! ;-)
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - dinsdag 25 augustus 2009 - 09:04   quote  deeplink  
Wat is een inentaris trouwens???
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 00:15 schreef tugo het volgende:
Wil het serieus gaan doen , wil wel een paar mense die het controlleren
Echt we kunnen ajax beter maken plus want aan verdien
én alleen AJAXTOPPPERS kopen met ons geld
als je het serieus wil doen he??? wat denk je dan te bereiken met 200.000 per jaar, het komt echt niet op zo'n klein bedrag aan waarom ajax honda niet koopt.

Al vind ik wel dat alle mensen die hier alleen mara lopen te zeiken ober Honda en dat hij moet komen want anders... voor al deze mensen: maak j hele maand loon over aan ajax, misschien heben ze er wat aan.
MagicSuarez
 MagicSuarez - dinsdag 17 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
bedoel je met inentaris een investeerder?? Oliedom.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 mei 2011 - 21:28 schreef MagicSuarez het volgende:
bedoel je met inentaris een investeerder?? Oliedom.
Reageer je op een veel te oud topic?? Oliedom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax moet inentaris zoeken voor honda

0.0104360